werd getypt (door king of cubes)in topic nummer 2 vond dat wel grappigquote:Ben net terug uit de toekomst
Xbox 360 komt uit>>>>>> ps2 verkoopt nog steeds meer dan de xbox 360
ps3 komt uit>>>>>> xbox 360 wordt in de verkopen verpulvert
revo komt uit>>>>> Het flopt na een jaar en Nintendo gaat alleen nog maar portables maken
Xbox 360 wordt de N64 van de vorige eeuw, de ps3 wordt de ps1 van de vorige eeuw en de Revo de dreamcast.
Nou, dan ben je denk ik nu tevredenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:28 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben dan wel Nintendo fanboy maar of ik een REV ga kopen weet ik nog zo net niet. Ik zit niet op grote vernieuwingen te wachten ik wil gewoon een Gamecube 2 met wat verbeteringen. (DVD speler, Online service, betere third party support) dan ben ik tevreden![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:21 schreef P-Style het volgende:
...Natuurlijk gaan Sony en Microsoft geen plannen van Nintendo jatten!De ontwerpen en specificaties van de volgende generatie consoles zijn allang klaar! Het enige wat nog kan veranderen zijn dingen als de hoeveelheid RAM....
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:Wii koopt er nou nog Nintendo? Dat is toch hardstikke jaren 80 en onzettend kinderachtig?
laat ik maar geen oude post van jouw plaatsen... want die zijn soms über triest....quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
laat ik maar geen oude post van jouw plaatsen... want die zijn soms über triest....![]()
Je vroeg er om....quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Als Nintendo niks laat zien op E3 zijn ze of dom, of Revolution is ongelofelijk mega-vet. Ik denk de eerste, maar ik hoop de laatste.
Sowieso krijgt Revolution iets dat de niXbox of Pisstation 3 niet krijgen, dus dat moet wel spannend zijn.
Dat werd niet door mij getypt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:21 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
werd getypt (door king of cubes)in topic nummer 2 vond dat wel grappig![]()
Ik was toen in een casual bui.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:36 schreef BroesWillems het volgende:
Ook uit een oud topic...
[..]
Nou, dan ben je denk ik nu tevreden![]()
Ligt eraan of het aanslaat denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk niet dat de Wiimote (vreselijk naam trouwens) de nieuwe industry-standard zal worden. Daar is het toch te bijzonder voor. Bovendien lijkt het me niet geschikt voor alle soorten games.
Hmjah, maar als je bijv dat filmpje kijkt zie je gewoon ECHT goede gfx (vind ik persoonlijk) zeker als je hoord dat nintendo zecht dat ze zich daar niet op concentreren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ziet er prima uit en dat op Gamecube hardware, maw het wordt waarschijnlijk nog beter
quote:
Oh, natuurlijk. Dat zie je ook met Microsoft en de Eyetoy imitatie. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Eyetoy de toekomst is voor besturing van games.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ligt eraan of het aanslaat denk ik.
Als er geld mee te verdienen valt volgt er altijd wel iemand
Sony probeert het nu al over te nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk niet dat de Wiimote (vreselijk naam trouwens) de nieuwe industry-standard zal worden. Daar is het toch te bijzonder voor. Bovendien lijkt het me niet geschikt voor alle soorten games.
Oh boehoe jank jank. Sony heeft ook een motion controller. Boehoee. Als je daarover wilt zeiken kan je het best in een sony topic zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sony probeert het nu al over te nemen.
Jij denkt dat we over 20 jaar nog steeds met de huidige controllers spelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Dat zie je ook met Microsoft en de Eyetoy imitatie. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Eyetoy de toekomst is voor besturing van games.
Jij snapt PI's niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh boehoe jank jank. Sony heeft ook een motion controller. Boehoee. Als je daarover wilt zeiken kan je het best in een sony topic zitten.
Laat het hier gaan over de gezelligheid van games en genieten van een console.
Die wil ik hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef Koentje3 het volgende:
http://img209.imageshack.us/my.php?image=redlight2ug.jpg
Vast niet, maar ook niet puur met een wiimotequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij denkt dat we over 20 jaar nog steeds met de huidige controllers spelen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
tvp en shit
quote:IGN Wii: How are the Wii controller and nunchuck attachment being used to control Rayman?
Michel Ancel: A lot of our innovative new control features were shown in our trailer at E3. I will talk a bit about those, but we don't want to divulge too much just yet!
Ray's movements. With the nunchuck stick you can move Rayman, making him jump, roll and run.
The fighting part is very different from what you are used to. Here, the Wii controller (remote part) allows us to create deep interaction between Rayman and the player. If you give a real punch move, Rayman makes the same punch on screen, or in other words, if you make a punch from right to left, Rayman does the same move from right to left.
If you shake the controller, Rayman will do some special kung-fu style moves.
Grappling: If you make a quick move with the nunchuck, Rayman will grapple the nearest enemies and objects. You can then make them spin around Rayman and throw them (as projectiles) just by swinging the nunchuck around your head.
Dive attack (one of the super attacks): while Rayman is in the air, he can perform an earthquake ground shaking move. Just gesture both pads downward to do it. These controls are very easy to learn because both of your hands directly control Rayman's hands.
Rayman will also be able to use creatures in the game. To ride them, you have to twist the Wii main controller in order to direct the creatures in certain ways. You can imagine that it feels very natural to control an eagle in the air or a shark underwater just by moving your hands in the direction you want to go.
Last but not least, you will be able to dance with the bunnies! I will let your imagination fly on that one!
Nee, zeker niet. Het zal de Wii alleen maar goed doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat is helemaal niet erg
Nee, ik denk dat dat op dit moment Square-Enix is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef P-Style het volgende:
Het lijkt erop dat Ubisoft de grootste third-party-Wii-fan is.
Kojima? Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
De grootste Wii-fanboy is Kojima, volgens mij.
Dragon Quest Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn beide exclusief en beide @ launch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SE heeft nog niets laten zien, dus ik ga ook voor Ubi
quote:Here it is stay tuned to this post during the day as we update you with information from Nintendo Power July Issue which includes a 17-Page BLOWOUT on Wii information!
Meer laterquote:The 17-Page Blowout on Wii information starts off with screenshots and little previews of numerous games. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Project H.A.M.M.E.R, Smash Bros, Warioware: Smooth Moves, Excite Truck, Zelda: TP, Disaster: Day of Crisis and has small info on WiiConnect24 which mentioned load times and daily updates etc.
First feature is on Red Steel. Production of the game started in June 2005. The team was a combination of developers (total of 85) from all over Ubisoft who worked on games such as Ghost Recon: AW to Prince of Persia: ST.
Mwah, hij pakt echt ieder interview aan om te vertellen dat hij zo graag iets voor de Wii wil maken en dat het hem echt zo geweldig lijkt.quote:
Ja, oké. Enthausiast is hij wel. Ik vraag me af of hij al aan een Wii-project bezig is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Mwah, hij pakt echt ieder interview aan om te vertellen dat hij zo graag iets voor de Wii wil maken en dat het hem echt zo geweldig lijkt.
Er is in ieder geval nog geen info over vrijgegeven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een enkele Kojima project op dit moment.
Ik ben er ook een beetje bang voor. Gaat volgens mij een tweede Crystal Chronicles worden. Alhoewel ik wel hoorde dat het DQ verhaal al een tijdje op de plank lag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Dragon Quest Swords voor een game? Een spin-off zeker? Want ik kan me niet voorstellen dat ze in die korte tijd een volwaarde DQIX hebben kunnen maken. Die zal wel weer voor de PS3 verschijnen, dus vandaar lijkt SE mij geen echte third-party-wii-fan.
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er is in ieder geval nog geen info over vrijgegeven.Wat wel zeker is, is dat als hij een Wii game gaat maken, hij het uiterste uit de Wii zal halen.
Ubisoftquote:Red Steel teams goal is to make Red Steel to set the standard for future FPS games on the Wii. They also confirm it is a launch title. Best of all they plan this game to become a franchise.
Die... wàt precies ontwikkelde?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.
Mooi.quote:
quote:Very small feature on Medal of Honor: Airborne. There is one small screenshot but it looks really good and the game may have some great lighting. The game is slated for a Fall 2006 release. The game is about members of the 82nd and 101st Airborn divisions in Operation Husky in Sicily, Italy.
:Squote:
quote:Next feature is about Tony Hawk: Downhill Jam. Producer of the game says “We explored a bunch of concepts, but this one-a racing game-made the most sense. It just fit. The core controls and gameplay mechancis are still there. What we’re doing is funneling them into a different type of game; taking it from a trick-based game to more of a racing-based game with tricks.” More talk about the game from the team etc. Tilting is done as part of motion. Do some tricks in the game and you get to do a power boost (called Zone Bone) by shaking the remote and you can knock other players. Developers first started on a Gamecube controller and then moved to the Wii-mote. To make it more realistic developers attached the Wii-mote to an actual skateboard. They are still deciding if they want an accessory (skateboard?) attachment for the game.
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
DQIX zal exclusief zijn voor de Wii.
Jep, helaas wel... En waarschijnlijk met een leuk budget, zodat er flink reclame voor wordt gemaakt..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze het willen of niet dit spel komt er wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
OMG, mis ik het weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb net gamekings gezien
HOE DURFEN ZE ZO MATIG TE DOEN OVER DE Wii
STELLETJE BASTARDS
This program is sponsored by..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
STELLETJE BASTARDS
Ik heb het ook gezien en ze waren niet matig hoor. Ze waren gematigd enthousiast.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
STELLETJE BASTARDS
Dat heb je niet. Of je moet zo'n kastje hebben staan, maar dan mag je dat niet vertellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef MacGreagor het volgende:
Dat ik ze kijkcijfers heb gegeven GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Twee onwaarheden; DQ9 is helemaal niet aangekondigd voor de Wii (en ga dr maar niet vanuit dat ie exclusive wordt, mocht ie komen).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
DQIX zal exclusief zijn voor de Wii.
Dragon Quest Swords is inderdaad een spin-off.
[..]
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.
Hij is niet aangekondigd, maar aangezien de Wii marktleider zal worden (in ieder geval in Japan), komt de franchise gewoon naar de Wii toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Twee onwaarheden; DQ9 is helemaal niet aangekondigd voor de Wii (en ga dr maar niet vanuit dat ie exclusive wordt, mocht ie komen).
Hij begon ermee zodra hij de controller zag. Het hangt natuurlijk af hoe hard hij er aan werkt of watvoor prioriteit de game heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef alex4allofyou het volgende:
Er is nog helemaal niets bekend over Kojima die op de Wii een game gaat maken. Hij heeft t er nog veels te druk voor ivm Metal Gear en de online Metal Gear. Kan dus nog wel jaren duren
quote:Nintendo Power interviews Tomb Raider creator Toby Gard. When asked about Wii he replied “To be honest with you, I don’t know an awful lot about (Wii). I haven’t got any of the inside scoops yet. (Laughs) It would certainly be interesting to see what we could do with the mostion sensor on the controller. And I think that always the strength with Nintendo is their interface, how they always innovate on the interface with the game. But of course, it’s something I’m interested in investigating. I’m a huge fan of Nintendo. It’s always been sort of a dream of mine to work with Nintendo.”
Jij maakt jezelf soms echt belachelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is niet aangekondigd, maar aangezien de Wii marktleider zal worden (in ieder geval in Japan), komt de franchise gewoon naar de Wii toe.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf soms echt belachelijk.
idd, ubisoft maakt nu al echt geweldige games op de Wii (denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mooi.
Dat is dus een exclusieve franchise, en gegarandeerde third-party support na Red Steel.![]()
Ik las 'moist sensor'. Zat me al af te vragen hoe ze dat gingen combineren met het spelen met Lara Croftquote:
quote:Nintendo Power was asked about NiGHTS and they had the following to say: “Actually, if there’s any existing franchise that seems tailer-made for Wii, it’s NiGHTS. Rumors from Japan suggest that such a game is in development, but Sega of America denies its existence. We’ll keep buggin’ em.”
quote:August 2006 Nintendo Power issue will have a look at “Wii at E3″ and finally some breaking details on The Legend of Zelda: Twilight Princess.
Master Chief is de eindbaasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef CosmoKramer het volgende:
Uhm? Finally? Wat kan er nog meer bekend gemaakt worden behalve spoilers?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
STELLETJE BASTARDS
Wii sucksquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:17 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij mag niemand iets negatiefs vertellen over de Wii![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Oooh, dan weet je ook da tUbisoft niet bij nintendo hoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:47 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik zie overigens niet gebeuren dat er binnen een jaar ook maar één goede third party game komt voor de Wii.
On the other hand: who cares.
quote:Which company had the best press conference of E3?
Sony 10.30% (69)
Nintendo 77.61% (520)
Microsoft 12.09% (81)
Sorry hoor...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is niet aangekondigd, maar aangezien de Wii marktleider zal worden (in ieder geval in Japan), komt de franchise gewoon naar de Wii toe.
Hmm, dat weet ik zo net nog niet.. Sony imponeerd de meesten toch niet echt.. ik denk persoonlijk dat de wii marktlijder in USA, europa en azie gaat worden, als je al kan spreken over dezelfde marktquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry hoor...![]()
ik zeg je dit als grote Nintendo Fan.... blijf een beetje realistisch, wat er ook gebeurd, Sony word marktleider....
deze generatie
ik dacht eerst, na de E3 dat Nintendo iig in de buurt zou komen, maar na die lijst van Famitsu, waar in stond welke nieuwsberichten het populairts waren, heb ik mijn twijfels... helaas...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:30 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik zo net nog niet.. Sony imponeerd de meesten toch niet echt.. ik denk persoonlijk dat de wii marktlijder in USA, europa en azie gaat worden, als je al kan spreken over dezelfde markt![]()
Sony krijgt wel een flinke tik van Microsoft. Het was slim om de 360 zo ver voor de rest te lanceren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:28 schreef BroesWillems het volgende:
Sorry hoor...![]()
ik zeg je dit als grote Nintendo Fan.... blijf een beetje realistisch, wat er ook gebeurd, Sony word marktleider....
Omdatquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sony krijgt wel een flinke tik van Microsoft. Het was slim om de 360 zo ver voor de rest te lanceren.
Voordeel voor wat? Mensen die geen xbox hebben gekocht hebben meer gespaart dan voor een xbox en krijgen dan een ps3. Ik bedoel de xbox is grappig maar het game aanbod doet zich niet afdoende voor een volledie afzetmarkt. En de wii gaat daar nog een stap boven. Die is en redelijk goedkoop en gaat waarschijnlijk meer mensen trekken dan de simpele game nerd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de 360 wereldwijd een kerst meer heeft meegemaakt dan de rest, dat geeft ze al een heel aardige voorsprong. De betaalbaardere prijs van het Core pack is ook een groot voordeel.
Ja ze waren erg matig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Was gamekings echt zo bagger als hiervoor vermeldt?
Ik mis dat programma altijd, k wacht wel op de rerun.
t Is wel jammer, dacht dat de Wii eindelijk eens een positief licht deed schijnen over die gasten van dat programma. Kennelijk blijft alles zoals t is![]()
Yep !quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry hoor...![]()
deze generatie
quote:The always speculative Spong has rounded up some rumours floating around the net that there were two totally different sets of Wii hardware at E3 - one that was representative of the real console, and another that was just a Gamecube development kit with the new controller technology. Reports are now leaking out that the console is actually more powerful then is currently expected by the gaming community - and though still behind the Xbox 360 and PS3, at regular resolutions it may match their graphical grunt. This could explain the vast gulf in graphical quality we saw from Wii games at E3, where the Super Mario Galaxy playable demo and the Super Smash Bros Brawl trailer looked far more advanced graphically then other games that are due out six months earlier.
Spong goes on to quote a Daily Tech article that suggests it has the real Wii specs: "...the Wii will ship with a PowerPC 750GX CPU jointly developed between IBM and Nintendo. Nintendo says the codename of the processor is Broadway and was manufactured using a 90nm fabrication process. IBM claims the 750GX GPU is based on the 750FX processor designed by the company several years ago. The chip can run at frequencies up to 1.1GHz and includes a 4-way set-associative single core with 1MB L2 cache." They also claim that the GPU will be part of ATI's R520 family.
It's worth noting that this CPU spec is several times more powerful then the Wii specs IGN published a few months ago, and that the GPU here is very, very capable indeed. That unnamed source quoted specs that IGN compared to the original Xbox. Could IGN's source have had a very early development kit?
Spong has been known to be correct in the past (they predicted Nintendo's controller announcement before it happened at the Tokyo game show last year), but are just as often dramatically wrong. But given that one un-named source is as good as another, it looks like we're back in the dark. Looks like we'll have to wait and see!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
STELLETJE BASTARDS
Lijkt me nog steeds zo loos om te kunnen internetten op een console die geen HD ondersteund. Alle internetpagina's zijn gebouwd voor 800x600 of hoger en dan zit je te browsen op een mindere tv resolutiequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:39 schreef Sjotime het volgende:
Internetten met de Wii.... Opera was al bekend maar hier meer info !!
http://revolution.ign.com/articles/709/709705p1.html
[afbeelding]
Ja ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds zo loos om te kunnen internetten op een console die geen HD ondersteund. Alle internetpagina's zijn gebouwd voor 800x600 of hoger en dan zit je te browsen op een mindere tv resolutie
Laat ik het anders zeggen: Het is niet leesbaar op een SDTV zonder de letters echt te vergroten, waardoor de layout van die pagina's weer verneukt wordt.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Het is niet leesbaar op een SDTV zonder de letters echt te vergroten, waardoor de layout van die pagina's weer verneukt wordt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:39 schreef Sjotime het volgende:
Internetten met de Wii.... Opera was al bekend maar hier meer info !!
http://revolution.ign.com/articles/709/709705p1.html
[afbeelding]
Thank godquote:IGN Wii: Will Opera on Wii come standard with the console?
Scott Hedrick: Nintendo has not yet announced how Opera will be available on Wii, but I can confirm that it will not be sold as a separate item, as it is for Nintendo DS.
Jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:28 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Rayman treaser of was deze al voorbijgekomen
http://www.gamer.nl/doc/32644
[afbeelding]
Op 800x600 is Fok! gewoon leesbaar via m'n S-Video tv-out.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds zo loos om te kunnen internetten op een console die geen HD ondersteund. Alle internetpagina's zijn gebouwd voor 800x600 of hoger en dan zit je te browsen op een mindere tv resolutie
Fok is dan ook de enige site op het hele internet ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Wii het volgende:
[..]
Op 800x600 is Fok! gewoon leesbaar via m'n S-Video tv-out.
dus op 576(p) moet dat ook wel te doen zijn.
Het is niet een heel vreemde site, of wel? Dus als je Fok kunt lezen kun je er vanuit gaan dat meer sites gewoon werken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fok is dan ook de enige site op het hele internet ja.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamefront.de/
Famitsu-Survey about Next Generation-Consoles and -Games
24.05.06 - Famitsu asked its readers which games they look forward to the most after E3:
1. Zelda (Wii, Nintendo)
2. Final Fantasy XIII (PS3, Square Enix)
3. Metal Gear Solid 4 (PS3, Konami)
4. Dragon Quest Swords: (Wii, Square Enix)
5. Super Smash Bros. Brawl (Wii, Nintendo)
6. Super Mario Galaxy (Wii, Nintendo)
7. Final Fantasy III (NDS, Square Enix)
8. Monster Hunter 3 (PS3, Capcom)
9. Biohazard-Series (Wii, Capcom)
10. Halo 3 (Xbox 360)
Which Hardware are you looking forward to the most right now??
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
What do you think about the pricing of PlayStation3?
88,4 % - I think, the price is high.
10,9 % - The price is fitting.
0,7 % - The console is cheap.
Hopelijk ondersteund het video & streaming. Dan kun je filmpjes en bvb uitzendinggemist bekijken via je wii.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
hahaha, Japan in de pocketquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja dus.. wat snap je er niet aan dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
Nintendo Fans? Famitsu is toch een algemeen gameblad?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dus.. wat snap je er niet aan dan?
Even vertalen dan.. "Welke hardware kijk je nu het meeste naar uit"
De xbox360 kijk je niet naar uit.. die bestaat immers al, dus die keuze valt eigenlijk al weg omdat je er simpelweg niet meer naar hoeft uit te kijken.
En dan hou je Sony of Nintendo over... aangezien de vraag word gesteld aan de fans van Nintendo lijkt me het antwoord al voor de hand liggend.
Klinkt behoorlijk Japans.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nintendo Fans? Famitsu is toch een algemeen gameblad?
7.2% voor de 360 is erg positief voor Japanse begrippen.quote:
DS krijgt ook een browser.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
Nu de Wii een standaard webbrowser krijgt, krijgt de Wii dan ook antivirus en antispyware pakketjes?
Heeft de PSP dat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
Nu de Wii een standaard webbrowser krijgt, krijgt de Wii dan ook antivirus en antispyware pakketjes?
Famitsu praat niet alleen voor Nintendo fansquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dus.. wat snap je er niet aan dan?
Even vertalen dan.. "Welke hardware kijk je nu het meeste naar uit"
De xbox360 kijk je niet naar uit.. die bestaat immers al, dus die keuze valt eigenlijk al weg omdat je er simpelweg niet meer naar hoeft uit te kijken.
En dan hou je Sony of Nintendo over... aangezien de vraag word gesteld aan de fans van Nintendo lijkt me het antwoord al voor de hand liggend.
En dus Nintendo fans? De vorige Famitsu survey (na E3) gaf een overweldigende interesse voor de PS3 aan, dus ik snap je opmerking niet helemaal.quote:
Geen idee, gebruik de internetfunctionaliteit niet, maar zodra je cookies accepteert heb je al kans op spyware en als de Wii echt populair gaat worden (ook voor internet) dan komen de eerste virussen vanzelf, helemaal handig omdat de Wii altijd aan staat.quote:
Ok dat daargelaten dan.. blijft het nog een poll van niks..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dus Nintendo fans? De vorige Famitsu survey (na E3) gaf een overweldigende interesse voor de PS3 aan, dus ik snap je opmerking niet helemaal.
Valt wel mee:quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dus Nintendo fans? De vorige Famitsu survey (na E3) gaf een overweldigende interesse voor de PS3 aan, dus ik snap je opmerking niet helemaal.
quote:“Well I hope my friend Reggie [Fils-Aime] sends me one, I don’t know. [laughs] Look I was there when Iwata-san pulled out that thing. I was there in the front row in Tokyo… and I said [to myself] “You’ve got to give ‘em kudos for trying.” And I’m literally going to go over there tomorrow and try to find Reggie or find Perrin [Kaplan] and I think Mario’s the game… if you’ve got to play one game it’s Mario. I’m sure I’ll get one. Right now I’m trying to get my Brain Age down [laughs]. Look, it’s not partisan; I love what Nintendo is doing. They’re in a different space… and there’s this view now that you buy a 360 for Halo, Grand Theft Auto, Gears of War, all the other stuff we got going, and if you want Metroid, you want Zelda, you want Mario, you go get a Wii. And you put the two together and it’s probably the same price as the PS3.”
Japan vond PS3 en Square-Enix meest interessant op E3quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Valt wel mee:
Famitsu lezers: Revolution populairst
En als Sony het morgen aankondigd dan is het ineens briljant.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Een browser op een console trouwens
Moeten de patches gezocht worden door gebruikers?
Nee, ik ben een 360 fanboyjjquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En als Sony het morgen aankondigd dan is het ineens briljant.
Houd toch op
patches? Het is geen M$ product. Xbox begon met patches voor consoles.. Dit kwam allemaal door de zwakke eisen die gesteld waren op het gebied van crashes etc.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Plaatje klopt niet, PS3 is onderhand groter geworden. Hij is nu groter dan de originele Xbox.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef Koentje3 het volgende:
Mario kart voor de Wii ???!!!
IGN Wii: Finally, why do you think it's important that Nintendo owners be able to navigate the Web?
Scott Hedrick: As Nintendo touts Wii as "always connected" it is natural that a browser should be a part of their strategy, as a gateway to the Web. I believe that Web technology will increasingly be a part of the gaming experience, whether it's live content being pushed onto games or you're just checking your Web mail while playing Mario Kart. We're seeing access to the Web in more and more places and in more and more ways, it was simply a matter of time before it spread to game consoles. It's extremely exciting for Opera that our emergence in the gaming market is through Nintendo. We are honored to be working with such a leader in this industry.
Klopt helemaal geen reet van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:25 schreef MacGreagor het volgende:
http://games.blogo.nl/?comments/850/15374
ign boort de wii de grond in
Nog groterquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet, PS3 is onderhand groter geworden. Hij is nu groter dan de originele Xbox.
Mooi is dat he............ kortzichtigheid noemt men datquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En als Sony het morgen aankondigd dan is het ineens briljant.
Houd toch op
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk trouwens dat de Xbox 360 en de Wii samen niet alleen even duur zijn als je PS3Maar ook even groot
![]()
WTF? Hoe zit dat dan met die vorige poll? Was dat soms VOOR de aanvang van de E3 geschreven?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
24.05.06 - Famitsu asked its readers which games they look forward to the most after E3:
1. Zelda (Wii, Nintendo)
10. Halo 3 (Xbox 360)
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
Who cares welke console marktleider wordt. Als er maar goede spellen uitkomen.
Altijd leuk die polls, maar er staat niet bij hoeveel mensen ze dat hebben gevraagd. Als ze maar 1000 man hebben ondervraagd zegt het nog niks over wat de meeste gamers willen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
WTF? Hoe zit dat dan met die vorige poll? Was dat soms VOOR de aanvang van de E3 geschreven?
Ik hoop dat dit zich omzet in actual selling figures want dan kunnen we ons opmaken voor Japanse AAA games![]()
Alle Nintendo fans gelijk overstuur want er is iemand kritisch over de Wiiquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:25 schreef MacGreagor het volgende:
http://games.blogo.nl/?comments/850/15374
ign boort de wii de grond in
Eh, ik weet niet of je t weet maar als de Wii marktleider (of iig een grote userbase heeft) in Japan dan krijg je veel betere games. De Japanse developers kiezen die console die t goed doet in Japan. Dus, I definately care and u should too.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
Who cares welke console marktleider wordt. Als er maar goede spellen uitkomen.
Ik denk dat die gewoon met de altijd aan optie op je Wii gestreamed worden. Net zoals virussen trouwensquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Ja, ik snap t ook niet zo, hoewel de Wii een hele verbetering is op de GC vind ik ook niet alles ZO geweldig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Alle Nintendo fans gelijk overstuur want er is iemand kritisch over de Wii![]()
Alleen het mannetje uit the blog is een vrouwtjequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Hmmm ik heb ook een uitzending gezien op IGN waarin de Wii unaniem tot winnaar werd verkozen, zelfs door de xbox editors. Er was alleen een beduust playstation mannetje bij, dus dat zal hij wel geweest zijn.
Alsof ze alle japanse games in europa uitbrengen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet of je t weet maar als de Wii marktleider (of iig een grote userbase heeft) in Japan dan krijg je veel betere games. De Japanse developers kiezen die console die t goed doet in Japan. Dus, I definately care and u should too.
Kom op man, Capcom, Konami, SquareEnix, ik heb het niet over die vage games die de Cube rijk was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ze alle japanse games in europa uitbrengen.
Ik vind het juist met de nieuwe generatie veel logischer om er twee naast elkaar te hebben, omdat dit keer de consoles echt competitie en verschil gaan maken. De Cube/PS2/XBox waren in feite alle 3 hetzelfde, met wat andere games en minimale prestatie-verschillen. De Wii biedt in de next gen juist heel andere games dan PS3 en X360. Die laatste 2 zullen games van grote grafische pracht en power kunnen vertonen, terwijl de Wii het met nieuwe en non-console concepten moet gaan doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Phonebone het volgende:
Het zal ook echt wel uitmaken qua 3rd party support, welke console het populairst is.
Daar kun je je dus druk om maken, alleen verander je er uiteindelijk weinig aan. Persoonlijk zal het voor mij weinig uit maken voor de aanschaf. Zeker als het hele Wii verhaal sowieso al geen te dikke deuk in m'n bankrekening maakt.
Ik ben dan ook al gewend sinds de N64 tijd, naast mijn Nintendo consoles een andere console te hebben. Of dat nu ook nog zal zijn, hangt dan wel weer af van de hoeveelheid 3rd party titels op de Wii.
Ja, succes in Japan kan al snel veranderen in globaal succes. Het is niet voor niets dat de N64 als eerste Japan verloor en kort daarop de hele markt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Phonebone het volgende:
Het zal ook echt wel uitmaken qua 3rd party support, welke console het populairst is.
Daar kun je je dus druk om maken, alleen verander je er uiteindelijk weinig aan. Persoonlijk zal het voor mij weinig uit maken voor de aanschaf. Zeker als het hele Wii verhaal sowieso al geen te dikke deuk in m'n bankrekening maakt.
Ik ben dan ook al gewend sinds de N64 tijd, naast mijn Nintendo consoles een andere console te hebben. Of dat nu ook nog zal zijn, hangt dan wel weer af van de hoeveelheid 3rd party titels op de Wii.
Ja dat is ook wel zo inderdaad. De consoles gaan echt een andere richting in.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik vind het juist met de nieuwe generatie veel logischer om er twee naast elkaar te hebben, omdat dit keer de consoles echt competitie en verschil gaan maken. De Cube/PS2/XBox waren in feite alle 3 hetzelfde, met wat andere games en minimale prestatie-verschillen. De Wii biedt in de next gen juist heel andere games dan PS3 en X360. Die laatste 2 zullen games van grote grafische pracht en power kunnen vertonen, terwijl de Wii het met nieuwe en non-console concepten moet gaan doen.
Dit keer zul je dus ook echt de gewone console-games gaan missen, omdat die waarschijnlijk niet naar de Wii komen, terwijl de X360 of PS3-bezitter zit te kniezen als hij denkt aan hoe gaaf shooters op de console eigenlijk bestuurd kunnen worden.
Dat had ook niets te maken met het gare beleid van N om nog steeds de dure cartridges te verkiezen tov de goedkopere cd's. Dan is het simpel als softwarebedrijf: stik maar in je cartridges, wij gaan voor de cd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, succes in Japan kan al snel veranderen in globaal succes. Het is niet voor niets dat de N64 als eerste Japan verloor en kort daarop de hele markt.
Ja dat is inderdaad een grote fout geweest. Neem daarnaast nog even de flop van het 64DD concept mee en het is al snel niet veel meer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ook niets te maken met het gare beleid van N om nog steeds de dure cartridges te verkiezen tov de goedkopere cd's. Dan is het simpel als softwarebedrijf: stik maar in je cartridges, wij gaan voor de cd.
Ja, maar dat was mn punt ook, die 3rd party developers die allemaal wegliepen waren de uiteindelijke oorzaak dat the big N the n werd. Achterliggende reden zijn de cartridgjes idd, maar het gevolg was belangrijker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ook niets te maken met het gare beleid van N om nog steeds de dure cartridges te verkiezen tov de goedkopere cd's. Dan is het simpel als softwarebedrijf: stik maar in je cartridges, wij gaan voor de cd.
Precies, maar 'tzelfde verhaal gaf ook meteen aan dat markleiderschap geen garantie is voor de volgende generatie. Nintendo was voor die tijd altijd big in Japan zeg maar. En van de een op de andere dag was 't schluss.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar dat was mn punt ook, die 3rd party developers die allemaal wegliepen waren de uiteindelijke oorzaak dat the big N the n werd. Achterliggende reden zijn de cartridgjes idd, maar het gevolg was belangrijker.
Het komt allemaal goed. Zo zie je: was er geen concurrentie geweest dan zaten we nog met cartridges en zonder fmvquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:13 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Het feit ook dat Square zich geheel terugtrok van de console omdat zij met name veel met FMV's wilde doen met de Final Fantasy franchise hielp ook niet bepaald. Het feit dat er nu al 2 Square spellen bij de launch klaar staan voor de Wii geeft al weer goede hoop voor de Japanse markt.
Concurrentie is dan ook gezond voor de markt. En moeten is dwang he, er zijn maar weinig dingen die ik moet. Je kunt ook gewoon de console kopen die het meest bij je aansluit. Ik zou bijvoorbeeld best geld in een PS2 hebben willen steken. Genoeg leuke titels, maar dat is weer geld dat ik niet in andere zaken/games kan steken, dus heb dan mezelf toch maar weer ingehouden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed. Zo zie je: was er geen concurrentie geweest dan zaten we nog met cartridges en zonder fmv
Laat de drie maar vechten om de gunsten van de consumentenmarkt, daar zit geen nadeel aan voor ons (ok, je zou op z'n ergst 3 consoles moeten kopen).
Niet alles draait op windows.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
Klopt alleen werken virus het beste op windows omdat het brak is. De rest van de os'en hebben bijna geen last van virussen... omdat het gewoon veel moeilijker is om er een te schrijven die ook goed werk omdat de rest wel de veiligheid wel op orde heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Niet alle virussen zijn bedoeld voor windows.
Of omdat Windows het meest gebruikt wordt? Als je dan een virus schrijft... heb je meer bereik...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Klopt alleen weken virus het beste op windows omdat het brak is. De rest van de os'en hebben bijna geen last van virussen... omdat het gewoon veel moeilijker is om er een te schrijven die ook goed werk omdat de rest wel de veiligheid wel op orde heeft.
Precies. En ik denk niet dat iemand de moeite gaat nemen om zich zó in de Wii-architectuur (zowel hardware als OS/firmware) te verdiepen om een virus voor Wii te schrijven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
Of omdat Windows het meest gebruikt wordt? Als je dan een virus schrijft... heb je meer bereik...
lees: omdat ze niet interessant genoeg zijn om een virus voor te schrijven. Je wilt bekendheid, pak dan het meest gebruikte os met domme gebruikers ipv de nerd die linux/bsd zelf dichtgetimmerd heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Klopt alleen weken virus het beste op windows omdat het brak is. De rest van de os'en hebben bijna geen last van virussen... omdat het gewoon veel moeilijker is om er een te schrijven die ook goed werk omdat de rest wel de veiligheid wel op orde heeft.
Klopt, maar die zijn volgens mij alleen een gevaar als je al software/hardware gebruikt, die beveiligingen van je PSP/DS omzeilt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom niet, er zijn ook al psp en ds verpestende virussen verschenen.
Niet alleen hoor. De structuur achter Linux en Mac OS X is moeilijker te kraken dan die van windows om het maar simpel te zeggen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Of omdat Windows het meest gebruikt wordt? Als je dan een virus schrijft... heb je meer bereik...
Nintendo heeft Wiichannel.com geregged.quote:Rumours are strife that they say the last secret is an interactive channel, which the Wii can connect to using Wii Connect24 even when the console itself is turned off. Apparently, the Wii Channel will interact with the game currently in the console and let us know of the latest updates (levels and demos) available at the time. It will also not be like real time TV because of bandwidth.
Next, the Wiimote. Apparently - it will have a microphone built into it. With the speaker it can be used for a telephone service like Skype, with the possibility of video (through a future Wii attachment probably). Nintendo wants every person in the home to have their own Wiimote, because it identifys who you are when you play the console. It stores your phonebook, interests and so forth.
Rumour Summary:
* Wii Channel (interactive)
* Mic built into Wiimote
* Wiimote used as VoIP phone
* Wiimote has phonebook/address book for contacts
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Platina het volgende:
Tering ik heb niet echt veel meer te vertellen over de Wii ,maar damn wat praten jullie hier in een aardig rap tempo veel topics bij elkaar, 87 al en het ding is niet eens uit, is toch te gek voor woorden
Mic lijkt me logisch, heeft DS ook. Adresboek lijkt me ook logisch, zelfs m'n iPod heeft een adresboek, en telefoon, tsja da's ook vrij logisch als je internet + mic hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Tomasso het volgende:
Hoppakee, om maar weer met een gerucht te komen:
[..]
Nintendo heeft Wiichannel.com geregged.
zomgquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Tomasso het volgende:
Hoppakee, om maar weer met een gerucht te komen:
[..]
Nintendo heeft Wiichannel.com geregged.
Halo op 10quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
1. Zelda (Wii, Nintendo)
10. Halo 3 (Xbox 360)
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Ik wil dat je uitstaande wii's kunt "bellen".
Ik wil dat mijn wiimote tot leven komt als ik een friendsinvite krijg om een game te spelen. Daarbij wil ik natuurlijk wel kunnen uitmaken dat ie mij 's nachts niet lastig gaat vallen
quote:Just when you think Nintendo has no more Wii related mysteries the company hits you with another one and this time it is the addition of Wiichannel.com to the list of Nintendo owned domains. Rumors of a Wii dedicated interactive channel that will carry animations, games and game trailers, TV shows and other audio/visual content have already started doing the rounds but as most of us have found the hard way, Nintendo is not playing by the book on this one; so expect nothing and anticipate everything.
True. Ik wil hem nu alquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef Sjotime het volgende:
Het nieuwe Mario filmpje vind ik echt gaaf,.... krijg meer een idee van het spel
quote:Logitech a major manufacturer in peripherals such as computer input devices has announced that they are supporting the Wii platform.
Logitech’s Ruben Mookerjee, Director of Product Marketing for Interactive Entertainment stated the following:
“Logitech is always considering the newest platforms, technologies and opportunities to provide great peripherals, the new Nintendo Wii platform is intriguing and with their innovative controller approach, we think it will be successful in the marketplace. At this time, we cannot comment on any products we are working on or specific platform support; however, given Logitech’s history of working with Nintendo, especially with the Logitech Speed Force Wheel, we look forward to supporting the platform.”
With Nintendo being open about third-party peripheral/accessory support its no doubt that Nintendois reaching out to all sorts of third-parties like never before.
http://news.spong.com//detail/news.jsp?prid=10124&&cb=0.7546342349275693
welk nieuw filmpje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef Sjotime het volgende:
Het nieuwe Mario filmpje vind ik echt gaaf,.... krijg meer een idee van het spel
Of... You can't wait for it to begin, but once it starts it's over before you know itquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wii is like christmas, you can't wait for it to begin, but once it starts, you never want it to stop < net bedacht![]()
![]()
Fanmade.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag ergens een plaatje van een wii die eruit zag als een nes. is dat een echte faceplate of was het een fanmade plaatje?
PS3 is like christmas. It will cost you a shitload of money.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Of... You can't wait for it to begin, but once it starts it's over before you know it![]()
Jawel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
gewoon een vraagje: ik kan me herinneren uit de vorige Wii-topics dat de Wii/Revolution juist een pure game machine zou worden en dat iedereen dat juist een voordeel vond. Maar nu krijg je al internet op je Wii, misschien dadelijk telefoneren... stapt Nintendo dan niet juist af van die 'pure' game-console?
Dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef Tain het volgende:
Warem deze al langsgekomen
Elebits
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jah, maar de PS3 (alhoewel ik hier wel een beetje mn twijfels heb) en vooral de 360 zijn nog steeds ontworpen met games in gedachte. Tuurlijk heeft de 360 ook media-shit enzo, maar dat is ondergeschikt aan de games op de 360. Maar ik vind het raar omdat Nintendo altijd heeft gezegd dat gamen het enige is wat een console moet doen, en nu komen ze met een DVD-speler, internet en heel misschien dus telefoneren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het is zo van, de console is ontworpen met games in gedachte. De extraatjes zijn er gewoon bijgekomen omdat het gemakkelijk is. PS3 is bijv. zo ontworpen met Blu-ray in gedachte en Xbox 360 is ontworpen met allerlei media shit in gedachte.
Niets met respect te maken..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
We weten het Tain, lijkt slechter dan een dreamcast game. Konami heeft geen respect voor Nintendo zeg ik je.
[afbeelding]
nee maar het mag toch wel iets strakker allemaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elebits 'ziet er niet uit' omdat er een ander soort stijl is gekozen dan bij 'realistische' games. Wat wil je dan? Elebits spelen in een Gears of War uiterlijk?
Cooking Mama was toch al bevestigd? Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Mik op het flesje... Til em de lucht in met je wiimote.... Daarna kun je je wiimote draaien om het flesje te draaien
OMG kookspellen!! NU!!
dat het niet realistisch bedoeld is betekent niet dat je weg kan komen met weinig detail. low-polygon 3d-modellen en lage-resolutie textures zijn niet nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elebits 'ziet er niet uit' omdat er een ander soort stijl is gekozen dan bij 'realistische' games. Wat wil je dan? Elebits spelen in een Gears of War uiterlijk?
De game is dan ook nog niet af. Je kan beter hiermee beginnen en dan upgraden dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
dat het niet realistisch bedoeld is betekent niet dat je weg kan komen met weinig detail. low-polygon 3d-modellen en lage-resolutie textures zijn niet nodig.
maar het grootste probleem is de afwezigheid van anti-aliasing. met een beetje AA eroverheen ziet het er gelijk een stuk beter uit.
Zoals Chromehounds e,d?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?
dit is iets overdreven, wacht er dan mee totdat je iets betere beelden hebt. Nu verliezen mensen gelijk al hun interesse door de slechte graphics...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game is dan ook nog niet af. Je kan beter hiermee beginnen en dan upgraden dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?
ow, dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want graphicshoeren zijn sowieso niet de doelgroep
oud of niet het is wel vetquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast al oud:
http://www.gameklip.com/v/589/
Wario Ware filmpje
Ziet er cool uit, al hoef je vast niet precies de controller te houden zoals ze bedoelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast al oud:
http://www.gameklip.com/v/589/
Wario Ware filmpje
Aparte theorie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:51 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, maar de PS3 (alhoewel ik hier wel een beetje mn twijfels heb) en vooral de 360 zijn nog steeds ontworpen met games in gedachte. Tuurlijk heeft de 360 ook media-shit enzo, maar dat is ondergeschikt aan de games op de 360. Maar ik vind het raar omdat Nintendo altijd heeft gezegd dat gamen het enige is wat een console moet doen, en nu komen ze met een DVD-speler, internet en heel misschien dus telefoneren.
Niet dat ik het erg vind dat die opties erop zitten hoor (alhoewel ik dat internet een beetje nutteloos vind zonder HD), maar het lijkt erop dat Nintendo toch ook een beetje richting de multimedia-kant opgaat.
De tering wat slechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef Tain het volgende:
Warem deze al langsgekomen
Elebits
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja 3x.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh je hebt het al gespeeld?
Boeiend, alsof elk 360 launchtitel zo mooi was.quote:
Sinds wanneer ben jij een graphic hoertjequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boeiend, alsof elk 360 launchtitel zo mooi was.
Of elke Ps2 game. Of elke Xbox game.
Ik denk het welquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een graphic hoertje
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheidquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat telefoneren gaat niet gebeuren, hooguit een berichtje naar een friend oid. Dat internet is gewoon gericht op games, en misschien het Wiichannel, waar je trailers etc kan downen. Dus zie het als een soort xbox Live.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
gewoon een vraagje: ik kan me herinneren uit de vorige Wii-topics dat de Wii/Revolution juist een pure game machine zou worden en dat iedereen dat juist een voordeel vond. Maar nu krijg je al internet op je Wii, misschien dadelijk telefoneren... stapt Nintendo dan niet juist af van die 'pure' game-console?
ga jij nu ook al beginnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheid
Go figure
Is het niet waar dan?quote:
Wow, vet, sarcasmequote:Op donderdag 25 mei 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheid
Go figure
Die is tenminste nog gecancelledquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:38 schreef kepler het volgende:
ik weet het niet meer
de Wii lijkt me cool, de 360 is cool en de PS3 lijkt me ook erg cool
klaar
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
http://zachstroum.wordpre(...)ndo-e3-booth-photos/
E3 booth foto's zonder mensen erop
quote:Here's a close-up of one of "my" Metroid units. Yes, an actual full-sized DVD with the Metroid demo was inserted into the unit. I know, because I had to guard the system while the software was in there. The wire coming from the controller was just for E3, so that people wouldn't wander off with the hardware, but the nunchaku will have a wire coming out of it.
Ja misschien wel,.... vind het altijd maar raar dat een console alles is en de rest niks..... definitie van fanboys denk ik. Dat is jammer want echt elke next gen console heeft potentie en haar eigen coole games. Dat je dat niet trekt of niet mee eens bent ok, maar om dan mindere punten over een console aan te kaarten puur om te dissen is zo 14 jarig.quote:
Je zal mij niet horen zeggen dat 1 console niks positiefs heeftquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja misschien wel,.... vind het altijd maar raar dat een console alles is en de rest niks..... definitie van fanboys denk ik. Dat is jammer want echt elke next gen console heeft potentie en haar eigen coole games. Dat je dat niet trekt of niet mee eens bent ok, maar om dan mindere punten over een console aan te kaarten puur om te dissen is zo 14 jarig.
quote:I still don't understand why one would refer to the Wii as a GCN Turbo/1.5/etc....
Is the system not more powerful than an Xbox?
I believe it is...therefore...Xbox 180, bitch.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=140508quote:Six million people to have a Wii by next year
Thursday 25-May-2006 9:51 AM Nintendo predicts bouyant sales for its next-gen console by March 2007
Nintendo has predicted sales of six million units by next March for its upcoming home console, the Wii. That's according to Reuters, anyway. Furthermore, the company expects to have flogged over 17 million units of software during the current financial year.
Nintendo's predictions arrive as the company announced a 19 percent fall in annual operating profits, blamed on dwindling sales of the GameCube - that little purple thing in the corner of your room, just in case you've been wracking your brains, trying to remember what the hell it is for a while.
An annual operating profit of 110 billion yen is expected by the end of March 2007 - less than the predicted 113.74 billion yen by, er, some yen. Nintendo is hoping that the forthcoming Wii will give them ample excuse to roll around in a giant money pit shouting, "Rub my back Martha, there's a barnacle in my bathrobe!".
Voor de PS3 weet je dat er games als MGS, Final Fantasy en Gran Turismo voor gaan verschijnen. Sowieso ook weer een must-have dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps3 is dan weer een heel ander verhaal, die lijkt me echt gewoon kut zonder goede launchgames![]()
Is dat nou goed of slecht?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=140508
Ze hebben Snake nog niet bekend gemaaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
Zero Suit Samus
[afbeelding]
Wario
[afbeelding]
http://www.smashbros.com/en/characters/index.html
Smash Bros
Klopt, zeker must have gamesquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor de PS3 weet je dat er games als MGS, Final Fantasy en Gran Turismo voor gaan verschijnen. Sowieso ook weer een must-have dus.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ze hebben Snake nog niet bekend gemaaktIk wil meer weten over de aanvallen van Snake.
quote:The following is a list from IGN Insider Japan Magazine of Wii titles and publishers:
Note: Some titles may have been announced previously.
Action Game - Takara Tomy
Action Game - From Software
Battle Action - Takara Tomy
Bokujou Monogatari - Marvelous Interactive
Character Action Game - MTO
Chou Shittou Caduceus NEO - Atlus
Cooking Mama - Taito
Densha De Go! - Taito
Kawa no Nushi Tsuri - Marvelous Interactive
Louis to Mirai Dorobou - Buena Vista Games
Machi-Kuru Domino - Success
Motto! Mawasunda!! - Taito