Wordt het daar lekkerder van? Want viezer kan toch bijna niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik gooi net mn as in mn volle blikje red bull![]()
![]()
Oh ...quote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
Weet je nog dat ik vertelde dat ik gister een feestje had? Nou dat feestje was heel leuk, dit is de aftermath.
GA GEEN MISBRUIK MAKEN VAN JE MODJESHEID HEquote:
Tis gewoon een kater dusquote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ...
Betekent dat ook dat je me morgen niet kunt helpen met de installatie van mijn nieuwe internetprovidershit en modem????
Maar het was wel gezellig?
Ik voel die nooit.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:49 schreef rena het volgende:
De eerste muggenbult van dit jaar is gesignaleerd.![]()
Op mijn been![]()
![]()
![]()
Ja, het is algemeen bekend dat jij ongevoelig bentquote:
Dat was sowieso niet zeker, omdat ik nog een tentamen moet leren. Ik laat het je wel op tijd weten.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ...
Betekent dat ook dat je me morgen niet kunt helpen met de installatie van mijn nieuwe internetprovidershit en modem????
Maar het was wel gezellig?
Ik heb na een avondje alcoholtanken zelden last van hoofdpijn. Ik heb nu gewoon even brakheid. Mijn maag is momenteel niet in al te beste staat.quote:
Dat jij dit zegt doet me helemaal niks.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het is algemeen bekend dat jij ongevoelig bent![]()
Oh ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef Duiveltja het volgende:
Dat was sowieso niet zeker, omdat ik nog een tentamen moet leren. Ik laat het je wel op tijd weten.
Coolio. Of ik fiets en jij rent achter mij aan?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
Nu ja, ik ga morgen wel op de fiets naar mijn werk. Mag je achterop, als je besluit naar het Lampegat te komen! Of voorop het rekje
.
En anders ga ik woensdag wel met de bolide!
Niet weer!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
Coolio. Of ik fiets en jij rent achter mij aan?
(quote:Op zondag 11 juni 2006 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet weer!![]()
Gil ik gewoon Fietsuhdief!!!!
Mannen die gillen getuigen ook niet van mentale stabiliteitquote:Op zondag 11 juni 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
()
Gil ik gewoon. Overspannen en labiele vrouw!!!!
Dat is toch die ene Nederlandse soapie?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
http://www.millionairematch.com/user?ferenc
Copycat, iets voor jou?
Ferry Somogyi.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is toch die ene Nederlandse soapie?
Wat doe jij overigens op die site?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 @ 17:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Robben wordt verkracht door van Persie
Ja, wat...ik kom gewoon graag bij sites met een roze kleurtje.quote:
What the hell is dat? Miljonairs die andere miljonairs als partner zoeken of gewoon een site waarop miljonairs zich kunnen voorstellen voor potentiële sletjes?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
http://www.millionairematch.com/user?ferenc
Copycat, iets voor jou?
Niet alleen miljonairs als ik de titelbalk (of hoe heet dat?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
What the hell is dat? Miljonairs die andere miljonairs als partner zoeken of gewoon een site waarop miljonairs zich kunnen voorstellen voor potentiële sletjes?
quote:Q. Who is not a millionaire?
A. Anyone who earns less than $150,000 or more a year.
Q. If I am not a millionaire, how do I benefit from MillionaireMatch.com?
A. Many highly successful people are in search of someone for a quality relationship in their life, the same as you. MillionaireMatch.com helps you meet those people to form a successful relationship. As you well know, a sound relationship at home makes for more successes in the business arena.
Dan is er nog hoop voor mequote:Op zondag 11 juni 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Niet alleen miljonairs als ik de titelbalk (of hoe heet dat?) zo bekijk.
Zeker niet rijk genoeg heh, golddigger?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop voor me.
Maar nee, Ferry Slomotsjie is niets voor mij.
Deze post waardeer ik met een 8.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat...ik kom gewoon graag bij sites met een roze kleurtje.
Ah, dus golddiggers en rijke sletjeszoekers komen bij elkaar om te patsen? Zal Mabel ook een profiel hebben?quote:
Met Red Bull en een sigaret?quote:
Gisteren gingen mijn rechten in. Vandaag kleurtje erbijquote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Dizer
since waneer bist du blauw?
wat heb ik nou weer gemist
Tsja, daarom moet 'ie zich ook noodgedwongen aanmelden bij een datingsite.quote:
V&A!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren gingen mijn rechten in. Vandaag kleurtje erbij
Ik doe V&A
Dat én niet leuk genoeg.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:08 schreef timbob het volgende:
[..]
V&A!
hoe presticieus! zegmaar
kan je ff die hufter spanken die nooit m'n betaalde goederen geleverd heeft?
Dus als ik iemand wil afpersen kan ik bij jou komen voor informatie?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat én niet leuk genoeg.
Golddiggen lukt me nog steeds niet, dirtdiggen aan de andere kant ...
Nee.quote:
LeBeauquote:
Hebben we vannacht al gedaan toch? O nee, dat was een kwartet.quote:
Christiaanquote:Op zondag 11 juni 2006 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dizer.
Hoezo? Gaat het leven niet zonder hemquote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih hier niet?
Oh, jij hebt nu al een streepje voor in je modschap.quote:
Jaloers.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
Toch wel een aangenaam uitzicht, als je even langs de boulevard fietst zo in de avonduren.![]()
![]()
Zag je mij lopen danquote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
Toch wel een aangenaam uitzicht, als je even langs de boulevard fietst zo in de avonduren.![]()
![]()
Het zou wel een beetje slijmerig zijn om nu te zeggen dat hij dat zonder blauw ook al deed?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Dizer valt nu extra op met z'n blauw tussen al dat oranje/zwart![]()
Doe je weer mee?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net gehoord dat er binnenkort een nieuwe ronde Mister Fok gaat komen
Dan ga ik gewoon voor de Mister Crew verkiezingquote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net gehoord dat er binnenkort een nieuwe ronde Mister Fok gaat komen
Oh wacht, mag dat als je mod en ex-Mr.F bent?quote:
Oeh ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor de Mister Crew verkiezing![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wacht, mag dat als je mod en ex-Mr.F bent?![]()
Le-zen KutZhenar!quote:
En omdat ik wel zwaaide, reed ik rechtdoor in plaats van het fietspad linksaf te volgen, zo naar beneden de helling af, de parkeerplaats van de strandtent op, over het terras, door de klapdeur naar binnen, om precies tegen de bar tot stilstand te komen!quote:
En toen de barjuffrouw me schaapachtig aankeek, zei ik: 'Zo, nu eerst een Bavaria!'quote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En omdat ik wel zwaaide, reed ik rechtdoor in plaats van het fietspad linksaf te volgen, zo naar beneden de helling af, de parkeerplaats van de strandtent op, over het terras, door de klapdeur naar binnen, om precies tegen de bar tot stilstand te komen!
Meteen de juiste positie voor een biertje. Je klaagt toch niet, hopelijk?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En omdat ik wel zwaaide, reed ik rechtdoor in plaats van het fietspad linksaf te volgen, zo naar beneden de helling af, de parkeerplaats van de strandtent op, over het terras, door de klapdeur naar binnen, om precies tegen de bar tot stilstand te komen!
Sorry, ik zag jou nietquote:
Zie mijn post boven je.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Meteen de juiste positie voor een biertje. Je klaagt toch niet, hopelijk?![]()
Jij drinkt toch geen bier?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen de barjuffrouw me schaapachtig aankeek, zei ik: 'Zo, nu eerst een Bavaria!'![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het bij jullie ook zo ontzettend klam?
Ik ben ontzettend heet.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het bij jullie ook zo ontzettend klam?
Ga doodquote:
quote:
Zo ben ik toch niet.quote:
Homo's.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Hee, weet je wat mij is overkomen?
Ik ben vergeten om de wedstrijd te kijken![]()
![]()
Doodverwensingquote:
Voor de regelmaat waarmee jij doodsverwensingen eruit gooit, ben je opvallend niet-gebandquote:
Mwoah, ik doe niet mee, denk ik. Ik gun liever anderen de overwinning.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh ja!![]()
Dan moet je het wel opnemen tegenBupatih
![]()
Jawel.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih hier niet?
Je bedoelt zeker: "Belgenquote:
Je wil gewoon geen foto's van jezelf op 't net.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe niet mee, denk ik. Ik gun liever anderen de overwinning.
Pfff, ik zou me de komende jaren Lance Armstrong voelen, zeg!
Nee, ik laat liever iemand anders winnen.
Graagquote:
Oeh!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe niet mee, denk ik. Ik gun liever anderen de overwinning.
Pfff, ik zou me de komende jaren Lance Armstrong voelen, zeg!
Nee, ik laat liever iemand anders winnen.
[..]
Jawel.
Of kutkloons.quote:
Ooooooh, is dát het?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wil gewoon geen foto's van jezelf op 't net.
Als ik wel naar de wedstrijd heb gekeken, ben ik dan niet meer Nederlander dan dat Erik-ding?quote:
Heb je niet allang genoeg gekeken?quote:
Gelukkig ben je wel zo stomquote:
Nee, dat is een leugen! Verspreid door de propaganda-machine die ook wel door het leven gaat als 'de overheid'.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
is het echt waar??
is het morgen alweer..... maandag!??!??
Betaal jij haar loon danquote:Op zondag 11 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is een leugen! Verspreid door de propaganda-machine die ook wel door het leven gaat als 'de overheid'.Trap er niet in, babet!!! Je hebt morgen gewoon vrij!
Ja, en overleven ook hequote:
GA ME NIET KLEM PRATEN, DEBIELquote:
mja geef me 'n golden creditcard en ik kan m'n loon idd missen.....quote:
Je icoon is zo tof hequote:
Je wilt je liever klem zuipen?quote:
quote:
Ik mis het ookquote:Op zondag 11 juni 2006 22:21 schreef rena het volgende:
[..]
Je icoon is zo tof he, en jij ook natuurlijk
Ik mis het
![]()
![]()
Jij kent mequote:
Hoe geil is dat? Zo geilquote:
Ja, ontzettend geil.quote:
Ik ben ermee bezig.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih. Doe je werk.
Post hier vlak voordat je een ban krijgt.
Oeh, of Dizer!![]()
* Jaloers!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig.Leuk werk, joh! Je krijgt altijd de mooiste en leukste plaatjes te zien!
Wat ik nu ga zeggen is heel dom, maar dat ben ik ook.quote:
Ik vond je een-na-vorige avatar leuker.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig.Leuk werk, joh! Je krijgt altijd de mooiste en leukste plaatjes te zien!
Whehe!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen is heel dom, maar dat ben ik ook.
Ik heb de P door. Nu.
Dat linkje postte net ook iemand.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar Christiaan verwijst naar de steek van Bupatih naar Mainport:quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat linkje postte net ook iemand.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt wat jij achter de schermen hebt gedaan óók stoer, dus dat zegt niks.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Zal ik deze kicken?
Whaha, goed topic was dat!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
Zal ik deze kicken?
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
Zal ik deze kicken?
ben je ook voor Addison, de "koningin in het land van de passieve agressie"quote:
natuurlijkquote:en jij ook natuurlijk![]()
ik ookquote:Ik mis het![]()
![]()
Geroge, dames, georgequote:Op zondag 11 juni 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je ook voor Addison, de "koningin in het land van de passieve agressie"of voor die suffe
Meredith
met d'r maffe stemmetje?!
en jij ook natuurlijk![]()
natuurlijk![]()
[..]
ik ook
maar ik ga níet downloaden, ik weiger me daaraan over te geven![]()
Maar ik was wel vet lang bezig met knippen en plakken enzoquote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
Die note die je me hebt gegeven van CDP en mij... die was echt komisch![]()
We waren aan het dollen... er was niks echts aan... damn, dat jullie daar intrapten![]()
![]()
CDP en ik hebben zelfs al een paar keer gemeet... hij werkt bij mijn favoriete DVD winkelFame
Ik dacht ook dat het echt was.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
We waren aan het dollen... er was niks echts aan... damn, dat jullie daar intrapten![]()
![]()
CDP en ik hebben zelfs al een paar keer gemeet... hij werkt bij mijn favoriete DVD winkelFame
O.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond je een-na-vorige avatar leuker.
Die gast denkt écht dat 'ie heel wat is.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Daar past maar één reactie bij:quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen is heel dom, maar dat ben ik ook.
Ik heb de P door. Nu.
NIET MIJN O. JATTENquote:
Hij mag er qua uiterlijk wezen, maar voor de rest, nah.quote:
quote:
Ik dacht van Oprah.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
.
Die is van Sven, trut!
En dáárom postte ik die O. ook.
het is tv, het gáát alleen maar om het uiterlijk....quote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij mag er qua uiterlijk wezen, maar voor de rest, nah.
Ja, maar ik leef me altijd erg in in de seriequote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is tv, het gáát alleen maar om het uiterlijk....
ik bedoel, de kans dat ik 'n keer een goed gesprek met 'm kan voeren lijkt me vrij klein
maar oh goden, aanschouw:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik wist het. Die negers ook altijd.quote:
Je had ook een link kunnen plaatsen naar de eerste post van dat rel... en zeggen dat het doorgaatquote:Op zondag 11 juni 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik was wel vet lang bezig met knippen en plakken enzo!
ik ook.... daarom weet ik ook dat Izzie uiteindelijk door de knieën zal gaan voor Alexquote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik leef me altijd erg in in de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... daarom weet ik ook dat Izzie uiteindelijk door de knieën zal gaan voor AlexHoerenspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
die zijn erg he...... dat zelfs hbo'ers en hoger dat niet weten, daar word ik soms zo verdrietig vanquote:
Nee, het is toch tweede naamval enkelvoud in de verleden tijd! Duh!quote:
Weetje... soms, kan je best een bitch zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zijn erg he...... dat zelfs hbo'ers en hoger dat niet weten, daar word ik soms zo verdrietig van
Nee.. dan is het 'den rel'quote:Op zondag 11 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, het is toch tweede naamval enkelvoud in de verleden tijd! Duh!
Dus 'das rel'.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dit weer wordt het vast en zeker ook wel Duin rel!
Whehehequote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dit weer wordt het vast en zeker ook wel Duin rel!
ik weet het...quote:
alsof ik met deze hitte op opgezwollen penissen zit te wachten...quote:Mijn opgezwollen penis, blijft mooi onder de dekens vannacht![]()
Eet dan, eet meer.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
ik heb honger
6 blaadjes sla was wrs toch een beetje weinig
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weetje... soms, kan je best een bitch zijn![]()
Mijn opgezwollen penis, blijft mooi onder de dekens vannacht
ik lig al op bedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eet dan, eet meer.
Das waarquote:Op zondag 11 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet het...
maar weetje, da's toch precies waarom je van me houdt?!![]()
Nou moe... zal ik je dan maar met zo iets strelen?quote:alsof ik met deze hitte op opgezwollen penissen zit te wachten...
eerder iets met ijsklontjes ofzo![]()
Nee, dit was veel leukerquote:Op zondag 11 juni 2006 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je had ook een link kunnen plaatsen naar de eerste post van dat rel... en zeggen dat het doorgaat
Halfnaakt? Zijn daar foto's van?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lig al op bed
en om nou weer halfnaakt naar de keuken te banjeren.....
Eet gewoon deeltjes van je lichaamquote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lig al op bed
en om nou weer halfnaakt naar de keuken te banjeren.....
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... daarom weet ik ook dat Izzie uiteindelijk door de knieën zal gaan voor AlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zet dan álles in een spoiler
.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ik moet morgen naar het ziekenhuis en vrees al dat ze gaan vragen waarom ik 'n halve liter slootwater in m'n maag heb.... afgekloven lichaamsdelen zijn denk ik nét iets over de topquote:
Doe niet zo ordie jij ja.quote:
Dat doet toch iedereenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak jij fotoos van jezelf als je naar de koelkast loopt?!?![]()
Lekker. Boeiend.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bed. Slaap.
Ik zeg toch niet dat die foto's per se moeten zijn genomen als je naar de koelkast loopt? Het ging mij om het halfnaakt.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak jij fotoos van jezelf als je naar de koelkast loopt?!?![]()
Bekijk het maarquote:
no kiddin'quote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg toch niet dat die foto's per se moeten zijn genomen als je naar de koelkast loopt? Het ging mij om het halfnaakt.![]()
Succes met zoekenquote:
BIj de verkeerslichten rechtsaf, en dan de derde afslag op de rotonde, en de tweede links!quote:
houd jij je bek jaquote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef rena het volgende:
Bekijk het maarIk snap niet wat je bedoelt dat je mij een stalker noemt hebt.
![]()
Pleur gewoon die foto erop en doe niet zo moeilijkquote:
Ik begrijp dat ik het moet doen met het beeld dat ik voor mezelf in gedachten geschapen heb nu?quote:
goed planquote:Op zondag 11 juni 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Pleur gewoon die foto erop en doe niet zo moeilijk.
wat zit je nou toch te zeiken joh
[q]En ik ga nu ook slapen.
Wat zit jij op mij te lettenquote:
da's op zich ook wel het beste, dan kan het nooit tegenvallenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik begrijp dat ik het moet doen met het beeld dat ik voor mezelf in gedachten geschapen heb nu?![]()
Nou, dan denk ik toch liever aan wat anders... je wilt niet weten wat voor horrorbeeld mijn fantasie ervan gemaakt heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's op zich ook wel het beste, dan kan het nooit tegenvallen
zo bedoel ik nietquote:Op zondag 11 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
Wat zit jij op mij te letten![]()
Als een ander dat doet zeg jij er niks over.![]()
Het is net dat jij mij op Fok weg wilt hebben.
vertelquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
Nou, dan denk ik toch liever aan wat anders... je wilt niet weten wat voor horrorbeeld mijn fantasie ervan gemaakt heeft.![]()
![]()
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, ga ontopic met de Fok!kers stom wijfquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo bedoel ik niet
maar jij ging echt te ver
sorry
Ja. Vertelquote:
ik zei toch sorryquote:Op zondag 11 juni 2006 23:42 schreef rena het volgende:
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, ga ontopic met de Fok!kers stom wijf![]()
Waarom word ik door jullie in de gaten gehouden.![]()
Nou ja, het was een vrouw. Althans, daar leek het nog net een beetje op. Een gerimpelde huid, een beetje grauw zelfs. Ze had sinaasappelhuid op haar benen, waarvan het vet heftig vibreerde bij elke stap die ze nam. Tussen haar billen, zo groot als skippyballen, zat nog net een bruin flostouwtje van een string die ooit wit was.quote:
Misschien bedoelen jullie goedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zei toch sorry![]()
jij hebt de pik op mij, samen met je vriendengroep![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
kom Reen, we gaan HB zoeken!!
* handenwrijft
we moeten in de wk-sectie zijn, in sneue topics als:quote:
Of http://forum.fok.nl/user/history/128272quote:Op zondag 11 juni 2006 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
we moeten in de wk-sectie zijn, in sneue topics als:
feliciteer hier oranje met de 1e overwinning
ik vreesde al dat het hierop zou uitlopenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop van harte voor je, dat dat beeld niet strookt met de werkelijkheid. Zo niet, dan kunnen de foto's dus inderdaad alleen maar meevallen!![]()
Nah, gewoon een levendige fantasie.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vreesde al dat het hierop zou uitlopen
you've got sick mind, little boy![]()
damned woman, jij bent echt goedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
Misschien bedoelen jullie goed![]()
Begrijp mij goed ik zie dit misschien als een compliment ! Maar het kan ook iets anders zijn.![]()
Ik ben ook niet geheel orgineelquote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
damned woman, jij bent echt goed
en je wint dus, want ik ben allang door m'n inspiratie heen
Ja ik vind ook datquote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef DaMart het volgende:
rena is goed, echt!
Ik denk zij winnen zal, want jij lijkt een beetje door inspiratie heen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jezus, hier kán ik toch niks mee...
woordenassociaties... wat zijn we? 8??![]()
Dat ook niet eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar da's ook net de kunst, om al die verbale troep te onthouden
Dan heb ik CDP ook wel eens gemeet volgens mij. Er komt plots een herinnering naar boven van een cassier met bepaalde... trekjesquote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
![]()
quote:
jij vuile valsspelerquote:
Wijn en een sigaretquote:
Dat moest van DMquote:
Als ik aan jou denk, dan zie ik een blonde godin.quote:
Mis ik iets?quote:
Ja, op je eigen verzoek! Ik ga toch geen wilde fantasie posten als daar niet eerst om gevraagd wordt.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef rena het volgende:
[..]
Dat moest van DMWerd me op msn gezegd net
![]()
zit je nou al op de msn met die newbiequote:
Matthew Bellamy (muse)quote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mis ik iets?\
Iets wat ik moet teruglezen ofzo?![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
zit je nou al op de msn met die newbie![]()
damn, je bent wel hard door de mand aan het vallen hoor........
nou dan ga ik maar eens slapen [eindelijk]![]()
Ik was al geen newbie meer toen jij nog maar net een Fokfoetus was hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
zit je nou al op de msn met die newbie![]()
damn, je bent wel hard door de mand aan het vallen hoor........
nou dan ga ik maar eens slapen [eindelijk]![]()
dan wat?!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef rena het volgende:En als ik je mijn oprechte excuses aanbied
?
Goedc topic jaquote:
kijk door zulke opmerkingen voel ik me tenminste lekker jongquote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef DaMart het volgende:
Ik was al geen newbie meer toen jij nog maar net een Fokfoetus was hoor.![]()
quote:
ja wees nou 's wat duidelijker, mensquote:
Zo oud ben je toch ook niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk door zulke opmerkingen voel ik me tenminste lekker jong
maar ik bedoel natuurlijk een sc-newbie, gij bokkenlul![]()
HOUD JIJ JE BEK JAquote:Op maandag 12 juni 2006 00:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wees nou 's wat duidelijker, mens
als jij je excuses aanbiedt dan....... moet ik wakker blijven ofzo?!?
quote:
Suffe gespreksonderwerpenquote:
Hey, jij ging slapen! Ga dus eens snel naar bed, voordat die blonde godin in mijn gedachten enorme, onaantrekkelijke wallen onder haar ogen krijgt!quote:
Jaquote:
Yquote:
Wat ontzettend kei lief van je.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:21 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen die nog niet gaat slapen een goede nacht toe.![]()
![]()
En iedereen die wel gaat slapen ook, natuurlijk!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:21 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen die nog niet gaat slapen een goede nacht toe.![]()
![]()
Jezus, LEER POSTEN SLET!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Niet op de foto's die jij gepost hebt, maar keek vorige week op muse.mu forum en ik dacht:[quote]Op maandag 12 juni 2006 00:20 schreef Zhenar het volgende:
MB? Ben jij er nog wel?![]()
[/quot:Y
Maar ga zo foto's maken
quote:
quote:
NOG STEEDS NIET GOED!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Niet op de foto's die jij gepost hebt, maar keek vorige week op muse.mu forum en ik dacht:
[..]
Y
Maar ga zo foto's maken
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
NOG STEEDS NIET GOED!![]()
![]()
Je bent de : vanvergeten
![]()
Samen zijn we… euhhh…quote:
Mag ik kijken terwijl jullie kleuren mengen? Misschien maak ik er dan wel lichtblauw van.quote:
Ieeeeuww... viespeukquote:Op maandag 12 juni 2006 10:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik kijken terwijl jullie kleuren mengen? Misschien maak ik er dan wel lichtblauw van.[/schunnig]
Gore smeerlap!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik kijken terwijl jullie kleuren mengen? Misschien maak ik er dan wel lichtblauw van.[/schunnig]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |