Start spreading the news, I'm you're leaving today tomorrow, I you want to be a part of it, New York, New York...quote:
Neem me mee!!!quote:
O god, wat ben je toch grappig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Start spreading the news, I'm you're leaving today tomorrow, I you want to be a part of it, New York, New York...![]()
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?
Zeg, ik ben nog niet weg hoor.. en nu al ontsnappen uit mijn harem?quote:
Wheh, in you dreamsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
Nu zitten we opgescheept met andere newbies, die helemaal niet zo tof zijn als jij!
quote:Blijf je nu voorgoed bij ons?
Ik moet toch iemand hebben die me warm houdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog niet weg hoor.. en nu al ontsnappen uit mijn harem?![]()
Zeg jijquote:
Zó moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is de kans dat op dezelfde dag zowel Bar_rel als Bar_del terugkomen?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Misschien komt bar_lel ook nog wel even langsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is de kans dat op dezelfde dag zowel Bar_rel als Bar_del terugkomen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Klonen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Ovidius het volgende:
Kloons.
PeRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
bar_rel!!!!!!!!!
zeg ik dat ik bar_rel ben dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef bar_rel het volgende:
Apufffffffffffffffh stop es met al die kloons joh!
Er is maar EEN Bar_rel en dat ben ik![]()
![]()
Ik ken wel iemand die er een verdiend danquote:
Jij zou weggaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom de [afbeelding], dacht je dan?!
Nee maar je pak wel mijn nieuwe avatar in, mijn lieve kleine scheetje, mijn poepedroelie, mijn doekje, mijn schat, mijn allesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die er een verdiend dan![]()
![]()
Paltos?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die er een verdiend dan![]()
![]()
Mooi uitgepraat, me dunkt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom de [afbeelding], dacht je dan?!
Nee johquote:
Zelf jij kan zorgen dat zijn kloons geband worden... Een pijnlijk lot.quote:
Welke allemaal?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef bar_rel het volgende:
Ik voel me eenzaam tussen al deze nieuwe mensen
Die is toch niet nieuw? Gerecycled hooguit, een nieuw jasje, maar eigenlijk si die toch niet zo nieuw.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ovbidusis en...ja dat was, oke ik zocht gewoon aandacht.![]()
Ja ik ben hier al maanden niet geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw? Gerecycled hooguit, een nieuw jasje, maar eigenlijk si die toch niet zo nieuw.
Misschien wel voor jou, trouwens...
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik ben hier al maanden niet geweest![]()
Rena? Tha_Erik? Dat is nog steeds ná mij, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ovbidusis en...ja dat was, oke ik zocht gewoon aandacht.![]()
Nee, maak van zijn 'maanden' maar van voor eind december.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?
Mja, enkele maanden dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, maak van zijn 'maanden' maar van voor eind december.
Ehh..weetikveelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?
Paltosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ehh..weetikveel!
Misschien als ik zijn avatar zie dat k hem heriner![]()
En vernederendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Zelf jij kan zorgen dat zijn kloons geband worden... Een pijnlijk lot.
Jawel..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij kent bar_rel mij niet eens..
Oh, dan ken je Ovidius ook niet, nee.quote:
Dat wil hij ook niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan ken je Ovidius ook niet, nee.
Begrijpelijk.quote:
Ja, je hebt dus niet echt een goede indruk achter gelaten.quote:
O?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij bent toch Miss-Under-Sixteen-van-2005?![]()
Hihi...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef bar_rel het volgende:
!
[..]
Err..maar toen had ik die avatar niet![]()
Avatar veranderen gebeurt dus door de hele archieven en al, overal waar je gepost hebt verandert de avatar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef bar_rel het volgende:
!
[..]
Err..maar toen had ik die avatar niet![]()
Nein. Ik was al lang geen sixteen meer in 2005, helaas zie ik er wel zo uitquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de post boven je van Tha_Erik, die zegt wat ik ik niet wilde zeggen...
?quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Bar_rel, jij had toch dieSarah Michelle avatar, of was dat iemand anders?
.
Ok ik ben Mister 2006quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Nein. Ik was al lang geen sixteen meer in 2005, helaas zie ik er wel zo uit![]()
![]()
Op je 30e zal je het als een zegen zien, als je er dan nog steeds als 16 uitziet!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Nein. Ik was al lang geen sixteen meer in 2005, helaas zie ik er wel zo uit![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Avatar veranderen gebeurt dus door de hele archieven en al, overal waar je gepost hebt verandert de avatar.
Dat lijkt me fucked up, hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op je 30e zal je het als een zegen zien, als je er dan nog steeds als 16 uitziet!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op je 30e zal je het als een zegen zien, als je er dan nog steeds als 16 uitziet!![]()
![]()
Heb je mijn uitleg nog gezien, of ben je Oost-Indisch blind?quote:
Hip. Maar waarvan? Wat voor organisatie enzovoorts, want ik snap er geen zak van.quote:
Ja ik snap hemquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je mijn uitleg nog gezien, of ben je Oost-Indisch blind?
Jullie zijn het voorbestemde koppelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef rena het volgende:
[..]
Hip. Maar waarvan? Wat voor organisatie enzovoorts, want ik snap er geen zak van.![]()
![]()
Oeh vertel...rrrquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je naam wel eens voorbij zien komen!![]()
WAAROM DAT NOU WEERquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn het voorbestemde koppel.
Alleen ben ik 10 jaar ouderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn het voorbestemde koppel.
1987-04-12quote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik val ook niet op he, tussen alle oranje users.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |