De toonzetting in 't topic is wel vriendelijk in 't begin dat kan schelen en verder heeft Figo na 't voetballen nog een grote toekomst als filmster.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Boos worden op Meki![]()
![]()
Meki is een meester in het half ingaan of helemaal niet ingaan op replies.
Fok!-folklore met andere woorden..quote:Op maandag 26 juni 2006 08:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Boos worden op Meki![]()
![]()
Meki is een meester in het half ingaan of helemaal niet ingaan op replies.
Dat jij hier nog steeds mod bent ...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
crosspost, bite me:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Misschien is het k3 forum nog onder de indruk van je ofzo.
het is gewoon de waarheidquote:Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat jij hier nog steeds mod bent ...
Alleen die paar topics over zijn winkeltje en advertenties waren even grappig.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
crosspost, bite me:
Hele slappe poging to provoceren weer Meki. Je bent echt al JAREN totaal niet grappig/interessant/schokerend etc meer.
Dat jij hier nog steeds user bent na deze post is veel verbazingwekkender hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat jij hier nog steeds mod bent ...
Figoquote:
Meki weet na al die jaren nog steeds veel mensen op te fokkenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
crosspost, bite me:
Ik zei toch dat het beleid niet deugtquote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij hier nog steeds user bent na deze post is veel verbazingwekkender hoor.
Dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op maandag 26 juni 2006 09:46 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het beleid niet deugt.
Iddquote:Op maandag 26 juni 2006 09:13 schreef Conflict het volgende:
Continu Nederlanders afzeiken en wel bij de AH werken
Da's net zo geloofwaardig als een vegetarier die in een slachthuis werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |