Waar haal jij je boodschappen danquote:Op maandag 26 juni 2006 16:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
4: Je voegt niks toe aan de maatschappij -> Hoe oud ben je ? En vakkenvuller ?![]()
Waha ha haquote:Op maandag 26 juni 2006 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waar haal jij je boodschappen dan
of doet je moeder dat nog?
Vakkenvuller op je 19equote:Op maandag 26 juni 2006 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waar haal jij je boodschappen dan
of doet je moeder dat nog?
Misschien is hij maar een klein opdondertjequote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vakkenvuller op je 19e![]()
Jij zal ook wel niet gestudeerd hebben dat je zo tegen hem opkijkt.
Ik kijk tegen niemand opquote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Goh, en jij doet HBO, moet nu elke echte student (die aan een universiteit college volgt) op jou neerkijken?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:41 schreef knowall het volgende:
[..]
Goh, en jij doet HBO, moet nu elke echte student (die aan een universiteit college volgt) op jou neerkijken?![]()
...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb tenminste wel een fatsoenlijke opleiding.
Hoe krijg je je username oranje, moet sowieso kunnen vind ik. Lekker patriotistischquote:
stoer, open er een topic over.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Ik zal het ff voor je doen, wat was je wachtwoord ook alweer?quote:
of het mij wat kan schelenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
WK2006 forumgedeelte.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hoe krijg je je username oranje, moet sowieso kunnen vind ik. Lekker patriotistisch
Ey, waarom heb je in je ava een Zweedse suporter?quote:
WK Lingerieschieten op Veronica mijn favorieten.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ey, waarom heb je in je ava een Zweedse suporter?![]()
je loopt toch niet te provoceren?![]()
Mensen die gaan vertellen over hun opleiding.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Allanon666 het volgende:
Hmm, we hebben dus 1 “anti westerse” user (als je dat al zo wilt noemen) die graag provoceert.
god, wat ben jij triest zegquote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Jij was op Fok als één van de eerste met oranjefan achter je usernaam en nu heb je opeens een portugal avater, dus even een vraagje. Ben jij eigenlijk wel helemaal goed in je hoofd??quote:Op maandag 26 juni 2006 16:49 schreef Meki het volgende:
[..]
of het mij wat kan schelen
Ik ben nu blij met me MBO opleiding
en ik ben blij met me werk
![]()
Provoceren heet zoiets.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij was op Fok als één van de eerste met oranjefan achter je usernaam en nu heb je opeens een portugal avater, dus even een vraagje. Ben jij eigenlijk wel helemaal goed in je hoofd??![]()
Ik vraag me af zijn dat dan 72 door pedofielen vermoorde meisjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |