En voor het gemak negeer je mij gewoon maar even.quote:
De reactie van Tha_T is net zo goed op jouw topic van toepassing. Je topic was bagger.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
En voor het gemak negeer je mij gewoon maar even.
Ik vind jouw beoordelingsvermogen bagger. Soi.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De reactie van Tha_T is net zo goed op jouw topic van toepassing. Je topic was bagger.
Je blijft toch niet doorzeiken he? Jij hebt je antwoord al gehadquote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef Aarde het volgende:
[..]
Ik vind jouw beoordelingsvermogen bagger. Soi.
Gimme my topic back![]()
Misschien een schopje naar ONZ. Ik zal eens vragenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:39 schreef Kindervriend het volgende:
Tha_T! Humorloze zak spetterpoep!![]()
Klerewouten.
Open! Und schnell! Eins, zwei, broek aufheisen en slot d'r af!
mijn topic mijn topicquote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef knowall het volgende:
REVOLUTIE! REVOLUTIE! REVOLUTIE!
Om 23:00 uur. Slaapkamer van Tha_T. Dresscode: hotpants en Heineken hoed. Kom je ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef knowall het volgende:
REVOLUTIE! REVOLUTIE! REVOLUTIE!
Doe eens normaal zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:39 schreef Kindervriend het volgende:
Tha_T! Humorloze zak spetterpoep!![]()
Klerewouten.
Open! Und schnell! Eins, zwei, broek aufheisen en slot d'r af!
Klinkt goed iigquote:Op maandag 26 juni 2006 22:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Om 23:00 uur. Slaapkamer van Tha_T. Dresscode: hotpants en Heineken hoed. Kom je ook?
Ga je hier nu verder baggeren? Je topic blijft toch wel gesloten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Aarde het volgende:
mijn topic mijn topic![]()
taalpuristen zuigen bitch!
Ik had het tegen Tha_T hoor. Wij gaan heel informeel met elkaar om.quote:
Wat heb je te miepen?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Aarde het volgende:
mijn topic mijn topic![]()
nikkyquote:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
nikky![]()
de database had troubles om mijn post vast te houden... zie dit maar als een paar bu-jes![]()
![]()
* Aarde kijkt tha_t aan![]()
Ten eerste het is een kuttopic.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:49 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik wil mijn topic terug open
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |