Nee, telkens een TT verzinnen met je eigen naam erin is pas hipquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En wát een kut-TT's weet jij toch telkens te produceren, Dizer!
doodverwensing!! Banaanvraagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
"Boehoe, wat moet ik dragen?"
"Whehe, Sven gaat me helpen"!!!1Dood en verderf!!!!!
Rode plakkaatverf!!! 1un!!
Hij moet wel met een lul van 4 cm stijfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
gez -> GEZ
Ofzo.Sven de mierenneuker!
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam nietquote:
geen onderscheidquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef Svensational het volgende:
Hoofdletters idd!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
welke van de twee... je interne of je externe?
quote:
Je had ook naakt moeten gaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam niet
quote:
PeRiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Re!
Waar blijven de foto's? Ik loop al diverse fora af te speuren naar een voorproefjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef Re het volgende:
[..]
PeRi
of wat?, ik heb Dizer gemarteld vandaag
![]()
en wie jij?
die komen op PPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's? Ik loop al diverse fora af te speuren naar een voorproefje.
Ik heb mezelf gemarteld door te gaan winkelen in deze hitte..
Dealquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:23 schreef Re het volgende:
[..]
die komen op PPexclusief
en awwww ik heb medelijden met je, winkelen zeg, pfffff airco winkel in en uit en weer in
sjoppen voor een ander is niet leuk.... tasjes ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deal.
Ja man, en niet eens dingen voor mezelf!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Re het volgende:
[..]
sjoppen voor een ander is niet leuk.... tasjes ofzo![]()
Maar ik deed het graag hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!!!!!!!
Met 3!!! fucking blaren he!![]()
![]()
![]()
pleister erop en mond dichtquote:
dank u... oefenen met backlightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Re, MB's foto's waren vrij tof!
Pleisters blijven niet plakken met dit weer...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Re het volgende:
[..]
pleister erop en mond dicht, het was voor een goed doel hè
En jij ook!quote:
Verloren zoonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij ook!
Kom in mijn armen, verloren zoon!
Ik ben God en jij bent Jezus?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Verloren zoon! Ben jij dan Robert en ik Arnie ?
![]()
/Hug![]()
Doe dan eens even een soort van zondvloedje, ofzo. Koelt het tenminste wat af.quote:
We hebben je gemist, bar_kruk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Goede oude Bupa!
Ow wat leuk om weer langs te wippen![]()
Hehe! Het is net alsofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Ovidius het volgende:
\ (Test.)
't Is te warm om te juichen en cheeren, ookal staan de vrolijke roze zwaaidingen me zo goed.quote:
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan eens even een soort van zondvloedje, ofzo. Koelt het tenminste was af.
Oehquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben je gemist, bar_kruk!
Weet je nog?
"Apufffff"
En zulks.
Nu zitten we opgescheept met andere newbies, die helemaal niet zo tof zijn als jij!
Blijf je nu voorgoed bij ons?
En dat is al een van de redenen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van de Bijbel!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?
Vanwege de dingen die ze zeggen over homo's dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat is al een van de redenen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van de Bijbel!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oehja ik zal wel wat vaker langswippen!! maar maar ik kom heeeel vaak even langs hier om te kijken in het gtst topique hoor
maar dan had ik geen zin om wat te zeggen hier
![]()
![]()
![]()
Maar nu ik jouw weer zie....![]()
![]()
Dat weet ik, maar daar vraag ik niet om.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een stukje uit mijn Heilige Boek citeren over man-man-verhoudingen?
Ehh wat heb jij met de bijbel johquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Verrader! Judas!
* Bupatih keert bar_rel de wang toe!! Wat doe je, mên?
See for yourself.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:49 schreef bar_rel het volgende:
Zijn ernog andere bekende hier?
Wie is er mod geworden ? Is Missbliss nog steeds zon babe ?
Serieus, je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover mij, hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwege de dingen die ze zeggen over homo's dus.
Dat je me niet verkeerd begrijpt ofzo!
Nee, dan liepen ze elkaar in de kont te boren, zodat wij voor altijd krom zouden lopen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar vraag ik niet om.. En als er alleen maar mannen waren, dan had die Eva ook nooit van een appel gegeten, dus eigen schuld dat er zonde in de wereld is
.
Ja, daar moest ik ook aan denken bij die tweede foto!quote:
Jij had er precies niets mee te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover mij, hoor. Als je dat deed, en als dit een algemene opmerking was, dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden.
Ja, nou...je neemt dingen weleens té serieus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover mij, hoor. Als je dat deed, en als dit een algemene opmerking was, dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden.
RRrrrr!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook aan denken bij die tweede foto!
Ja, ik neem dingen wel eens te serieus, maar de Bijbel (of all things)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou...je neemt dingen weleens té serieus.Of je begrijpt ze verkeerd.
Neeee, ik had het dus over míjn reacties! Dat je die te serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik neem dingen wel eens te serieus, maar de Bijbel (of all things). En ik ben in een goede fase
.
Gatver.quote:
Of eigenlijk dat je ze verkeerd zou opvatten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeee, ik had het dus over míjn reacties! Dat je die te serieus zou nemen.
Dus.
Enzo.
Ofzo.
Heb ik het daar dan niet over?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeee, ik had het dus over míjn reacties! Dat je die te serieus zou nemen.
Dus.
Enzo.
Ofzo.
Jij had het over de Bijbel zélf. En ik over de reacties daarop.quote:
Oh, ja, ik bedoelde natuurlijk ook jouw reacties én de bijbel zelf, maar goed, zand erover (nee, dit is geen verkapte doodverwensing)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij had het over de Bijbel zélf. En ik over de reacties daarop.
NEVER MIND! FORGET IT! LAAT MAAR! SCHAAMHAAR!!
Ja geen zin inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK DEEL2
Daar schijn ik af en toe moeite mee te hebbenquote:
Yepquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij bent blauw!!!!![]()
![]()
Ben je nu mijn meester![]()
DIZERRRRRRrrr![]()
hehequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar schijn ik af en toe moeite mee te hebben.
Oja, alles wat je leest op Fok!? Niet serieus nemen, dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar schijn ik af en toe moeite mee te hebben.
+ Ongeveer de rest van het internet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oja, alles wat je leest op Fok!? Niet serieus nemen, dus.![]()
Dat vat het zowat samen..
Bar_rel! Ouwe snikkelsmikkelaar!quote:
Snikkelsmikkelaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
snikkelsmikkelaar
Huh wat? heb ik wat gemist?
Neem me meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |