abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38366842
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
Als ze graphic hoeren hun zin hadden willen geven hadden ze hem wel op de ps3 of de 360 gemaakt. Dit is zelda. Niets meer niets minder. Een cube spel gepoort voor de wiimote. Niets meer niets minder.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_38366967
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in dit topic?

Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:09:52 #103
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38366990
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in dit topic?

Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Verwoording +8
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:10:23 #104
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38367006
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in dit topic?

Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11:15 #105
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38367031
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Kortzichtigheid zuigt...... sommige gamers hebben dat. Anderen zijn gewoon jaloers Maar even realistisch hoor......... ik vind de graphics helemaal niet zuigen.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11:51 #106
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38367054
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:12:17 #107
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367065
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zal ie niet.

Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
Shadow of the colossus heeft echte HDR... Wich is stupid! Want de framerate haalt de 20fps vaak niet eens .

Volgens mij gebruikt zelda geen HDR, maar wel bloom effecten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:13:19 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38367105
Even tussendoor, wat is HDR
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:15:03 #109
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38367167
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor, wat is HDR
High dynamic range dacht ik... teveel voor een PS2, hence the framerate problemen. Toch knap verder dat ze het voor elkaar gekregen hebben.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:18:23 #110
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38367295
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:11 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38367320
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor, wat is HDR

Zoek het verschil
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38367347
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Ik denk dat iedereen ook moe wordt als iedere n-fanboy in het PS3 of xbox360 topic op iedere pagina zou vertellen dat behalve graphics er meer verwacht wordt van een next-gen console.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:20:43 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38367371
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Ga jij lekker op je 360 spelen .

Cube


360




Kortom, dit spel is niet speciaal voor de Wii ontwikkeld aap..kijk naar Mario Galaxy, die bijvoorbeeld wel.




En nou opkrassen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:21:33 #114
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367407
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor, wat is HDR
Een bepaald lichteffect waardoor een omgeving er super realistisch uitziet.


Stel midden onder is een normale game. Rechts onder is een game met HDR.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:22:08 #115
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38367425
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga jij lekker op je 360 spelen .
Die heb ik gelukkig niet
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23:05 #116
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367459
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga jij lekker op je 360 spelen .

Cube
[afbeelding]

360
[afbeelding]

Beetje flauwe vergelijking en compleet nutteloos

Zelda ziet er (naast rayman) een keer niet uit als een SNES game draaiend op een wii... Dat wil niet zeggen dat het meteen even krachtig is als een 360 spel
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38367477
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga jij lekker op je 360 spelen .

Cube
[afbeelding]

360
[afbeelding]

Komen er gouden kikkers op de Cube uit
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:24:19 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38367506
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:23 schreef Quinny het volgende:

[..]

Komen er gouden kikkers op de Cube uit
Niet als je firefox goed instelt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:34:24 #119
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367841
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Niet als je firefox goed instelt
Hotlink gewoon niet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:41:30 #120
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38368096
Bedankt voor de uitleg wat HDR is allemaal

En het is ook nogal stompzinnig om een Cube game te gaan vergelijken met X360/PS3 games Voor als dat gebeurde .

Daarnaast is allang bekend dat de Wii gewoon geen X360/PS3 graphics aankan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:43:36 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38368176
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_38368369
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:49:33 #123
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38368409
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Net zo leuk, als een normale controller tot nu het geval is gebleken. M.a.w. als dit (=Wii-style) aanslaat, gaat dit geheid de norm worden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:58:26 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38368765
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel .
Ik ook, maar misschien graphics whores niet.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt
Zoveel AAA games? Alleen Zelda en Metroid van Nintendo zelf. Best launch ever. In de maanden daarna Mario, Disaster, SSB:B en nog wel andere verassingen

Er is echt nog wel genoeg om naar uit te kijken hoor . Veel Wii-owners zullen ook wel weten hoe de nieuwe RE wordt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38368943
Ik vraag me alleen af of freeloader zal gaan werken (Natuurlijk met een nieuwe versie voor de wii) want importeren maakt gaming toch wel een heel stuk goedkoper!
pi_38368971
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt
Mjah hetzelfde geld voor gfx. Hoelang blijft het leuk om weer dezelfde game te spelen alleen nu iets mooier? na 2 weken ben je die betere gfx ook gewend en valt het geeneens meer op en dan val je weer terug op die dingen die een game werkelijk leuk maken om te spelen en niet alleen de gfx.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:05:17 #127
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38369016
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:09:45 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38369181
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:11:06 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38369221
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:


Cube
[afbeelding]
Die Zelda screen... Geen woorden voor!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:13:33 #130
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38369304
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Het kan een norm worden, ik neem niet aan dat het wel zo word, ook neem ik niet aan dat het niet zo word. Jij neemt aan, en ontkent de mogelijkheid. Terwijl de mogelijkheid zeker bestaat.
pi_38369426
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben

2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:17:34 #132
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38369477
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
Analoge joysticks is toch heel wat anders dan dit. En de normale 4 druktoets is nog steeds aanwezig op elke joypad. Die gameplay van die Wii is leuk maar gaat gewoon niet voor ieder spel werken. Daarom zal het niet de norm worden.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:25:59 #133
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38369776
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben

2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38370031
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Ja, ik had gelezen dat team ninja aan het zoeken was naar een oplossing voor dat. Omdat als vijanden met je armen zwaaiend doodgemaakt moeten worden zou dat betekenen dat iemand die niet goed kan zwaaien meer moeite heeft met het verslaan van vijanden dan iemand die daar beter in is.

Aan de andere kant: dat is nu ook. Voor een gevorderde consolegamer is een spel zo veel makkelijker dan iemand die wel eens zo'n ding aanraakt, of nog nooit heeft aangeraakt.

toch zie ik dat voor spellen als tekken ook analoge sticks eigenlijk niet echt goed zijn.
pi_38370322
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Nou, zeg dat niet te snel. Je kan beter zeggen: spellen zoals Tekken zullen niet zo makkelijk gaan werken dan niet echt werken.

Als je de Wiimote horizontaal vastpakt heb je al een vierdruksknop en twee buttons, dat gezamenlijk met de gyrofunctie kan ongelooflijke Tekkenervaringen opleveren. Zoals Tony Hawk al liet zien kan je bijvoorbeeld een zwiep naar voren doen en een shockwave veroorzaken (lijkt me trouwens VET in een Starwars game waar je als special move vijanden kan wegdrukken met de Force). Verder zou je een freefight functie kunnen implementeren als special move waar je ineens als een soort boxspel kan vechten. Verder kunnen we nog wel iets van addons verwachten.

Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.

(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel )
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:45:44 #136
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38370444
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]
Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.

(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel )
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.

(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook )
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38371921
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.

(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook )
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.

En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.

Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
pi_38372134
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.

En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.

Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
pi_38373983
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]




  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22:01 #140
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38374168
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]


Ik lees: Goede post .
Tis dat de vakantie voor de boeg zit, want anders had ik wellicht nog een Cube gekocht, met een paar spellen, die ik nog nooit op consoles gespeeld heb: MP, of Zelda (oke, gerekend vanaf de N64).
Zit erg te wachten op de Wii
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22:14 #141
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38374177
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.

Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.

Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen . En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben. Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38374502
Voor de mensen met een klein kamertje:
quote:
The sensor bar doesn't receive any type of signal from the wireless remote and is there purely to generate the field. The remote also has a gyrometer and accelerometer to allow it, for instance in the tennis game, to know the difference between a back hand or regular swing. You need to maintain a proper distance from the sensor bar as well; if you come to within about three feet or less, it will not work precisely.
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38374632
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:35:28 #144
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38374646
3 feet is 90 centimeter toch? Dat red ik zelfs in mn gamehok
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_38374647
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.
Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.
quote:
Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen . En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben.


Dan heb JIJ Tekken niet GOED gespeeld (kuch, loser, kuch ). Als je de game goed kon (zoals ik, ahum), dan kon je supercombo's maken waar je een specifieke volgorde van combo's op het juiste moment achter mekaar deed en de combo's zeker 20 knoppencombinaties lang was (iig voor de zwakkeren onder ons want ze konden nog langer). Vergeet niet dat sommige karakters soms 3 knoppenkombinaties nodig hadden om 1 bepaalde move te doen, en dan reken ik de vierdruksKNOP er nog niet eens bij.
quote:
Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Ok, nog een keer:

Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
pi_38374673
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Je moet dus minstens 1 meter bij dat ding vandaan blijven. Ach volgens mij heb je sowieso wel een beetje ruimte nodig als je op de Wii gaat gamen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:37:08 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38374710
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet is ongeveer 1 meter. Geeeen probleem
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38374864
We weten in ieder geval meer over de functie van de sensorbar. Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:43:20 #149
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38374934
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef P-Style het volgende:
Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.

Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_38375058
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')