Als ze graphic hoeren hun zin hadden willen geven hadden ze hem wel op de ps3 of de 360 gemaakt. Dit is zelda. Niets meer niets minder. Een cube spel gepoort voor de wiimote. Niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Verwoording +8quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Kortzichtigheid zuigt...... sommige gamers hebben dat. Anderen zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Shadow of the colossus heeft echte HDR... Wich is stupid! Want de framerate haalt de 20fps vaak niet eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
High dynamic range dacht ik... teveel voor een PS2, hence the framerate problemen. Toch knap verder dat ze het voor elkaar gekregen hebben.quote:
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
Ik denk dat iedereen ook moe wordt als iedere n-fanboy in het PS3 of xbox360 topic op iedere pagina zou vertellen dat behalve graphics er meer verwacht wordt van een next-gen console.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Ga jij lekker op je 360 spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Een bepaald lichteffect waardoor een omgeving er super realistisch uitziet.quote:
Beetje flauwe vergelijking en compleet nutteloosquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je 360 spelen.
Cube
[afbeelding]
360
[afbeelding]
Komen er gouden kikkers op de Cube uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je 360 spelen.
Cube
[afbeelding]
360
[afbeelding]
Niet als je firefox goed insteltquote:
Net zo leuk, als een normale controller tot nu het geval is gebleken. M.a.w. als dit (=Wii-style) aanslaat, gaat dit geheid de norm worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik ook, maar misschien graphics whores niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel.
Zoveel AAA games? Alleen Zelda en Metroid van Nintendo zelf. Best launch ever. In de maanden daarna Mario, Disaster, SSB:B en nog wel andere verassingenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt![]()
Mjah hetzelfde geld voor gfx. Hoelang blijft het leuk om weer dezelfde game te spelen alleen nu iets mooier? na 2 weken ben je die betere gfx ook gewend en valt het geeneens meer op en dan val je weer terug op die dingen die een game werkelijk leuk maken om te spelen en niet alleen de gfx.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt![]()
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Die Zelda screen... Geen woorden voor!quote:
Het kan een norm worden, ik neem niet aan dat het wel zo word, ook neem ik niet aan dat het niet zo word. Jij neemt aan, en ontkent de mogelijkheid. Terwijl de mogelijkheid zeker bestaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Analoge joysticks is toch heel wat anders dan dit. En de normale 4 druktoets is nog steeds aanwezig op elke joypad. Die gameplay van die Wii is leuk maar gaat gewoon niet voor ieder spel werken. Daarom zal het niet de norm worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben
2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
Ja, ik had gelezen dat team ninja aan het zoeken was naar een oplossing voor dat. Omdat als vijanden met je armen zwaaiend doodgemaakt moeten worden zou dat betekenen dat iemand die niet goed kan zwaaien meer moeite heeft met het verslaan van vijanden dan iemand die daar beter in is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Nou, zeg dat niet te snel. Je kan beter zeggen: spellen zoals Tekken zullen niet zo makkelijk gaan werken dan niet echt werken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.
(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel)
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.
(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.
En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer![]()
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
Ik lees: Goede postquote:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.
Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757quote:The sensor bar doesn't receive any type of signal from the wireless remote and is there purely to generate the field. The remote also has a gyrometer and accelerometer to allow it, for instance in the tennis game, to know the difference between a back hand or regular swing. You need to maintain a proper distance from the sensor bar as well; if you come to within about three feet or less, it will not work precisely.
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.
quote:Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen. En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben.
Ok, nog een keer:quote:Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Je moet dus minstens 1 meter bij dat ding vandaan blijven. Ach volgens mij heb je sowieso wel een beetje ruimte nodig als je op de Wii gaat gamen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet is ongeveer 1 meter. Geeeen probleemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef P-Style het volgende:
Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
Ik mis de vroegere revolution-speculatietopics...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.
Believe.
De afstand lijkt mij voor niemand en probleem, en dit doet voor een groot gedeelte ook wel het paniek bericht van FOK! Games van een aantal dagen terug tenietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Want je zit steeds met een uitgestrekte arm.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden dan
Nee dat is voor de nieuwe rumble. Hij genereert zwaartekrachtvelden die, bij een collision, je wiimote ook daadwerkelijk in de lucht kan laten stoppen. Bij sommige spellen wordt het gebruikt om je ondersteboven tegen het plafond aan te duwen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.
Believe.
Tain wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want je zit steeds met een uitgestrekte arm.
Ja dat vond ik ook maar een dubieus bericht. Kan me niet voorstellen dat specifiek halogeenlampen (en TL-lampen en gloeilampen dus niet) de werking zouden kunnen verstoren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Tomasso het volgende:
Dat halogeen lampen het signaal zouden verstoren.
jij misschien, maar voor games waar je intensiever met de controller moet omgaan is het misschien wel prettiger om wat verder dan die meter van je tv af te zitten omdat je anders kans hebt dat je door die zone aan het zwaaien bent.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want je zit steeds met een uitgestrekte arm.
Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.
Ik zou bijna zeggen kom ik een keer langs dan mag je het proberen tegen deze loserquote:Dan heb JIJ Tekken niet GOED gespeeld (kuch, loser, kuch). Als je de game goed kon (zoals ik, ahum), dan kon je supercombo's maken waar je een specifieke volgorde van combo's op het juiste moment achter mekaar deed en de combo's zeker 20 knoppencombinaties lang was (iig voor de zwakkeren onder ons want ze konden nog langer). Vergeet niet dat sommige karakters soms 3 knoppenkombinaties nodig hadden om 1 bepaalde move te doen, en dan reken ik de vierdruksKNOP er nog niet eens bij.
Het blijft voornamelijk gewoon een platform spel, kijk maar de nieuwste mario het is gewoon weer rennen en springen. Dat ze daarnaast tig games hebben met mario erin wijst gewoon op weinig fantasie als het om character development gaat. Gewoon met het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dus laten we hem er maar in proppen. Maar ok jij je zin, rennen en springen met een poppetje is ZOOOO 80'squote:Ok, nog een keer:
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
Je denkt te zwart/wit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Diablos79 het volgende:
Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen.
Ik denk zwart/wit?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je denkt te zwart/wit.
Als je een gamer bent kun je gewoon niet ontkennen dat dit geweldige mogelijkheiden bied. Je moet iig erkennen dat de potentie er is
Nou, zo dom vind ik het niet. Kijk, letterlijk hetzelfde blijven zal niet gebeuren nee. Gaming gaat met z'n tijd mee en consoles en hun controllers worden iedere generatie verder uitgebreid. Het is alleen Nintendo die deze generatie ivp simpelweg uitbeiden een compleet afwijkende controller heeft ontworpen. Deze zal zeker voordeel bieden bij bepaalde bestaande genres (en eventuele nieuwe genres natuurlijk), maar de "traditionele controller" (die natuurlijk wel steeds verder uitgebreid wordt) zal heus niet zomaar verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Diablos79, je praat dom, houd er eens mee op.
''gamen zoals we dat nu doen zal nooit veranderen''
Sowieso is het al dom om te zeggen dat het nooit zal veranderen daarbij is het al ik weet niet hoevaak veranderd sinds de eerste games. Als de wiicontrols beter/leuker/makkelijker werken en de mensen willen dat hebben dan is het gewoon dag dag huidige controller. Gaat de wiimote niet werken dan blijven we nog bij de normale controller totdat er wat beters komt. En dan zal er komen want zo ideal is de huidige controller nou ook weer niet. Helemaal niet als we over 10 a 15 jaar vr krijgen dan werkt dat gewoon niet goed en zal iets als de wiimote veel beter werken.
Wiimote is sowieso al beter voor fps en rts/sim games op een console. Platform games kan je ook ongetwijfeld beter laten besturen dan nu en racesgames gaan ook gewoon goed werken omdat je daar maar een paar knoppen voor gebruikt. Het enige wat idd minder zou kunnen werken is fighters.
Die Mac staat alleen verkeerd. Hoewel je zo wel weer mooi het logo zietquote:
Kijk eens links van de zilvere PS3.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Foto klopt niet, Ps3 is groter dan de originele Xbox.
Xbox: 320 mm breedt x 101 mm hoog x 260 mm diepquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Dan nog is die Ps3 niet groter.
en hij maakt het lawaai van een haardrogerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
Wii is wel klein, maar de power-adapter is gigantisch..
Ilustratie van de power adapter gevonden in een Nintendo document:
[afbeelding]
Dat is ook meteen de reden waarom je niet binnen een cirkel van 1 meter van je Wii mag komen.
Power adapter X360 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Power Adapter Wii.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
Wii is wel klein, maar de power-adapter is gigantisch..
Ilustratie van de power adapter gevonden in een Nintendo document:
[afbeelding]
Dat is ook meteen de reden waarom je niet binnen een cirkel van 1 meter van je Wii mag komen.
Klik op de link voor het hele verhaal.quote:88 percent of their readers believe that the PlayStation 3 is too expensive, with 69 percent saying that that they are most looking forward to the Nintendo Wii this fall and winter.
Logisch, Jappanners willen geen console die hun halve kamer inneemt, dat hebben we wel gezien bij Xboxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Choices het volgende:
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060530-6939.html
Over Japanners:
[..]
Klik op de link voor het hele verhaal.
- Peter Moorequote:"Tell me why you would buy a US$600 PS3?" Moore said in an interview. "People are going to buy two [consoles]. They're going to buy an Xbox and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3."
Phil Harrisonquote:"I think Peter Moore is exactly right. I think Nintendo will be the second system consumers purchase after PlayStation 3."
"I haven't had a chance to check out the Wii myself, but Nintendo has a great history of innovation and has always done great things for gaming and long may they do so. But as it relates to our strategy they are very much in a different market."
Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
Ik vind dit nog steeds zo leuk:
- Peter Moore
Phil Harrison
En ondertussen, staat de Wii in:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien.
En dus is Nintendo strax de lachende derde, en ik denk dat ze het geen fuck interesseert dat ze niet als concurrentie gezien worden als iedereen een Wii als 2e console koopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien.
Ja... of ze zien de Wii als een niet te stoppen concurrent natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef Choices het volgende:
En ondertussen, staat de Wii in:
Het huishouden met een PS3,
Het huishouden met een 360,
Het huishouden zonder een andere console.
Wii Wint.![]()
Wii shall see...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dus is Nintendo strax de lachende derde, en ik denk dat ze het geen fuck interesseert dat ze niet als concurrentie gezien worden als iedereen een Wii als 2e console koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
Zelda plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Mja, dunnoquote:
Het is wel mooie bloom in tegenstelling tot Oblivion ofzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef moomoo het volgende:
wel heel veel blooming op elke screen zeg. ik waan me bijna in een droom ofzo.
Twillight Realm.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef moomoo het volgende:
wel heel veel blooming op elke screen zeg. ik waan me bijna in een droom ofzo.
gaat ook over wiiquote:
Sjonge jonge stel je ff niet zo aanquote:
ja maar toch. bloom is echt de nieuwe lens flare.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is wel mooie bloom in tegenstelling tot Oblivion ofzo.
dus het is niet het hele spel zo offuh? ik heb me totaal niet in het spel verdiept omdat ik niet van plan was om m te gaan halen, maar ik ben me aan het bedenken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef Tomasso het volgende:
Twillight Realm.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen.
Ach kerel, een maat van mij heeft een combo die werkelijk een minuut doorgaat. En t is weldegelijk 1 combo, aangezien t een combinatie is van combo's en het een combinatie is die doorgaat TOTDAT je een verkeerde knop indrukt. Kortom, combo. Staat zelfs gewoon in de lijst.quote:[..]
Ik zou bijna zeggen kom ik een keer langs dan mag je het proberen tegen deze loser
De langste standaard knoppen combinatie is 10 hit.. Dat je er heel veel aan elkaar kan koppelen is een andere zaak. Met sommige characters kun je wel meer dan 100hits halen als je wilt. En bij Tekken gaat het om heel wat meer dan zoveel mogelijk moves achter elkaar te kunnen.
[..]
Ja zo kijk jij ertegenaan, Nintendo kijkt er anders tegenaan. Mario is over het algemeen het spel die een lijn uitzet van waar Nintendo met zn console naartoe wil gaan. Jij richt je teveel op het platformwerk an sich. Ik bedoelde de normale Mario's trouwens met mn stukje.quote:Het blijft voornamelijk gewoon een platform spel, kijk maar de nieuwste mario het is gewoon weer rennen en springen. Dat ze daarnaast tig games hebben met mario erin wijst gewoon op weinig fantasie als het om character development gaat. Gewoon met het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dus laten we hem er maar in proppen. Maar ok jij je zin, rennen en springen met een poppetje is ZOOOO 80's
De meeste van die combo's staan in de lijst ja, maar wel gewoon de standaard versie. Dat je dan die combo oneidig achter elkaar kan doen en het dan één grote combo word is een andere zaak. Zoals Jun heeft zo'n kleine combo die je oneindig kan doen en zo kun je er wel een 1000 hit combo van maken. Die combo's zijn trouwens meer voor show dan dat ze echt nuttig zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach kerel, een maat van mij heeft een combo die werkelijk een minuut doorgaat. En t is weldegelijk 1 combo, aangezien t een combinatie is van combo's en het een combinatie is die doorgaat TOTDAT je een verkeerde knop indrukt. Kortom, combo. Staat zelfs gewoon in de lijst.
Ja Tekken is wel een redelijk gebalanceerd spelletje en combos is niet het enigste pluspunt van het spel, maar daar ging t niet over.
Ja dus ze zijn bang dat het zonder Mario niet zo goed zal aanslaan dus gebruiken ze hem maar weer. En hoe nintendo dat ziet boeit niet, het gaat erom hoe de meeste gamers dat zien. En die zien gewoon weer een spelletje met mario erinquote:Maar het is juist de game zelf die voor Nintendo belangrijk is en Mario is meer een franchise die als zekerheid eraan gekoppeld wordt.
Kun je zien dat er in al die jaren toch niet veel is veranderd aan het basis principequote:Rennen en springen met een poppetje is wel een beetje een heel onomvattende beschrijving, volgens mij bestaan de meerheid van games uit rennende en springende poppetjes![]()
Dan zouden ze in elke game die ze nieuw maken mario in proppen. Dat is echt flinke kul wat je nu uitpoept. Er is een mario game die iets vernieuwends heeft op de cube en dat is sunshine en die is niet eens aangeslagen bij het grote publiek. Verder zogen ze voor een paar party games met mario erin (party, tennis, baseball etc)quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:43 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dus ze zijn bang dat het zonder Mario niet zo goed zal aanslaan dus gebruiken ze hem maar weer. En hoe nintendo dat ziet boeit niet, het gaat erom hoe de meeste gamers dat zien. En die zien gewoon weer een spelletje met mario erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |