abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39805981
Krijg je zo'n lekker brandende ster van...
pi_39806051
tubgirlpotentie
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_39806663
vrouwen poepen niet dus dat kan al niet...
pi_39806671
of ben je een man
  PR/Manusje van alles vrijdag 14 juli 2006 @ 00:16:15 #55
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39806708
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:14 schreef C2C het volgende:
vrouwen poepen niet dus dat kan al niet...
Dit is een beer van een wijf Dan kan het
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:45:30 #56
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39807666
Tubgirl had ook oranje poep
pi_39807851
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tubgirl had ook oranje poep
Like I said.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_39812381
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef moussy het volgende:
loperamide, klaar punt einde slotje, dit weet ik van mijn , ik poep niet
Ja die heb ik liggen, maar die durf ik niet te nemen omdat het je darmen stillegt. De Norit-suggestie was een goeie, bedenk ik me nu ik op mijn werk zit Volgende keer open ik meteen op dag 1 een topic.

Op zich gaat het wel, vanmorgen weer een aanval. Het was wel al minder oranje dus vandaag maar weer aan de beschuiten en nog heel hard overwegen of ik wel mee ga stappen vanavond.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39812412
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja die heb ik liggen, maar die durf ik niet te nemen omdat het je darmen stillegt. De Norit-suggestie was een goeie, bedenk ik me nu ik op mijn werk zit Volgende keer open ik meteen op dag 1 een topic.

Op zich gaat het wel, vanmorgen weer een aanval. Het was wel al minder oranje dus vandaag maar weer aan de beschuiten en nog heel hard overwegen of ik wel mee ga stappen vanavond.
Stappen als je aan de racekak bent .. Worst idea ever! Heb het zelf eens meegemaakt en ben na een uurtje (en 3 skijtpartijen verder) naar huis gegaan. De meeste wc's in de kroegen zijn toch zo smerig als wat en ik heb geen zin om elk kwartier mijn edele, schone derriere op een met gele piskorsten bedekte wc-bril te planten

Racekak = thuisblijven
  PR/Manusje van alles vrijdag 14 juli 2006 @ 10:54:42 #60
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39814855
En vandaag nog flink aan de schijteritus ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_39815096
Zie je er dan zo uit als je een scheet laat?

pheauteaux weggehaalt op verzoek van TS

[ Bericht 28% gewijzigd door Kleine_Jelle op 14-07-2006 11:27:04 ]
pi_39815558
Haal mijn foto weg ja
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39815723
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef Syrena het volgende:
Haal mijn foto weg ja
sowwy
pi_39815751
Het heerst echt! Zelf meneer Foppe heeft er last van, van d......
quote:
Het D-woord

Het ergste tv-moment zit verscholen tussen de reclame. Meneer Foppe kan zich er niet op voorbereiden.
In Journaals kondigen nieuwslezers de rampen aan en krijgt hij tijd de afstandsbediening te grijpen en beelden met bloed, uiteengereten vervoersmiddelen, of huilende nabestaanden buiten zijn kamer te houden.

Maar dit is geen beeld, maar een woord dat hem onverhoeds overvalt - het D-woord.

De man in de reclamespot staat in een rij wachtenden voor een loket. Plotseling kijkt hij pijnlijk getroffen, maakt een armbeweging naar achteren en een stem zegt: Ojee! D......!
Dan zien we de man een toilet invluchten - meneer Foppe kijkt versteend toe - vervolgens bezoeken we een apotheek, een doosje en tabletten komen in beeld en dan zit de gelukkig stralende man in een zaal vol mensen met een lachende vrouw naast zich.

Ook zonder d...... zou meneer Foppe zich tussen vreemden in een volle zaal doodongelukkig voelen, maar daar gaat het nu niet om.

Meneer Foppe heeft al een paar dagen zelf d.......

Heel erg. Hij haalt soms maar net het toilet. Waar hij hard gaat zitten hoesten. Zogenaamd hoesten. Hij speelt dat hij hoest, want hij wil de vieze spettergeluiden zelf niet horen.

En nu denkt hij aan het reclamefilmpje en overweegt ook naar de apotheek te gaan om zo'n doosje wonderpillen te halen.
Maar de apotheek is twee straten verder.
De apothekersassistenten zullen na zijn binnenkomst hun neuzen dichtknijpen, weet meneer Foppe zeker. Moet hij dan ook nog dat woord uitspreken? Onmogelijk!

En als hij zou vragen: 'Ach, hebt u misschien iets tegen buikloop?', zal de assistente ongetwijfeld antwoorden: 'Bedoelt u diarree? En het is geloof ik voor uzelf, hč?' Waarna allen, personeel en wachtende klanten, in schaterlachen zullen uitbarsten.

Sinds gisteren eet en drinkt meneer Foppe niets meer.
Eens moet toch het moment aanbreken dat alles eruit is, er niets meer komt?
Hier geen moeite met het d-woord. Of het sch-woord.
pi_39815892
Wie is meneer Foppe? Foppe de Haan?
pi_39818157
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Wie is meneer Foppe? Foppe de Haan?
Een volksheld! http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')