Ferry Somogyi.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is toch die ene Nederlandse soapie?
Wat doe jij overigens op die site?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 @ 17:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Robben wordt verkracht door van Persie
Ja, wat...ik kom gewoon graag bij sites met een roze kleurtje.quote:
What the hell is dat? Miljonairs die andere miljonairs als partner zoeken of gewoon een site waarop miljonairs zich kunnen voorstellen voor potentiële sletjes?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
http://www.millionairematch.com/user?ferenc
Copycat, iets voor jou?
Niet alleen miljonairs als ik de titelbalk (of hoe heet dat?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
What the hell is dat? Miljonairs die andere miljonairs als partner zoeken of gewoon een site waarop miljonairs zich kunnen voorstellen voor potentiële sletjes?
quote:Q. Who is not a millionaire?
A. Anyone who earns less than $150,000 or more a year.
Q. If I am not a millionaire, how do I benefit from MillionaireMatch.com?
A. Many highly successful people are in search of someone for a quality relationship in their life, the same as you. MillionaireMatch.com helps you meet those people to form a successful relationship. As you well know, a sound relationship at home makes for more successes in the business arena.
Dan is er nog hoop voor mequote:Op zondag 11 juni 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Niet alleen miljonairs als ik de titelbalk (of hoe heet dat?) zo bekijk.
Zeker niet rijk genoeg heh, golddigger?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop voor me.
Maar nee, Ferry Slomotsjie is niets voor mij.
Deze post waardeer ik met een 8.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat...ik kom gewoon graag bij sites met een roze kleurtje.
Ah, dus golddiggers en rijke sletjeszoekers komen bij elkaar om te patsen? Zal Mabel ook een profiel hebben?quote:
Met Red Bull en een sigaret?quote:
Gisteren gingen mijn rechten in. Vandaag kleurtje erbijquote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Dizer
since waneer bist du blauw?
wat heb ik nou weer gemist
Tsja, daarom moet 'ie zich ook noodgedwongen aanmelden bij een datingsite.quote:
V&A!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren gingen mijn rechten in. Vandaag kleurtje erbij
Ik doe V&A
Dat én niet leuk genoeg.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:08 schreef timbob het volgende:
[..]
V&A!
hoe presticieus! zegmaar
kan je ff die hufter spanken die nooit m'n betaalde goederen geleverd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |