Of omdat Windows het meest gebruikt wordt? Als je dan een virus schrijft... heb je meer bereik...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Klopt alleen weken virus het beste op windows omdat het brak is. De rest van de os'en hebben bijna geen last van virussen... omdat het gewoon veel moeilijker is om er een te schrijven die ook goed werk omdat de rest wel de veiligheid wel op orde heeft.
Precies. En ik denk niet dat iemand de moeite gaat nemen om zich zó in de Wii-architectuur (zowel hardware als OS/firmware) te verdiepen om een virus voor Wii te schrijven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
Of omdat Windows het meest gebruikt wordt? Als je dan een virus schrijft... heb je meer bereik...
lees: omdat ze niet interessant genoeg zijn om een virus voor te schrijven. Je wilt bekendheid, pak dan het meest gebruikte os met domme gebruikers ipv de nerd die linux/bsd zelf dichtgetimmerd heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Klopt alleen weken virus het beste op windows omdat het brak is. De rest van de os'en hebben bijna geen last van virussen... omdat het gewoon veel moeilijker is om er een te schrijven die ook goed werk omdat de rest wel de veiligheid wel op orde heeft.
Klopt, maar die zijn volgens mij alleen een gevaar als je al software/hardware gebruikt, die beveiligingen van je PSP/DS omzeilt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom niet, er zijn ook al psp en ds verpestende virussen verschenen.
Niet alleen hoor. De structuur achter Linux en Mac OS X is moeilijker te kraken dan die van windows om het maar simpel te zeggen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Of omdat Windows het meest gebruikt wordt? Als je dan een virus schrijft... heb je meer bereik...
Nintendo heeft Wiichannel.com geregged.quote:Rumours are strife that they say the last secret is an interactive channel, which the Wii can connect to using Wii Connect24 even when the console itself is turned off. Apparently, the Wii Channel will interact with the game currently in the console and let us know of the latest updates (levels and demos) available at the time. It will also not be like real time TV because of bandwidth.
Next, the Wiimote. Apparently - it will have a microphone built into it. With the speaker it can be used for a telephone service like Skype, with the possibility of video (through a future Wii attachment probably). Nintendo wants every person in the home to have their own Wiimote, because it identifys who you are when you play the console. It stores your phonebook, interests and so forth.
Rumour Summary:
* Wii Channel (interactive)
* Mic built into Wiimote
* Wiimote used as VoIP phone
* Wiimote has phonebook/address book for contacts
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Platina het volgende:
Tering ik heb niet echt veel meer te vertellen over de Wii ,maar damn wat praten jullie hier in een aardig rap tempo veel topics bij elkaar, 87 al en het ding is niet eens uit, is toch te gek voor woorden
Mic lijkt me logisch, heeft DS ook. Adresboek lijkt me ook logisch, zelfs m'n iPod heeft een adresboek, en telefoon, tsja da's ook vrij logisch als je internet + mic hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Tomasso het volgende:
Hoppakee, om maar weer met een gerucht te komen:
[..]
Nintendo heeft Wiichannel.com geregged.
zomgquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Tomasso het volgende:
Hoppakee, om maar weer met een gerucht te komen:
[..]
Nintendo heeft Wiichannel.com geregged.
Halo op 10quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamefront.de/
Famitsu-Survey about Next Generation-Consoles and -Games
24.05.06 - Famitsu asked its readers which games they look forward to the most after E3:
1. Zelda (Wii, Nintendo)
2. Final Fantasy XIII (PS3, Square Enix)
3. Metal Gear Solid 4 (PS3, Konami)
4. Dragon Quest Swords: (Wii, Square Enix)
5. Super Smash Bros. Brawl (Wii, Nintendo)
6. Super Mario Galaxy (Wii, Nintendo)
7. Final Fantasy III (NDS, Square Enix)
8. Monster Hunter 3 (PS3, Capcom)
9. Biohazard-Series (Wii, Capcom)
10. Halo 3 (Xbox 360)
Which Hardware are you looking forward to the most right now??
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
What do you think about the pricing of PlayStation3?
88,4 % - I think, the price is high.
10,9 % - The price is fitting.
0,7 % - The console is cheap.
inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Ik wil dat je uitstaande wii's kunt "bellen".
Ik wil dat mijn wiimote tot leven komt als ik een friendsinvite krijg om een game te spelen. Daarbij wil ik natuurlijk wel kunnen uitmaken dat ie mij 's nachts niet lastig gaat vallen
quote:Just when you think Nintendo has no more Wii related mysteries the company hits you with another one and this time it is the addition of Wiichannel.com to the list of Nintendo owned domains. Rumors of a Wii dedicated interactive channel that will carry animations, games and game trailers, TV shows and other audio/visual content have already started doing the rounds but as most of us have found the hard way, Nintendo is not playing by the book on this one; so expect nothing and anticipate everything.
True. Ik wil hem nu alquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef Sjotime het volgende:
Het nieuwe Mario filmpje vind ik echt gaaf,.... krijg meer een idee van het spel
quote:Logitech a major manufacturer in peripherals such as computer input devices has announced that they are supporting the Wii platform.
Logitech’s Ruben Mookerjee, Director of Product Marketing for Interactive Entertainment stated the following:
“Logitech is always considering the newest platforms, technologies and opportunities to provide great peripherals, the new Nintendo Wii platform is intriguing and with their innovative controller approach, we think it will be successful in the marketplace. At this time, we cannot comment on any products we are working on or specific platform support; however, given Logitech’s history of working with Nintendo, especially with the Logitech Speed Force Wheel, we look forward to supporting the platform.”
With Nintendo being open about third-party peripheral/accessory support its no doubt that Nintendois reaching out to all sorts of third-parties like never before.
http://news.spong.com//detail/news.jsp?prid=10124&&cb=0.7546342349275693
welk nieuw filmpje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef Sjotime het volgende:
Het nieuwe Mario filmpje vind ik echt gaaf,.... krijg meer een idee van het spel
Of... You can't wait for it to begin, but once it starts it's over before you know itquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wii is like christmas, you can't wait for it to begin, but once it starts, you never want it to stop < net bedacht![]()
![]()
Fanmade.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag ergens een plaatje van een wii die eruit zag als een nes. is dat een echte faceplate of was het een fanmade plaatje?
PS3 is like christmas. It will cost you a shitload of money.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Of... You can't wait for it to begin, but once it starts it's over before you know it![]()
Jawel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
gewoon een vraagje: ik kan me herinneren uit de vorige Wii-topics dat de Wii/Revolution juist een pure game machine zou worden en dat iedereen dat juist een voordeel vond. Maar nu krijg je al internet op je Wii, misschien dadelijk telefoneren... stapt Nintendo dan niet juist af van die 'pure' game-console?
Dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef Tain het volgende:
Warem deze al langsgekomen
Elebits
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jah, maar de PS3 (alhoewel ik hier wel een beetje mn twijfels heb) en vooral de 360 zijn nog steeds ontworpen met games in gedachte. Tuurlijk heeft de 360 ook media-shit enzo, maar dat is ondergeschikt aan de games op de 360. Maar ik vind het raar omdat Nintendo altijd heeft gezegd dat gamen het enige is wat een console moet doen, en nu komen ze met een DVD-speler, internet en heel misschien dus telefoneren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het is zo van, de console is ontworpen met games in gedachte. De extraatjes zijn er gewoon bijgekomen omdat het gemakkelijk is. PS3 is bijv. zo ontworpen met Blu-ray in gedachte en Xbox 360 is ontworpen met allerlei media shit in gedachte.
Niets met respect te maken..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
We weten het Tain, lijkt slechter dan een dreamcast game. Konami heeft geen respect voor Nintendo zeg ik je.
[afbeelding]
nee maar het mag toch wel iets strakker allemaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elebits 'ziet er niet uit' omdat er een ander soort stijl is gekozen dan bij 'realistische' games. Wat wil je dan? Elebits spelen in een Gears of War uiterlijk?
Cooking Mama was toch al bevestigd? Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Mik op het flesje... Til em de lucht in met je wiimote.... Daarna kun je je wiimote draaien om het flesje te draaien
OMG kookspellen!! NU!!
dat het niet realistisch bedoeld is betekent niet dat je weg kan komen met weinig detail. low-polygon 3d-modellen en lage-resolutie textures zijn niet nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elebits 'ziet er niet uit' omdat er een ander soort stijl is gekozen dan bij 'realistische' games. Wat wil je dan? Elebits spelen in een Gears of War uiterlijk?
De game is dan ook nog niet af. Je kan beter hiermee beginnen en dan upgraden dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
dat het niet realistisch bedoeld is betekent niet dat je weg kan komen met weinig detail. low-polygon 3d-modellen en lage-resolutie textures zijn niet nodig.
maar het grootste probleem is de afwezigheid van anti-aliasing. met een beetje AA eroverheen ziet het er gelijk een stuk beter uit.
Zoals Chromehounds e,d?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?
dit is iets overdreven, wacht er dan mee totdat je iets betere beelden hebt. Nu verliezen mensen gelijk al hun interesse door de slechte graphics...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game is dan ook nog niet af. Je kan beter hiermee beginnen en dan upgraden dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?
ow, dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want graphicshoeren zijn sowieso niet de doelgroep
oud of niet het is wel vetquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast al oud:
http://www.gameklip.com/v/589/
Wario Ware filmpje
Ziet er cool uit, al hoef je vast niet precies de controller te houden zoals ze bedoelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast al oud:
http://www.gameklip.com/v/589/
Wario Ware filmpje
Aparte theorie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:51 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, maar de PS3 (alhoewel ik hier wel een beetje mn twijfels heb) en vooral de 360 zijn nog steeds ontworpen met games in gedachte. Tuurlijk heeft de 360 ook media-shit enzo, maar dat is ondergeschikt aan de games op de 360. Maar ik vind het raar omdat Nintendo altijd heeft gezegd dat gamen het enige is wat een console moet doen, en nu komen ze met een DVD-speler, internet en heel misschien dus telefoneren.
Niet dat ik het erg vind dat die opties erop zitten hoor (alhoewel ik dat internet een beetje nutteloos vind zonder HD), maar het lijkt erop dat Nintendo toch ook een beetje richting de multimedia-kant opgaat.
De tering wat slechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef Tain het volgende:
Warem deze al langsgekomen
Elebits
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja 3x.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh je hebt het al gespeeld?
Boeiend, alsof elk 360 launchtitel zo mooi was.quote:
Sinds wanneer ben jij een graphic hoertjequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boeiend, alsof elk 360 launchtitel zo mooi was.
Of elke Ps2 game. Of elke Xbox game.
Ik denk het welquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een graphic hoertje
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheidquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat telefoneren gaat niet gebeuren, hooguit een berichtje naar een friend oid. Dat internet is gewoon gericht op games, en misschien het Wiichannel, waar je trailers etc kan downen. Dus zie het als een soort xbox Live.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
gewoon een vraagje: ik kan me herinneren uit de vorige Wii-topics dat de Wii/Revolution juist een pure game machine zou worden en dat iedereen dat juist een voordeel vond. Maar nu krijg je al internet op je Wii, misschien dadelijk telefoneren... stapt Nintendo dan niet juist af van die 'pure' game-console?
ga jij nu ook al beginnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheid
Go figure
Is het niet waar dan?quote:
Wow, vet, sarcasmequote:Op donderdag 25 mei 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheid
Go figure
Die is tenminste nog gecancelledquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:38 schreef kepler het volgende:
ik weet het niet meer
de Wii lijkt me cool, de 360 is cool en de PS3 lijkt me ook erg cool
klaar
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
http://zachstroum.wordpre(...)ndo-e3-booth-photos/
E3 booth foto's zonder mensen erop
quote:Here's a close-up of one of "my" Metroid units. Yes, an actual full-sized DVD with the Metroid demo was inserted into the unit. I know, because I had to guard the system while the software was in there. The wire coming from the controller was just for E3, so that people wouldn't wander off with the hardware, but the nunchaku will have a wire coming out of it.
Ja misschien wel,.... vind het altijd maar raar dat een console alles is en de rest niks..... definitie van fanboys denk ik. Dat is jammer want echt elke next gen console heeft potentie en haar eigen coole games. Dat je dat niet trekt of niet mee eens bent ok, maar om dan mindere punten over een console aan te kaarten puur om te dissen is zo 14 jarig.quote:
Je zal mij niet horen zeggen dat 1 console niks positiefs heeftquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja misschien wel,.... vind het altijd maar raar dat een console alles is en de rest niks..... definitie van fanboys denk ik. Dat is jammer want echt elke next gen console heeft potentie en haar eigen coole games. Dat je dat niet trekt of niet mee eens bent ok, maar om dan mindere punten over een console aan te kaarten puur om te dissen is zo 14 jarig.
quote:I still don't understand why one would refer to the Wii as a GCN Turbo/1.5/etc....
Is the system not more powerful than an Xbox?
I believe it is...therefore...Xbox 180, bitch.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=140508quote:Six million people to have a Wii by next year
Thursday 25-May-2006 9:51 AM Nintendo predicts bouyant sales for its next-gen console by March 2007
Nintendo has predicted sales of six million units by next March for its upcoming home console, the Wii. That's according to Reuters, anyway. Furthermore, the company expects to have flogged over 17 million units of software during the current financial year.
Nintendo's predictions arrive as the company announced a 19 percent fall in annual operating profits, blamed on dwindling sales of the GameCube - that little purple thing in the corner of your room, just in case you've been wracking your brains, trying to remember what the hell it is for a while.
An annual operating profit of 110 billion yen is expected by the end of March 2007 - less than the predicted 113.74 billion yen by, er, some yen. Nintendo is hoping that the forthcoming Wii will give them ample excuse to roll around in a giant money pit shouting, "Rub my back Martha, there's a barnacle in my bathrobe!".
Voor de PS3 weet je dat er games als MGS, Final Fantasy en Gran Turismo voor gaan verschijnen. Sowieso ook weer een must-have dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps3 is dan weer een heel ander verhaal, die lijkt me echt gewoon kut zonder goede launchgames![]()
Is dat nou goed of slecht?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=140508
Ze hebben Snake nog niet bekend gemaaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
Zero Suit Samus
[afbeelding]
Wario
[afbeelding]
http://www.smashbros.com/en/characters/index.html
Smash Bros
Klopt, zeker must have gamesquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor de PS3 weet je dat er games als MGS, Final Fantasy en Gran Turismo voor gaan verschijnen. Sowieso ook weer een must-have dus.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ze hebben Snake nog niet bekend gemaaktIk wil meer weten over de aanvallen van Snake.
quote:The following is a list from IGN Insider Japan Magazine of Wii titles and publishers:
Note: Some titles may have been announced previously.
Action Game - Takara Tomy
Action Game - From Software
Battle Action - Takara Tomy
Bokujou Monogatari - Marvelous Interactive
Character Action Game - MTO
Chou Shittou Caduceus NEO - Atlus
Cooking Mama - Taito
Densha De Go! - Taito
Kawa no Nushi Tsuri - Marvelous Interactive
Louis to Mirai Dorobou - Buena Vista Games
Machi-Kuru Domino - Success
Motto! Mawasunda!! - Taito