Nee, telkens een TT verzinnen met je eigen naam erin is pas hipquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En wát een kut-TT's weet jij toch telkens te produceren, Dizer!
doodverwensing!! Banaanvraagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
"Boehoe, wat moet ik dragen?"
"Whehe, Sven gaat me helpen"!!!1Dood en verderf!!!!!
Rode plakkaatverf!!! 1un!!
Hij moet wel met een lul van 4 cm stijfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
gez -> GEZ
Ofzo.Sven de mierenneuker!
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam nietquote:
geen onderscheidquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef Svensational het volgende:
Hoofdletters idd!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
welke van de twee... je interne of je externe?
quote:
Je had ook naakt moeten gaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam niet
quote:
PeRiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Re!
Waar blijven de foto's? Ik loop al diverse fora af te speuren naar een voorproefjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef Re het volgende:
[..]
PeRi
of wat?, ik heb Dizer gemarteld vandaag
![]()
en wie jij?
die komen op PPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's? Ik loop al diverse fora af te speuren naar een voorproefje.
Ik heb mezelf gemarteld door te gaan winkelen in deze hitte..
Dealquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:23 schreef Re het volgende:
[..]
die komen op PPexclusief
en awwww ik heb medelijden met je, winkelen zeg, pfffff airco winkel in en uit en weer in
sjoppen voor een ander is niet leuk.... tasjes ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deal.
Ja man, en niet eens dingen voor mezelf!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Re het volgende:
[..]
sjoppen voor een ander is niet leuk.... tasjes ofzo![]()
Maar ik deed het graag hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!!!!!!!
Met 3!!! fucking blaren he!![]()
![]()
![]()
pleister erop en mond dichtquote:
dank u... oefenen met backlightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Re, MB's foto's waren vrij tof!
Pleisters blijven niet plakken met dit weer...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Re het volgende:
[..]
pleister erop en mond dicht, het was voor een goed doel hè
En jij ook!quote:
Verloren zoonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij ook!
Kom in mijn armen, verloren zoon!
Ik ben God en jij bent Jezus?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Verloren zoon! Ben jij dan Robert en ik Arnie ?
![]()
/Hug![]()
Doe dan eens even een soort van zondvloedje, ofzo. Koelt het tenminste wat af.quote:
We hebben je gemist, bar_kruk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Goede oude Bupa!
Ow wat leuk om weer langs te wippen![]()
Hehe! Het is net alsofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
\ (Test.)
't Is te warm om te juichen en cheeren, ookal staan de vrolijke roze zwaaidingen me zo goed.quote:
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan eens even een soort van zondvloedje, ofzo. Koelt het tenminste was af.
Oehquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben je gemist, bar_kruk!
Weet je nog?
"Apufffff"
En zulks.
Nu zitten we opgescheept met andere newbies, die helemaal niet zo tof zijn als jij!
Blijf je nu voorgoed bij ons?
En dat is al een van de redenen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van de Bijbel!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |