Staat zelfs verkeerd in de TT.Het is Grueter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:36 schreef Roi het volgende:
Die naam alleen al!
Stalk me niet zo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat zelfs verkeerd in de TT.Het is Grueter.
Ik heb het toch niet over die Napels? Ik heb het over die andere lul, die gister bijvoorbeeld te horen was.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:38 schreef JeroenMeloen het volgende:
Idd droppie, het is Evert den Napels.
Maar jij had liever dat hij een surrealistische werkelijkheid beschreef?
Man ik reageer op alle Voetbaltopics. Heb 250 posts per dag. Dan zou ik iedereen stalken. Stel je niet aan zeg.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik reageer op alle Voetbaltopics. Heb 250 posts per dag. Dan zou ik iedereen stalken. Stel je niet aan zeg.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef skiczukie het volgende:
Mooi, en kun je het ook even opschonen? Tong80 zit me te stalken.
woarquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef skiczukie het volgende:
Rot op zak, met je irritante kutstem en je klotecommentaar. Die gast zegt echt precies wat hij ziet, wat ik dus ook zie.Ik kots op die lullo.
![]()
250 posts? En dan nogsteeds dat tongetje nodig onder elke post om jezelf tot bekende fokker te bombarderen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik reageer op alle Voetbaltopics. Heb 250 posts per dag. Dan zou ik iedereen stalken. Stel je niet aan zeg.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |