neuh pas in latere jaren hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bespeur ik hier een dame die in d'r kinderjaren meerdere malen verkracht is?![]()
ik piep *not yet* nooit ik kreunquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Homdeck het volgende:
als ik je een veeg gegeven heb piep je wel anders![]()
Dat is het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
smere
Nooit goede sex gehad?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Neen, ik vraag het mij keer op keer af.
Is sex voor de dommen?
Volgens mij wel, als ik aan sex denk, zie ik altijd van die vette tokkies voor me die dan hun stinkende vuige dingus doen
ik vind dat zooooow vunzig
Waarom hebben jullie sex, om klaar te komen, of om ff je dingus op te warmen?
Om hem ff te smere zeg maar![]()
zeg het maar eerlijk hoor, ik heb zin in kotsen nu dus ga je gangbang![]()
hoezo soepblik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Soepblik het volgende:
Dat zeggen lelijke mensen die geen sex kunnen krijgen altijd![]()
Je moet ook niet met een varken neuken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Misschien een andere partner zoeken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
het was een zwijnquote:
Maar ik heb nu wel sex...quote:
ik ben heel vrijgezellig hoor bevalt me prima!~quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien een andere partner zoeken?.
zelfmoord xebro? halloquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel sex...![]()
Was jij niet dat labiele mens dat bijna zelfmoord pleegde door Xebro? issues...?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |