Nee, telkens een TT verzinnen met je eigen naam erin is pas hipquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En wát een kut-TT's weet jij toch telkens te produceren, Dizer!
doodverwensing!! Banaanvraagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
"Boehoe, wat moet ik dragen?"
"Whehe, Sven gaat me helpen"!!!1Dood en verderf!!!!!
Rode plakkaatverf!!! 1un!!
Hij moet wel met een lul van 4 cm stijfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
gez -> GEZ
Ofzo.Sven de mierenneuker!
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam nietquote:
geen onderscheidquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef Svensational het volgende:
Hoofdletters idd!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
welke van de twee... je interne of je externe?
quote:
Je had ook naakt moeten gaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam niet
quote:
PeRiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Re!
Waar blijven de foto's? Ik loop al diverse fora af te speuren naar een voorproefjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef Re het volgende:
[..]
PeRi
of wat?, ik heb Dizer gemarteld vandaag
![]()
en wie jij?
die komen op PPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's? Ik loop al diverse fora af te speuren naar een voorproefje.
Ik heb mezelf gemarteld door te gaan winkelen in deze hitte..
Dealquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:23 schreef Re het volgende:
[..]
die komen op PPexclusief
en awwww ik heb medelijden met je, winkelen zeg, pfffff airco winkel in en uit en weer in
sjoppen voor een ander is niet leuk.... tasjes ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deal.
Ja man, en niet eens dingen voor mezelf!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Re het volgende:
[..]
sjoppen voor een ander is niet leuk.... tasjes ofzo![]()
Maar ik deed het graag hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!!!!!!!
Met 3!!! fucking blaren he!![]()
![]()
![]()
pleister erop en mond dichtquote:
dank u... oefenen met backlightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Re, MB's foto's waren vrij tof!
Pleisters blijven niet plakken met dit weer...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Re het volgende:
[..]
pleister erop en mond dicht, het was voor een goed doel hè
En jij ook!quote:
Verloren zoonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij ook!
Kom in mijn armen, verloren zoon!
Ik ben God en jij bent Jezus?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Verloren zoon! Ben jij dan Robert en ik Arnie ?
![]()
/Hug![]()
Doe dan eens even een soort van zondvloedje, ofzo. Koelt het tenminste wat af.quote:
We hebben je gemist, bar_kruk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Goede oude Bupa!
Ow wat leuk om weer langs te wippen![]()
Hehe! Het is net alsofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
\ (Test.)
't Is te warm om te juichen en cheeren, ookal staan de vrolijke roze zwaaidingen me zo goed.quote:
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan eens even een soort van zondvloedje, ofzo. Koelt het tenminste was af.
Oehquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben je gemist, bar_kruk!
Weet je nog?
"Apufffff"
En zulks.
Nu zitten we opgescheept met andere newbies, die helemaal niet zo tof zijn als jij!
Blijf je nu voorgoed bij ons?
En dat is al een van de redenen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van de Bijbel!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?
Vanwege de dingen die ze zeggen over homo's dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat is al een van de redenen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van de Bijbel!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oehja ik zal wel wat vaker langswippen!! maar maar ik kom heeeel vaak even langs hier om te kijken in het gtst topique hoor
maar dan had ik geen zin om wat te zeggen hier
![]()
![]()
![]()
Maar nu ik jouw weer zie....![]()
![]()
Dat weet ik, maar daar vraag ik niet om.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?
Ehh wat heb jij met de bijbel johquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Verrader! Judas!
* Bupatih keert bar_rel de wang toe!! Wat doe je, mên?
See for yourself.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:49 schreef bar_rel het volgende:
Zijn ernog andere bekende hier?
Wie is er mod geworden ? Is Missbliss nog steeds zon babe ?
Serieus, je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover mij, hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwege de dingen die ze zeggen over homo's dus.
Dat je me niet verkeerd begrijpt ofzo!
Nee, dan liepen ze elkaar in de kont te boren, zodat wij voor altijd krom zouden lopen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar vraag ik niet om.. En als er alleen maar mannen waren, dan had die Eva ook nooit van een appel gegeten, dus eigen schuld dat er zonde in de wereld is
.
Ja, daar moest ik ook aan denken bij die tweede foto!quote:
Jij had er precies niets mee te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover mij, hoor. Als je dat deed, en als dit een algemene opmerking was, dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden.
Ja, nou...je neemt dingen weleens té serieus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover mij, hoor. Als je dat deed, en als dit een algemene opmerking was, dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden.
RRrrrr!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook aan denken bij die tweede foto!
Ja, ik neem dingen wel eens te serieus, maar de Bijbel (of all things)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou...je neemt dingen weleens té serieus.Of je begrijpt ze verkeerd.
Neeee, ik had het dus over míjn reacties! Dat je die te serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik neem dingen wel eens te serieus, maar de Bijbel (of all things). En ik ben in een goede fase
.
Gatver.quote:
Of eigenlijk dat je ze verkeerd zou opvatten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeee, ik had het dus over míjn reacties! Dat je die te serieus zou nemen.
Dus.
Enzo.
Ofzo.
Heb ik het daar dan niet over?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeee, ik had het dus over míjn reacties! Dat je die te serieus zou nemen.
Dus.
Enzo.
Ofzo.
Jij had het over de Bijbel zélf. En ik over de reacties daarop.quote:
Oh, ja, ik bedoelde natuurlijk ook jouw reacties én de bijbel zelf, maar goed, zand erover (nee, dit is geen verkapte doodverwensing)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij had het over de Bijbel zélf. En ik over de reacties daarop.
NEVER MIND! FORGET IT! LAAT MAAR! SCHAAMHAAR!!
Ja geen zin inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK DEEL2
Daar schijn ik af en toe moeite mee te hebbenquote:
Yepquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij bent blauw!!!!![]()
![]()
Ben je nu mijn meester![]()
DIZERRRRRRrrr![]()
hehequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar schijn ik af en toe moeite mee te hebben.
Oja, alles wat je leest op Fok!? Niet serieus nemen, dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar schijn ik af en toe moeite mee te hebben.
+ Ongeveer de rest van het internet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oja, alles wat je leest op Fok!? Niet serieus nemen, dus.![]()
Dat vat het zowat samen..
Bar_rel! Ouwe snikkelsmikkelaar!quote:
Snikkelsmikkelaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
snikkelsmikkelaar
Huh wat? heb ik wat gemist?
Neem me meequote:
Start spreading the news, I'm you're leaving today tomorrow, I you want to be a part of it, New York, New York...quote:
Neem me mee!!!quote:
O god, wat ben je toch grappig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Start spreading the news, I'm you're leaving today tomorrow, I you want to be a part of it, New York, New York...![]()
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?
Zeg, ik ben nog niet weg hoor.. en nu al ontsnappen uit mijn harem?quote:
Wheh, in you dreamsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
Nu zitten we opgescheept met andere newbies, die helemaal niet zo tof zijn als jij!
quote:Blijf je nu voorgoed bij ons?
Ik moet toch iemand hebben die me warm houdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog niet weg hoor.. en nu al ontsnappen uit mijn harem?![]()
Zeg jijquote:
Zó moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is de kans dat op dezelfde dag zowel Bar_rel als Bar_del terugkomen?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Misschien komt bar_lel ook nog wel even langsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is de kans dat op dezelfde dag zowel Bar_rel als Bar_del terugkomen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Klonen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Ovidius het volgende:
Kloons.
PeRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
bar_rel!!!!!!!!!
zeg ik dat ik bar_rel ben dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef bar_rel het volgende:
Apufffffffffffffffh stop es met al die kloons joh!
Er is maar EEN Bar_rel en dat ben ik![]()
![]()
Ik ken wel iemand die er een verdiend danquote:
Jij zou weggaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom de [afbeelding], dacht je dan?!
Nee maar je pak wel mijn nieuwe avatar in, mijn lieve kleine scheetje, mijn poepedroelie, mijn doekje, mijn schat, mijn allesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die er een verdiend dan![]()
![]()
Paltos?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die er een verdiend dan![]()
![]()
Mooi uitgepraat, me dunkt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom de [afbeelding], dacht je dan?!
Nee johquote:
Zelf jij kan zorgen dat zijn kloons geband worden... Een pijnlijk lot.quote:
Welke allemaal?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef bar_rel het volgende:
Ik voel me eenzaam tussen al deze nieuwe mensen
Die is toch niet nieuw? Gerecycled hooguit, een nieuw jasje, maar eigenlijk si die toch niet zo nieuw.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ovbidusis en...ja dat was, oke ik zocht gewoon aandacht.![]()
Ja ik ben hier al maanden niet geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw? Gerecycled hooguit, een nieuw jasje, maar eigenlijk si die toch niet zo nieuw.
Misschien wel voor jou, trouwens...
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik ben hier al maanden niet geweest![]()
Rena? Tha_Erik? Dat is nog steeds ná mij, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ovbidusis en...ja dat was, oke ik zocht gewoon aandacht.![]()
Nee, maak van zijn 'maanden' maar van voor eind december.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?
Mja, enkele maanden dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, maak van zijn 'maanden' maar van voor eind december.
Ehh..weetikveelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?
Paltosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ehh..weetikveel!
Misschien als ik zijn avatar zie dat k hem heriner![]()
En vernederendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Zelf jij kan zorgen dat zijn kloons geband worden... Een pijnlijk lot.
Jawel..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij kent bar_rel mij niet eens..
Oh, dan ken je Ovidius ook niet, nee.quote:
Dat wil hij ook niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan ken je Ovidius ook niet, nee.
Begrijpelijk.quote:
Ja, je hebt dus niet echt een goede indruk achter gelaten.quote:
O?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij bent toch Miss-Under-Sixteen-van-2005?![]()
Hihi...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef bar_rel het volgende:
!
[..]
Err..maar toen had ik die avatar niet![]()
Avatar veranderen gebeurt dus door de hele archieven en al, overal waar je gepost hebt verandert de avatar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef bar_rel het volgende:
!
[..]
Err..maar toen had ik die avatar niet![]()
Nein. Ik was al lang geen sixteen meer in 2005, helaas zie ik er wel zo uitquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de post boven je van Tha_Erik, die zegt wat ik ik niet wilde zeggen...
?quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Bar_rel, jij had toch dieSarah Michelle avatar, of was dat iemand anders?
.
Ok ik ben Mister 2006quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Nein. Ik was al lang geen sixteen meer in 2005, helaas zie ik er wel zo uit![]()
![]()
Op je 30e zal je het als een zegen zien, als je er dan nog steeds als 16 uitziet!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Nein. Ik was al lang geen sixteen meer in 2005, helaas zie ik er wel zo uit![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Avatar veranderen gebeurt dus door de hele archieven en al, overal waar je gepost hebt verandert de avatar.
Dat lijkt me fucked up, hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op je 30e zal je het als een zegen zien, als je er dan nog steeds als 16 uitziet!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op je 30e zal je het als een zegen zien, als je er dan nog steeds als 16 uitziet!![]()
![]()
Heb je mijn uitleg nog gezien, of ben je Oost-Indisch blind?quote:
Hip. Maar waarvan? Wat voor organisatie enzovoorts, want ik snap er geen zak van.quote:
Ja ik snap hemquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je mijn uitleg nog gezien, of ben je Oost-Indisch blind?
Jullie zijn het voorbestemde koppelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef rena het volgende:
[..]
Hip. Maar waarvan? Wat voor organisatie enzovoorts, want ik snap er geen zak van.![]()
![]()
Oeh vertel...rrrquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je naam wel eens voorbij zien komen!![]()
WAAROM DAT NOU WEERquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn het voorbestemde koppel.
Alleen ben ik 10 jaar ouderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn het voorbestemde koppel.
1987-04-12quote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik val ook niet op he, tussen alle oranje users.![]()
Gedachtenkronkel.quote:
Had ik zin in.quote:
Nou, uhm... in andere topics en zo... stond die naam naast een post...quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ohhh niet zo letterlijk nemen hier potver!
Zoiets heet een 'het'.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar bedje toe,
Vaarwel, damen en heren en Ovidius.
En dan te bedenken dat ik niet eens die zitbal die op kantoor op mijn kamer staat hier heb.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu dus echt vrolijk te stuiteren hier.![]()
![]()
Een zitbal op kantoor?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens die zitbal die op kantoor op mijn kamer staat hier heb.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu dus echt vrolijk te stuiteren hier.![]()
![]()
Ja, zo'n arbotechnisch en ergonomisch verantwoorde groene bal, waarop je gedwongen wordt om rechtop te zitten, want anders rol je eraf!quote:
Hm, de woordkeuze in die laatste zin is bij nader inzien niet erg gelukkig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo'n arbotechnisch en ergonomisch verantwoorde groene bal, waarop je gedwongen wordt om rechtop te zitten, want anders rol je eraf!
Mijn collega heeft dat ding ooit als relatiegeschenk gehad. We zijn trouwens best wel even aan het pompen geweest om dat ding een beetje hard te krijgen!
Oh, het was een grapjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ohhh niet zo letterlijk nemen hier potver!
Word ik gemist of niet ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, uhm... in andere topics en zo... stond die naam naast een post...![]()
En bij herhaling is door sommige tot het ShowChat meubilair behorende mensen een wanhopige post geplaatst, waarin werd aangegeven dat ze je misten... of juist niet...![]()
volgens mij welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
Sven, heb jij soms iets tegen bar_rel?
Ik vind het een baggeruser. Dat dus. Beetje een soort Maikuuuul.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
Sven, heb jij soms iets tegen bar_rel?
Okéquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het een baggeruser. Dat dus. Beetje een soort Maikuuuul.
Dat heb ik je al een keer uitgelegd.quote:
Ok. Weet het alleen niet meer, is zo lang terugquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik je al een keer uitgelegd.
quote:
Ja maar jij gaat morgen naar Amerika /New york whateverquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat morgen naar Amerika /New york whatever!
Ik ga morgen naar school, toets, rechten ofzo... pfff![]()
Mwah... heb 700 euro maximaal uit te geven... das 100 euro per dagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
hehe...stinkerd je hebt teveel geld over!
Nou dat is genoeg tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... heb 700 euro maximaal uit te geven... das 100 euro per dag
Ik hoop hetquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou dat is genoeg toch!
/Jaloers is
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop hetMijn creditcard zou het niet fijn vinden als ik meer dan 1000 euro uitgeef
Ik heb nu:quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
!
Heb je trouwens nog wat boxen gekocht van tv-series?!
Ik heb nu weer 4 alias boxen hehe!
Ziekquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nu:
X-Files seizoen 1 t/m 9
Buffy seizoen 1 t/m 7
Angel seizoen 1 t/m 5
Carnivale seizoen 1
Will & Grace seizoen 1 t/m 5
The Lone Gunmen complete series (besteld)
FireFly complete series
Lost seizoen 1
Simpsons seizoen 1 t/m 5
Futurama seizoen 1 t/m 4
Tom & Jerry complete series
Serenity is de film die na FireFly komt. Om het einde te sluitenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ziek![]()
!
btw Firefly, is toch sequel van Serenity ? Die film is zo goed!
Oh daar speelt ook die negerin in die in Angelquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serenity is de film die na FireFly komt. Om het einde te sluiten
Hé, dat zei je net ook al?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:32 schreef Dizer het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijne week. Tot over 7 dagen
DOei have funquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:32 schreef Dizer het volgende:
Je avatarquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:32 schreef Dizer het volgende:
Oh en fijne vakantie jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je avatar
Ik vond mezelf wel geil enzo
Ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
Jij kan ook alleen maar aan jezelf denken, hè.
Nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
Niet dat daar wat mis mee is.
Wat bedoel je?quote:
Mooie fotos MBquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Links mn riem en rechtsonder zit mn knie.
Thanks bar_delquote:
bar_bel?quote:
quote:
Wat draagt 'ie een kort rokje!quote:
Kom jij ooit nog wel eens op msn?quote:
Afgelopen dagen niet omdat ik niet thuis wasquote:
Ja maar.... nu ben je er ook niet!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Afgelopen dagen niet omdat ik niet thuis was.
Ik ben er wel, maar ik ben onzichtbaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... nu ben je er ook niet!
't Is wel vlákbij het huis waar een goede vriendin van hem woont (mijn schoonzusjequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
Twee kinderen dood gevonden in Purmerend
Toeval dat Dizer net op vakantie is?
Ah, hij gaat dus helemaal niet naar New York, de mallerd. Hij moet gewoon een weekje brommen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
Verdacht hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is wel vlákbij het huis waar een goede vriendin van hem woont (mijn schoonzusje).
Grappig zeg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met dat topic doodgooien elke keerquote:
Nee, jij houdt het topic levendquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met dat topic doodgooien elke keer!
Ik kom ook klaar als ik aan jou denkquote:
Terwijl ik mn e-mail niet eens in mn profiel hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |