als gepeupel zijnde werp ik me aan uw voetenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Ten eerste het is een kuttopic.
Ten tweede, mensen doodverwensen is nergens voor nodig.
Ten derde, je bent enorm drammerig bezig. Hou op
Ten vierde, slotje is terecht.
Omdat het bagger isquote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
ik klooi niet op ircquote:Op maandag 26 juni 2006 22:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Ten eerste het is een kuttopic.
Ten tweede, mensen doodverwensen is nergens voor nodig.
Ten derde, je bent enorm drammerig bezig. Hou op
Ten vierde, slotje is terecht.
Edit: Ten vijfde, hou eens op met je geklooi op IRC.
Als jij je topic opbouwend opent. Want dat laat jij ook achterwege.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef Aarde het volgende:
[..]
als gepeupel zijnde werp ik me aan uw voeten![]()
doe eens opbouwende kritiek... taalpuristen zijn irri... waarom mag ik daar niet over klagen?
![]()
kla·gen1 (onov.ww.)quote:Op maandag 26 juni 2006 22:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Als jij je topic opbouwend opent. Want dat laat jij ook achterwege.
Idd, en als de vraag van de TS tóch serieus is mag hij het wat mij betreft in PTA proberen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn auto wiebelt
Dè is bes wé bagger volgens mèn.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:44 schreef Tha_T het volgende:
Mocht je nog eens zo'n bui hebben hebben we daar een heel mooi topic voor
Topic is nog altijd niet op slotquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik negeer je post niet. Absoluut niet. Ik meen dat ik daar gister al naar gekeken had. Nou ja, ik kijk zo nog eens
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Topic is nog altijd niet op slot![]()
Nu dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik negeer je post niet. Absoluut niet. Ik meen dat ik daar gister al naar gekeken had. Nou ja, ik kijk zo nog eens
Joaquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef Bob-B het volgende:
kan een modje ff de bezem erdoor halen?
Muscle oven four
Omdat het gewoon een andere vorm is van de talloze talpaquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:42 schreef IHVK het volgende:
Waarom is mijn Talpa topic dicht?
Ok.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een andere vorm is van de talloze talpatopics die al rondzwerven.
Kortom, bagger....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |