Dat is aan jou ter beoordeling.. maar je laat hem open dus?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al gelezen en je topic is nog open...
Of zijn er bergingswerkzaamheden nodig?
Wat mij betreft wel hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is aan jou ter beoordeling.. maar je laat hem open dus?![]()
Je post het alsof het een unicum isquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is aan jou ter beoordeling.. maar je laat hem open dus?![]()
Helaas, dank voor het overleggen toch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We hebben het besproken en zijn tot de conclusie gekomen dat we het maar beter niet kunnen doen. Er is zo onderhand wel genoeg SC op het forum te vinden, en KLB is er ook niet de ideale plek voor.
Doen we alquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef Nosh het volgende:
Sorry, maar kunnen jullie niks doen aan ál die schapen die maar blijven 'talpa'blehren?
Het is niet grappig, het is nooit grappig geweest en doordat iedere willekeurige idioot het in ieder topic blijft spammen, blijven mensen denken van 'boh, weet je wat ik doe? k zeg 'talpa! want het topic gaat over radio's! hoe gevat is dat!!1'
Desnoods modden jullie het weg in de naam van de goede smaak, ofzo. Weet ik veel.
Talquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doen we al. En zoals jij erover denkt zo denken wij als mods er ook over
dat is z'n doel, en hij heeft 't bereikt (mensen irriteren).. je moet gewoon niet zo makkelijk happenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef tong_poh het volgende:
Limburgers deel 2
Kan dit kuttopic niet eindelijk dicht.
Er is eigenlijk maar 1 persoon die over limburgers ligt te klagen. Zoals ik al eerder aangaf als je limburger door marokkaan vervangt, dan heb je een heel ander topic.
Er werd gezegd, dat het maar plaagstootjes zijn. Daar zou ik geen problemen mee hebben, maar meneer leolinedance is stellig overtuigd dat limburgers niet deugen en generaliseert daarbij als de pest. Is dit niet discriminatie?
BTW Ik ben zelf officieel geen limburger, maar dit soort topics/mensen maken mij gewoon de pis lauw.
Laat die kereltjes toch even lekker gefrustreerd zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:27 schreef PeZu het volgende:
vraagt zich af waarom klotuh topics van, over en voor mods of admins altijd open blijven
mwah ik vindt het niet erg als een mod een klotuh topic van mij sluit maar wees dan eenduidig en pas het ook toe op je mede mods....quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat die kereltjes toch even lekker gefrustreerd zijn![]()
Welk topic heb je het eigenlijk over? Ik dacht deze: Klote mods maar begin nu te twijfelen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah ik vindt het niet erg als een mod een klotuh topic van mij sluit maar wees dan eenduidig en pas het ook toe op je mede mods....
just my 2 cents
ik heb het over het algemeen dubbel beleid dat mods hier volgen..... Bupa bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Welk topic heb je het eigenlijk over? Ik dacht deze: Klote mods maar begin nu te twijfelen...
Ok, maar dan kun je beter een topic openen i.p.v. het hier in het FB topic te postenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het over het algemeen dubbel beleid dat mods hier volgen..... Bupa bijvoorbeeld
sluit mijn topic GROOT FEEST maar laat dat bagger topic Met dank aan Bupatih ! wel open
sucht, ik klaag alleen maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je beter een topic openen i.p.v. het hier in het FB topic te posten![]()
Uiteraard kun je ook een topic in FB openen.
Daarnaast staan beiden topics ook in ONZ hequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je beter een topic openen i.p.v. het hier in het FB topic te posten![]()
Uiteraard kun je ook een topic in FB openen.
ok echt laatste postquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarnaast staan beiden topics ook in ONZ he
ONZ FB zou dus ook nog een mogelijkheid zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarnaast staan beiden topics ook in ONZ he
Als ze zouden sluiten, dan zouden ze aangeven, dat ze met een dubbel moraal werken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:27 schreef PeZu het volgende:
vraagt zich af waarom klotuh topics van, over en voor mods of admins altijd open blijven
ja idd als ze een kut topoic van een mod open laten maar een kut topic van een user sluiten is er geen dubbele moraalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als ze zouden sluiten, dan zouden ze aangeven, dat ze met een dubbel moraal werken.
Als je nog eventjes leest, dan zie je dat we het over twee verschillende dingen hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd als ze een kut topoic van een mod open laten maar een kut topic van een user sluiten is er geen dubbele moraal![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als je nog eventjes leest, dan zie je dat we het over twee verschillende dingen hebbenHet was een misverstand van mijn kant ik dacht je reageerde op een topic die ik had geopend
Ik ben het wel met je eens, dat ze met een dubbel moraal werken wat betreft hun eigen topics en die van gewone users. Ze zijn natuurlijk wat milder tegenover collega mods dan tegenover gewone users. Ik denk dat je dat altijd zult hebben. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je het er eens mee moet zijn.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef Ovidius het volgende:
Ik vind dit echt erg voor jullie
Euh.. hotlinkprobleempje?
Is flugel me weer te snel af geweest?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef Ovidius het volgende:
Ik vind dit echt erg voor jullie
Euh.. hotlinkprobleempje?
Hier is het gewoon een glas bierquote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje is bij mij tubgirl.
yep hier ookquote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje is bij mij tubgirl.
Ja maar ik zie hier écht een glas bier, hoe kan dat dan?quote:
Het plaatje zit in het cache geheugen. Gebruikers die de topic nog niet eerder hadden geopend zien tubgirl, jij ziet het oude plaatje nog. Hotlinking is not allowed op die sitequote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Ja maar ik zie hier écht een glas bier, hoe kan dat dan?
Zelfs als ik op Ctrl en F5 drukte stond er nog een bierglas... Maar goed, ik heb 'm weggehaald.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het plaatje zit in het cache geheugen. Gebruikers die de topic nog niet eerder hadden geopend zien tubgirl, jij ziet het oude plaatje nog. Hotlinking is not allowed op die site
Leuke theorie maar klopt niet helemaal. Bij mij moest ik hem ook nog eerst "downloaden" en ik zag die tubgirl nietquote:Op zondag 30 juli 2006 18:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het plaatje zit in het cache geheugen. Gebruikers die de topic nog niet eerder hadden geopend zien tubgirl, jij ziet het oude plaatje nog. Hotlinking is not allowed op die site
Ik had hem al vervangenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs als ik op Ctrl en F5 drukte stond er nog een bierglas... Maar goed, ik heb 'm weggehaald.
Ben ik nog onbewust aan het baggeren ook![]()
jaaaaaaja, je vond 't gewoon leuk om een keer te baggeren, geef 't nou maar toequote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs als ik op Ctrl en F5 drukte stond er nog een bierglas... Maar goed, ik heb 'm weggehaald.
Ben ik nog onbewust aan het baggeren ook![]()
Ik weet het verder ook niet, maar soms merk ik ook dat ik de ene keer een plaatje zie en de andere keer een bericht dat hotlinking niet allowed is. Zal wel per systeem verschillen ofzo.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef Tha_T het volgende:
Leuke theorie maar klopt niet helemaal. Bij mij moest ik hem ook nog eerst "downloaden" en ik zag die tubgirl niet
Je kan wel aangeven dat een plaatje niet in de cache mag komen te staan door de header aan te passen met een php script. Of dat er enig effect op heeft weet ik niet, aangezien de browser uiteindelijk bepaalt wat er met het plaatje gebeurt.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet, maar soms merk ik ook dat ik de ene keer een plaatje zie en de andere keer een bericht dat hotlinking niet allowed is. Zal wel per systeem verschillen ofzo.
Heb het weleens vaker gezien bij andere sites. Ook een keer iemand die gebanned werd van een ander forum, totdat bleek dat het niet zijn intentie was om tubgirl te posten maar het een anti holtlink betrof toen werd hij meteen unbanned.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:11 schreef The_Terminator het volgende:
Bovendien vind ik het behoorlijk achterlijk van die serverbeheerders om zo'n plaatje als anti-hotlink te gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld gewoon een zwart plaatje met een witte tekst er in dat hotlinken niet toegestaan is, wel zo netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |