Jij ook een fijne jaarwisseling! En ik ben jaloers dat de AH bij jou open is, hier dus niet. Dus als ik straks tot de conclusie kom dat ik iets mis heb ik pech gehadquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Zo...! Ik ga zo naar AH... Ik ben in mijn uppie vanavond, maar ik wil het toch gezellig maken. Daar hoort wel wat snaai bijmaar ik heb geen idee wat en hoe ik zal doen... Ik zie wel, ter plekke in de winkel!
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Ga dit jaar naar vrienden van ons. Eerst oliebollen eten dan fondue en dan hapjes, champagne en vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Jij ook een fijne jaarwisseling, MartijnWat ga je dit jaar doen?
slashme geeft Bluezz een zeer erotische zoenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:38 schreef Pietverdriet het volgende:
slashme geeft Bluezz een zeer erotische zoen
Ik heb choco-fruitstukken gemaakt (kiwi, banaan, ananas en peerstukjes onderdopen in gesmolten chocolade en laten stollen), ben naar vrienden gegaan, champagne gedronken (ik vind het een nare bijsmaak hebben, Champagne. Was Moet-Chandon dus zou goed moeten zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereootje, wat heb jij allemaal gedaan vannag
Zolang die nog stevig is en niet beschimmeld oid?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef MoChe het volgende:
jah beste wensen enzo
maaree... hoelang is groente als een courgette nou eigenlijk houdbaar?
In een koelkast?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zolang die nog stevig is en niet beschimmeld oid?
Dat varieert een beetje....meestal een paar dagen.
Courgette hoeft toch niet in de koelkast?quote:
Ja, in de groentela en dan niet in een plastic zak, dan beschimmelt het op de een of andere manier alleen maar sneller.quote:
hmm dat dacht ik dus ook aangezien die dingen in de supermarkt ook niet in de koelvak liggen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Courgette hoeft toch niet in de koelkast?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in de groentela en dan niet in een plastic zak, dan beschimmelt het op de een of andere manier alleen maar sneller.
Lamaar, kzie het al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
Waar is hier het Feedbacktopic?
Handig overzicht.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef MoChe het volgende:
Hoeveel is trouwens 1 el ?n00b ich weiss
In de culinaire wereld is het eetlepelquote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef Jump het volgende:
Zeg dan gewoon eetlepel in plaats van el
Een 'el' is namelijk ook 1 meter (bron: http://www.geneaknowhow.n(...)maten_gewichten.htm)
jah idd dat had ik dus opgezocht... maar 1 meter olijfolie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef Jump het volgende:
Zeg dan gewoon eetlepel in plaats van el
Een 'el' is namelijk ook 1 meter (bron: http://www.geneaknowhow.n(...)maten_gewichten.htm)
jah idd.. wat het betekent... zie het wel overal staan maar staat nooit uitgelegd wát het isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh je wilde gewoon weten wat EL betékendIk dacht hoeveel het ong. was, die eetlepel
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |