quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
En vonden ze de wijn lekker, Euc?
Het is ze gegundquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Van die wijn wordt je dood- en doodziek, dat zie je zo, en ze liggen bovendien 4 dagen op bed met migraine
DMquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het echt zuur voor je... Jij krijgt een cadeau, en daar moeten anderen met hun takken afblijven (vind ik).
Ik hoop voor het bezoek dat de wijn minstens zo zuur was
Kan ik straks dus lekker vanuit de tuin Fok!kenquote:# Intel Dual Core T2300 (1.66Ghz; 2Mb L2 Cache; 667Mhz FSB)
# 160Gb harde schijf S-ATA 5400RPM
# 1024Mb DDR2 533 (2 x 512)
# 15.4" WXGA TFT (1280 x 800) Onyx Black
# NVIDIA® GeForce™ Go 7600
# RJ-45 direct port Ethernet 10 BASE-T/100 BASE-TX, Multi-card Reader (Memory Stick,SD Card,xD card compatible), Port replicator port, Memory Stick(TM) Duo Slot, 3 x USB 2.0 (High/Full/Low-speed), Headphone Jack, 4 pin i.LINK(TM) (IEEE1394), 400 Mbps, RJ-11 direct port, DC-In, Microphone Jack, VGA connector for monitor
# Double Layer DVD±RW Drive
# Windows XP MediaCenter
# 1.35 Megapixel Webcam
# Interne W-LAN 54Mbps/ Bluetooth 2.0 + EDR
# 274.5 X 26 X 366 MM; 2.8Kg
# 1 jaar carry in garantie
Fat Duck ligt niet in London, kun je beter vervangen door Engeland dan. In dat geval: geen van beiden, zou ik naar Gordon Ramsay gaan. Fat Duck is a la El Bulli, Blumenthal staat er ook om bekend enorm veel te experimenteren, zou ik persoonlijk niks vinden. Fifteen Amsterdam ben ik vorig jaar geweest, het was wel leuk enzo, maar om nou te zeggen dat het geweldig was.. nee. London zal er niet veel van verschillen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef karper het volgende:
Troisgros
zou ik persoonlijk doen klasgenoot is er geweest vertelde die me vandaag.
volgende stelling:
london:
fat duck
fifhteen
![]()
trouwens karper luistert naar een heerlijke plaat van Cesar Zuiderwijk
Bijna klaar met school dus of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef karper het volgende:
met mij gaat het goed druk druk school dingen afronden hijgende docenten die vragen waarom ik me examen nog niet heb ingelverd drukke dagen in restaurant
En dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef karper het volgende:
nog 1 ding inleveren praktijk examen stage dan ben ik klaar me chef-kok is er mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |