Als ze graphic hoeren hun zin hadden willen geven hadden ze hem wel op de ps3 of de 360 gemaakt. Dit is zelda. Niets meer niets minder. Een cube spel gepoort voor de wiimote. Niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Verwoording +8quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat doe jij nog in dit topic?
Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Kortzichtigheid zuigt...... sommige gamers hebben dat. Anderen zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Shadow of the colossus heeft echte HDR... Wich is stupid! Want de framerate haalt de 20fps vaak niet eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
High dynamic range dacht ik... teveel voor een PS2, hence the framerate problemen. Toch knap verder dat ze het voor elkaar gekregen hebben.quote:
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
Ik denk dat iedereen ook moe wordt als iedere n-fanboy in het PS3 of xbox360 topic op iedere pagina zou vertellen dat behalve graphics er meer verwacht wordt van een next-gen console.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Ga jij lekker op je 360 spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Een bepaald lichteffect waardoor een omgeving er super realistisch uitziet.quote:
Beetje flauwe vergelijking en compleet nutteloosquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je 360 spelen.
Cube
[afbeelding]
360
[afbeelding]
Komen er gouden kikkers op de Cube uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je 360 spelen.
Cube
[afbeelding]
360
[afbeelding]
Niet als je firefox goed insteltquote:
Net zo leuk, als een normale controller tot nu het geval is gebleken. M.a.w. als dit (=Wii-style) aanslaat, gaat dit geheid de norm worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik ook, maar misschien graphics whores niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel.
Zoveel AAA games? Alleen Zelda en Metroid van Nintendo zelf. Best launch ever. In de maanden daarna Mario, Disaster, SSB:B en nog wel andere verassingenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt![]()
Mjah hetzelfde geld voor gfx. Hoelang blijft het leuk om weer dezelfde game te spelen alleen nu iets mooier? na 2 weken ben je die betere gfx ook gewend en valt het geeneens meer op en dan val je weer terug op die dingen die een game werkelijk leuk maken om te spelen en niet alleen de gfx.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt![]()
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Die Zelda screen... Geen woorden voor!quote:
Het kan een norm worden, ik neem niet aan dat het wel zo word, ook neem ik niet aan dat het niet zo word. Jij neemt aan, en ontkent de mogelijkheid. Terwijl de mogelijkheid zeker bestaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Analoge joysticks is toch heel wat anders dan dit. En de normale 4 druktoets is nog steeds aanwezig op elke joypad. Die gameplay van die Wii is leuk maar gaat gewoon niet voor ieder spel werken. Daarom zal het niet de norm worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben
2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
Ja, ik had gelezen dat team ninja aan het zoeken was naar een oplossing voor dat. Omdat als vijanden met je armen zwaaiend doodgemaakt moeten worden zou dat betekenen dat iemand die niet goed kan zwaaien meer moeite heeft met het verslaan van vijanden dan iemand die daar beter in is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Nou, zeg dat niet te snel. Je kan beter zeggen: spellen zoals Tekken zullen niet zo makkelijk gaan werken dan niet echt werken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.
(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel)
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.
(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.
En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer![]()
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
Ik lees: Goede postquote:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.
Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757quote:The sensor bar doesn't receive any type of signal from the wireless remote and is there purely to generate the field. The remote also has a gyrometer and accelerometer to allow it, for instance in the tennis game, to know the difference between a back hand or regular swing. You need to maintain a proper distance from the sensor bar as well; if you come to within about three feet or less, it will not work precisely.
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.
quote:Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen. En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben.
Ok, nog een keer:quote:Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Je moet dus minstens 1 meter bij dat ding vandaan blijven. Ach volgens mij heb je sowieso wel een beetje ruimte nodig als je op de Wii gaat gamen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet is ongeveer 1 meter. Geeeen probleemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef P-Style het volgende:
Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |