Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja dus? Mijn moeder gaat ook.
Ze is met de fietsquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
'Het volgende station is station Almere Strand, ik verzoek alle pauperwijffies hier dringend edoch vriendelijk de trein te verlaten'
*zucht* die gast ja. Ik word beetje moe van zijn geklaag, get a lifequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:34 schreef RedFever007 het volgende:
Jou moeder had toch ook iets te maken met de naam van kat![]()
-edit- Dit topic dus ===>> Een kat die Bryan heet
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ze is met de fiets de trein ingegaan.![]()
Mijn moeder is 56 ik vind het leuk voor d'r dat ze er heen gaat. Jij hoeft er toch niet heen? Wat heb je tegen het libellefeest dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:34 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je![]()
Lekker rampeneren op het libellefeescht![]()
Het gaat om het feit dat ze daar heengaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Rekkie het volgende:
Dit is meer iets voor ONZ.....
Klagen omdat je moeder niet thuis is
Moederskindje
Het is voor enge huisvrouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mijn moeder is 56 ik vind het leuk voor d'r dat ze er heen gaat. Jij hoeft er toch niet heen? Wat heb je tegen het libellefeest dan?
Ik val niet op vrouwen en al helemaal niet op m00dersquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:39 schreef Lod het volgende:
[..]
Stoer man, je moet meegaan. Een party vol met MILFs![]()
![]()
ssssssshquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
*zucht* die gast ja. Ik word beetje moe van zijn geklaag, get a life![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat ze daar heengaat
Dat doe je toch niet
Kijk anders even in 'zijn' fotoboek...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
*zucht* die gast ja. Ik word beetje moe van zijn geklaag, get a life![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |