Euc wordt grote jongenquote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef Euc- het volgende:
Ik begin woensdag met mijn stage, dinsdag het huis uit
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer nietquote:
*hApPerDeh4p*quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Euc- het volgende:
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer niet
Dus weer een chauffeur met hernia er bijquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef dutch-mamma het volgende:
...echt wel...! Ik geloof dat ik qua koffergewicht nu bovenaan de zwarte lijst van de chauffeurs sta!
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net van de krantenbezorger twee repen chocolade gekregen uit een chocolademuseumpje
60% en 75% cacao en die met 75% vind ik niet echt lekker.
Wat heb jij met die krantenbezorger?quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net van de krantenbezorger twee repen chocolade gekregen uit een chocolademuseumpje
Jaloers?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:27 schreef kabouter.muts het volgende:
Doe mij ook zo'n krantenbezorger........
Ik wel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Hm, da's nou net een beetje te ver...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in Assen, de reep ligt hie rnog wel in de koelkast
Jij hebt idd iets met mannen en chocolaquote:Op zondag 10 september 2006 09:37 schreef kabouter.muts het volgende:
Wat een mazzelkont ben jij.
Jij straalt chocola uit.
* Martijn_77 check het fotoboek van Isabeauquote:Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Misschien vinden ze me te mager of zo
* Martijn_77 checkt foto boek nog een keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |