quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:Whehe, ik heb mezelf een ban aangevraagd. Ik vraag me nu een beetje af waarom want ik kan toch ook gewoon niet naar Fok! surfen? In ieder geval, ik ben de crew hier toch kotsbeu, vooral die Bupatih.
Waar heb je het overquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is Paltos?
Ik snap je niet.quote:
IK GEFRUSTREERD? ER VALT ZEKER NIKS TE RUKKEN BIJ JOU MET JE kleine PIEMELTJE?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand, of ben je gewoon seksueel gefrustreerd?![]()
![]()
![]()
Ik volg het ook niet helemaalquote:
Huh?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet helemaalPaltos? Is dat ook zo'n nieuw woord
![]()
Weet je, ik begreep eerst niet waarom mensen schijnbaar zo'n hekel aan jou hadden. Maar nu je dit soort reacties post, kan ik me de reacties van de anderen eerlijk gezegd heel goed voorstellen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef rena het volgende:
[..]
IK GEFRUSTREERD? ER VALT ZEKER NIKS TE RUKKEN BIJ JOU MET JE kleine PIEMELTJE?Zelfs die van mij is groter en ik heb er niet eens een
![]()
![]()
![]()
KutMart. Rena is tof. Maar de rest ziet dat gewoon niet goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, ik begreep eerst niet waarom mensen schijnbaar zo'n hekel aan jou hadden. Maar nu je dit soort reacties post, kan ik me de reacties van de anderen eerlijk gezegd heel goed voorstellen!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Check dat poppetje door de quote heengaan!
Ik, met mijn mensenkennis, zag dat vanaf het begin al.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, ik begreep eerst niet waarom mensen schijnbaar zo'n hekel aan jou hadden. Maar nu je dit soort reacties post, kan ik me de reacties van de anderen eerlijk gezegd heel goed voorstellen!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Hou me nou niet langer op rena, en geef antwoord op mijn vraag!
Of Rena tof is of niet, laat ik nog even in het midden. Ik zeg alleen dat ik reacties kan begrijpen, met dergelijke gefrustreerde posts. Blijkbaar is rena best snel aangebrand, en in plaats van te blussen wakkert men het vuurtje dan aan. Ik niet, ik laat het wel rustig uitdoven.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
KutMart. Rena is tof. Maar de rest ziet dat gewoon niet goed.
Rena is niet snel aangebrand. Rena is tofquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Rena tof is of niet, laat ik nog even in het midden. Ik zeg alleen dat ik reacties kan begrijpen, met dergelijke gefrustreerde posts. Blijkbaar is rena best snel aangebrand, en in plaats van te blussen wakkert men het vuurtje dan aan. Ik niet, ik laat het wel rustig uitdoven.
Ik heb vanmiddag niet voor niets nog even snel een boek getiteld 'mensenkennis plus' gekocht!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik, met mijn mensenkennis, zag dat vanaf het begin al.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef DaMart het volgende:
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
Heidenen zijn het!
Ik ben hartstikke lief. Alleen soms een beetje chagrijnig en een tikkie schizofreenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Rena tof is of niet, laat ik nog even in het midden. Ik zeg alleen dat ik reacties kan begrijpen, met dergelijke gefrustreerde posts. Blijkbaar is rena best snel aangebrand, en in plaats van te blussen wakkert men het vuurtje dan aan. Ik niet, ik laat het wel rustig uitdoven.
Het siert je.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief. Alleen soms een beetje chagrijnig en een tikkie schizofreen![]()
Tofquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena is niet snel aangebrand. Rena is tof.
En kerstslingers ook.quote:
bigbrotherverslaafdequote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik zoek nog een tof Nederlands woord, maar andijvie vind ik zo voor de hand liggend.
Wat is datquote:
Schizofreen zijn is wel gezellig. Een schizofreen is namelijk nooit alleen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief. Alleen soms een beetje chagrijnig en een tikkie schizofreen![]()
NEWB!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Paltos het volgende:
Mag ik hier nou niet meer posten?
Daaromquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schizofreen zijn is wel gezellig. Een schizofreen is namelijk nooit alleen!![]()
Zo tof als een gebruikt condoomquote:
Geilquote:
Je gebruikt zonder te vragen mijn smiliequote:
Nog kopzeer?quote:
Alle huillach-rechten liggen bij mij!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gebruikt zonder te vragen mijn smilie!
Hey! Hoe was het in Ahoy'?!quote:
quote:
quote:
Ja nog steeds. Het is niet over. Wel minder erg, maar dat met dankzij 4 asperientjes van 500mg p/s vandaag..quote:
Ja supergaaf! Het was een personeelsfeest. En we kregen 4 uur lang alle highlights van de afgelopen jaren in musicals. Danny de Munk, Anita Meyer en vele anderen waren er ook! Maar vooralquote:
Oei, dat is kut jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ja nog steeds. Het is niet over. Wel minder erg, maar dat met dankzij 4 asperientjes van 500mg p/s vandaag..
Ik ga morgen ochtend maar een afspraak maken met de huisarts. Het is echt te vaak dat ik hoofdpijn heb voor 3 a 4 dagen achter elkaar, en dan op 1 bepaald plek in mijn hoofd telkens opnieuw
Voor altijdquote:
Jawel, maar die gebruik ik niet. Ze zijn te sterk. Want als ik die neem, dan lig ik gelijk volledig plat en zoquote:Op zondag 28 mei 2006 22:43 schreef rena het volgende:
[..]
Oei, dat is kut jaKrijg je er voor de rest ook geen medicatie voor?
Eindelijkquote:
Handig om mensen te drogerenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel, maar die gebruik ik niet. Ze zijn te sterk. Want als ik die neem, dan lig ik gelijk volledig plat en zo.
Je kent mij te goed inmiddelsquote:
Een soort verkrachtingsdrugs dusquote:
Slaap lekker. En hoofdpijn; GA WEG!quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Meteen een beetje langer, vrees ik.![]()
Hemelsquote:Op zondag 28 mei 2006 22:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Meteen een beetje langer, vrees ik.![]()
We zullen je de komende maand herinneren als Paltos die niet lief kan doen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Nog een laatste rena en Erik bash dan:
Tief toch op, kutSCnewbies.!
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Nog een laatste rena en Erik bash dan:
Tief toch op, kutSCnewbies.!
Of als Paltos met diploma natuurlijk!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zullen je de komende maand herinneren als Paltos die niet lief kan doen!![]()
Dag sletjequote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Trusten, mijn schatten.
Gelukkig ben ik niet zwanger en het ook nooit van plan te worden ookquote:Op zondag 28 mei 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Ik wens rena zwangerschapsvergiftiging toe..
Dat lijkt me idd heel verstandig.quote:
Wat kun je toch goed inkoppenquote:
Drukke boelquote:Met dank aan static, BrainFuel, derrudyjah, BVO, pven, Svensational,
The_truth_is_so_boring, macromarkt.nl, RD4 en Cyan voor de submit.
Ja, iets dat bij jou ver te zoeken isquote:Op zondag 28 mei 2006 23:47 schreef rena het volgende:
[..]
Wat kun je toch goed inkoppenOok zo orgineel
![]()
![]()
Ik had 'm veel eerder gesubmit dan jijquote:
Ach, ik ben nog altijd 100 keer orgineler dan jij ooit zult zijn, lieve Bupa wannabe van mequote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, iets dat bij jou ver te zoeken is!
Gelukkig weten we allebei dat dat niet waar isquote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik ben nog altijd 100 keer orgineler dan jij ooit zult zijn, lieve Bupa wannabe van me![]()
Nou, succes bij de dokter dan maar.quote:
Hoiquote:
quote:
Hoi dank jequote:Op maandag 29 mei 2006 08:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, succes bij de dokter dan maar. [afbeelding]
Nah... je had nog 18 minuten. Net op tijd is als je om 08:59 postquote:Op maandag 29 mei 2006 08:42 schreef PeRi het volgende:
Net op tijd check.
Voor mij niet. Half9 vind ik al laatquote:Op maandag 29 mei 2006 08:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nah... je had nog 18 minuten. Net op tijd is als je om 08:59 post
Eigenlijk ook. Zonde van je dag als je zo laat wakker wordtquote:
Ik vind het heerlijk. Zo vroeg wakker met een kop koffie en dan eventjes achter de computerquote:Op maandag 29 mei 2006 08:47 schreef PeRi het volgende:
Hm 7 uur is wel weer wat vroeg.. Rond 8 uur vind ik een mooi tijdstip.
quote:Op maandag 29 mei 2006 08:49 schreef PeRi het volgende:
Ik ga nu mn koffie zetten
Vergeet het maar, mijn bankquote:Op maandag 29 mei 2006 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schuif is op met die dikke kont,ik wil ook zitten![]()
Hell noquote:
Ik heb gewoon een fatsoenlijke stereoquote:
Ik ookquote:Op maandag 29 mei 2006 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fatsoenlijke stereo.
Ik heb een discmanquote:Op maandag 29 mei 2006 09:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar wilde hip doen met mn Ipod
Ik ben mid-twintig en derhalve niet meer hipquote:Op maandag 29 mei 2006 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij nou de jeugd van tegenwoordig
Daar zit 't 'm denk ik zomaarquote:Op maandag 29 mei 2006 09:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Nah onzin ik ben mid 30 en ben het nog
Vind ik vooral zelf wel
Spookjes zijn tijdloosquote:Op maandag 29 mei 2006 09:49 schreef PeRi het volgende:
Oh maar Spook is vet hip hoor.
* Ghostbuster 5 euro zoektquote:Op maandag 29 mei 2006 09:49 schreef PeRi het volgende:
Oh maar Spook is vet hip hoor.
Wehehequote:Op maandag 29 mei 2006 09:58 schreef PeRi het volgende:
We hebben besloten om toch maar niet naar Brussel te gaan toen we op het station waren, te slecht weer.. We gaan eind van de maand ff kijken, dan hebben we toch wat te vieren.
Van het geld twee nachtjes Golden Tulip gedaan, bij de brug. Supertof!
Ja was echt heel erg leukquote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehe. Uit in eigen stad dus
.
Nouja, eind juni meer kans op mooi weer inderdaad.
Whehehequote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:03 schreef Lucille het volgende:
Paltos heeft nu genoeg tijd om zijn plicht jegens de maatschappij te dienen.
Hij heeft 'm zelf aangevraagd hoorquote:
quote:Hallo,
Het was een mooie zondagavond in mei, nu dus, toen me ineens iets te binnenschoot. Op mijn school, de oefenschool voor toekomstige astronauten en wiskundigen, zijn het binnenkort examens. Je vraagt je misschien af: "De examens zijn toch al lang bezig? Lees het EXA-forum er maar op na!"
Nou, dat is slim gezien, maar ik vertoef momenteel in een ander land dan Nederland. Een hoger land, zelfs. Hier beginnen de examens een stukje later, en ze zijn ook veel serieuzer! Zo heb ik bijvoorbeeld alles mondeling, oog in oog met een bloeddorstige leerkracht, wiens nagels in veel gevallen langer zijn dan mijn.. euh.. jeweetwel. Maar dan ook wel bij wijze van spreken.
Nu heb ik dit jaar al examens gehad. (Ja, twee keer!) En die zijn serieus tegengevallen door een totaal gebrek aan zelfdiscipline in combinatie met het Fok!Forum! Daar heb ik immers al tegen de 6000 posts, wat voor Arcee en Bupatih weinig mag lijken, maar eigenlijk best veel is. Er gaat dus veel studeertijd verloren aan Fok! en dat is altijd een beetje jammer.
Om even een praktijkvoorbeeld te geven.Deze middag was ik braaf aan het studeren. Tot ik plots een geniale inval kreeg. Ik ging een bicwapen maken! Dus nadat ik eerst een halfuur verspild had aan dit te maken, moest ik er natuurlijk ook nog een topic over maken.. Dat vind je achter deze link: Een bic als wapen.
Een ander voorbeeld is deze mail. Wat belachelijk lang! Het gaat hier dus over een banaanvraag, als je dat nog niet doorhad. Deze zou ik graag voor een maandje hebben. 30 dagen op de kop, aub!
Vele groetjes!
Paltos
Je bent nu met al je accounts een keer gebandquote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef Canisfire het volgende:
Goedemorgen Always,
Paltos was trouwens niet de enige met een tijdelijk ban probleempje![]()
Deze keer was het ook al niet eerlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent nu met al je accounts een keer geband!
Oh ik krijg ze altijd automatischquote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft 'm zelf aangevraagd hoor.
[..]
*Grace draait*quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vandaag 9 jaar geleden dat. Jeff Buckley.
. is verdronken.
Wat was er? Ik was net wegquote:
Wat vliegt de tijd.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vandaag 9 jaar geleden dat. Jeff Buckley.
. is verdronken.
quote:Looking out the door
I see the rain fall upon the funeral mourners
Parading in a wake of sad relations
As their shoes fill up with water
Maybe I'm too young
To keep good love from going wrong
But tonight, you're on my mind so
You never know
Broken down and hungry for your love
With no way to feed it
Where are you tonight?
Child, you know how much I need it.
Too young to hold on
And too old to just break free and run
Sometimes a man gets carried away,
When he feels like he should be having his fun
Much too blind to see the damage he's done
Sometimes a man must awake to find that, really,
He has no-one...
So I'll wait for you... And I'll burn
Will I ever see your sweet return?
Oh, will I ever learn?
Oh, Lover, you should've come over
Cause it's not too late.
Lonely is the room the bed is made
The open window lets the rain in
Burning in the corner is the only one
Who dreams he had you with him
My body turns and yearns for a sleep
That won't ever come
It's never over,
My kingdom for a kiss upon her shoulder
It's never over,
all my riches for her smiles when I slept so soft against her...
It's never over,
All my blood for the sweetness of her laughter...
It's never over,
She's a tear that hangs inside my soul forever...
Well, but maybe I'm just too young to keep good love
From going wrong
Oh... lover you should've come over...
Yes, and I feel too young to hold on
I'm much too old to break free and run
Too deaf, dumb, and blind
To see the damage I've done
Sweet lover, you should've come over
Oh, love, well I'll wait for you
Lover, you should've come over
'Cause it's not too late.
Zo mooi ...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ken die naam ook niet
Is het die blinde gast?
Nog last gehad van bronstige everzwijnen?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Spuit 11.
Echt iedereen?! Wow.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nah die ken ik niet
En ik moet iedereen wel kennen in een tijdsbestek van 30 jaar
Nee, Zhenar is op vakantie.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:17 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nog last gehad van bronstige everzwijnen?![]()
Guess again, bitch!quote:
Slet!quote:
Goede timing hè?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Slet!Gewoon ineens terugkomen
![]()
![]()
Hoe was Marokko?
Tof!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goede timing hè?![]()
Marokko was super tof!!!![]()
![]()
Erg bizar om ineens midden in zo'n andere cultuur te zitten (we logeerden ook bij de Marokkaanse "kant van de familie"). Veel cultuurschokken, maar vooral heel veel toffe dingen meegemaakt. [afbeelding]
Thanks!quote:
Ja!quote:
Jaquote:
Geen boerka. Wel een kaftan.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:50 schreef BVO het volgende:
Nog eenboerka
aan de haak geslagen?
!
*wacht op een foto van Zhenar met enkel een boerka aan.
Linkje?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Ook voor het eerst
De Kaat-rel van zaterdag
Is dat topic 787? Die kan ik niet vinden namelijkquote:
Mijne is veel toffer.quote:
Nu je het zegt...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:55 schreef Zhenar het volgende:
Is dat topic 787? Die kan ik niet vinden namelijk![]()
![]()
![]()
Het was een offFOK! rel, die vooral plaatsvond op een aantal webloggen, en die hebben voor een groot deel nu een aantal mensen geblokkeerdquote:
Nee, dat is gewoon een fout vanquote:Op maandag 29 mei 2006 15:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:
Het staat vooral op de weblog van Kaat, waar ik een ip-ban heb (quote:Op maandag 29 mei 2006 15:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een of andere domme bimbo die een fervent aanhangster van het woord "bigbrotherverslaafde" (ofzo) isquote:
De TS van die 2 topics en ze heeft een weblog en ze heeft het woord 'Bigbrotherverslaafde' ingestuurd voor Woord van het Jaarquote:
De mail van bupa:quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een offFOK! rel, die vooral plaatsvond op een aantal webloggen, en die hebben voor een groot deel nu een aantal mensen geblokkeerd.
En de hele discussies zijn weggehaald op de blogjes.
Het enige wat zich wel op FOK! afspeelde was:
@ iedereen en Laster en Bupa's excuusbrief.
Topickillerquote:
quote:
quote:
Zin in statistische analyses?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me echt als een pedofiel in een bejaardencentrum.
Als ik ze op mijn manier mag doenquote:
Als jij een manier weet om statistiekquote:
Schunnige tekeningetjesquote:Op maandag 29 mei 2006 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als jij een manier weet om statistiekte maken, wil ik dat erg graag weten
.
Bij statistiek?quote:
Ja.quote:
Hmm.. dat gaat m'n scriptiebegeleider vast niet waarderenquote:
is het een man of een vrouw?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm.. dat gaat m'n scriptiebegeleider vast niet waarderen.
Prachtige metafoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat er ook al heel de middag op te denkenquote:
Moet je de verpleegster vragen of ze je rolstoel naar het speeltuintje om de hoek wilt rijdenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest een klein beetje lachenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat er ook al heel de middag op te denken.
Dat is natuurlijk ook een metafoorquote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vervult me met een aangenaam gevoel.quote:
het duurt even, maar dan heb je ook wat he!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat er ook al heel de middag op te denken.
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je de verpleegster vragen of ze je rolstoel naar het speeltuintje om de hoek wilt rijden![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vervult me met een aangenaam gevoel.
Man, in de zestigquote:
Wedden dat die dat best kan waarderen?quote:
Ik teken vrij beroerdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wedden dat die dat best kan waarderen?
Slecht excuus. Ik bedoel, sommige dingen zijn gewoon áltijd te herkennenquote:
Das waarquote:Op maandag 29 mei 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slecht excuus. Ik bedoel, sommige dingen zijn gewoon áltijd te herkennen.
Je hebt nog wat gemist.quote:
Er zijn mensen die er veel moeite mee hebben. Echt waar.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef Airelle het volgende:
WOW my god. Engels examen, dat kun je toch geen examen noemen?!?
49/51 punten als ik streng reken (gezien open vraag)quote:Op maandag 29 mei 2006 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er veel moeite mee hebben. Echt waar.
Uitsloverquote:Op maandag 29 mei 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
49/51 punten als ik streng reken (gezien open vraag)
Ik nu 5quote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
HA ik had 3 x een 9
Ja, die mail heb ik gezienquote:Op maandag 29 mei 2006 18:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt nog wat gemist.. Maar buup heeft nog een hele toffe brief gemaild.
.
Frans 1 en Duits 1 jaquote:Op maandag 29 mei 2006 19:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeur niet. Jij had ook altijd negens voor tekstverklaren.
Ze vielen allemaal over jouw doodsverwensing-opmerking!quote:
Wie zijn ze?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze vielen allemaal over jouw doodsverwensing-opmerking!
5x een 9quote:Op maandag 29 mei 2006 19:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik nu 5Zoals het er nu uit ziet.
Maar cum laude gaat niet meer lukken want EC1,2 en AK gingen niet zo goed...
Ik zie hetquote:
Ik heb in de mailconversatie die ik metquote:Op maandag 29 mei 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie het
Oh mijn god, dat was toch overduidelijk een geintje als je keek naar wat ze eerst hadden gezegd
Ik wens zo vaak mensen doodquote:Op maandag 29 mei 2006 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb in de mailconversatie die ik metKaat
had, ook al uitgelegd dat je het niet serieus bedoelde.
Nee zeker niet mis, ik word later een echte hoog opgeleide poetsvrouwquote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5x een 9![]()
Dat zal niet voor autowassen stofzuigen en eten koken geweest zijn dan![]()
How's your head?quote:
Sinds 17:00 weer ok. Dus als het goed gaat... over een paar weken weer migraine. Kan ik nu weer rustig ademenquote:
Oh, nou ja, fijn dat het nu beter gaatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds 17:00 weer ok. Dus als het goed gaat... over een paar weken weer migraine. Kan ik nu weer rustig ademen![]()
Jep.. kunnen we tenminste binnenkort gaan zuipenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou ja, fijn dat het nu beter gaat
Jaaaaaa, wordt wel weer tijdquote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jep.. kunnen we tenminste binnenkort gaan zuipen
Waren jouw ouders niet met vakantie?quote:
Yesquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waren jouw ouders niet met vakantie?.
Hebben ze een wijnkelder?quote:
Water?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jep.. kunnen we tenminste binnenkort gaan zuipen
Rode wijn en de sterkere dranken vooralquote:
Jij mag een glaasje waterquote:
Rode wijnquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Rode wijn en de sterkere dranken vooral
Waar ik dus niks aan heb
Moet ik ze zeker állemaal gaan aanpassen?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
Waar zijn jullie oranje icons?
Dat is zeker oneerlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef DaMart het volgende:
Ik heb witte wijn in huis terwijl ik niet eens wijn drink!
Eigenlijk is het leven best oneerlijk he...![]()
![]()
De mijne niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik ze zeker állemaal gaan aanpassen?
Dat mag ookquote:
Absint?quote:
Fuck yeah.quote:
Eigen brouwselquote:
Okequote:Op maandag 29 mei 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen... een fles cola voor een fles witte wijn!
Naja, rode wijn dus en sterke drank [port etc]... Maar ik wou sowieso wel wat meer in huis halen danquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
Hey Buup, als je dacht dat ik grapjes kon verpesten....
Fok! is zooo traag dat..
Als iedereen nou wat meeneemtquote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef MissBliss het volgende:
Naja, rode wijn dus en sterke drank [port etc]... Maar ik wou sowieso wel wat meer in huis halen dan![]()
Voor ¤89,90 haal ik hem op!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
Iemand laptop nodig?
[TK] Laptop Packard Bell R9500!!
Ja, dat lijkt me wel het best voor mijn portemonneequote:
Oeh.. voor dat bedrag krijg je mij er zelfs bijquote:
Je oude avatarquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. voor dat bedrag krijg je mij er zelfs bij
Volgende week heb ik een feestje. Ik heb het nooit op, maar ik neem wel een fles of 2 mee.quote:
Dat zijn niet echt dingen die ik drink.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, rode wijn dus en sterke drank [port etc]... Maar ik wou sowieso wel wat meer in huis halen dan
Ik zag het ja. Ik verpest dan tenminste nog subtiele grapjes, niet zulke overduidelijkequote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zo'n soort grap werd al eerder gemaakt en toen snapte iemand het ook al niet!
Zijn je zonnebank lampen nieuw?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Airelle het volgende:
Ik ben al oranje! En kom hierrr met die Baileys!.
Nou, regel jij dan eens een mooie avatar voor mijquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je oude avatar
Alhoewel die ook niet echt mooi is... mog altijd beter dan die zwart witte streepjes![]()
Baileys is zoooo lekkerquote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Airelle het volgende:
Ik ben al oranje! En kom hierrr met die Baileys!.
Ok. Noem eens een paar onderwerpen die je leuk vindt.. kies ik iets leuks uit voor jequote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, regel jij dan eens een mooie avatar voor mij![]()
.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt dingen die ik drink.
quote:
Ik heb 't ook nog nooit gehad ofzo, maar 't schijnt echt gif te zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgende week heb ik een feestje. Ik heb het nooit op, maar ik neem wel een fles of 2 mee.
Ehhh, onderwerpen die ik leuk vind... Lush natuurlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok. Noem eens een paar onderwerpen die je leuk vindt.. kies ik iets leuks uit voor je
Iets van 80% alcohol ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 't ook nog nooit gehad ofzo, maar 't schijnt echt gif te zijn.
Ooh, maar dat vind ik écht zooo vreselijk smerigquote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iets van 80% alcohol ofzo.Ouzo is ook leuk. Als je daar een paar glazen van op hebt, weet je ook niet meer wat voor of achter is.
Jij ook!!!quote:
Gewoon ffquote:Op maandag 29 mei 2006 22:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik drink voornamelijk wijn
En champagne, maar dat valt wel eens verkeerd
Amarettoquote:Op maandag 29 mei 2006 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Amarretto geen idee met hoeveel R en TTen
Dat is voor de liefhebber om uit te zoeken
maar een fles is niet veilig
Idd, en dan kan je je weer richten op de belangrijke dingenquote:
Het is me tot dusver in m'n leven 4x gebeurd ofzo.. Dus ik ken me grenzen doorgaans ook wel gelukkigquote:
ja oeiquote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Amaretto![]()
![]()
't Is wel een wijvendrankje, maar oei, wat lekker. Vooral in de koffie![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, en dan kan je je weer richten op de belangrijke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |