Dat was ik niet maar iemand die ik ken en die het voor me op wilde nemen, wat ik erg lief vind btwquote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, da's niet waar.
Ze heeft onmiddelijk toegegeven een keer een wagentje van de AH heeft meegenomen, omdat ze zich niet lekker voelde en daardoor de zware boodschappen niet kon dragen. Ok, prima, kan ik me goed voorstellen, als je het wagentje daarna gewoon weer naar de winkel terugbrengt maakt het ook niet uit.
Ten tweede zegt ze geen alcohol meer te drinken sinds ze weet dat ze zwanger is. En dat is een wijs besluit.
Het punt dat ik zei dat ze vanmiddag aan de rose zat, kwam doordat de TS van dat vorige topic (dan blijkbaar geen kloon van Vivi) zei dat ze wijn ging drinken.
Was dát Henk ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Vivi het volgende:
Dat was ik niet maar iemand die ik ken en die het voor me op wilde nemen, wat ik erg lief vind btw
Hoog roddel-gehalte zou ik zeggen. Zo'n volksbuurt roddeltje.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
laag normbesef, doet recht aan deze aanname
diegene die je bezwangerd heeft?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was ik niet maar iemand die ik ken en die het voor me op wilde nemen, wat ik erg lief vind btw
Scherp, Joost.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef DOGMAN het volgende:
diegene die je bezwangerd heeft?
hoe lang was dat geleden?
hoe heetie?
wat vind hij er van?
ik zie dat je niet vies bent van denigrerende suggestieve uitsprakenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:42 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Hoog roddel-gehalte zou ik zeggen. Zo'n volksbuurt roddeltje.
Ik heb juist dat topic gelezen en ze gaf pas toe een winkelwagen te hebben gejat NADAT er een foto verscheen met een winkelwagen voor haar deur? Daarvoor zei ze dat het lulkoek wasquote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, da's niet waar.
Ze heeft onmiddelijk toegegeven een keer een wagentje van de AH heeft meegenomen, omdat ze zich niet lekker voelde en daardoor de zware boodschappen niet kon dragen. Ok, prima, kan ik me goed voorstellen, als je het wagentje daarna gewoon weer naar de winkel terugbrengt maakt het ook niet uit.
Ten tweede zegt ze geen alcohol meer te drinken sinds ze weet dat ze zwanger is. En dat is een wijs besluit.
Het punt dat ik zei dat ze vanmiddag aan de rose zat, kwam doordat de TS van dat vorige topic (dan blijkbaar geen kloon van Vivi) zei dat ze wijn ging drinken.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ik zie dat je niet vies bent van denigrerende suggestieve uitspraken
Dat vind ik zelfs te ver gaanquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef reviewz het volgende:
Het gaat goed, je zit al bijna in Vivi broekje, volhouden hoor met dat wegwuiven hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Zie je niet hoe triest je eigen post is. Sjongejonge, zo een suggestieve post heb ik nog nooit gelezen![]()
Ik zei dus dat de winkelwagens bij de vuilstort niet van mij waren, en dat waren ze ook niet, aangezien ik ze dus altijd voor mn deur zet, ik ben te lui om ze naar beneden te brengen nou goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb juist dat topic gelezen en ze gaf pas toe een winkelwagen te hebben gejat NADAT er een foto verscheen met een winkelwagen voor haar deur? Daarvoor zei ze dat het lulkoek was![]()
However, omdat iedereen het over een zuipende Vivi had en ik de deel hiervoor niet gelezen heb nam ik het maar voor waar aan
Nu zijn het er al meer dan één.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zei dus dat de winkelwagens bij de vuilstort niet van mij waren, en dat waren ze ook niet, aangezien ik ze dus altijd voor mn deur zet, ik ben te lui om ze naar beneden te brengen nou goed.
Ja goedquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zei dus dat de winkelwagens bij de vuilstort niet van mij waren, en dat waren ze ook niet, aangezien ik ze dus altijd voor mn deur zet, ik ben te lui om ze naar beneden te brengen nou goed.
Op de foto was duidelijk zo een typisch flatje te zien. Is het niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ik zie dat je niet vies bent van denigrerende suggestieve uitspraken
Het is een gewoonte dus?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rationeel gekeken is dat VERUIT de beste oplossingquote:
Ik neem toch wel aan dat Vivi haar eigen deur wel kan herkennen op de foto en meteen gezegd zou hebben dat dat niet haar voordeur, laat staan haar portiek is sherlock van niks....quote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Op de foto was duidelijk zo een typisch flatje te zien. Is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |