abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 22:03:36 #1
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39266106
Een angstaanjagend geluid bereikt mijn oren en doet me gruwelen. Het is half twaalf des ochtends en de wekker gaat. De gordijnen zijn dicht, maar ik zie een rechthoekige aureool langs mijn gordijnen die er op duidt dat de dag reeds in volle gang is. Licht geïrriteerd zet ik mijn wekker uit en doe ik een poging tot een paar rek- en strekoefeningen. Het simpele, edoch voedzame ontbijt werk ik routineus naar binnen terwijl ik staar naar een grijze binnenplaats, die verfraaid is met enkele stapels puin en afval die er al maanden lagen.

Alexandra, de meest sexy stem in mijn hoofd, begint me haar politieke standpunten uiteen te zetten wanneer ik mijn oog laat rollen over de opiniepagina van het nieuwsblad dat ik vrijwel elke dag doorneem. Nicolaï en Henk, de andere twee stemmen, laten zich al snel horen en beschuldigden haar ervan lid te zijn van de Linkse Kerk, terwijl Alexandra de twee uitmaakt voor Verlichtingsfundamentalisten. Een dreun tegen mijn hoofd met een kandelaar breng enige rust teweeg in mijn hoofd; voor een paar minuten is het er dermate rustig dat ik levenloos in het niets staar, kwijl uit mijn mond loopt en elke gedachte die in mij op wilt komen teniet wordt gedaan voordat deze opkomt.

Als een man van deze tijd, een mondige, moderne burger, probeer ik hier en daar de gevestigde orde tegen de borst te stoten, taboes te doorbreken en normen en waarden ter discussie te stellen. Daarom besluit ik om eens een geit te neuken. Dieren en mensen hebben dezelfde oorsprong, ook al proberen sommigen je wijs te maken dat de mens compleet anders (zelfs verheven) is. In dit kader is het duidelijk dat de liefde tussen dier en mens eigenlijk liefde is tussen dier en dier, op gelijkwaardige basis. Om dit kracht bij te zetten trek ik er op uit met een camera en een stijve leuter van hier tot Kazachstan.

De kinderboerderij ligt er verlaten bij: een ideale situatie om in alle rust de liefde te bedrijven met een mede-dier. Ik trek mijn riem los en mijn broek valt met een plof op mijn voeten terwijl de camera begint te draaien. Mijn ademhaling wordt luider, de geit kijkt ondeugend naar me, in volle verwachting van wat gaat komen, en ik ben blij met de uitvinding van het gesneden brood. Nog voor ik me kan storten in mijn erotische avontuur schrik ik op door een luid geblaf. Een politiehond rent op me af en terwijl ik hoop op een dubbele portie dierenpret begint, tot mijn spijt, het beest me in mijn ontblote been te bijten en zie ik een man in uniform op me aflopen met een geheven gummiknuppel.

Ga boeven vangen, schorem.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 26 juni 2006 @ 22:04:55 #2
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_39266165
quote:
Een dreun tegen mijn hoofd met een kandelaar breng enige rust teweeg in mijn hoofd; voor een paar minuten
... Niet helemaal gewerkt geloof ik !
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_39266423
Goed verhaal.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
  maandag 26 juni 2006 @ 22:16:13 #4
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39266677
PWND
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39266729
Aurelianus = Nieuwe Boomlaars II

Is er al een bundel van z'n topics?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:19:13 #6
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39266790
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Tha_T op 26-06-2006 22:24:32 (Geen lege quotes. Zie FAQ) ]
pi_39267032
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:20 schreef ZigoSOS het volgende:
Samenvatting iemand?
Hij hep bijna een geit geneukt en werd toen aangehouwe.
pi_39267200
En een skopje richting ONZ mocht ook nog

[ Bericht 70% gewijzigd door Tha_T op 26-06-2006 22:46:19 ]
pi_39268981
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:28 schreef Tha_T het volgende:
Ik wilde gewoon een samenvatting ja!
  maandag 26 juni 2006 @ 23:12:37 #10
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39269014
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Lees het verhaal maar, lui kreng.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_39269033
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:12 schreef NJ het volgende:

[..]

pi_39269115
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

ik ook
Back to the 70's
pi_39269143
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:12 schreef NJ het volgende:

[..]

Zie je!
  maandag 26 juni 2006 @ 23:26:30 #14
151832 VandenBerg
The Kitler !
pi_39269584
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:03 schreef Aurelianus het volgende:
Een angstaanjagend geluid bereikt mijn oren en doet me gruwelen. Het is half twaalf des ochtends en de wekker gaat. De gordijnen zijn dicht, maar ik zie een rechthoekige aureool langs mijn gordijnen die er op duidt dat de dag reeds in volle gang is. Licht geïrriteerd zet ik mijn wekker uit en doe ik een poging tot een paar rek- en strekoefeningen. Het simpele, edoch voedzame ontbijt werk ik routineus naar binnen terwijl ik staar naar een grijze binnenplaats, die verfraaid is met enkele stapels puin en afval die er al maanden lagen.

Alexandra, de meest sexy stem in mijn hoofd, begint me haar politieke standpunten uiteen te zetten wanneer ik mijn oog laat rollen over de opiniepagina van het nieuwsblad dat ik vrijwel elke dag doorneem. Nicolaï en Henk, de andere twee stemmen, laten zich al snel horen en beschuldigden haar ervan lid te zijn van de Linkse Kerk, terwijl Alexandra de twee uitmaakt voor Verlichtingsfundamentalisten. Een dreun tegen mijn hoofd met een kandelaar breng enige rust teweeg in mijn hoofd; voor een paar minuten is het er dermate rustig dat ik levenloos in het niets staar, kwijl uit mijn mond loopt en elke gedachte die in mij op wilt komen teniet wordt gedaan voordat deze opkomt.

Als een man van deze tijd, een mondige, moderne burger, probeer ik hier en daar de gevestigde orde tegen de borst te stoten, taboes te doorbreken en normen en waarden ter discussie te stellen. Daarom besluit ik om eens een geit te neuken. Dieren en mensen hebben dezelfde oorsprong, ook al proberen sommigen je wijs te maken dat de mens compleet anders (zelfs verheven) is. In dit kader is het duidelijk dat de liefde tussen dier en mens eigenlijk liefde is tussen dier en dier, op gelijkwaardige basis. Om dit kracht bij te zetten trek ik er op uit met een camera en een stijve leuter van hier tot Kazachstan.

De kinderboerderij ligt er verlaten bij: een ideale situatie om in alle rust de liefde te bedrijven met een mede-dier. Ik trek mijn riem los en mijn broek valt met een plof op mijn voeten terwijl de camera begint te draaien. Mijn ademhaling wordt luider, de geit kijkt ondeugend naar me, in volle verwachting van wat gaat komen, en ik ben blij met de uitvinding van het gesneden brood. Nog voor ik me kan storten in mijn erotische avontuur schrik ik op door een luid geblaf. Een politiehond rent op me af en terwijl ik hoop op een dubbele portie dierenpret begint, tot mijn spijt, het beest me in mijn ontblote been te bijten en zie ik een man in uniform op me aflopen met een geheven gummiknuppel.

Ga boeven vangen, schorem.
Wat at je voor ontbijt ?
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:34:12 #15
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_39272871
Échte geitenneukers komen gewoon om acht uur uit hun bed.
Hope for the best, prepare for the worst.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:13:10 #16
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39275443
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:28 schreef Tha_T het volgende:
Nergens voor nodig, dit topic komt beter tot zijn recht in KLB. En wel omdat dit maatschappijkritiek is, misschien wel verpakt in een op het eerste gezicht absurd verhaal, maar de kern is toch echt wel een klacht: ik klaag over het taboe dat rust op bestialiteit.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:13:38 #17
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39275448
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:34 schreef cyberstalker het volgende:
Échte geitenneukers komen gewoon om acht uur uit hun bed.
Je haalt de hanen- en de geitenneukers door mekaar.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:27:20 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39275693
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:13 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Je haalt de hanen- en de geitenneukers door mekaar.
mierenneukers herken ik echter uit duizenden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:03:51 #19
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39277948
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef buzzer het volgende:

[..]

mierenneukers herken ik echter uit duizenden
Voor hen heb ik het nog het meeste respect. Teringjantje, probeer daar maar eens je fallus in te proppen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:10:38 #20
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_39278104
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_39287234
TT = synoniem voor modepolitie?
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 16:07:33 #22
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39287550
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:57 schreef c0nd0r het volgende:
TT = synoniem voor modepolitie?
Droog. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 29 juni 2006 @ 02:31:11 #23
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_39343416

Keep the soul alive D: D: D: : D: D: ::') :'*( L:') ROFLPANTO?FFEL !111!!!!!1
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: