Die gaat niet meer open, pissen doe je doorgaans niet in een wasbak en denk dus maar niet dat je er serieuze reacties op zult krijgen. Niet dat ik het veel kans geef, maar als je er echt mee zit dan open je hem maar in ONZ ofzo, aangezien het ook onzin is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
Koude wasbak
Topic is met serieuse steek geschreven.
Gelieve uw besluit te herzien.
Het stoort me echt dat er nog geen verwarmde wasbakken zijn.
Je kent bendeleider persoonlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef The_Terminator het volgende:
Laaste reactie van mij uit het vorige topic:
[..]
Die gaat niet meer open, pissen doe je doorgaans niet in een wasbak en denk dus maar niet dat je er serieuze reacties op zult krijgen. Niet dat ik het veel kans geef, maar als je er echt mee zit dan open je hem maar in ONZ ofzo, aangezien het ook onzin is.
Dank voor de mental imagequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je kent bendeleider persoonlijk, misschien zeikt die gast wel ECHT in de wasbak.
![]()
Zou ziek zijn, dat wel![]()
Dude, die OP is echt veel te slecht om er normaal in te kunnen posten. En dat m00der getuigt helemaal van niet-serieusheidquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Waarom is mijn topic dicht
Ik mag toch wel klagen over het libelle feest en mensen die er heen gaan
Mijn m00der is naar het libellefeest
Huh? Ik noem mijn m00der altijd m00der en mijn vati vatiquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dude, die OP is echt veel te slecht om er normaal in te kunnen posten. En dat m00der getuigt helemaal van niet-serieusheid
Dat kan maar de rest van Nederland nog altijd nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Huh? Ik noem mijn m00der altijd m00der en mijn vati vati
Vergelijk jouw OP eens met deze OP. Welke is dan beter?quote:En zo slecht is ie niet
Appels perenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat kan maar de rest van Nederland nog altijd niet
[..]
Vergelijk jouw OP eens met deze OP. Welke is dan beter?
Nou ik vind ze alle twee wel goed eigenlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Logisch. Het ene is serieus, de andere niet. Maar toch, jeweets
The_Terminator schijnbaar nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou ik vind ze alle twee wel goed eigenlijk?
Als ik alle onzin weghaal blijft alleen je OP over, waarna het topic binnen no time weer volstroomt met bagger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
What the fuck waarom is mijn topique gesloten? Ruim het dan tenminste op, de OP ende TT waren namelijk erg hoopvol.
Ik woon te ver van het centrum.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:30 schreef BrauN het volgende:
Hoi flugeltje. Het is geen baggeravond.
Trouwens nog een kamertje vrij? Ik wil verhuizen. Ik ga misschien in de Varkensmarkt wonen, hendig dicht bij het centrum. Of anders ten zuiden van de Piushaven.
Ik wil dat je het topique heropent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik alle onzin weghaal blijft alleen je OP over, waarna het topic binnen no time weer volstroomt met bagger.
Zie het een beetje zoals je maaltijd. In plaats van alle stoute peperkorrels eruit te vissen en het lekkere over te laten heb je ook alles weggemikt. De maaltijd was toch al verziekt.
Geef eens een goed argument.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik wil dat je het topique heropent.![]()
Geef het nog een kans. Niet alles vebaggerd opnieuw.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument.
Ik wil best opschonen, maar je weet net als ik dat het daarna weer binnen no-time verbaggerd.
Dan gaat ie niet opeens open, ofwel?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verander hem dan zelf even. Je kan er toch zelf wel iets leuks van maken?
Ik was al aan het opschonen toen ik zag dat je zelf vrolijk meegedaan had met baggeren. Sorry, maar dan gaat het écht over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Geef het nog een kans. Niet alles vebaggerd opnieuw.
quote:Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat wordt het topic gesloten
Woow welgeteld één baggerpost van mijn persoontje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik was al aan het opschonen toen ik zag dat je zelf vrolijk meegedaan had met baggeren. Sorry, maar dan gaat het écht over.
Zie ook de FAQ
[..]
Er staat meer dan één bagger / offtopic of SC reactie van je in dat topic. En als het topic open was gebleven hadden er nu nog meer gestaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Woow welgeteld één baggerpost van mijn persoontje.![]()
dat was een klote topic en dat weet jij ook welquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
De Libellezomerweken zijn keigaaf !!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:14 schreef BrauN het volgende:
Ik moet met iets origineels komen? Waarom was dit niet origineel dan? Uitleg gaarne.
Toen was ie nog niet dicht sukkelquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
dat was een klote topic en dat weet jij ook wel![]()
toevoeging, voor jouw klacht moet je hier zijn: [WOW] feedback het vreugdevuur
Toen was ie nog niet dicht sukkelquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
dat was een klote topic en dat weet jij ook wel![]()
toevoeging, voor jouw klacht moet je hier zijn: [WOW] feedback het vreugdevuur
En nog niet geopend, anders topiques worden heropend als de OP 2 zinnen extra krijgt en deze prachtig uitgewerkte OP wordt me gewoon ontnomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er staat meer dan één bagger / offtopic of SC reactie van je in dat topic. En als het topic open was gebleven hadden er nu nog meer gestaan.
Het is niet dat ik het geen kans wíl geven, maar ik kan je op een briefje geven dat het topic anders over tien minuten weer dicht gaat.
oh, ik snap em nu, je opent hetzefde topic ook in WOW en je begint hier alvast te zeuren over een slotjequote:Op donderdag 18 mei 2006 08:58 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Toen was ie nog niet dicht sukkel
De KLB-modjes luisteren toch niet naar de users, ze volgen enkel hun eigen weg. Het is het proberen niet nodig, meid.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben het zat nu wil ik het weten ook die opmerking ik hoop dat je verkracht gaat worden, vind ik niet zo leuk....
ach kan het altijd proberen....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
De KLB-modjes luisteren toch niet naar de users, ze volgen enkel hun eigen weg. Het is het proberen niet nodig, meid.
Naar users die dom lullen luisteren we inderdaad niet nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
De KLB-modjes luisteren toch niet naar de users, ze volgen enkel hun eigen weg. Het is het proberen niet nodig, meid.
Was inderdaad niet leuk, is weg nu. Vraag mij trouwens af of het nog wel zin heeft om het topic überhaupt open te laten, dat was namelijk niet de enige grove reactie die ik verwijderd/ge-edit heb...quote:
Mijn kritiek was geheel terecht en het topique had potentie. Andere topiques die één zin bevatten, wordt aangeraden om er iets meer 'energie' in te steken waarna het desbetreffende topique schoongemaakt + heropend wordt. Maar van de KLB-crew had ik niet meer kromheid verwacht eigelijk. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Naar users die dom lullen luisteren we inderdaad niet nee.
gooi hem dicht... het gaat helemaal nergens over, of kick hem naar ONZquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was inderdaad niet leuk, is weg nu. Vraag mij trouwens af of het nog wel zin heeft om het topic überhaupt open te laten, dat was namelijk niet de enige grove reactie die ik verwijderd/ge-edit heb...
Ik heropen nooit bagger, tenzij de TS de OP zo aanpast dat het wel KLB waardig is. Had jij ook kunnen doen, dan was hij misschien wel weer heropend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mijn kritiek was geheel terecht en het topique had potentie. Andere topiques die één zin bevatten, wordt aangeraden om er iets meer 'energie' in te steken waarna het desbetreffende topique schoongemaakt + heropend wordt. Maar van de KLB-crew had ik niet meer kromheid verwacht eigelijk. Mijn excuses.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |