baggerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef Hans_Gielus het volgende:
Waarom is mijn topic alweer gesloten?Smerige stinklul!
Duh. Twee verschillende personen, twee verschillende topics. Of mag ik geen topic openen over een kerel waar ik me aan erger, maar op dít moment niet op tv te horen is. Open mag het topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Het is Evert Ten Napel, en daar was al een topic over
Aah, kom nou man. Heel klaagbaak zit al vol met voetbaltopics..quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Duh. Twee verschillende personen, twee verschillende topics. Of mag ik geen topic openen over een kerel waar ik me aan erger, maar op dít moment niet op tv te horen is. Open mag het topic.
Het is ook belachelijk, maar in een forum als KLB wordt zoiets een bashtopic en dat weet je zelf ook heel goed. (precies de reden waarom je 'm opende)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef stukovich het volgende:
Gozer, waarom heb je mijn topic op slot gezet.
Het is toch gewoon belachelijk dat deze meneer niet met een keppeltje over straat kan, alleen omdat hij een aanhanger is van een bepaalde religie.
Belachelijk vind ik het....!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk, maar in een forum als KLB wordt zoiets een bashtopic en dat weet je zelf ook heel goed. (precies de reden waarom je 'm opende)
Enne, zeg maar mevrouw hoor
Dat kanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:52 schreef Q_Orianka het volgende:
Ongewenst aan m'n lul gezogen.
Iemand heeft een druiper gepost, kan iemand het a.u.b. weghalen?
donequote:Op zondag 9 juli 2006 19:48 schreef Arcee het volgende:
Reclame Volkswagen met dat irritante vroem-kind
Kan iemand de TT veranderen in: Reclame Volkswagen met dat irritante vroem-kind.
Dank u.
quote:
Merge aangevraagd.quote:
opgeruimd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Stage
Het zou gewaardeerd worden als de modjes 'm even opschonen. Eventuele verdere maatregelen voor deze nergens op slaande reacties op mij en alles wat met mij te maken heeft mogen jullie zelf weten.
Heeft niets met kinderachtig te maken. Je gaat mee aan het baggeren in je eigen topic. Wat wil je dan? Kijk, ik wil met liefde en plezier topics opschonen voor iemand. Maar als die persoon zelf mee gaat doen houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Mijn topique wat doe je?
Erg kinderachtig Flugeltje...maar goed dat je niet mijn vriendin bent.
Dit forum is inderdaad om te klagen, maar met zo'n slecht onderbouwde OP is er geen discussie mogelijk. In deze staat trekt het topic alleen maar baggeraars aan, en worden er alleen maar nutteloze reacties geplaatst.quote:
en daarom opende ik dus een topic met een goed onderbouwde OP en zie wat je collega erover zegt:quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit forum is inderdaad om te klagen, maar met zo'n slecht onderbouwde OP is er geen discussie mogelijk. In deze staat trekt het topic alleen maar baggeraars aan, en worden er alleen maar nutteloze reacties geplaatst.
1. ik ben nooit bang voor tegengasquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Hoeveel Wouter Bos cq 'links' topics denk je nog te openen. Durf je niet meer in POL omdat je tegengas krijgt of heb je daar een ban?
4. dan open je er toch een topic over? dit forum is om in te klagen en dat doe ik, zelfs onderbouwd ; als je er ziek van wordt moet je hier niet gaan moddenquote:Voor KLB heb ik er de afgelopen periode al wel genoeg voorbij zien komen.
5. dit is KLB, er is geen centraal topic over en ik heb geen enkel ander topic geopend, dat specifiek ging over het afkeurenswaardig zijn van kritiek op WAO herkeuring ; kan iemand me even aanwijzen welke dat zou moeten zijn geweest?quote:Doe dit maar in één van je andere topics over dit onderwerp.
Ik ben een weekje weggeweest dus ik kan je helaas even geen antwoord geven anders had je hem van me gekregenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef dr.dunno het volgende:
schopje, want nog geen reactie van een mod, terwijl er wel wordt gemod.
Je zult toch echt moeten wachten op Flugeltje, die heeft immers dat topic gesloten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef dr.dunno het volgende:
schopje, want nog geen reactie van een mod, terwijl er wel wordt gemod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |