quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
En vonden ze de wijn lekker, Euc?
Het is ze gegundquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Van die wijn wordt je dood- en doodziek, dat zie je zo, en ze liggen bovendien 4 dagen op bed met migraine
DMquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het echt zuur voor je... Jij krijgt een cadeau, en daar moeten anderen met hun takken afblijven (vind ik).
Ik hoop voor het bezoek dat de wijn minstens zo zuur was
Kan ik straks dus lekker vanuit de tuin Fok!kenquote:# Intel Dual Core T2300 (1.66Ghz; 2Mb L2 Cache; 667Mhz FSB)
# 160Gb harde schijf S-ATA 5400RPM
# 1024Mb DDR2 533 (2 x 512)
# 15.4" WXGA TFT (1280 x 800) Onyx Black
# NVIDIA® GeForce™ Go 7600
# RJ-45 direct port Ethernet 10 BASE-T/100 BASE-TX, Multi-card Reader (Memory Stick,SD Card,xD card compatible), Port replicator port, Memory Stick(TM) Duo Slot, 3 x USB 2.0 (High/Full/Low-speed), Headphone Jack, 4 pin i.LINK(TM) (IEEE1394), 400 Mbps, RJ-11 direct port, DC-In, Microphone Jack, VGA connector for monitor
# Double Layer DVD±RW Drive
# Windows XP MediaCenter
# 1.35 Megapixel Webcam
# Interne W-LAN 54Mbps/ Bluetooth 2.0 + EDR
# 274.5 X 26 X 366 MM; 2.8Kg
# 1 jaar carry in garantie
Fat Duck ligt niet in London, kun je beter vervangen door Engeland dan. In dat geval: geen van beiden, zou ik naar Gordon Ramsay gaan. Fat Duck is a la El Bulli, Blumenthal staat er ook om bekend enorm veel te experimenteren, zou ik persoonlijk niks vinden. Fifteen Amsterdam ben ik vorig jaar geweest, het was wel leuk enzo, maar om nou te zeggen dat het geweldig was.. nee. London zal er niet veel van verschillen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef karper het volgende:
Troisgros
zou ik persoonlijk doen klasgenoot is er geweest vertelde die me vandaag.
volgende stelling:
london:
fat duck
fifhteen
![]()
trouwens karper luistert naar een heerlijke plaat van Cesar Zuiderwijk
Bijna klaar met school dus of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef karper het volgende:
met mij gaat het goed druk druk school dingen afronden hijgende docenten die vragen waarom ik me examen nog niet heb ingelverd drukke dagen in restaurant
En dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef karper het volgende:
nog 1 ding inleveren praktijk examen stage dan ben ik klaar me chef-kok is er mee bezig
Oei karper.. Ging dat ene niet door? Ben je wel laat mee als je nog iets fatsoenlijks wilquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef karper het volgende:
ik ga nog verder alleen nog geen stage bedrijf voor volgend jaar![]()
Tot zover Deel 1 uit de serie :quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft er nou geen olie in huis? Ik vroeg nog of hij zelf wel kookte, en dat deed hij dus. Maar geen olie. Nergens.
En toen moest ik met water en zeep aan de slag(ik gebruik sla-olie oid om mascara te verwijderen als ik uit ben geweest en geen de-makeup mee heb
)
Was het een gezellige nacht?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens een zakdoekje uit mijn tas gebruikt om het spul mbv zeep van mijn ogen te krijgenWatjes of keukenpapier was er ook niet.
Haha, ik heb de afgelopen dagen mezelf blauw betaald aan een diner, bbq en vrij grote borrel. Ik geloof dat iedereen zijn drankjes wel binnen heeft gekregen. Maar toch, wat kan ik inschenken?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Gefeleciteerd Drive-r
Dat vraagt om een rondje
Iets van Zuidam Distillersquote:Op zondag 25 juni 2006 00:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Haha, ik heb de afgelopen dagen mezelf blauw betaald aan een diner, bbq en vrij grote borrel. Ik geloof dat iedereen zijn drankjes wel binnen heeft gekregen. Maar toch, wat kan ik inschenken?
Dan wordt het een poire-williams likeur voor Martijn... volgende!quote:
Werktuigbouwkunde, afgestudeerd in de richting Offshore Engineering aan de TuDelft. Erg lekker om klaar te zijn, maar ik zal mijn leven in Delft zo ontzettend missen...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Dank je
Maar wat heb je eigenlijk gestudeerd Drive-r?
En ga je nu ook echt de offshore in? Want dan zul je vaak richting het buitenland moetenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde, afgestudeerd in de richting Offshore Engineering aan de TuDelft. Erg lekker om klaar te zijn, maar ik zal mijn leven in Delft zo ontzettend missen...![]()
Nee, ik ga werken voor een Amerikaanse investeringsbank in Londen. Uiteindelijk een compleet andere richting dus, maar nog steeds wel naar het buitenland.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En ga je nu ook echt de offshore in? Want dan zul je vaak richting het buitenland moeten
Dat lijkt me wel een hele uitdaging wat ga je daar doen?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, ik ga werken voor een Amerikaanse investeringsbank in Londen. Uiteindelijk een compleet andere richting dus, maar nog steeds wel naar het buitenland.
Ik ga daar werken op M&A, dus fusies, overnames en beursgangen van bedrijven begeleiden. Een vrij kleine tak van sport, maar inderdaad behoorlijk uitdagend. Erg lange dagen, weinig weekend en lekkere werkdruk. Maar goed, ik ben jong, kan wel wat hebben en ben niet zo snel onder de indruk van dingen...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een hele uitdaging wat ga je daar doen?
Dat vond ik dus ookquote:
Ik begin over drie weken al in New York met training. Begin september is dat klaar en ga ik direct door naar Londen, aan de bak!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd en Engeland is ook niet zo ver weg.
Maar wanneer ga je er beginnen?
Zo dat is het betere werkquote:Op zondag 25 juni 2006 00:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik begin over drie weken al in New York met training. Begin september is dat klaar en ga ik direct door naar Londen, aan de bak!
Ja, maar wel haasten met alle laatste zaken hier in orde maken... Maar goed, daar heb ik nu meer tijd voor, studie is in ieder geval af... Nu lekker tukkie doen... Trusten!quote:
Ik ben al vaker in NY geweest en vond het inderdaad geweldig, hou sowieso wel van steden. Londen heeft echter toch nog mijn voorkeur. Meer 'echte' cultuur, goed eten, eerlijke gezelligheid en niet de gemaakte beleefdheid. Dus eigenlijk sluit mijn plan goed aan bij deze voorkeur, eerst een korte periode NY en dan settlen in Londen... zonder FOK!, ben ik bang...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Euc, wat was eigenlijk de reactie toen je vertelde dat het wel erg dure wijn was die ze de gasten hadden voorgeschoteld? Kan me niet herinneren dat iemand heeft aangeboden om een nieuwe fles wijn voor je te halen.
En Drive-r ik vond NY de mooiste stad ter wereldEn ik ben een echt plattelands geef-mij-maar-bos-en-natuur-meisje
Maar op New York word je zo verliefd. Ik wil zoooo graag weer een keer terug! Het is dan wel geen Delft, maar het is er ook hel mooi
![]()
Die tweede helft dat was toch geen voetballenquote:
Tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal gaan liggen slapenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lag lekker te slapen tijdens het voetbal, maar ik heb gehoord dat het een kaartenregen was
Kaartenregen? Lieverd, er was bijna een kaarten-weeralarm daar!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lag lekker te slapen tijdens het voetbal, maar ik heb gehoord dat het een kaartenregen was
Bij ons waren het echt hoosbuien en kwam zelfs het water omhoog in de gootsteen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef kabouter.muts het volgende:
Hier hebben we niet veel meer gehad dan een buitje en wat miezer.
Geen onweer, hagel en wind. (en daar hou ik zo van....)
De voorzitter van de FIFA zegt ook dat er geen smeergeld is aangenomen binnen de top van FIFA, rrrright.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:41 schreef krakkemieke het volgende:
Naja, ik ben geen voetbalfan, maar de voorzitter van de FIFA zei dat die scheids een gele kaart had kunnen krijgen. En daar sluit ik me bij aan........
En heb je al wat gekocht?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik sta al klaar om alle Oranje 35% korting produkten van de AH op te kopen. Na kerst at ik ook twee weken lang heerlijke AH Excellent produkten die 35% afgeprijsd waren
Dat lijkt mij idd erg raarquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Drive-r het volgende:
Nou, weer een dag voorbij. Ik ben langzaam met aftellen begonnen, nog 9 dagen en dan is mijn leventje in Delft (en eigenlijk Nederland) ten einde... Erg vreemd gevoel om mensen tegen te komen en bij het afscheid nemen te bedenken dat dit waarschijnlijk de laatste keer in een paar jaar is...
Hoe zo ze hebben daar toch ook internet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Drive-r het volgende:
En natuurlijk Fok te moeten gaan missen![]()
Da's waar, maar op kantoor is alles geblokt. Daarbij werk ik 80 uur in de week en zal ik buiten kantoor dus weinig internet zien... Fok is ook eigenlijk alleen leuk als je regelmatig kunt checken, vind ik... 1 keer in de week en de lol is er af...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd erg raar![]()
[..]
Hoe zo ze hebben daar toch ook internet?![]()
Vergeet niet naar Domashnya Kuchnya of Puzata Gata te gaan! Puzata Gata heeft mijn voorkeur. Loop vanaf het Onafhankelijkheidsplein Kreshatik af, en als je bij het eind bent, bij de Rinok (overdekte markt), ga dan naar links. Na 200 meter zie je op het kruispunt Puzata Gata staan. Heerlijk Oekraiens voedsel, je hele dienblad vol, voor een paar EUR. De kip smetana is mijn favoriete gerecht.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:26 schreef Drive-r het volgende:
Zit nu in Kiev met wat vrienden. Echt heerlijk aan het eten hier, borsht, russische dumplings en dat soort lekkernijen. Keuken is helemaal niet verkeerd, vind hem eigenlijk leuker dan tsjechie. Nog een paar dagen en dan vlieg ik terug. Daarna direct door naar New York voor mijn training, zin in...
Ik heb behoorlijk wat Oekraieens voedsel gegeten, van duur en exclusief tot op de straathoek, heerlijk. De hele overstap vanuit techniek naar banking is vrij simpel. Ik heb me gewoon zonder enige voorbereiding ingeschreven voor een zomerstage bij een grote bank in Londen. Vervolgens de interviews met behulp van wat gidsjes op het allerlaatste moment (hoorde pas 36 uur van tevoren dat ik naar Londen moest) voorbereid en de stage gekregen. Aldaar vervolgens een baan aangeboden gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeet niet naar Domashnya Kuchnya of Puzata Gata te gaan! Puzata Gata heeft mijn voorkeur. Loop vanaf het Onafhankelijkheidsplein Kreshatik af, en als je bij het eind bent, bij de Rinok (overdekte markt), ga dan naar links. Na 200 meter zie je op het kruispunt Puzata Gata staan. Heerlijk Oekraiens voedsel, je hele dienblad vol, voor een paar EUR. De kip smetana is mijn favoriete gerecht.
En offtopic, ik studeer nu in Eindhoven maar wil het hele ingenieurgebeuren ook vaarwelzeggen en me in de zakenwereld storten. Hoe ben jij bij een investeringsbank gekomen, en welke extracurriculaire zooi heb jij tijdens je studie gedaan dat ze je ervoor aannamen? Het was me in Februari dit jaar gelukt om me in de Business Course van de Rabo te wurmen ten koste van een paar fanatieke econometristendus heb al een beginnetje gemaakt.
Wat een vragen
Begrijp wel wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Drive-r het volgende:
[..]
@Walrik: Ik val juist voor Londen door die opzet van kleine dorpen, dat maakt het voor mij heel relaxed, vriendelijke en lekker struinen over straat. NY is geweldig, maar uiteindelijk voor mij persoonlijk minder. Daarnaast staat de hele Amerikaanse mentaliteit mij minder aan, hoewel dat ik NY natuurlijk veel minder naar voren komt dan in andere gebieden van de VS. Ik ben op zich enorm thuis in grote steden, maar Londen vond ik juist weer eens anders en meer 'thuis'.
Hey getrouwde beakerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef Beaker het volgende:
Gisteren hebben we mosselen gegeten en ze waren echt super lekker (en helemaal niet klein)
Wat ons opviel was dat er heel veel krabbetjes in zaten![]()
Is het een fabel of is het waar, van die krabbetjes word je ziek?
Wie heeft er informatie over?
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, das een archieffoto hoor!
Hij is nu nog veel viezer![]()
Staat ook in je MSN naamquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:36 schreef Euc- het volgende:
Daar doe ik lekker eten![]()
Ik ga er aankomende vrijdag eten, hoe weet jij dat eigenlijk?
Tuurlijk meen ik nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
En je leeft nogHulde
![]()
zo jij moet wel een sterk gestel hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik nog.
En op mn werk gebruiken we een oude luifel van de Librije als koffietafel btw , de luxe
Klopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zo jij moet wel een sterk gestel hebben![]()
Veel over gehoord, weinig van gezien helaas. Ik hoop dat je een uitgebreide review schrijft want ik ben er zeer benieuwd naar!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef NoSigar het volgende:
Jewel, vandaar dat ik het weet. (ba477 of zo iets)
Ik ga a.s. woensdag eindelijk bij Boreas in Heeze eten om het einde van de vakantie te 'vieren'.
Leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef NoSigar het volgende:
Jewel, vandaar dat ik het weet. (ba477 of zo iets)
Ik ga a.s. woensdag eindelijk bij Boreas in Heeze eten om het einde van de vakantie te 'vieren'.
Veel plezier en al vast prettige kerstdagen en een goed nieuwjaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zal de komende tijd weinig posten, ben veel aan het reizen voor mijn werk.
Toedels, en tot in 2007!
Euc wordt grote jongenquote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef Euc- het volgende:
Ik begin woensdag met mijn stage, dinsdag het huis uit
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer nietquote:
*hApPerDeh4p*quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Euc- het volgende:
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer niet
Dus weer een chauffeur met hernia er bijquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef dutch-mamma het volgende:
...echt wel...! Ik geloof dat ik qua koffergewicht nu bovenaan de zwarte lijst van de chauffeurs sta!
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net van de krantenbezorger twee repen chocolade gekregen uit een chocolademuseumpje
60% en 75% cacao en die met 75% vind ik niet echt lekker.
Wat heb jij met die krantenbezorger?quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net van de krantenbezorger twee repen chocolade gekregen uit een chocolademuseumpje
Jaloers?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:27 schreef kabouter.muts het volgende:
Doe mij ook zo'n krantenbezorger........
Ik wel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Hm, da's nou net een beetje te ver...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in Assen, de reep ligt hie rnog wel in de koelkast
Jij hebt idd iets met mannen en chocolaquote:Op zondag 10 september 2006 09:37 schreef kabouter.muts het volgende:
Wat een mazzelkont ben jij.
Jij straalt chocola uit.
* Martijn_77 check het fotoboek van Isabeauquote:Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Misschien vinden ze me te mager of zo
* Martijn_77 checkt foto boek nog een keerquote:
geldt dat niet voor de meeste vrouwen in het algemeen.quote:Jij hebt idd iets met mannen en chocola
Alleen voelen mannen zich niet schuldig als ze een reep hebben gegeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:nou, dit topic kon wel een kick gebruiken, Tha Butcha
![]()
En hoezo ben ik nou weer een geval apartHéél veel vrouwen vinden chocolade lekker. En stiekem ook erg veel mannen, weet ik zeker
![]()
Daabij zijn die broodmagere vrouwen ook helemaal niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Omdat de meeste mannen nog niet aan de heersende schoonheidsideaal denken te moeten voldoen. Een stuk relaxter als je het mij vraagt.
Idd, dan heb je ook een iets om vast te houden ipv zo'n zak met bottenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Daabij zijn die broodmagere vrouwen ook helemaal niet aantrekkelijk
Beetje spek op de ribben maakt vrouwen mooier, en veel aangenamer
en is het eruit gegaan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:06 schreef K-mail het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb een stukje ingemaakte artisjok op mn vanochtend gekochte, peperdure trui laten vallen, wat dus resulteerd in een vetvlek....
duimen dat ie eruitgaat
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en is het eruit gegaan?
tevens kick voor Kahaarin![]()
Was erg gezellig, en voor herhaling vatbaar. Tis ook leuker kleppen nu in het Delft-topicquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
@ SOL: hoe was je delft meet?
(dat had ik willen PM-en!)
Gelukkig maar! Ze vielen dus mee, voor hetzelfde geld hadden ze je ontgroend!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was erg gezellig, en voor herhaling vatbaar. Tis ook leuker kleppen nu in het Delft-topic![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ze vielen dus mee, voor hetzelfde geld hadden ze je ontgroend!![]()
![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ze vielen zelfs zo mee dat ik vannacht mee had kunnen uitgaan in Rotterdam met eentje van hen.
Er komt sowieso nog wel een meet, heb iedereen uitgenodigd voor een etentje bij mij na de feestdagen. Mits ze zelf bier meenemen want ik ga niet sjouwen met kratten natuurlijk![]()
SC in het stoofpotjes topic is geen goed plan, SOL heeft haar PM uitgezet en ik heb geen ICQ of aanverwante ellende, dus moest ik toch ergens vragen hoe de meet was!quote:
En dan de tafel tegen de muur spulletjes er op en klaar!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Tapas of buffet achtig?
Allerlei kleine happen die je vantevoren klaarmaakt?
Idd, het topic is weer afgestooftquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, het topic is weer afgestooft
Duderinnetje!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat toepasselijk dat SC tot leven gekomen is door een stoofpotjestopic![]()
Lekker...ik pannekoeken voor dochterlief en haar vriendinnetje en ik ben gesloopt en ik weet zeker dat ik echt nooit meer een tweede kind wil.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:37 schreef kabouter.muts het volgende:
ik heb pepernoten gebakken.......
ik vond het iig erg apart als ik dat zo las met die ingrediënten, fijn dat het toch best lekker wasquote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef NoSigar het volgende:
Het was best lekker, zoetig; iets teveel peper gebruikt.
Spekjes of zo geven misschien wat tegengas aan dat zoetige.
Hoi, jij moet hier wezen: Het Grote Stoofpotten Topicquote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef NoSigar het volgende:
Ik probeer mijn eerste knolselderie te maken: aangezet met ui bleekselderij en winterwortel in boter, laurier zout en peper, een beetje groetnenbouillon bij gedaan en wat linzen uit le puy, en nu maar stoven. Wie weet wordt het iets. Ik heb geen idee eigenlijk.
Ik zag het woordje ouwe taart, las ik het toch goedquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Als je geen zin hebt in een klagende Isa dan sla je deze post maar snel over
Ik ben morgen jarig. Heel leuk allemaal, maar gezien de handicap van mijn moeder ga ik morgen uit mijn werk naar mijn ouderlijk huis om het daar te vieren. Nu hoor ik net van mijn vader dat hij gebak heeft gekocht!!![]()
Dat schijn je dan leuk te moeten vinden, maar....ik ben dòl op taarten bakken en mijn verjaardag is nou net één van de zeer weinige momenten in een jaar dat ik een taart kàn bakken. Nu krijg ik kant & klaar C1000 gebak op m'n verjaardag
![]()
![]()
Kan je niet één taart erbij bakken? Voor het hele speciale? Voor jou en je ouders? En dan gaat die C1000-taart mooi naar de ooms en tantes en achterneven en de buurvrouwquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Ik ben morgen jarig. Heel leuk allemaal, maar gezien de handicap van mijn moeder ga ik morgen uit mijn werk naar mijn ouderlijk huis om het daar te vieren. Nu hoor ik net van mijn vader dat hij gebak heeft gekocht!!![]()
Dat schijn je dan leuk te moeten vinden, maar....ik ben dòl op taarten bakken en mijn verjaardag is nou net één van de zeer weinige momenten in een jaar dat ik een taart kàn bakken. Nu krijg ik kant & klaar C1000 gebak op m'n verjaardag
![]()
![]()
Ga eens even snel naar KLBquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hier even klagen?
![]()
![]()
Ik ga morgen met een paar heren van de meet een biertje drinken in de stadquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gezellig!
Je hebt groot gelijk dat je niet met kratten gaat sjouwen, dat kunnen ze heul best zelf!![]()
Een dubbel gevoel dus, want hij bedoelt het alleen maar goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al te dik, dus taarten bakken is niet iets wat ik standaard doe
Maar ik vier mijn verjaardag ook nog op zaterdag; bak ik dan wel een taart.
Ik baal er gewoon van dat ik ergernis voel bij iets heel erg liefs van mijn vader.
Die man is al niet zo attent en ipv dat ik denk 'wat lief' denk ik: 'kut, vieze oude kant&klaar taart'
Ahhhquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
-knip klaag enzo-
Nee, dan beledig ik mijn vader en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Het meest kutte aan de situatie is gewoon dat ik schatten van ouders hebquote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef MissHobje het volgende:
Ahhh![]()
dat is wel heel erg kut dan
Ik zou dus wat eerder gezegd werd doen.. een super speciaal taartje bakken
Gewoon om even dwars te liggen en toch een beetje fijn gevoel terug te pakken.
Hoop dat je alsnog een leuke dag hebt hoor...
Feli alvast![]()
Ohh mega dubbel jaquote:Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan beledig ik mijn vader en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Het meest kutte aan de situatie is gewoon dat ik schatten van ouders hebEn hij heeft het heel erg lief bedoeld, de schat. Alleen nu hebben we wel taart wat gewoon stukken minder lekker is dan als ik het zelf bak.
Op een schaal doen en per ongeluk laten vallen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan beledig ik mijn vader en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Het meest kutte aan de situatie is gewoon dat ik schatten van ouders hebEn hij heeft het heel erg lief bedoeld, de schat. Alleen nu hebben we wel taart wat gewoon stukken minder lekker is dan als ik het zelf bak.
Het is toch: Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Bananenbier bij de Afrikaan is ook erg lekker.
Kreeg het geserveerd in een halve kokosnoot
Zag dat je hem ook al in Bananenrecepten gepost hadquote:Op maandag 4 december 2006 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is toch: Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot?![]()
Waar zou je dat kunnen krijgen behalve dan bij een afrikaan?
Bananenboot (dessert):
Halveer een banaan, leg de helften ongeveer 5 cm uitelkaar op een bordje, doe er 2 bollen vanilleijs en 1 bol citrusvruchtenijs (citroen, limoen of sinaasappel) tussen.
Garneren met vanillesuikergezoette versgeklopte slagroom en warme chocoladesaus erbij serveren om er naar smaak overheen te doen.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zag dat je hem ook al in Bananenrecepten gepost had![]()
Bij veel hotels doen ze daar echt niet moeilijk over hoor, vooral niet als je gewoon het verhaal even uitlegt.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef NoSigar het volgende:
Nou heb ik net mijn een plaatst gereserveerd in de Karmeliet in Brugge, voor 25 december. Leuk (hoop ik), drie sterren en duur.
Maar goed, het is kerst. Ik daarna een hotel reserveren, sluit geen annuleringsverzekering (voor één keer) af. Dat lukt ook. Tevreden ga ik thuis verder met ziek thuis te zitten.
Belt anderhalf uur later de Karmeliet weer op: ze zijn op 25 december 's avonds gesloten want ze werken al zo hard en wel twee weken achter elkaar. Dat zal allemaal best wel, maar is het niet verstandiger omdat meteen te zeggen: een foutje natuurlijk en dat kan gebeuren.
Gelukkig had ik voor twee nachten het hotel geboekt en kon ik de dag van aankomst, de vierentwintigste, nog reserveren.
Maar als dat niet zo was, wie of wat had me dan voor dat hotel gecompenseerd? Niemand natuurlijk. Mag dit voorkomen op dit niveau? Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, ik had echt heel erg gebaald als ik maar een hotel voor een nacht had geboekt.
Als het idd de fout van het hotel is dan proberen ze je vaak zo goed mogelijk te compenseren, dmv een tegoedbon of een andere aanbieding (3 nachten 2 betalen oid)quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef NoSigar het volgende:
Nou, ik had het via 'weekendjeweg' gedaan, en dat ligt misschien toch anders, dan als je het rechtstreeks reserveert.
Maar het is goed afgelopen en dankjewel, ik ben benieuwd.
Ja lieverdquote:Op zondag 10 december 2006 04:32 schreef remlof het volgende:
hobje!
Ja, goddank.quote:
Oh leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Isa, ik zit nu in de intercity van Utrecht naar Alphen ad Rijn, en met mij vele dwergen, elfjes, tovenaars en nog wat ander gespuis van Middle Earth zo te zien
Jij vindt dat soort dingen toch ook altijd leuk? Moet je niet naar zo'n bijeenkomst?
Ik heb de mijne van de AH... maar die waren toen in de bonus. Tijdelijk artikel dus...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dus mijn zus is jarig geweest en had een slacouvert gevraagd voor haar verjaardag.
[afbeelding]
Door omslachtig gedoe is het me niet gelukt er eentje te halen bij de Blokker vandaag, dus is de AH XL mijn enige hoop. Denken jullie dat ze dit soort dingen bij de AH XL hebben?
quote:Op zondag 10 december 2006 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk!Ik vergeet dat soort dingen altijd
Heb je nog gevraagd waar ze naartoe gaan?
Vanaf mijn kant ook Iedereen fijne Kerstdagen toegewenstquote:Op zondag 24 december 2006 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor iedereen hele fijne (vreet)dagen toegewenst!!! [afbeelding]![]()
![]()
Door deze meneer als tafelheer tot zich te nemenquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Isa hoe zo gourmeten voor jou wel leuk zijn?
Dat plaatje is echt funest voor mijn eetlust zo vlak voor kerstquote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Door deze meneer als tafelheer tot zich te nemen [afbeelding]
Deze dan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef Weird- het volgende:
Dat plaatje is echt funest voor mijn eetlust zo vlak voor kerst![]()
Ik vind het altijd geweldig! Al moet ik wel mijn rookdetector even uitzettenquote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het klaarmaken van je eten aan een tafel terwijl het er heel erg warm en soms zelfs rokerig is helemaal niets. En als je het dan doet voor kerstmis, doe het dan met zelf gesneden vlees, eventueel lekker gemarineerd en zelfgemaakte salades en sausjes. Maar goed, ik vind het toch niet leukJij wel?
Ik vind vooral de gezelligheid er rondom heen leuk en mestaal maak ik wel wat dingen zelf voor de gourmet.quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het klaarmaken van je eten aan een tafel terwijl het er heel erg warm en soms zelfs rokerig is helemaal niets. En als je het dan doet voor kerstmis, doe het dan met zelf gesneden vlees, eventueel lekker gemarineerd en zelfgemaakte salades en sausjes. Maar goed, ik vind het toch niet leukJij wel?
JE KERSTWENS IS UITGEKOMEN! Je bent geunbant!!!!quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan gewoon lekker kaarsjes aansteken, een leuke film opzetten en de hele avond gourmetten met de film
nou, geloof mij, dat was geen kerstwens hoor popquote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JE KERSTWENS IS UITGEKOMEN! Je bent geunbant!!!!
He MMM weer terug !quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan gewoon lekker kaarsjes aansteken, een leuke film opzetten en de hele avond gourmetten met de film
jaquote:Op maandag 25 december 2006 12:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He MMM weer terug !
Kun je de film dan wel volgen tijdens het gourmeten? En welke wilm gaat het worden?
Missy welcome back!!!quote:Op maandag 25 december 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey MM!!![]()
Wat leuk!
Nou, ik heb de eerste keer gourmetten overleefd, nu nog een keer. En ja hoor, ik heb het leuke er van proberen in te zien, maar het ging niet. Het was rokerig, het vlees was maar zo zo, het spetterde!![]()
Maar ondanks het gourmetten was het wel gezellig![]()
Zie je wel dat het toch gezellig kan zijnquote:Op maandag 25 december 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar ondanks het gourmetten was het wel gezellig![]()
Het was heerlijk. De God van het koken is ook eventjes neergedaald in Brugge en heeft met zijn machtige spatel Geert Van Hecke , de kok aldaar, eventjes weten te beroeren. Helaas zijn de Zware Jongens ook eventjes langsgeweest en hebben ervoor gezorgd dat je daar ¤150 per menu neertelt en elf euro voor een liter gretig bijgeschonken St. Pelegrino-water. Alles bij elkaar was het mijn grootste rekening ooit voor een restaurant-en dat is niet heel prettig, maar wellicht droeg dat bij aan de waarderingquote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef NoSigar het volgende:
Nou heb ik net mijn een plaatst gereserveerd in de Karmeliet in Brugge, voor 25 december.
Jij ook een fijne jaarwisseling! En ik ben jaloers dat de AH bij jou open is, hier dus niet. Dus als ik straks tot de conclusie kom dat ik iets mis heb ik pech gehadquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Zo...! Ik ga zo naar AH... Ik ben in mijn uppie vanavond, maar ik wil het toch gezellig maken. Daar hoort wel wat snaai bijmaar ik heb geen idee wat en hoe ik zal doen... Ik zie wel, ter plekke in de winkel!
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Ga dit jaar naar vrienden van ons. Eerst oliebollen eten dan fondue en dan hapjes, champagne en vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Jij ook een fijne jaarwisseling, MartijnWat ga je dit jaar doen?
slashme geeft Bluezz een zeer erotische zoenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:38 schreef Pietverdriet het volgende:
slashme geeft Bluezz een zeer erotische zoen
Ik heb choco-fruitstukken gemaakt (kiwi, banaan, ananas en peerstukjes onderdopen in gesmolten chocolade en laten stollen), ben naar vrienden gegaan, champagne gedronken (ik vind het een nare bijsmaak hebben, Champagne. Was Moet-Chandon dus zou goed moeten zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereootje, wat heb jij allemaal gedaan vannag
Zolang die nog stevig is en niet beschimmeld oid?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef MoChe het volgende:
jah beste wensen enzo
maaree... hoelang is groente als een courgette nou eigenlijk houdbaar?
In een koelkast?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zolang die nog stevig is en niet beschimmeld oid?
Dat varieert een beetje....meestal een paar dagen.
Courgette hoeft toch niet in de koelkast?quote:
Ja, in de groentela en dan niet in een plastic zak, dan beschimmelt het op de een of andere manier alleen maar sneller.quote:
hmm dat dacht ik dus ook aangezien die dingen in de supermarkt ook niet in de koelvak liggen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Courgette hoeft toch niet in de koelkast?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in de groentela en dan niet in een plastic zak, dan beschimmelt het op de een of andere manier alleen maar sneller.
Lamaar, kzie het al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
Waar is hier het Feedbacktopic?
Handig overzicht.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef MoChe het volgende:
Hoeveel is trouwens 1 el ?n00b ich weiss
In de culinaire wereld is het eetlepelquote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef Jump het volgende:
Zeg dan gewoon eetlepel in plaats van el
Een 'el' is namelijk ook 1 meter (bron: http://www.geneaknowhow.n(...)maten_gewichten.htm)
jah idd dat had ik dus opgezocht... maar 1 meter olijfolie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef Jump het volgende:
Zeg dan gewoon eetlepel in plaats van el
Een 'el' is namelijk ook 1 meter (bron: http://www.geneaknowhow.n(...)maten_gewichten.htm)
jah idd.. wat het betekent... zie het wel overal staan maar staat nooit uitgelegd wát het isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh je wilde gewoon weten wat EL betékendIk dacht hoeveel het ong. was, die eetlepel
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |