Nou ja, het was een vrouw. Althans, daar leek het nog net een beetje op. Een gerimpelde huid, een beetje grauw zelfs. Ze had sinaasappelhuid op haar benen, waarvan het vet heftig vibreerde bij elke stap die ze nam. Tussen haar billen, zo groot als skippyballen, zat nog net een bruin flostouwtje van een string die ooit wit was.quote:
Misschien bedoelen jullie goedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zei toch sorry![]()
jij hebt de pik op mij, samen met je vriendengroep![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
kom Reen, we gaan HB zoeken!!
* handenwrijft
we moeten in de wk-sectie zijn, in sneue topics als:quote:
Of http://forum.fok.nl/user/history/128272quote:Op zondag 11 juni 2006 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
we moeten in de wk-sectie zijn, in sneue topics als:
feliciteer hier oranje met de 1e overwinning
ik vreesde al dat het hierop zou uitlopenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop van harte voor je, dat dat beeld niet strookt met de werkelijkheid. Zo niet, dan kunnen de foto's dus inderdaad alleen maar meevallen!![]()
Nah, gewoon een levendige fantasie.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vreesde al dat het hierop zou uitlopen
you've got sick mind, little boy![]()
damned woman, jij bent echt goedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef rena het volgende:
Misschien bedoelen jullie goed![]()
Begrijp mij goed ik zie dit misschien als een compliment ! Maar het kan ook iets anders zijn.![]()
Ik ben ook niet geheel orgineelquote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
damned woman, jij bent echt goed
en je wint dus, want ik ben allang door m'n inspiratie heen
Ja ik vind ook datquote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef DaMart het volgende:
rena is goed, echt!
Ik denk zij winnen zal, want jij lijkt een beetje door inspiratie heen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jezus, hier kán ik toch niks mee...
woordenassociaties... wat zijn we? 8??![]()
Dat ook niet eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar da's ook net de kunst, om al die verbale troep te onthouden
Dan heb ik CDP ook wel eens gemeet volgens mij. Er komt plots een herinnering naar boven van een cassier met bepaalde... trekjesquote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
Die note die je me hebt gegeven van CDP en mij... die was echt komisch![]()
We waren aan het dollen... er was niks echts aan... damn, dat jullie daar intrapten![]()
![]()
CDP en ik hebben zelfs al een paar keer gemeet... hij werkt bij mijn favoriete DVD winkelFame
quote:
jij vuile valsspelerquote:
Wijn en een sigaretquote:
Dat moest van DMquote:
Als ik aan jou denk, dan zie ik een blonde godin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |