abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39206968
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Alsof ik die ga lezen. Ik snap dat als je daarmee acoord gaat dat er wordt aangenomen dat je alles hebt gelezen. Maar als ik alle algemene voorwaarden moet gaan lezen voor iedere site waarvoor ik me aanmeld en voor ieder programmaatje dat ik download, kan ik m'n baan wel opzeggen en fulltime algemene voorwaarden gaan lezen.
Tuurlijk lees je die. Jij bent echt te dom voor woorden... eerst wat aanbieden op een veiling en dan nog denken dat je zelf kan bepalen of je daarna het artikel ook nog verkoopt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39207040
Een rechter oordeelt iha naar redelijkheid, en een paar euro voor een duur apparaat is niet redelijk.
Exit koper.
pi_39207075
anders zet je met hele kleine lettertjes dat de getoonde afbeelding af kan wijken van het oorspronkelijke product. dan verstuur je voor die 2,50 euro een Steelpan, en is alles weer goed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_39207093
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Tuurlijk lees je die. Jij bent echt te dom voor woorden... eerst wat aanbieden op een veiling en dan nog denken dat je zelf kan bepalen of je daarna het artikel ook nog verkoopt.
Ik weet zeker dat als ik een pol ga houden dat 75% van de mensen die algemene voorwaarden niet leest. En by the way het apparaat is al verkocht en die pijpslet heeft niks meer laten horen. Eind goed al goed dus!
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:52:37 #55
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_39207100
Even terug komen op het ebay verhaal, als je een bod doet op ebay zal ebay automatisch het laagste bedrag bieden. Indien er dus maar 1 persoon op jouw item bied waar jij een minimale prijs van 1 euro op zet zal je dus weinig krijgen. Ook al geeft die persoon aan dat hij er wel 3000 voor wil neer leggen zal ebay dan toch op een laag bedrag uitkomen. In dit geval is het dus niet de fout van de koper.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_39207106
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
Een rechter oordeelt iha naar redelijkheid, en een paar euro voor een duur apparaat is niet redelijk.
Exit koper.
Zo heb ik zelf ook geredeneerd!
pi_39207108
Sebastiaan2006, vergeet Ebay ff... Denk ff aan een echte veiling inclusief die hameraar die eenmaal, andermaal, verkocht brult. Er wordt een schildery van van gogh aangeboden. Startprijs 1 euro. Iemand biedt 2 euro en die hameraar roept: eenmaal, andermaal, verkocht! Denk je dat die verkoop ongedaan kan gemaakt worden omdat de verkoper er eigenlijk veel meer voor wilde hebben? Of dat de koper niet het geld heeft of het toch nog een te hoge bedrag vindt en van de koop af wil zien? Dat kan dus beide niet.

Zo werkt Ebay ook...
pi_39207178
quote:
Exit koper.
Nee, de rechter oordeelt dat de verkoper een fout heeft gemaakt door een extreem lage startbedrag te vragen en dat hij zich aan de regels conform Ebay dient te houden.

Als iedereen dit geintje zou flikken zou Ebay kapot gaan in no time...
pi_39207180
quote:
Exit koper.
Als een koper in redelijkheid kan nagaan dat een verkeerd geprijst artikel niet voor die prijs verkocht kan worden, bij aanbiedingen van winkeliers in folders of etalages, ja. Die vlieger gaat hier niet op bij een veiling met een bewust gekozen startprijs van 1 euro.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_39207232
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
anders zet je met hele kleine lettertjes dat de getoonde afbeelding af kan wijken van het oorspronkelijke product. dan verstuur je voor die 2,50 euro een Steelpan, en is alles weer goed.
Een steelpan als spectrometer verkopen?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_39207318
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:52 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat als ik een pol ga houden dat 75% van de mensen die algemene voorwaarden niet leest. En by the way het apparaat is al verkocht en die pijpslet heeft niks meer laten horen. Eind goed al goed dus!
Of je ze nou wel of niet wil lezen maakt geen drol uit: verhandel je via Ebay, dan word je geacht de voorwaarden te kennen.
.
pi_39207532
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Of je ze nou wel of niet wil lezen maakt geen drol uit: verhandel je via Ebay, dan word je geacht de voorwaarden te kennen.
Iedere algemene voorwaarden hoor je te lezen en te kennen. Doe jij het?
pi_39207665
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Hallooo? Je hoort ze te kennen. Je kan echt niet bij de rechter komen en zeggen: Ja dag! Ik ga die regels niet lezen. Dat verlies je gwoon geheid. Je hebt een grote inschattingsfout gemaakt en ben er zeer goed mee weggekomen, kap nou met het zielige verdedigen en erken nou eens dat je een fout heb gemaakt...
pi_39207779
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Lezen nee, kennen ja, op belangrijke punten als "bindend zijn" wel, ja.
.
pi_39207926
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hallooo? Je hoort ze te kennen. Je kan echt niet bij de rechter komen en zeggen: Ja dag! Ik ga die regels niet lezen. Dat verlies je gwoon geheid. Je hebt een grote inschattingsfout gemaakt en ben er zeer goed mee weggekomen, kap nou met het zielige verdedigen en erken nou eens dat je een fout heb gemaakt...
Ik weet ook wel dat het mijn fout is. Ik vind het alleen raar en het gaat totaal tegen mijn gevoel in dat iemand zo'n laag bod doet. Het is met een sisser afgelopen gelukkig, en ik ben ook niet van plan om nog gebruik te gaan maken van ebay om iets te verkopen.
Ben blij dat marktplaats er is. Dit systeem spreekt me veel meer aan dan het ebay systeem. Maarja, vandaar dat het ook niet echt loopt waarschijnlijk...
  zondag 25 juni 2006 @ 15:20:54 #66
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39207928
Ga naar hem toe en steek zijn kooi in de fik.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39208081
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat het mijn fout is. Ik vind het alleen raar en het gaat totaal tegen mijn gevoel in dat iemand zo'n laag bod doet. Het is met een sisser afgelopen gelukkig, en ik ben ook niet van plan om nog gebruik te gaan maken van ebay om iets te verkopen.
Ben blij dat marktplaats marktplaats er is. Dit systeem spreekt me een stuk mee aan dan het ebay systeem. Maarja, vandaar dat het ook niet echt loopt waarschijnlijk...
Oke, ik begrijp je heus wel. Je had de pech niet te weten dat verkoop of koop bindend is op Ebay. Die koper wist het wel en probeerde je op een manier te naaien die ook nog eens conform de regels is.

Hoe dan ook, marktplaats is ook niet geweldig, ik heb vele bieders gehad die niks meer van zich laten horen. Sta je hele avond te wachten en wachen met die spullen bij de voordeur en dan komen ze niet of boeken ze het geld nooit over en proberen ze je over te halen alvast op te sturen...
  zondag 25 juni 2006 @ 15:28:48 #68
152190 sIXsteps
sIXsteps to the answer!
pi_39208109
haha cool man MP is niet te vertouwen
pi_39214022
Via eBay heb je als koper/verkoper wel veel meer zekerheid als via MP. Op MP lopen nogal wat dubieuze figuren rond zoals ik gemerkt heb!
Wel sneu, ik had de kooi voor mijn 2 cavia's gekocht, ze zitten dus sinds gisteren buiten. En dan is het net vandaag van dat takkeweer. Arme beessies! Gauw een vuilniszak voor de kooi gehangen.
@ Sebastiaan_2006 Koper heeft wel gelijk, je hebt geluk dat het zo afgelopen is!
  zondag 25 juni 2006 @ 19:53:45 #70
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_39217721
Ebay checken gaat op zoek naar dure dingen voor weinig!
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_39217874
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:53 schreef Nachtdier het volgende:
Succes!! Ik lees later wel hoe dat is gegaan
  zondag 25 juni 2006 @ 19:58:52 #72
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_39217931
marktplaats en ebay is voor paupers die niet het geld hebben om nieuwe spullen te kopen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_39218114
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:53 schreef Nachtdier het volgende:
Op Ebay in Nederland zit het vol met Sebastiaans. Net zo'n zootje dan op Marktplaats daar.
pi_39218204
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:03 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Op Ebay in Nederland zit het vol met Sebastiaans. Net zo'n zootje dan op Marktplaats daar.
Valt toch wel mee? Ik heb op Ebay nog nooit zoiets meegemaakt.
pi_39218287
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Ik heb op Ebay nog nooit zoiets meegemaakt.
Al paar keer gehad dat bij een winnende veiling voor mooie prijs, de verkoper domweg niet wil leveren met allerlei klote smoesjes.

Mij zien ze er niet meer.
pi_39218354
Dit gebeurd anders ook op FoK V&A hoor? Gwoon een kwestie van lage normen en waarden
pi_39218503
Op marktplaats zitten gewoon een hoop spambots die onzin biedingen doen op je advertentie en vervolgens vragen of je het naar Nigeria stuurt. Ook reageren mensen vaak niet op mailtjes. Ikzelf probeer alles zo eerlijk mogelijk te doen. Als iemand mij mailt mail ik altijd terug. Dat van Ebay wist ik gewoon niet en was een foutje omdat ik me er niet in verdiept had.

Het heeft inderdaad met normen en waarden te maken. Zorg in ieder geval dat je contact opneemt met degene met wie je een afspraak had als je een deal met iemand anders hebt gesloten. Das wel zo eerlijk.
pi_39220076
Kan ik je helpen? Ik heb in de aanbieding:
Hamsterkooi, dunabak, chinchilla/ rattenkooi, een soort binnenvoillere en binnenkort een chinchillakast. (Ze gaan verhuizen naar een grotere woning)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_39220169
valentijn101 bedankt, maar ik heb gisteren al een nieuwe gekocht.
pi_39220241
Ahh, da's jammer.. WIE MAAKT ME LOS!!!!!
  zondag 25 juni 2006 @ 21:30:07 #81
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_39221375
*wuif valentijn* Foto's: prijzen enz
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_39221841
Dar zit het probleem... ruilen voor digicam??? Dunabak gaat voor 30 eurotjes, chin/rattenkooi voor 40, voilere voor 80 en de kast... doe maar een bod. (wel een foto van op mijn website http://groups.msn.com/valentijn101 )

http://groups.msn.com/valentijn101/shoebox.msnw?albumlist=2

[ Bericht 22% gewijzigd door valentijn101 op 25-06-2006 21:50:20 ]
pi_39280019

[ Bericht 49% gewijzigd door Lempke op 27-06-2006 12:27:03 ]
pi_39280282
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:13 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Op marktplaats zitten gewoon een hoop spambots die onzin biedingen doen op je advertentie en vervolgens vragen of je het naar Nigeria stuurt. Ook reageren mensen vaak niet op mailtjes. Ikzelf probeer alles zo eerlijk mogelijk te doen. Als iemand mij mailt mail ik altijd terug. Dat van Ebay wist ik gewoon niet en was een foutje omdat ik me er niet in verdiept had.

Het heeft inderdaad met normen en waarden te maken. Zorg in ieder geval dat je contact opneemt met degene met wie je een afspraak had als je een deal met iemand anders hebt gesloten. Das wel zo eerlijk.
Jij bent echt te dom voor woorden. Je praat over EERLIJK, maar zolang het jou uitkomt.

De koper had gelijk en als jij te dom en lui bent om de voorwaarden te lezen, betekend dit nog niet dat ze niet gelden. Had je nou werkelijk gedacht dat de koper een paar 1000 euro zo gaan betalen omdat jij zijn bod niet accepteerde? Andersom zou jij dit ook niet doen als je zo'n buitenkansje had gehad.

Het was je eigen fout om geen minimum op te geven, dus steek de hand in je eigen boezem en probeer je eigen stomme gedracht niet goed te praten.

Door mensen als jij werken deze systemen ook niet.
pi_39280379
[quote][b]Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef Lempke het volgende:
pi_39280609
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Nee dat is lekker. Ik had daar laatst een of ander duur apparaat op gezet en een start bedrag van 1 euro ingevoerd, ik dacht daar zal wel op geboden worden. (was mijn eerste product dat ik op ebay wilde verkopen) Nou niemand had interesse blijkbaar. Doet in de laatste minuut een of andere droplul een bod van ¤ 2,50.

Ik stuur die gast een mailtje:
[..]

Stuurt ie terug:
[..]

Daar ging ik natuurlijk niet mee acoord en heb hem gescreven:
[..]

Schrijft hij weer terug:
[..]

Nou is mijn acount dus geschorst op ebay, niet dat me dat uitmaakt maar dit vind ik echt ongeloofelijk.

Wat een debielen zeg.
Een weer iemand die ebay niet snapt *zucht* Hier wordt ebay tegenwoordig dus door vervuild. Als jij dat bedrag ervoor had willen hebben had je OF je startbod hoger moeten zetten OF een reserve moeten opgeven. Ik maak hier uit op dat je dat beide niet gedaan hebt. Jij zit dus fout. (Je kan overigens zelfs de veiling voortijdig stoppen!)
Oh, and that's a bad miss!
pi_39281076
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Alsof ik die ga lezen. Ik snap dat als je daarmee acoord gaat dat er wordt aangenomen dat je alles hebt gelezen. Maar als ik alle algemene voorwaarden moet gaan lezen voor iedere site waarvoor ik me aanmeld en voor ieder programmaatje dat ik download, kan ik m'n baan wel opzeggen en fulltime algemene voorwaarden gaan lezen.
http://pages.ebay.com/help/newtoebay/questions/about-ebay.html tadaa
Oh, and that's a bad miss!
pi_39281471
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik vind het alleen raar en het gaat totaal tegen mijn gevoel in dat iemand zo'n laag bod doet.

Jij bent zelf zo dom geweest om een startprijs van 1 euro op te geven.

En vervolgens gaan klagen dat er iemand een bod van een paar euro doet..
pi_39282833
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

nodeloos gezever niet nogmaals quoten behalve de laatste regel.

Wat een debielen zeg.
tjeezus, wat ben jij een enorme topic-kaper.
Nu hebben we hier een TS die zielig is omdat ie een konijnen-gevangenis in zijn neus geboord heeft gekregen voor maar 5 euro, en nu ben jij zo achterlijk geweest om zo dom te zijn om iets voor 1 euro te laten weg-gaan en dat niet doet.
Denk na, of heb je die mogelijkheid nog nooit geleerd.
quote:
EBAY, de online-veiling,
going once,
going twice,
,,,
Sold, to the gentleman with the idiotic low bid and the big grin
pi_39299403
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoor! Je zou die verkoper zielig moeten vinden, die 5 Euro belangrijker vindt als een afspraak!
pi_39300429
Moeilijk he, Ebay (Sebastiaan_2006)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_39310613
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef _Joy_ het volgende:
Je hoeft mij niet zielig te vinden hoor! Je zou die verkoper zielig moeten vinden, die 5 Euro belangrijker vindt als een afspraak!
ja sorry,
komt door die topic-kaper

vind zelf ook altijd afspraak is afspraak.
Maar helaas is dat niet bij iedereen zo.
pi_39310649
Bieden op marktplaats
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')