Start spreading the news, I'm you're leaving today tomorrow, I you want to be a part of it, New York, New York...quote:
Neem me mee!!!quote:
O god, wat ben je toch grappig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Start spreading the news, I'm you're leaving today tomorrow, I you want to be a part of it, New York, New York...![]()
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rena, heb je een tandenstoker ingeslikt ofzo?
Zeg, ik ben nog niet weg hoor.. en nu al ontsnappen uit mijn harem?quote:
Wheh, in you dreamsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
Nu zitten we opgescheept met andere newbies, die helemaal niet zo tof zijn als jij!
quote:Blijf je nu voorgoed bij ons?
Ik moet toch iemand hebben die me warm houdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog niet weg hoor.. en nu al ontsnappen uit mijn harem?![]()
Zeg jijquote:
Zó moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is de kans dat op dezelfde dag zowel Bar_rel als Bar_del terugkomen?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Misschien komt bar_lel ook nog wel even langsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is de kans dat op dezelfde dag zowel Bar_rel als Bar_del terugkomen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Klonen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Ovidius het volgende:
Kloons.
PeRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
bar_rel!!!!!!!!!
zeg ik dat ik bar_rel ben dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef bar_rel het volgende:
Apufffffffffffffffh stop es met al die kloons joh!
Er is maar EEN Bar_rel en dat ben ik![]()
![]()
Ik ken wel iemand die er een verdiend danquote:
Jij zou weggaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom de [afbeelding], dacht je dan?!
Nee maar je pak wel mijn nieuwe avatar in, mijn lieve kleine scheetje, mijn poepedroelie, mijn doekje, mijn schat, mijn allesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die er een verdiend dan![]()
![]()
Paltos?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die er een verdiend dan![]()
![]()
Mooi uitgepraat, me dunkt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom de [afbeelding], dacht je dan?!
Nee johquote:
Zelf jij kan zorgen dat zijn kloons geband worden... Een pijnlijk lot.quote:
Welke allemaal?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef bar_rel het volgende:
Ik voel me eenzaam tussen al deze nieuwe mensen
Die is toch niet nieuw? Gerecycled hooguit, een nieuw jasje, maar eigenlijk si die toch niet zo nieuw.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ovbidusis en...ja dat was, oke ik zocht gewoon aandacht.![]()
Ja ik ben hier al maanden niet geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw? Gerecycled hooguit, een nieuw jasje, maar eigenlijk si die toch niet zo nieuw.
Misschien wel voor jou, trouwens...
Even een vraagje (vrij los van heel die Ovidius), was Paltos er toen al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik ben hier al maanden niet geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |