Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, das een archieffoto hoor!
Hij is nu nog veel viezer![]()
Staat ook in je MSN naamquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:36 schreef Euc- het volgende:
Daar doe ik lekker eten![]()
Ik ga er aankomende vrijdag eten, hoe weet jij dat eigenlijk?
Tuurlijk meen ik nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
En je leeft nogHulde
![]()
zo jij moet wel een sterk gestel hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik nog.
En op mn werk gebruiken we een oude luifel van de Librije als koffietafel btw , de luxe
Klopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zo jij moet wel een sterk gestel hebben![]()
Veel over gehoord, weinig van gezien helaas. Ik hoop dat je een uitgebreide review schrijft want ik ben er zeer benieuwd naar!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef NoSigar het volgende:
Jewel, vandaar dat ik het weet. (ba477 of zo iets)
Ik ga a.s. woensdag eindelijk bij Boreas in Heeze eten om het einde van de vakantie te 'vieren'.
Leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef NoSigar het volgende:
Jewel, vandaar dat ik het weet. (ba477 of zo iets)
Ik ga a.s. woensdag eindelijk bij Boreas in Heeze eten om het einde van de vakantie te 'vieren'.
Veel plezier en al vast prettige kerstdagen en een goed nieuwjaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zal de komende tijd weinig posten, ben veel aan het reizen voor mijn werk.
Toedels, en tot in 2007!
Euc wordt grote jongenquote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef Euc- het volgende:
Ik begin woensdag met mijn stage, dinsdag het huis uit
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer nietquote:
*hApPerDeh4p*quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Euc- het volgende:
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer niet
Dus weer een chauffeur met hernia er bijquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef dutch-mamma het volgende:
...echt wel...! Ik geloof dat ik qua koffergewicht nu bovenaan de zwarte lijst van de chauffeurs sta!
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net van de krantenbezorger twee repen chocolade gekregen uit een chocolademuseumpje
60% en 75% cacao en die met 75% vind ik niet echt lekker.
Wat heb jij met die krantenbezorger?quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net van de krantenbezorger twee repen chocolade gekregen uit een chocolademuseumpje
Jaloers?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:27 schreef kabouter.muts het volgende:
Doe mij ook zo'n krantenbezorger........
Ik wel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Hm, da's nou net een beetje te ver...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in Assen, de reep ligt hie rnog wel in de koelkast
Jij hebt idd iets met mannen en chocolaquote:Op zondag 10 september 2006 09:37 schreef kabouter.muts het volgende:
Wat een mazzelkont ben jij.
Jij straalt chocola uit.
* Martijn_77 check het fotoboek van Isabeauquote:Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Misschien vinden ze me te mager of zo
* Martijn_77 checkt foto boek nog een keerquote:
geldt dat niet voor de meeste vrouwen in het algemeen.quote:Jij hebt idd iets met mannen en chocola
Alleen voelen mannen zich niet schuldig als ze een reep hebben gegeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:nou, dit topic kon wel een kick gebruiken, Tha Butcha
![]()
En hoezo ben ik nou weer een geval apartHéél veel vrouwen vinden chocolade lekker. En stiekem ook erg veel mannen, weet ik zeker
![]()
Daabij zijn die broodmagere vrouwen ook helemaal niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Omdat de meeste mannen nog niet aan de heersende schoonheidsideaal denken te moeten voldoen. Een stuk relaxter als je het mij vraagt.
Idd, dan heb je ook een iets om vast te houden ipv zo'n zak met bottenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Daabij zijn die broodmagere vrouwen ook helemaal niet aantrekkelijk
Beetje spek op de ribben maakt vrouwen mooier, en veel aangenamer
en is het eruit gegaan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:06 schreef K-mail het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb een stukje ingemaakte artisjok op mn vanochtend gekochte, peperdure trui laten vallen, wat dus resulteerd in een vetvlek....
duimen dat ie eruitgaat
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en is het eruit gegaan?
tevens kick voor Kahaarin![]()
Was erg gezellig, en voor herhaling vatbaar. Tis ook leuker kleppen nu in het Delft-topicquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
@ SOL: hoe was je delft meet?
(dat had ik willen PM-en!)
Gelukkig maar! Ze vielen dus mee, voor hetzelfde geld hadden ze je ontgroend!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was erg gezellig, en voor herhaling vatbaar. Tis ook leuker kleppen nu in het Delft-topic![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ze vielen dus mee, voor hetzelfde geld hadden ze je ontgroend!![]()
![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ze vielen zelfs zo mee dat ik vannacht mee had kunnen uitgaan in Rotterdam met eentje van hen.
Er komt sowieso nog wel een meet, heb iedereen uitgenodigd voor een etentje bij mij na de feestdagen. Mits ze zelf bier meenemen want ik ga niet sjouwen met kratten natuurlijk![]()
SC in het stoofpotjes topic is geen goed plan, SOL heeft haar PM uitgezet en ik heb geen ICQ of aanverwante ellende, dus moest ik toch ergens vragen hoe de meet was!quote:
En dan de tafel tegen de muur spulletjes er op en klaar!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Tapas of buffet achtig?
Allerlei kleine happen die je vantevoren klaarmaakt?
Idd, het topic is weer afgestooftquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, het topic is weer afgestooft
Duderinnetje!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat toepasselijk dat SC tot leven gekomen is door een stoofpotjestopic![]()
Lekker...ik pannekoeken voor dochterlief en haar vriendinnetje en ik ben gesloopt en ik weet zeker dat ik echt nooit meer een tweede kind wil.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:37 schreef kabouter.muts het volgende:
ik heb pepernoten gebakken.......
ik vond het iig erg apart als ik dat zo las met die ingrediënten, fijn dat het toch best lekker wasquote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef NoSigar het volgende:
Het was best lekker, zoetig; iets teveel peper gebruikt.
Spekjes of zo geven misschien wat tegengas aan dat zoetige.
Hoi, jij moet hier wezen: Het Grote Stoofpotten Topicquote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef NoSigar het volgende:
Ik probeer mijn eerste knolselderie te maken: aangezet met ui bleekselderij en winterwortel in boter, laurier zout en peper, een beetje groetnenbouillon bij gedaan en wat linzen uit le puy, en nu maar stoven. Wie weet wordt het iets. Ik heb geen idee eigenlijk.
Ik zag het woordje ouwe taart, las ik het toch goedquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Als je geen zin hebt in een klagende Isa dan sla je deze post maar snel over
Ik ben morgen jarig. Heel leuk allemaal, maar gezien de handicap van mijn moeder ga ik morgen uit mijn werk naar mijn ouderlijk huis om het daar te vieren. Nu hoor ik net van mijn vader dat hij gebak heeft gekocht!!![]()
Dat schijn je dan leuk te moeten vinden, maar....ik ben dòl op taarten bakken en mijn verjaardag is nou net één van de zeer weinige momenten in een jaar dat ik een taart kàn bakken. Nu krijg ik kant & klaar C1000 gebak op m'n verjaardag
![]()
![]()
Kan je niet één taart erbij bakken? Voor het hele speciale? Voor jou en je ouders? En dan gaat die C1000-taart mooi naar de ooms en tantes en achterneven en de buurvrouwquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Ik ben morgen jarig. Heel leuk allemaal, maar gezien de handicap van mijn moeder ga ik morgen uit mijn werk naar mijn ouderlijk huis om het daar te vieren. Nu hoor ik net van mijn vader dat hij gebak heeft gekocht!!![]()
Dat schijn je dan leuk te moeten vinden, maar....ik ben dòl op taarten bakken en mijn verjaardag is nou net één van de zeer weinige momenten in een jaar dat ik een taart kàn bakken. Nu krijg ik kant & klaar C1000 gebak op m'n verjaardag
![]()
![]()
Ga eens even snel naar KLBquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hier even klagen?
![]()
![]()
Ik ga morgen met een paar heren van de meet een biertje drinken in de stadquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gezellig!
Je hebt groot gelijk dat je niet met kratten gaat sjouwen, dat kunnen ze heul best zelf!![]()
Een dubbel gevoel dus, want hij bedoelt het alleen maar goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al te dik, dus taarten bakken is niet iets wat ik standaard doe
Maar ik vier mijn verjaardag ook nog op zaterdag; bak ik dan wel een taart.
Ik baal er gewoon van dat ik ergernis voel bij iets heel erg liefs van mijn vader.
Die man is al niet zo attent en ipv dat ik denk 'wat lief' denk ik: 'kut, vieze oude kant&klaar taart'
Ahhhquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
-knip klaag enzo-
Nee, dan beledig ik mijn vader en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Het meest kutte aan de situatie is gewoon dat ik schatten van ouders hebquote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef MissHobje het volgende:
Ahhh![]()
dat is wel heel erg kut dan
Ik zou dus wat eerder gezegd werd doen.. een super speciaal taartje bakken
Gewoon om even dwars te liggen en toch een beetje fijn gevoel terug te pakken.
Hoop dat je alsnog een leuke dag hebt hoor...
Feli alvast![]()
Ohh mega dubbel jaquote:Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan beledig ik mijn vader en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Het meest kutte aan de situatie is gewoon dat ik schatten van ouders hebEn hij heeft het heel erg lief bedoeld, de schat. Alleen nu hebben we wel taart wat gewoon stukken minder lekker is dan als ik het zelf bak.
Op een schaal doen en per ongeluk laten vallen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan beledig ik mijn vader en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Het meest kutte aan de situatie is gewoon dat ik schatten van ouders hebEn hij heeft het heel erg lief bedoeld, de schat. Alleen nu hebben we wel taart wat gewoon stukken minder lekker is dan als ik het zelf bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |