De toonzetting in 't topic is wel vriendelijk in 't begin dat kan schelen en verder heeft Figo na 't voetballen nog een grote toekomst als filmster.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Boos worden op Meki![]()
![]()
Meki is een meester in het half ingaan of helemaal niet ingaan op replies.
Fok!-folklore met andere woorden..quote:Op maandag 26 juni 2006 08:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Boos worden op Meki![]()
![]()
Meki is een meester in het half ingaan of helemaal niet ingaan op replies.
Dat jij hier nog steeds mod bent ...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
crosspost, bite me:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Misschien is het k3 forum nog onder de indruk van je ofzo.
het is gewoon de waarheidquote:Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat jij hier nog steeds mod bent ...
Alleen die paar topics over zijn winkeltje en advertenties waren even grappig.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
crosspost, bite me:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Dat jij hier nog steeds user bent na deze post is veel verbazingwekkender hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat jij hier nog steeds mod bent ...
Figoquote:
Meki weet na al die jaren nog steeds veel mensen op te fokkenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
crosspost, bite me:
Ik zei toch dat het beleid niet deugtquote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij hier nog steeds user bent na deze post is veel verbazingwekkender hoor.
Dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op maandag 26 juni 2006 09:46 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het beleid niet deugt.
Iddquote:Op maandag 26 juni 2006 09:13 schreef Conflict het volgende:
Continu Nederlanders afzeiken en wel bij de AH werken
Da's net zo geloofwaardig als een vegetarier die in een slachthuis werkt.
Toen ik een ban aan hem te danken had ging dat vrij makkelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 11:25 schreef Harry_Sack het volgende:
ik ben nog nooit boos geworden op Meki. Hoe doe je zoiets?
dan geef je 'm een virtuele oorvijg en ga je over tot de orde van de dag, tochquote:Op maandag 26 juni 2006 11:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Toen ik een ban aan hem te danken had ging dat vrij makkelijk
Dat ging dus niet meerquote:Op maandag 26 juni 2006 11:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan geef je 'm een virtuele oorvijg en ga je over tot de orde van de dag, toch
Een ban via Meki ...![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:35 schreef MouseOver het volgende:
En ik vroeg me maar af of alle topics collectief gesloten waren, aangezien de 'reageer' knop zwart was
quote:PVD van Mijn belastinggeld gaat zij lekker op vakantie op de kosten van ons
Blijf daar
quote:VS de dader achter Tsunami
quote:Domme Media Hirsi Ali
Ga naar somalia want ze hebben daar iemand nodig die ook een curropt is en koopt
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:58 schreef Meki het volgende:
Telegraaf komt alweer met leugens
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_hoofdstad.html
En maken ze er een probleem van dat niet nodig is
En alweer overdreven ze weer, alweer
Ik ga ook niet zeggen dat explosie van Kinderen/Baby´s vermoorden in Nederland ?
dit bewijst weer dat de media hier schuldig is aan het racistische gedachtengoed overbrengen aan de 1.6 miljoen Nederlanders.
quote:[..]
oow jah ik denk ook mischien heeft ambulance iets gestolen van de jongens
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef Meki het volgende:
Propoganda van Nieuw rechts en Geert Wilders
ik geloof er niks van zeer onzin dit
quote:
quote:VS de dader achter Tsunami
FF gelijk gekeken of hij wel vaker dat 'oow' doet, en jaquote:is er een oplossing voor Nederlandse criminelen die vandaag een jongen hebben vermoord nee niet een meisje
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
oow
alweer een nieuwe handlanger van mij erbij
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
oow
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:03[/url] schreef Meki het volgende:
oow jah
Tsunami lacht ons nu uit
Tsunami is een grote dief die alles meeneemt
Iedereen afkeruen
oow jah
quote:Wilders is Hitler
oow ja
oow
Maar dat is Moord plegen
dat allemaal dus random van de eerste pagina van z'n posthistory.quote:oow dan is het goed dat soldaten daar naartoe gaan
ik dacht dat ze daar vakantie vieren
wat een rotstreekquote:Op maandag 26 juni 2006 11:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat ging dus niet meer
En het verhaal erachter was helemaal vreselijk: ik had van een andere site een van z'n bloedeigen advertenties op fok gequote. Maar er niet bij nagedacht dat daar het 06nr van die knurft instond
En ik vroeg me maar af of alle topics collectief gesloten waren, aangezien de 'reageer' knop zwart was
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:06 schreef Dementor het volgende:
Ach heb medelijden met Meki als hij vanmiddag weer een A-merk op de plank zet terwijl hij het zelf niet kan betalen van zijn hongerloontje.
Hij wacht even tot dit topic voor hem vertaald is..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef Gia het volgende:
Waarom reageert Meki hier niet op.
Oja, stomme vraag, hij reageert nooit als hij weet dat de ander gelijk heeft.
oowquote:Op maandag 26 juni 2006 08:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Alberto Vermicelli ziet zich vrijwel nooit genoodzaakt om users bij hun lurven te pakken, maar in dit geval is het van cruciaal belang dat FOK!-user Meki, de beruchte Albert Heyn allochtoon, verbaal gestraft wordt voor zijn uitspraken. In zijn topique laat hij op duidelijke wijze weer eens zien dat hij geen pap heeft gegeten van het woord "integratie", laat staan "vaderlandsliefde". Dus, beste Meki, als je dan toch zo graag wil laten zien dat je Nederland geen warm hart toedraagt, dat je liever couscous dan stampot eet en liever je uitgehuwelijkte nicht wilt trouwen, ga dan gerust terug naar het Rifgebergte in Marokko! Dit geldt overigens ook voor diegenen die een Portugal-vlaggetje in hun avatar hebben staan. Ik hoop dat jullie een leven lang Clearasil mogen gebruiken en wegrotten achter jullie PC'tjes!![]()
Was getekend,
Een boze Albert Vermeersch.
P.S. Figo![]()
Je bent gewoon voor Portugal omdat die pijpbek van Ronaldo je wel bevalt.quote:
helemaal nietquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Allanon666 het volgende:
Dan valt het gedrag van Meki echt mee hoor
Ik kan hier natuurlijk ook “Helemaal wel” op antwoorden, en zo blijven we lekker nutteloos bezig. Vertel liever waarom juist zijn gedrag anders is dan een random allochtoon/islam/links basher hier op fok.quote:
doodwensing staan een ban voorquote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
waarom eigenlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Je bent irritantquote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom eigenlijk
alleen voor mijn mening die niet bij jou mening staat ??
onzin en leugensquote:Op maandag 26 juni 2006 16:26 schreef Scorpie het volgende:
tijd voor een oeuvre ban voor deze "knuffel" marrokaan. Hij ontkent vrolijk de Holocaust, roept op tot geweld tegen de VS en wat al niet meer voor praktijken.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef longinus het volgende:
Wees zuinig op MeKi, een van de weinige allochtonen die wel een baan hebben.![]()
Waar haal jij je boodschappen danquote:Op maandag 26 juni 2006 16:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
4: Je voegt niks toe aan de maatschappij -> Hoe oud ben je ? En vakkenvuller ?![]()
Waha ha haquote:Op maandag 26 juni 2006 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waar haal jij je boodschappen dan
of doet je moeder dat nog?
Vakkenvuller op je 19equote:Op maandag 26 juni 2006 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waar haal jij je boodschappen dan
of doet je moeder dat nog?
Misschien is hij maar een klein opdondertjequote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vakkenvuller op je 19e![]()
Jij zal ook wel niet gestudeerd hebben dat je zo tegen hem opkijkt.
Ik kijk tegen niemand opquote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Goh, en jij doet HBO, moet nu elke echte student (die aan een universiteit college volgt) op jou neerkijken?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:41 schreef knowall het volgende:
[..]
Goh, en jij doet HBO, moet nu elke echte student (die aan een universiteit college volgt) op jou neerkijken?![]()
...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb tenminste wel een fatsoenlijke opleiding.
Hoe krijg je je username oranje, moet sowieso kunnen vind ik. Lekker patriotistischquote:
stoer, open er een topic over.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Ik zal het ff voor je doen, wat was je wachtwoord ook alweer?quote:
of het mij wat kan schelenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
WK2006 forumgedeelte.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hoe krijg je je username oranje, moet sowieso kunnen vind ik. Lekker patriotistisch
Ey, waarom heb je in je ava een Zweedse suporter?quote:
WK Lingerieschieten op Veronica mijn favorieten.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ey, waarom heb je in je ava een Zweedse suporter?![]()
je loopt toch niet te provoceren?![]()
Mensen die gaan vertellen over hun opleiding.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Allanon666 het volgende:
Hmm, we hebben dus 1 “anti westerse” user (als je dat al zo wilt noemen) die graag provoceert.
god, wat ben jij triest zegquote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Jij was op Fok als één van de eerste met oranjefan achter je usernaam en nu heb je opeens een portugal avater, dus even een vraagje. Ben jij eigenlijk wel helemaal goed in je hoofd??quote:Op maandag 26 juni 2006 16:49 schreef Meki het volgende:
[..]
of het mij wat kan schelen
Ik ben nu blij met me MBO opleiding
en ik ben blij met me werk
![]()
Provoceren heet zoiets.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij was op Fok als één van de eerste met oranjefan achter je usernaam en nu heb je opeens een portugal avater, dus even een vraagje. Ben jij eigenlijk wel helemaal goed in je hoofd??![]()
Ik vraag me af zijn dat dan 72 door pedofielen vermoorde meisjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |