Ik had de rol van mod maar ff aangenomen, al kan ik um helaas niet sluiten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pik te klein
Dat heeft voglens mij heul geen potentie.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kutvocht is ook zo bedoeld geloof ik.
Heul goed, kreeg RSIquote:
Inderdaad, klik ik op Invoeren maar wat denk je!quote:
immortalseanquote:
hoe wil je dat ik anders dan humoristisch ga reageren op zo'n situatie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
immortalsean![]()
Je weet verdomd goed hoe het werkt hier. Als je een dergelijke afsluiter plaatst vernaggel je meteen je eigen topic. Als anderen in je topic gaan baggeren ben ik zeer wel genegen om de boel op te ruimen, maar als je zelf al begint doe ik ook geen moeite...
De OP an sich is niet verkeerd, het gaat me om de afsluiter. Humor had je echt nog wel kunnen gebruiken in het topic. Als de enige manier om ergens humor in te stoppen de talpa afsluiter is, is het nog erger met je gesteld dan ik al vermoedde...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hoe wil je dat ik anders dan humoristisch ga reageren op zo'n situatie?
je hebt het alleen maar om die talpa afsluiter gedaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De OP an sich is niet verkeerd, het gaat me om de afsluiter. Humor had je echt nog wel kunnen gebruiken in het topic. Als de enige manier om ergens humor in te stoppen de talpa afsluiter is, is het nog erger met je gesteld dan ik al vermoedde...
daar moet je haast wel gewoon de 'talpaquote:OV
bejaarden
'daar onder' i.c.m. bejaarden![]()
![]()
Het was idd om die Talpa afsluiterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:12 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar om die talpa afsluiter gedaan?
kom op zeg, dat was gewoon even om het rijtje af te maken:
Nee, dat moet dus niet. Zoals je zelf ziet lokt het uit dat anderen als reactie ook alleen maar "Talpaquote:daar moet je haast wel gewoon de 'talpa' onder zetten.
da's gewoon flauw.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was idd om die Talpa afsluiter
[..]
Als je dan ook even een link erbij plaatstquote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
Kom eerst maar eens met een betere OP. Bovendien is dit het zoveelste topic hierover.
De reden van het slotje was dat je OP slecht onderbouwd was, je hoeft echt geen serieuze reacties te verwachten met zo'n OP.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je dan ook even een link erbij plaatst
en wat is er beter aan dit topic dan:
Het is toch, en niet tog
Wij nemen onze taken heel serieus. Daarom zijn we nog crewlid.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:51 schreef Mainport het volgende:
Als je zo gaat redeneren kun je nagenoeg elk topic in KLB wel sluiten. Nemen jullie je taken niet ietwat te serieus?
Wees gerust, over enkele weken zal flugeltje haar strijdbijltje er wel bij neerleggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:51 schreef Mainport het volgende:
Als je zo gaat redeneren kun je nagenoeg elk topic in KLB wel sluiten. Nemen jullie je taken niet ietwat te serieus?
Okee, dan ga ik even wat voorbeelden aanhalen die je dan óók kunt sluiten!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wij nemen onze taken heel serieus. Daarom zijn we nog crewlid.
Ga nou niet zo gefrustreerd lopen roepen hier. Plaats dan liever een TRquote:Op maandag 3 juli 2006 16:55 schreef Mainport het volgende:
Aldi
Kijk nou dan toch, een lege quote! Snel editten en noten voordat iemand het ziet, dit levert toch zo'n ergernis op! Had diegene maar een smiley in zijn post geplaatst, dan was het wel toegestaan.
Neem je je taak niet serieus ofzo? Het staat toch duidelijk in de faq dat lege quotes streng verboden zijn! Flugeltje had geweten wat te doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ga nou niet zo gefrustreerd lopen roepen hier. Plaats dan liever een TR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |