quote:
het was meer vanillevla ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 11:47 schreef Maikuuul het volgende:
LOLLERLEMMING ATTACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En zat de yoghurt nog aan zijn buik toen hij openeed ?
over gay's gesprokenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
wahahah da's ook in een aflevering van King of Queens![]()
Had je beter na afloop kunnen doen. Aangezien je zoiets had besteldquote:Op maandag 19 juni 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Oh was jij die geile bezorger ?
Het was geen vanillevla. Ik had je al vanuit het raam zitten bespieden en vlak voordat ik opendeed me keihard afgerukt klein menneke van me !
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
wahahah da's ook in een aflevering van King of Queens![]()
Jij hebt je laten pijpen door een glitternicht?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:19 schreef Dadeltje het volgende:
Ik heb toen ik 16 was weleens pizza moeten bezorgen bij een bepaalde sauna, pas toen ik boven was begreep ik waarom niemand die wilde bezorgen, ik vond het al zo raar: Het was vlakbij...
Verder moesten we vaak bij bordelen bezorgen, dat vond ik toen wel spannend. Tot dat ik een keer niet in het bordeel moest zijn, maar een deurtje verder. Deed een glitternicht open die me geen fooi wilde geven, maar "ik doe je wel ff lekker pijpen". Toen was ik echt geschokt! (Daar was het 'm waarschijnlijk ook om te doen... en dat is gelukt!!
Vanaf dat moment konden homo's bij mij nooit zoveel goeds meer doen. Jammer.
tja.. als het zo voor je neus wordt geschoven heb je zo goed als geen keuze man!quote:Op maandag 19 juni 2006 12:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar je keek dus wel naar z'n piemol?
Neen, ik ben hard weggereden. Het choqueren is gelukt, voor het pijpen heb ik maar gepast.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef msteggink het volgende:
[..]
Jij hebt je laten pijpen door een glitternicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |