Helaas, het blijkt niet waar te zijn. Maar als het zodanig jammer is voor je dan steek ik met plezier een brandende vlag in je reet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef BiMeWet het volgende:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij is Ruzbeh ook dood
Ik steek een vlag van amsterdam in mn reet, steek hem aan en ren vreugdevol en naakt door Rotterdam als dat waar blijkt te zijn
Ik heb het net geprobeerd, ik vind het als aparte plaatjes mooier.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef RaymanNL het volgende:
Kan het wii logo, en dat bovenste plaatje van de WIi niet met elkaar gemengt wordenIk wil het ook wel doen hoor, zeg het maar
Ik zal jou Nintendo nog een keer laten kennen.quote:
Noem je GTA nou een kutgame?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een kruising tussen een kutgame en een kutfilm?
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een kruising tussen een kutgame en een kutfilm?
En niet zo'n beetje ook!quote:
Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder.quote:
GTA is wel redelijk anders hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een kruising tussen een kutgame en een kutfilm?
check IGNquote:Op maandag 29 mei 2006 20:03 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik zou graag willen dat Camelot met een Golden Sun-titel kwam aanzetten voor de Wii. (tvp)
Ik vond het gehele jaren 80 sfeertje in vice city wel erg tof, van sfeer tot muziek en characters. Alleen het spel zelf was ik ook niet bepaald over te spreken. Kon m'n aandacht er echt niet langer dan een half uurtje bij houden. De missies konden me dan ook echt totaal niet boeien.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder.
Maar het blijven goede games.
Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef mini-lellan het volgende:
http://revolution.ign.com/objects/015/015822.html
weer een nieuwe reden om de Wii te kopen![]()
al hoewel de status nog als 'rumored' staat![]()
maar alsnog vet idee![]()
![]()
Roy.. vanwege je eindeloze ervaringen met games, consoles en al dat er bij hoort heb ik altijd respect voor je gehad. Respect zoals je dat kan hebben voor iemand die je alleen op een forum ziet. Een soort gamesgoeroe wiens mening je waardeert en in wiens schaduw je zou willen staan.quote:
das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
OMFG...!!! tsjek dit !zie nixxxxxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
IGN postte ook "defenitieve" specs waar achteraf gezien weinig van klopte. Vooral het verhaal klopte van geen kant.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is.
Games gaan geld kosten, had ergens al een ontwerplijstje (of goklijst) gezien. Daar stond 2-3 dollar voor NES, 5 dollar voor SNES en 10 dollar voor N64. Het kan ook dat VC games gratis bij een Wii game geleverd worden, dus koop SMG en krijg Mario World er bij.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:12 schreef mini-lellan het volgende:
Trouwens over dat downloaden van vorige consoles op de Wii hangt daar een prijsje aan en hoeveel spellen kun je er ongeveer opzetten i.v.m. met het geheugen
denk niet dat dat al bekent is maar vraag het gwn ff![]()
nee hoor heb alle delen thuis liggen alleen na een aantal herhalingen begint het tog wel saai wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Stelletje GTA haterz.
Een GTA met Wiimote functies zou fantastisch zijn. Kan je eindelijk een keertje goed richten op de console versie.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb hier Vice City liggen, en ik vind er geen hol aan
GTA2 was wel heel leuk
Nee dat niet nee hehe. Gewoon een tank pakken en de COP KILLAH uithangenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
toen deed ik ook al nooit missies
![]()
In Q4 2006 launchen zowel de Wii als de PS3 en toch word er een daling van 300 miljoen dollar in games-verkoop-omzet in 2007 in Japan verwacht?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
En niet zo'n beetje ook!
Stroliiiiiiii!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tsja GTA was de eerste die zijn naam heeft gemaakt in een open roaming city die dus voor mensen werkte. Tegenwoordig zijn er zoveel betere games in te vinden die hetzelfde doen dan wel niet in een fantasy based setting.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens vond ik San Andreas qua sfeer en soundtrack geniaal. Maar KOM OP. Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten
Dit slaat echt nergens op. Met name in SA zit mega-veel gameplay. Als je dat niet ziet zijn er 3 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar KOM OP. Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten
Ik geef roy gelijk... played it don't like it ... het is een mening hoor en niet iedereen vind GTA goed (vond het eerste deel wel goed de rest was gewoon meer van het zelfde en bagger geimplementeerd)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Met name in SA zit mega-veel gameplay. Als je dat niet ziet zijn er 3 mogelijkheden:
- je hebt de game amper aangeraakt
- je loopt gewoon een beetje te fucken
- je hebt er niets van gesnapt
Ho ho, ik heb het niet over leuk vinden! Ik heb het over gebrek aan gameplay!! Dat is heel wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen de game niet leuk vinden, en dat kan ik best begrijpen. Maar dat GTA SA en VC weinig/slechte gameplay hebben dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik geef roy gelijk... played it don't like it ... het is een mening hoor en niet iedereen vind GTA goed (vond het eerste deel wel goed de rest was gewoon meer van het zelfde en bagger geimplementeerd)
Dus ....
Da's ook een mening....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet over leuk vinden! Ik heb het over gebrek aan gameplay!! Dat is heel wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen de game niet leuk vinden, en dat kan ik best begrijpen. Maar dat GTA SA en VC weinig/slechte gameplay hebben dat is gewoon niet waar.
Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening.quote:
Misschien is het wat kort door de bocht.... -> nu weer verder met Wii stuffquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening.
Een collega liet mij net zien dat er een groot stuk over de Wii in de Spits (of metro ) staat vanochtend. Grote kop: "Nintendo Wii goedkoper dan Playstation" (ongeveer)quote:
OMG OMGquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250
Ziet er erg goed uit.. Jammer dan de textures zo uitgerekt zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250
Die E3 demo dungeon zit niet in het uiteindelijke spel.. Althans niet in die vorm... En aangezien er 15 dungeons in het uiteindelijke spel zitten maakt zo'n kleine spoiler niet veel uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen zelda filmpjes, ik wil verrast worden. Ik baal er al van dat ze die iron boots in actie lieten zien, het is toch een stuk puzzel
Dat zal ie niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien.
Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien.
Bloom ftwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
Ik gok op multiplass of een extra specular kanaal. Maar het lijkt er idd wel op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor.
Wat doe jij nog in dit topic?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
Als ze graphic hoeren hun zin hadden willen geven hadden ze hem wel op de ps3 of de 360 gemaakt. Dit is zelda. Niets meer niets minder. Een cube spel gepoort voor de wiimote. Niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Verwoording +8quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Kortzichtigheid zuigt...... sommige gamers hebben dat. Anderen zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Shadow of the colossus heeft echte HDR... Wich is stupid! Want de framerate haalt de 20fps vaak niet eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
High dynamic range dacht ik... teveel voor een PS2, hence the framerate problemen. Toch knap verder dat ze het voor elkaar gekregen hebben.quote:
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
Ik denk dat iedereen ook moe wordt als iedere n-fanboy in het PS3 of xbox360 topic op iedere pagina zou vertellen dat behalve graphics er meer verwacht wordt van een next-gen console.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Ga jij lekker op je 360 spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Een bepaald lichteffect waardoor een omgeving er super realistisch uitziet.quote:
Beetje flauwe vergelijking en compleet nutteloosquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je 360 spelen.
Cube
[afbeelding]
360
[afbeelding]
Komen er gouden kikkers op de Cube uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je 360 spelen.
Cube
[afbeelding]
360
[afbeelding]
Niet als je firefox goed insteltquote:
Net zo leuk, als een normale controller tot nu het geval is gebleken. M.a.w. als dit (=Wii-style) aanslaat, gaat dit geheid de norm worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik ook, maar misschien graphics whores niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel.
Zoveel AAA games? Alleen Zelda en Metroid van Nintendo zelf. Best launch ever. In de maanden daarna Mario, Disaster, SSB:B en nog wel andere verassingenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt![]()
Mjah hetzelfde geld voor gfx. Hoelang blijft het leuk om weer dezelfde game te spelen alleen nu iets mooier? na 2 weken ben je die betere gfx ook gewend en valt het geeneens meer op en dan val je weer terug op die dingen die een game werkelijk leuk maken om te spelen en niet alleen de gfx.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt![]()
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Die Zelda screen... Geen woorden voor!quote:
Het kan een norm worden, ik neem niet aan dat het wel zo word, ook neem ik niet aan dat het niet zo word. Jij neemt aan, en ontkent de mogelijkheid. Terwijl de mogelijkheid zeker bestaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Analoge joysticks is toch heel wat anders dan dit. En de normale 4 druktoets is nog steeds aanwezig op elke joypad. Die gameplay van die Wii is leuk maar gaat gewoon niet voor ieder spel werken. Daarom zal het niet de norm worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben
2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
Ja, ik had gelezen dat team ninja aan het zoeken was naar een oplossing voor dat. Omdat als vijanden met je armen zwaaiend doodgemaakt moeten worden zou dat betekenen dat iemand die niet goed kan zwaaien meer moeite heeft met het verslaan van vijanden dan iemand die daar beter in is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Nou, zeg dat niet te snel. Je kan beter zeggen: spellen zoals Tekken zullen niet zo makkelijk gaan werken dan niet echt werken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.
(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel)
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.
(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.
En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer![]()
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
Ik lees: Goede postquote:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.
Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757quote:The sensor bar doesn't receive any type of signal from the wireless remote and is there purely to generate the field. The remote also has a gyrometer and accelerometer to allow it, for instance in the tennis game, to know the difference between a back hand or regular swing. You need to maintain a proper distance from the sensor bar as well; if you come to within about three feet or less, it will not work precisely.
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.
quote:Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen. En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben.
Ok, nog een keer:quote:Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Je moet dus minstens 1 meter bij dat ding vandaan blijven. Ach volgens mij heb je sowieso wel een beetje ruimte nodig als je op de Wii gaat gamen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet is ongeveer 1 meter. Geeeen probleemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef P-Style het volgende:
Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |