werd getypt (door king of cubes)in topic nummer 2 vond dat wel grappigquote:Ben net terug uit de toekomst
Xbox 360 komt uit>>>>>> ps2 verkoopt nog steeds meer dan de xbox 360
ps3 komt uit>>>>>> xbox 360 wordt in de verkopen verpulvert
revo komt uit>>>>> Het flopt na een jaar en Nintendo gaat alleen nog maar portables maken
Xbox 360 wordt de N64 van de vorige eeuw, de ps3 wordt de ps1 van de vorige eeuw en de Revo de dreamcast.
Nou, dan ben je denk ik nu tevredenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:28 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben dan wel Nintendo fanboy maar of ik een REV ga kopen weet ik nog zo net niet. Ik zit niet op grote vernieuwingen te wachten ik wil gewoon een Gamecube 2 met wat verbeteringen. (DVD speler, Online service, betere third party support) dan ben ik tevreden![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:21 schreef P-Style het volgende:
...Natuurlijk gaan Sony en Microsoft geen plannen van Nintendo jatten!De ontwerpen en specificaties van de volgende generatie consoles zijn allang klaar! Het enige wat nog kan veranderen zijn dingen als de hoeveelheid RAM....
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:Wii koopt er nou nog Nintendo? Dat is toch hardstikke jaren 80 en onzettend kinderachtig?
laat ik maar geen oude post van jouw plaatsen... want die zijn soms über triest....quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
laat ik maar geen oude post van jouw plaatsen... want die zijn soms über triest....![]()
Je vroeg er om....quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Als Nintendo niks laat zien op E3 zijn ze of dom, of Revolution is ongelofelijk mega-vet. Ik denk de eerste, maar ik hoop de laatste.
Sowieso krijgt Revolution iets dat de niXbox of Pisstation 3 niet krijgen, dus dat moet wel spannend zijn.
Dat werd niet door mij getypt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:21 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
werd getypt (door king of cubes)in topic nummer 2 vond dat wel grappig![]()
Ik was toen in een casual bui.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:36 schreef BroesWillems het volgende:
Ook uit een oud topic...
[..]
Nou, dan ben je denk ik nu tevreden![]()
Ligt eraan of het aanslaat denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk niet dat de Wiimote (vreselijk naam trouwens) de nieuwe industry-standard zal worden. Daar is het toch te bijzonder voor. Bovendien lijkt het me niet geschikt voor alle soorten games.
Hmjah, maar als je bijv dat filmpje kijkt zie je gewoon ECHT goede gfx (vind ik persoonlijk) zeker als je hoord dat nintendo zecht dat ze zich daar niet op concentreren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ziet er prima uit en dat op Gamecube hardware, maw het wordt waarschijnlijk nog beter
quote:
Oh, natuurlijk. Dat zie je ook met Microsoft en de Eyetoy imitatie. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Eyetoy de toekomst is voor besturing van games.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ligt eraan of het aanslaat denk ik.
Als er geld mee te verdienen valt volgt er altijd wel iemand
Sony probeert het nu al over te nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk niet dat de Wiimote (vreselijk naam trouwens) de nieuwe industry-standard zal worden. Daar is het toch te bijzonder voor. Bovendien lijkt het me niet geschikt voor alle soorten games.
Oh boehoe jank jank. Sony heeft ook een motion controller. Boehoee. Als je daarover wilt zeiken kan je het best in een sony topic zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sony probeert het nu al over te nemen.
Jij denkt dat we over 20 jaar nog steeds met de huidige controllers spelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Dat zie je ook met Microsoft en de Eyetoy imitatie. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Eyetoy de toekomst is voor besturing van games.
Jij snapt PI's niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh boehoe jank jank. Sony heeft ook een motion controller. Boehoee. Als je daarover wilt zeiken kan je het best in een sony topic zitten.
Laat het hier gaan over de gezelligheid van games en genieten van een console.
Die wil ik hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef Koentje3 het volgende:
http://img209.imageshack.us/my.php?image=redlight2ug.jpg
Vast niet, maar ook niet puur met een wiimotequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij denkt dat we over 20 jaar nog steeds met de huidige controllers spelen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
tvp en shit
quote:IGN Wii: How are the Wii controller and nunchuck attachment being used to control Rayman?
Michel Ancel: A lot of our innovative new control features were shown in our trailer at E3. I will talk a bit about those, but we don't want to divulge too much just yet!
Ray's movements. With the nunchuck stick you can move Rayman, making him jump, roll and run.
The fighting part is very different from what you are used to. Here, the Wii controller (remote part) allows us to create deep interaction between Rayman and the player. If you give a real punch move, Rayman makes the same punch on screen, or in other words, if you make a punch from right to left, Rayman does the same move from right to left.
If you shake the controller, Rayman will do some special kung-fu style moves.
Grappling: If you make a quick move with the nunchuck, Rayman will grapple the nearest enemies and objects. You can then make them spin around Rayman and throw them (as projectiles) just by swinging the nunchuck around your head.
Dive attack (one of the super attacks): while Rayman is in the air, he can perform an earthquake ground shaking move. Just gesture both pads downward to do it. These controls are very easy to learn because both of your hands directly control Rayman's hands.
Rayman will also be able to use creatures in the game. To ride them, you have to twist the Wii main controller in order to direct the creatures in certain ways. You can imagine that it feels very natural to control an eagle in the air or a shark underwater just by moving your hands in the direction you want to go.
Last but not least, you will be able to dance with the bunnies! I will let your imagination fly on that one!
Nee, zeker niet. Het zal de Wii alleen maar goed doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat is helemaal niet erg
Nee, ik denk dat dat op dit moment Square-Enix is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef P-Style het volgende:
Het lijkt erop dat Ubisoft de grootste third-party-Wii-fan is.
Kojima? Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
De grootste Wii-fanboy is Kojima, volgens mij.
Dragon Quest Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn beide exclusief en beide @ launch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SE heeft nog niets laten zien, dus ik ga ook voor Ubi
quote:Here it is stay tuned to this post during the day as we update you with information from Nintendo Power July Issue which includes a 17-Page BLOWOUT on Wii information!
Meer laterquote:The 17-Page Blowout on Wii information starts off with screenshots and little previews of numerous games. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Project H.A.M.M.E.R, Smash Bros, Warioware: Smooth Moves, Excite Truck, Zelda: TP, Disaster: Day of Crisis and has small info on WiiConnect24 which mentioned load times and daily updates etc.
First feature is on Red Steel. Production of the game started in June 2005. The team was a combination of developers (total of 85) from all over Ubisoft who worked on games such as Ghost Recon: AW to Prince of Persia: ST.
Mwah, hij pakt echt ieder interview aan om te vertellen dat hij zo graag iets voor de Wii wil maken en dat het hem echt zo geweldig lijkt.quote:
Ja, oké. Enthausiast is hij wel. Ik vraag me af of hij al aan een Wii-project bezig is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Mwah, hij pakt echt ieder interview aan om te vertellen dat hij zo graag iets voor de Wii wil maken en dat het hem echt zo geweldig lijkt.
Er is in ieder geval nog geen info over vrijgegeven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een enkele Kojima project op dit moment.
Ik ben er ook een beetje bang voor. Gaat volgens mij een tweede Crystal Chronicles worden. Alhoewel ik wel hoorde dat het DQ verhaal al een tijdje op de plank lag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Dragon Quest Swords voor een game? Een spin-off zeker? Want ik kan me niet voorstellen dat ze in die korte tijd een volwaarde DQIX hebben kunnen maken. Die zal wel weer voor de PS3 verschijnen, dus vandaar lijkt SE mij geen echte third-party-wii-fan.
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er is in ieder geval nog geen info over vrijgegeven.Wat wel zeker is, is dat als hij een Wii game gaat maken, hij het uiterste uit de Wii zal halen.
Ubisoftquote:Red Steel teams goal is to make Red Steel to set the standard for future FPS games on the Wii. They also confirm it is a launch title. Best of all they plan this game to become a franchise.
Die... wàt precies ontwikkelde?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.
Mooi.quote:
quote:Very small feature on Medal of Honor: Airborne. There is one small screenshot but it looks really good and the game may have some great lighting. The game is slated for a Fall 2006 release. The game is about members of the 82nd and 101st Airborn divisions in Operation Husky in Sicily, Italy.
:Squote:
quote:Next feature is about Tony Hawk: Downhill Jam. Producer of the game says “We explored a bunch of concepts, but this one-a racing game-made the most sense. It just fit. The core controls and gameplay mechancis are still there. What we’re doing is funneling them into a different type of game; taking it from a trick-based game to more of a racing-based game with tricks.” More talk about the game from the team etc. Tilting is done as part of motion. Do some tricks in the game and you get to do a power boost (called Zone Bone) by shaking the remote and you can knock other players. Developers first started on a Gamecube controller and then moved to the Wii-mote. To make it more realistic developers attached the Wii-mote to an actual skateboard. They are still deciding if they want an accessory (skateboard?) attachment for the game.
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
DQIX zal exclusief zijn voor de Wii.
Jep, helaas wel... En waarschijnlijk met een leuk budget, zodat er flink reclame voor wordt gemaakt..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze het willen of niet dit spel komt er wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
OMG, mis ik het weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb net gamekings gezien
HOE DURFEN ZE ZO MATIG TE DOEN OVER DE Wii
STELLETJE BASTARDS
This program is sponsored by..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb net gamekings gezien
HOE DURFEN ZE ZO MATIG TE DOEN OVER DE Wii
STELLETJE BASTARDS
Ik heb het ook gezien en ze waren niet matig hoor. Ze waren gematigd enthousiast.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb net gamekings gezien
HOE DURFEN ZE ZO MATIG TE DOEN OVER DE Wii
STELLETJE BASTARDS
Dat heb je niet. Of je moet zo'n kastje hebben staan, maar dan mag je dat niet vertellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef MacGreagor het volgende:
Dat ik ze kijkcijfers heb gegeven GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Twee onwaarheden; DQ9 is helemaal niet aangekondigd voor de Wii (en ga dr maar niet vanuit dat ie exclusive wordt, mocht ie komen).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
DQIX zal exclusief zijn voor de Wii.
Dragon Quest Swords is inderdaad een spin-off.
[..]
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.
Hij is niet aangekondigd, maar aangezien de Wii marktleider zal worden (in ieder geval in Japan), komt de franchise gewoon naar de Wii toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Twee onwaarheden; DQ9 is helemaal niet aangekondigd voor de Wii (en ga dr maar niet vanuit dat ie exclusive wordt, mocht ie komen).
Hij begon ermee zodra hij de controller zag. Het hangt natuurlijk af hoe hard hij er aan werkt of watvoor prioriteit de game heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef alex4allofyou het volgende:
Er is nog helemaal niets bekend over Kojima die op de Wii een game gaat maken. Hij heeft t er nog veels te druk voor ivm Metal Gear en de online Metal Gear. Kan dus nog wel jaren duren
quote:Nintendo Power interviews Tomb Raider creator Toby Gard. When asked about Wii he replied “To be honest with you, I don’t know an awful lot about (Wii). I haven’t got any of the inside scoops yet. (Laughs) It would certainly be interesting to see what we could do with the mostion sensor on the controller. And I think that always the strength with Nintendo is their interface, how they always innovate on the interface with the game. But of course, it’s something I’m interested in investigating. I’m a huge fan of Nintendo. It’s always been sort of a dream of mine to work with Nintendo.”
Jij maakt jezelf soms echt belachelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is niet aangekondigd, maar aangezien de Wii marktleider zal worden (in ieder geval in Japan), komt de franchise gewoon naar de Wii toe.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf soms echt belachelijk.
idd, ubisoft maakt nu al echt geweldige games op de Wii (denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mooi.
Dat is dus een exclusieve franchise, en gegarandeerde third-party support na Red Steel.![]()
Ik las 'moist sensor'. Zat me al af te vragen hoe ze dat gingen combineren met het spelen met Lara Croftquote:
quote:Nintendo Power was asked about NiGHTS and they had the following to say: “Actually, if there’s any existing franchise that seems tailer-made for Wii, it’s NiGHTS. Rumors from Japan suggest that such a game is in development, but Sega of America denies its existence. We’ll keep buggin’ em.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |