quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
En vonden ze de wijn lekker, Euc?
Het is ze gegundquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Van die wijn wordt je dood- en doodziek, dat zie je zo, en ze liggen bovendien 4 dagen op bed met migraine
DMquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het echt zuur voor je... Jij krijgt een cadeau, en daar moeten anderen met hun takken afblijven (vind ik).
Ik hoop voor het bezoek dat de wijn minstens zo zuur was
Kan ik straks dus lekker vanuit de tuin Fok!kenquote:# Intel Dual Core T2300 (1.66Ghz; 2Mb L2 Cache; 667Mhz FSB)
# 160Gb harde schijf S-ATA 5400RPM
# 1024Mb DDR2 533 (2 x 512)
# 15.4" WXGA TFT (1280 x 800) Onyx Black
# NVIDIA® GeForce™ Go 7600
# RJ-45 direct port Ethernet 10 BASE-T/100 BASE-TX, Multi-card Reader (Memory Stick,SD Card,xD card compatible), Port replicator port, Memory Stick(TM) Duo Slot, 3 x USB 2.0 (High/Full/Low-speed), Headphone Jack, 4 pin i.LINK(TM) (IEEE1394), 400 Mbps, RJ-11 direct port, DC-In, Microphone Jack, VGA connector for monitor
# Double Layer DVD±RW Drive
# Windows XP MediaCenter
# 1.35 Megapixel Webcam
# Interne W-LAN 54Mbps/ Bluetooth 2.0 + EDR
# 274.5 X 26 X 366 MM; 2.8Kg
# 1 jaar carry in garantie
Fat Duck ligt niet in London, kun je beter vervangen door Engeland dan. In dat geval: geen van beiden, zou ik naar Gordon Ramsay gaan. Fat Duck is a la El Bulli, Blumenthal staat er ook om bekend enorm veel te experimenteren, zou ik persoonlijk niks vinden. Fifteen Amsterdam ben ik vorig jaar geweest, het was wel leuk enzo, maar om nou te zeggen dat het geweldig was.. nee. London zal er niet veel van verschillen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef karper het volgende:
Troisgros
zou ik persoonlijk doen klasgenoot is er geweest vertelde die me vandaag.
volgende stelling:
london:
fat duck
fifhteen
![]()
trouwens karper luistert naar een heerlijke plaat van Cesar Zuiderwijk
Bijna klaar met school dus of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef karper het volgende:
met mij gaat het goed druk druk school dingen afronden hijgende docenten die vragen waarom ik me examen nog niet heb ingelverd drukke dagen in restaurant
En dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef karper het volgende:
nog 1 ding inleveren praktijk examen stage dan ben ik klaar me chef-kok is er mee bezig
Oei karper.. Ging dat ene niet door? Ben je wel laat mee als je nog iets fatsoenlijks wilquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef karper het volgende:
ik ga nog verder alleen nog geen stage bedrijf voor volgend jaar![]()
Tot zover Deel 1 uit de serie :quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft er nou geen olie in huis? Ik vroeg nog of hij zelf wel kookte, en dat deed hij dus. Maar geen olie. Nergens.
En toen moest ik met water en zeep aan de slag(ik gebruik sla-olie oid om mascara te verwijderen als ik uit ben geweest en geen de-makeup mee heb
)
Was het een gezellige nacht?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens een zakdoekje uit mijn tas gebruikt om het spul mbv zeep van mijn ogen te krijgenWatjes of keukenpapier was er ook niet.
Haha, ik heb de afgelopen dagen mezelf blauw betaald aan een diner, bbq en vrij grote borrel. Ik geloof dat iedereen zijn drankjes wel binnen heeft gekregen. Maar toch, wat kan ik inschenken?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Gefeleciteerd Drive-r
Dat vraagt om een rondje
Iets van Zuidam Distillersquote:Op zondag 25 juni 2006 00:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Haha, ik heb de afgelopen dagen mezelf blauw betaald aan een diner, bbq en vrij grote borrel. Ik geloof dat iedereen zijn drankjes wel binnen heeft gekregen. Maar toch, wat kan ik inschenken?
Dan wordt het een poire-williams likeur voor Martijn... volgende!quote:
Werktuigbouwkunde, afgestudeerd in de richting Offshore Engineering aan de TuDelft. Erg lekker om klaar te zijn, maar ik zal mijn leven in Delft zo ontzettend missen...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Dank je
Maar wat heb je eigenlijk gestudeerd Drive-r?
En ga je nu ook echt de offshore in? Want dan zul je vaak richting het buitenland moetenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde, afgestudeerd in de richting Offshore Engineering aan de TuDelft. Erg lekker om klaar te zijn, maar ik zal mijn leven in Delft zo ontzettend missen...![]()
Nee, ik ga werken voor een Amerikaanse investeringsbank in Londen. Uiteindelijk een compleet andere richting dus, maar nog steeds wel naar het buitenland.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En ga je nu ook echt de offshore in? Want dan zul je vaak richting het buitenland moeten
Dat lijkt me wel een hele uitdaging wat ga je daar doen?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, ik ga werken voor een Amerikaanse investeringsbank in Londen. Uiteindelijk een compleet andere richting dus, maar nog steeds wel naar het buitenland.
Ik ga daar werken op M&A, dus fusies, overnames en beursgangen van bedrijven begeleiden. Een vrij kleine tak van sport, maar inderdaad behoorlijk uitdagend. Erg lange dagen, weinig weekend en lekkere werkdruk. Maar goed, ik ben jong, kan wel wat hebben en ben niet zo snel onder de indruk van dingen...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een hele uitdaging wat ga je daar doen?
Dat vond ik dus ookquote:
Ik begin over drie weken al in New York met training. Begin september is dat klaar en ga ik direct door naar Londen, aan de bak!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd en Engeland is ook niet zo ver weg.
Maar wanneer ga je er beginnen?
Zo dat is het betere werkquote:Op zondag 25 juni 2006 00:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik begin over drie weken al in New York met training. Begin september is dat klaar en ga ik direct door naar Londen, aan de bak!
Ja, maar wel haasten met alle laatste zaken hier in orde maken... Maar goed, daar heb ik nu meer tijd voor, studie is in ieder geval af... Nu lekker tukkie doen... Trusten!quote:
Ik ben al vaker in NY geweest en vond het inderdaad geweldig, hou sowieso wel van steden. Londen heeft echter toch nog mijn voorkeur. Meer 'echte' cultuur, goed eten, eerlijke gezelligheid en niet de gemaakte beleefdheid. Dus eigenlijk sluit mijn plan goed aan bij deze voorkeur, eerst een korte periode NY en dan settlen in Londen... zonder FOK!, ben ik bang...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Euc, wat was eigenlijk de reactie toen je vertelde dat het wel erg dure wijn was die ze de gasten hadden voorgeschoteld? Kan me niet herinneren dat iemand heeft aangeboden om een nieuwe fles wijn voor je te halen.
En Drive-r ik vond NY de mooiste stad ter wereldEn ik ben een echt plattelands geef-mij-maar-bos-en-natuur-meisje
Maar op New York word je zo verliefd. Ik wil zoooo graag weer een keer terug! Het is dan wel geen Delft, maar het is er ook hel mooi
![]()
Die tweede helft dat was toch geen voetballenquote:
Tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal gaan liggen slapenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lag lekker te slapen tijdens het voetbal, maar ik heb gehoord dat het een kaartenregen was
Kaartenregen? Lieverd, er was bijna een kaarten-weeralarm daar!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lag lekker te slapen tijdens het voetbal, maar ik heb gehoord dat het een kaartenregen was
Bij ons waren het echt hoosbuien en kwam zelfs het water omhoog in de gootsteen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef kabouter.muts het volgende:
Hier hebben we niet veel meer gehad dan een buitje en wat miezer.
Geen onweer, hagel en wind. (en daar hou ik zo van....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |