Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, das een archieffoto hoor!
Hij is nu nog veel viezer![]()
Staat ook in je MSN naamquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:36 schreef Euc- het volgende:
Daar doe ik lekker eten![]()
Ik ga er aankomende vrijdag eten, hoe weet jij dat eigenlijk?
Tuurlijk meen ik nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
En je leeft nogHulde
![]()
zo jij moet wel een sterk gestel hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik nog.
En op mn werk gebruiken we een oude luifel van de Librije als koffietafel btw , de luxe
Klopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zo jij moet wel een sterk gestel hebben![]()
Veel over gehoord, weinig van gezien helaas. Ik hoop dat je een uitgebreide review schrijft want ik ben er zeer benieuwd naar!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef NoSigar het volgende:
Jewel, vandaar dat ik het weet. (ba477 of zo iets)
Ik ga a.s. woensdag eindelijk bij Boreas in Heeze eten om het einde van de vakantie te 'vieren'.
Leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef NoSigar het volgende:
Jewel, vandaar dat ik het weet. (ba477 of zo iets)
Ik ga a.s. woensdag eindelijk bij Boreas in Heeze eten om het einde van de vakantie te 'vieren'.
Veel plezier en al vast prettige kerstdagen en een goed nieuwjaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zal de komende tijd weinig posten, ben veel aan het reizen voor mijn werk.
Toedels, en tot in 2007!
Euc wordt grote jongenquote:Op maandag 4 september 2006 12:53 schreef Euc- het volgende:
Ik begin woensdag met mijn stage, dinsdag het huis uit
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer nietquote:
*hApPerDeh4p*quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Euc- het volgende:
Alsof ik de afgelopen 3 maanden thuis was, ik was er om te slapen, meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |