Dat doet toch iedereenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak jij fotoos van jezelf als je naar de koelkast loopt?!?![]()
Lekker. Boeiend.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bed. Slaap.
Ik zeg toch niet dat die foto's per se moeten zijn genomen als je naar de koelkast loopt? Het ging mij om het halfnaakt.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak jij fotoos van jezelf als je naar de koelkast loopt?!?![]()
Bekijk het maarquote:
no kiddin'quote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg toch niet dat die foto's per se moeten zijn genomen als je naar de koelkast loopt? Het ging mij om het halfnaakt.![]()
Succes met zoekenquote:
BIj de verkeerslichten rechtsaf, en dan de derde afslag op de rotonde, en de tweede links!quote:
houd jij je bek jaquote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef rena het volgende:
Bekijk het maarIk snap niet wat je bedoelt dat je mij een stalker noemt hebt.
![]()
Pleur gewoon die foto erop en doe niet zo moeilijkquote:
Ik begrijp dat ik het moet doen met het beeld dat ik voor mezelf in gedachten geschapen heb nu?quote:
goed planquote:Op zondag 11 juni 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Pleur gewoon die foto erop en doe niet zo moeilijk.
wat zit je nou toch te zeiken joh
[q]En ik ga nu ook slapen.
Wat zit jij op mij te lettenquote:
da's op zich ook wel het beste, dan kan het nooit tegenvallenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik begrijp dat ik het moet doen met het beeld dat ik voor mezelf in gedachten geschapen heb nu?![]()
Nou, dan denk ik toch liever aan wat anders... je wilt niet weten wat voor horrorbeeld mijn fantasie ervan gemaakt heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's op zich ook wel het beste, dan kan het nooit tegenvallen
zo bedoel ik nietquote:Op zondag 11 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
Wat zit jij op mij te letten![]()
Als een ander dat doet zeg jij er niks over.![]()
Het is net dat jij mij op Fok weg wilt hebben.
vertelquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
Nou, dan denk ik toch liever aan wat anders... je wilt niet weten wat voor horrorbeeld mijn fantasie ervan gemaakt heeft.![]()
![]()
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, ga ontopic met de Fok!kers stom wijfquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo bedoel ik niet
maar jij ging echt te ver
sorry
Ja. Vertelquote:
ik zei toch sorryquote:Op zondag 11 juni 2006 23:42 schreef rena het volgende:
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, ga ontopic met de Fok!kers stom wijf![]()
Waarom word ik door jullie in de gaten gehouden.![]()
Nou ja, het was een vrouw. Althans, daar leek het nog net een beetje op. Een gerimpelde huid, een beetje grauw zelfs. Ze had sinaasappelhuid op haar benen, waarvan het vet heftig vibreerde bij elke stap die ze nam. Tussen haar billen, zo groot als skippyballen, zat nog net een bruin flostouwtje van een string die ooit wit was.quote:
Misschien bedoelen jullie goedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zei toch sorry![]()
jij hebt de pik op mij, samen met je vriendengroep![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
kom Reen, we gaan HB zoeken!!
* handenwrijft
we moeten in de wk-sectie zijn, in sneue topics als:quote:
Of http://forum.fok.nl/user/history/128272quote:Op zondag 11 juni 2006 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
we moeten in de wk-sectie zijn, in sneue topics als:
feliciteer hier oranje met de 1e overwinning
ik vreesde al dat het hierop zou uitlopenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop van harte voor je, dat dat beeld niet strookt met de werkelijkheid. Zo niet, dan kunnen de foto's dus inderdaad alleen maar meevallen!![]()
Nah, gewoon een levendige fantasie.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vreesde al dat het hierop zou uitlopen
you've got sick mind, little boy![]()
damned woman, jij bent echt goedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
Misschien bedoelen jullie goed![]()
Begrijp mij goed ik zie dit misschien als een compliment ! Maar het kan ook iets anders zijn.![]()
Ik ben ook niet geheel orgineelquote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
damned woman, jij bent echt goed
en je wint dus, want ik ben allang door m'n inspiratie heen
Ja ik vind ook datquote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef DaMart het volgende:
rena is goed, echt!
Ik denk zij winnen zal, want jij lijkt een beetje door inspiratie heen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jezus, hier kán ik toch niks mee...
woordenassociaties... wat zijn we? 8??![]()
Dat ook niet eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar da's ook net de kunst, om al die verbale troep te onthouden
Dan heb ik CDP ook wel eens gemeet volgens mij. Er komt plots een herinnering naar boven van een cassier met bepaalde... trekjesquote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
Die note die je me hebt gegeven van CDP en mij... die was echt komisch![]()
We waren aan het dollen... er was niks echts aan... damn, dat jullie daar intrapten![]()
![]()
CDP en ik hebben zelfs al een paar keer gemeet... hij werkt bij mijn favoriete DVD winkelFame
quote:
jij vuile valsspelerquote:
Wijn en een sigaretquote:
Dat moest van DMquote:
Als ik aan jou denk, dan zie ik een blonde godin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |