Helaas, het blijkt niet waar te zijn. Maar als het zodanig jammer is voor je dan steek ik met plezier een brandende vlag in je reet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef BiMeWet het volgende:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij is Ruzbeh ook dood
Ik steek een vlag van amsterdam in mn reet, steek hem aan en ren vreugdevol en naakt door Rotterdam als dat waar blijkt te zijn
Ik heb het net geprobeerd, ik vind het als aparte plaatjes mooier.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef RaymanNL het volgende:
Kan het wii logo, en dat bovenste plaatje van de WIi niet met elkaar gemengt wordenIk wil het ook wel doen hoor, zeg het maar
Ik zal jou Nintendo nog een keer laten kennen.quote:
Noem je GTA nou een kutgame?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een kruising tussen een kutgame en een kutfilm?
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En niet zo'n beetje ook!quote:
Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder.quote:
GTA is wel redelijk anders hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
check IGNquote:Op maandag 29 mei 2006 20:03 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik zou graag willen dat Camelot met een Golden Sun-titel kwam aanzetten voor de Wii. (tvp)
Ik vond het gehele jaren 80 sfeertje in vice city wel erg tof, van sfeer tot muziek en characters. Alleen het spel zelf was ik ook niet bepaald over te spreken. Kon m'n aandacht er echt niet langer dan een half uurtje bij houden. De missies konden me dan ook echt totaal niet boeien.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder.
Maar het blijven goede games.
Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef mini-lellan het volgende:
http://revolution.ign.com/objects/015/015822.html
weer een nieuwe reden om de Wii te kopen![]()
al hoewel de status nog als 'rumored' staat![]()
maar alsnog vet idee![]()
![]()
Roy.. vanwege je eindeloze ervaringen met games, consoles en al dat er bij hoort heb ik altijd respect voor je gehad. Respect zoals je dat kan hebben voor iemand die je alleen op een forum ziet. Een soort gamesgoeroe wiens mening je waardeert en in wiens schaduw je zou willen staan.quote:
das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
OMFG...!!! tsjek dit !zie nixxxxxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
IGN postte ook "defenitieve" specs waar achteraf gezien weinig van klopte. Vooral het verhaal klopte van geen kant.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is.
Games gaan geld kosten, had ergens al een ontwerplijstje (of goklijst) gezien. Daar stond 2-3 dollar voor NES, 5 dollar voor SNES en 10 dollar voor N64. Het kan ook dat VC games gratis bij een Wii game geleverd worden, dus koop SMG en krijg Mario World er bij.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:12 schreef mini-lellan het volgende:
Trouwens over dat downloaden van vorige consoles op de Wii hangt daar een prijsje aan en hoeveel spellen kun je er ongeveer opzetten i.v.m. met het geheugen
denk niet dat dat al bekent is maar vraag het gwn ff![]()
nee hoor heb alle delen thuis liggen alleen na een aantal herhalingen begint het tog wel saai wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Stelletje GTA haterz.
Een GTA met Wiimote functies zou fantastisch zijn. Kan je eindelijk een keertje goed richten op de console versie.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb hier Vice City liggen, en ik vind er geen hol aan
GTA2 was wel heel leuk
Nee dat niet nee hehe. Gewoon een tank pakken en de COP KILLAH uithangenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
toen deed ik ook al nooit missies
![]()
In Q4 2006 launchen zowel de Wii als de PS3 en toch word er een daling van 300 miljoen dollar in games-verkoop-omzet in 2007 in Japan verwacht?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
En niet zo'n beetje ook!
Stroliiiiiiii!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tsja GTA was de eerste die zijn naam heeft gemaakt in een open roaming city die dus voor mensen werkte. Tegenwoordig zijn er zoveel betere games in te vinden die hetzelfde doen dan wel niet in een fantasy based setting.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens vond ik San Andreas qua sfeer en soundtrack geniaal. Maar KOM OP. Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten
Dit slaat echt nergens op. Met name in SA zit mega-veel gameplay. Als je dat niet ziet zijn er 3 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar KOM OP. Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten
Ik geef roy gelijk... played it don't like it ... het is een mening hoor en niet iedereen vind GTA goed (vond het eerste deel wel goed de rest was gewoon meer van het zelfde en bagger geimplementeerd)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Met name in SA zit mega-veel gameplay. Als je dat niet ziet zijn er 3 mogelijkheden:
- je hebt de game amper aangeraakt
- je loopt gewoon een beetje te fucken
- je hebt er niets van gesnapt
Ho ho, ik heb het niet over leuk vinden! Ik heb het over gebrek aan gameplay!! Dat is heel wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen de game niet leuk vinden, en dat kan ik best begrijpen. Maar dat GTA SA en VC weinig/slechte gameplay hebben dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik geef roy gelijk... played it don't like it ... het is een mening hoor en niet iedereen vind GTA goed (vond het eerste deel wel goed de rest was gewoon meer van het zelfde en bagger geimplementeerd)
Dus ....
Da's ook een mening....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet over leuk vinden! Ik heb het over gebrek aan gameplay!! Dat is heel wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen de game niet leuk vinden, en dat kan ik best begrijpen. Maar dat GTA SA en VC weinig/slechte gameplay hebben dat is gewoon niet waar.
Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening.quote:
Misschien is het wat kort door de bocht.... -> nu weer verder met Wii stuffquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening.
Een collega liet mij net zien dat er een groot stuk over de Wii in de Spits (of metro ) staat vanochtend. Grote kop: "Nintendo Wii goedkoper dan Playstation" (ongeveer)quote:
OMG OMGquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit.. Jammer dan de textures zo uitgerekt zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die E3 demo dungeon zit niet in het uiteindelijke spel.. Althans niet in die vorm... En aangezien er 15 dungeons in het uiteindelijke spel zitten maakt zo'n kleine spoiler niet veel uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen zelda filmpjes, ik wil verrast worden. Ik baal er al van dat ze die iron boots in actie lieten zien, het is toch een stuk puzzel
Dat zal ie niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien.
Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien.
Bloom ftwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
Ik gok op multiplass of een extra specular kanaal. Maar het lijkt er idd wel op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor.
Wat doe jij nog in dit topic?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |