Het is toch: Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Bananenbier bij de Afrikaan is ook erg lekker.
Kreeg het geserveerd in een halve kokosnoot
Zag dat je hem ook al in Bananenrecepten gepost hadquote:Op maandag 4 december 2006 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is toch: Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot?![]()
Waar zou je dat kunnen krijgen behalve dan bij een afrikaan?
Bananenboot (dessert):
Halveer een banaan, leg de helften ongeveer 5 cm uitelkaar op een bordje, doe er 2 bollen vanilleijs en 1 bol citrusvruchtenijs (citroen, limoen of sinaasappel) tussen.
Garneren met vanillesuikergezoette versgeklopte slagroom en warme chocoladesaus erbij serveren om er naar smaak overheen te doen.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zag dat je hem ook al in Bananenrecepten gepost had![]()
Bij veel hotels doen ze daar echt niet moeilijk over hoor, vooral niet als je gewoon het verhaal even uitlegt.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef NoSigar het volgende:
Nou heb ik net mijn een plaatst gereserveerd in de Karmeliet in Brugge, voor 25 december. Leuk (hoop ik), drie sterren en duur.
Maar goed, het is kerst. Ik daarna een hotel reserveren, sluit geen annuleringsverzekering (voor één keer) af. Dat lukt ook. Tevreden ga ik thuis verder met ziek thuis te zitten.
Belt anderhalf uur later de Karmeliet weer op: ze zijn op 25 december 's avonds gesloten want ze werken al zo hard en wel twee weken achter elkaar. Dat zal allemaal best wel, maar is het niet verstandiger omdat meteen te zeggen: een foutje natuurlijk en dat kan gebeuren.
Gelukkig had ik voor twee nachten het hotel geboekt en kon ik de dag van aankomst, de vierentwintigste, nog reserveren.
Maar als dat niet zo was, wie of wat had me dan voor dat hotel gecompenseerd? Niemand natuurlijk. Mag dit voorkomen op dit niveau? Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, ik had echt heel erg gebaald als ik maar een hotel voor een nacht had geboekt.
Als het idd de fout van het hotel is dan proberen ze je vaak zo goed mogelijk te compenseren, dmv een tegoedbon of een andere aanbieding (3 nachten 2 betalen oid)quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef NoSigar het volgende:
Nou, ik had het via 'weekendjeweg' gedaan, en dat ligt misschien toch anders, dan als je het rechtstreeks reserveert.
Maar het is goed afgelopen en dankjewel, ik ben benieuwd.
Ja lieverdquote:Op zondag 10 december 2006 04:32 schreef remlof het volgende:
hobje!
Ja, goddank.quote:
Oh leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Isa, ik zit nu in de intercity van Utrecht naar Alphen ad Rijn, en met mij vele dwergen, elfjes, tovenaars en nog wat ander gespuis van Middle Earth zo te zien
Jij vindt dat soort dingen toch ook altijd leuk? Moet je niet naar zo'n bijeenkomst?
Ik heb de mijne van de AH... maar die waren toen in de bonus. Tijdelijk artikel dus...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dus mijn zus is jarig geweest en had een slacouvert gevraagd voor haar verjaardag.
[afbeelding]
Door omslachtig gedoe is het me niet gelukt er eentje te halen bij de Blokker vandaag, dus is de AH XL mijn enige hoop. Denken jullie dat ze dit soort dingen bij de AH XL hebben?
quote:Op zondag 10 december 2006 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk!Ik vergeet dat soort dingen altijd
Heb je nog gevraagd waar ze naartoe gaan?
Vanaf mijn kant ook Iedereen fijne Kerstdagen toegewenstquote:Op zondag 24 december 2006 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor iedereen hele fijne (vreet)dagen toegewenst!!! [afbeelding]![]()
![]()
Door deze meneer als tafelheer tot zich te nemenquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Isa hoe zo gourmeten voor jou wel leuk zijn?
Dat plaatje is echt funest voor mijn eetlust zo vlak voor kerstquote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Door deze meneer als tafelheer tot zich te nemen [afbeelding]
Deze dan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef Weird- het volgende:
Dat plaatje is echt funest voor mijn eetlust zo vlak voor kerst![]()
Ik vind het altijd geweldig! Al moet ik wel mijn rookdetector even uitzettenquote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het klaarmaken van je eten aan een tafel terwijl het er heel erg warm en soms zelfs rokerig is helemaal niets. En als je het dan doet voor kerstmis, doe het dan met zelf gesneden vlees, eventueel lekker gemarineerd en zelfgemaakte salades en sausjes. Maar goed, ik vind het toch niet leukJij wel?
Ik vind vooral de gezelligheid er rondom heen leuk en mestaal maak ik wel wat dingen zelf voor de gourmet.quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het klaarmaken van je eten aan een tafel terwijl het er heel erg warm en soms zelfs rokerig is helemaal niets. En als je het dan doet voor kerstmis, doe het dan met zelf gesneden vlees, eventueel lekker gemarineerd en zelfgemaakte salades en sausjes. Maar goed, ik vind het toch niet leukJij wel?
JE KERSTWENS IS UITGEKOMEN! Je bent geunbant!!!!quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan gewoon lekker kaarsjes aansteken, een leuke film opzetten en de hele avond gourmetten met de film
nou, geloof mij, dat was geen kerstwens hoor popquote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JE KERSTWENS IS UITGEKOMEN! Je bent geunbant!!!!
He MMM weer terug !quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan gewoon lekker kaarsjes aansteken, een leuke film opzetten en de hele avond gourmetten met de film
jaquote:Op maandag 25 december 2006 12:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He MMM weer terug !
Kun je de film dan wel volgen tijdens het gourmeten? En welke wilm gaat het worden?
Missy welcome back!!!quote:Op maandag 25 december 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey MM!!![]()
Wat leuk!
Nou, ik heb de eerste keer gourmetten overleefd, nu nog een keer. En ja hoor, ik heb het leuke er van proberen in te zien, maar het ging niet. Het was rokerig, het vlees was maar zo zo, het spetterde!![]()
Maar ondanks het gourmetten was het wel gezellig![]()
Zie je wel dat het toch gezellig kan zijnquote:Op maandag 25 december 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar ondanks het gourmetten was het wel gezellig![]()
Het was heerlijk. De God van het koken is ook eventjes neergedaald in Brugge en heeft met zijn machtige spatel Geert Van Hecke , de kok aldaar, eventjes weten te beroeren. Helaas zijn de Zware Jongens ook eventjes langsgeweest en hebben ervoor gezorgd dat je daar ¤150 per menu neertelt en elf euro voor een liter gretig bijgeschonken St. Pelegrino-water. Alles bij elkaar was het mijn grootste rekening ooit voor een restaurant-en dat is niet heel prettig, maar wellicht droeg dat bij aan de waarderingquote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef NoSigar het volgende:
Nou heb ik net mijn een plaatst gereserveerd in de Karmeliet in Brugge, voor 25 december.
Jij ook een fijne jaarwisseling! En ik ben jaloers dat de AH bij jou open is, hier dus niet. Dus als ik straks tot de conclusie kom dat ik iets mis heb ik pech gehadquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Zo...! Ik ga zo naar AH... Ik ben in mijn uppie vanavond, maar ik wil het toch gezellig maken. Daar hoort wel wat snaai bijmaar ik heb geen idee wat en hoe ik zal doen... Ik zie wel, ter plekke in de winkel!
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Ga dit jaar naar vrienden van ons. Eerst oliebollen eten dan fondue en dan hapjes, champagne en vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Jij ook een fijne jaarwisseling, MartijnWat ga je dit jaar doen?
slashme geeft Bluezz een zeer erotische zoenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:38 schreef Pietverdriet het volgende:
slashme geeft Bluezz een zeer erotische zoen
Ik heb choco-fruitstukken gemaakt (kiwi, banaan, ananas en peerstukjes onderdopen in gesmolten chocolade en laten stollen), ben naar vrienden gegaan, champagne gedronken (ik vind het een nare bijsmaak hebben, Champagne. Was Moet-Chandon dus zou goed moeten zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereootje, wat heb jij allemaal gedaan vannag
Zolang die nog stevig is en niet beschimmeld oid?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef MoChe het volgende:
jah beste wensen enzo
maaree... hoelang is groente als een courgette nou eigenlijk houdbaar?
In een koelkast?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zolang die nog stevig is en niet beschimmeld oid?
Dat varieert een beetje....meestal een paar dagen.
Courgette hoeft toch niet in de koelkast?quote:
Ja, in de groentela en dan niet in een plastic zak, dan beschimmelt het op de een of andere manier alleen maar sneller.quote:
hmm dat dacht ik dus ook aangezien die dingen in de supermarkt ook niet in de koelvak liggen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Courgette hoeft toch niet in de koelkast?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in de groentela en dan niet in een plastic zak, dan beschimmelt het op de een of andere manier alleen maar sneller.
Lamaar, kzie het al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
Waar is hier het Feedbacktopic?
Handig overzicht.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef MoChe het volgende:
Hoeveel is trouwens 1 el ?n00b ich weiss
In de culinaire wereld is het eetlepelquote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef Jump het volgende:
Zeg dan gewoon eetlepel in plaats van el
Een 'el' is namelijk ook 1 meter (bron: http://www.geneaknowhow.n(...)maten_gewichten.htm)
jah idd dat had ik dus opgezocht... maar 1 meter olijfolie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef Jump het volgende:
Zeg dan gewoon eetlepel in plaats van el
Een 'el' is namelijk ook 1 meter (bron: http://www.geneaknowhow.n(...)maten_gewichten.htm)
jah idd.. wat het betekent... zie het wel overal staan maar staat nooit uitgelegd wát het isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh je wilde gewoon weten wat EL betékendIk dacht hoeveel het ong. was, die eetlepel
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |