And I'm feeling good!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
It's a new dawn, a new day, a new life... for me...
hij is nogsteeds niet omhoog? Heb je niet een handige klusser in je familie of vriendenkring?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga straks -desnoods met geweld- mn rolgordijn omhoog krijgen, en daarna mn kamer opruimen en schoonmaken, met licht dus. Verder geen plannen..
Wat een toffe quote om uit de context te nemen en in een geheel andere context te plaatsen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hij is nogsteeds niet omhoog? Heb je niet een handige klusser in je familie of vriendenkring?
Zie je, daar moet je dus altijd mee opletten met homo's. Die draaien alles naar hun eigen handquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een toffe quote om uit de context te nemen en in een geheel andere context te plaatsen.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hij is nogsteeds niet omhoog? Heb je niet een handige klusser in je familie of vriendenkring?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een toffe quote om uit de context te nemen en in een geheel andere context te plaatsen.
Knip er een leuk gatenpatroon in.quote:
kut en kutquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
kut en kutMaargoed een buurman dan? Anders sloop je het dalijk. Niet dat geen vertrouwen in je heb hoor.(anders krijgen we die "vrouwen-kunnen-meer-alsdan-mannen" disussie)
Als ik aan MissBliss denk heb ik nooit zo'n moeite 'm omhoog te krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Knip er een leuk gatenpatroon in..
Hij is al kapot, ik denk niet dat het systeem het nog gaat doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
kut en kutMaargoed een buurman dan? Anders sloop je het dalijk. Niet dat geen vertrouwen in je heb hoor.(anders krijgen we die "vrouwen-kunnen-meer-als-mannen" disussie)
Het dondert en bliksemt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
En het is bekant helemaal geen lekker weer
Dat krijg je met regen.quote:De sportdag was gisteren ook al in het water gevallen.
Hier in Rotterdam is het best te doen hoor....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
En het is bekant helemaal geen lekker weer
De sportdag was gisteren ook al in het water gevallen.
En voor dinsdag (weer een sportdag) ziet het er weer niet al te best uiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het dondert en bliksemt.!
[..]
Dat krijg je met regen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het best te doen hoor....
Dan gaan jullie toch watersporten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor dinsdag (weer een sportdag) ziet het er weer niet al te best ui.
Ziet er hetzelfde uit als een paar uur geledenquote:
Daar zong ik een aantal weken geleden al overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het best te doen hoor....
wat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zong ik een aantal weken geleden al over!
[afbeelding] Helemaal niets voor Rotterdaaaaam,
Helemaal niets voor Rotterdaaaaam,
Helemaal niets, helemaal niets,
Helemaal niets voor Rotterdaaaaam. [afbeelding]
Ja, er is weinig veranderd in de weerssituatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er hetzelfde uit als een paar uur geleden.
Dat jullie geen regen hebben, en wij hier wel.quote:
Doelpuntenregen zeker...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jullie geen regen hebben, en wij hier wel.
Ah. Iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jullie geen regen hebben, en wij hier wel.
eetse!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even lunchen. Aju!
Toen ging het over doelpunten iddquote:
Dan houden we daar maar over op nuquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ging het over doelpunten idd!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:32 schreef muhammad_ali het volgende:
3 minuten geleden hier ook nog. Nu regent het![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:33 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het zó leuk om jou te quoten.
Welke examens zijn er op komst?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:33 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het zó leuk om jou te quoten.
Ik zal eens posten in éém van die topics van je.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:34 schreef pberends het volgende:
Is de gemiddelde muzieksmaak slechter geworden?
Wat een hagel in Utrecht zeg.
Toch wel? Waarom open jij nooit topics trouwens?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zal eens posten in éém van die topics van je.
pberends wat is de definitie van zoinist precies?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch wel? Waarom open jij nooit topics trouwens?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch wel? Waarom open jij nooit topics trouwens?
Ik heb tot kwart voor 12 geslapen, dus jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:31 schreef muhammad_ali het volgende:
Goede middagis de slecht bui van gisternacht een beetje over?
Ik voel me geweldigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb tot kwart voor 12 geslapen, dus jaIk voel me wel fris en fruitig vandaag
![]()
En jij dan
?
Mooi zoquote:
Het verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een geweldige avatar is dit toch!![]()
![]()
!
Vooral die tekst erbij.
Brainpower die BVO disst.
Ik vind het wel lekker. Na zoveel hitte enzo. Moet ook een keerquote:
Dat is waar. Maar het is wel kut als je de hond moet uitlatenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Na zoveel hitte enzo. Moet ook een keer![]()
haha ik kan me voorstellen dat dat als enigzins vervelend zou kunnen worden ervaren (grootste undstatement 2006)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:51 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is wel kut als je de hond moet uitlatenGelukkig weet ik het tot nu toe aardig te vermijden
![]()
I know, ik vroeg ook over maandag. Hmm ik hoorde gister op mijn werk iemand over geschiedenis praten. Ze had het tegen mij maar ik ben alweer vergeten wat ze zijquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog geen. Ik heb weekend you know.
maandag: Geschiedenis.
Nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
I know, ik vroeg ook over maandag. Hmm ik hoorde gister op mijn werk iemand over geschiedenis praten. Ze had het tegen mij maar ik ben alweer vergeten wat ze zij![]()
wordt het moeilijk denk je?
Je hebt signature en ondertitel omgedraaid.quote:
Nee ik ga vandaag leren voor GS. Maar ik heb GS nog nooit moeilijk gevonden, lijkt me erg vreemd dat ik het examen dan ineens onmogelijk zou vinden...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
jij bent goed voorbereid volgens mij. Goedzo![]()
Inderdaad, en nu met de eerste bezigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet je voor geschiedenis nog steeds 2 van die kleine boekjes leren, over 2 onderwerpen?
Geschiedenis is examen is meestal niet moeilijk.
Succes ermee! en ze horen op het forum wel hoe je het gemaakt hebtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag leren voor GS. Maar ik heb GS nog nooit moeilijk gevonden, lijkt me erg vreemd dat ik het examen dan ineens onmogelijk zou vinden...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:57 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Je hebt signature en ondertitel omgedraaid.![]()
Merci beaucoup! Ik zal het wel laten weten jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Succes ermee! en ze horen op het forum wel hoe je het gemaakt hebt![]()
Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israël en Judea lagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
pberends wat is de definitie van zoinist precies?
Thx voor je uitlegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israël en Judea lagen.
quote:
Topic voor jou: Mo(u)h(h)am(m)ed!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:15 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ga nog maar ff ontbijten/lunchen
De vrouw van de C1000-reclamequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:33 schreef Burdie het volgende:
Dit weten jullie wel. Wie is dit ook alweer?
[afbeelding]
Niet dat ik weet. Ken d'r niet geloof ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:39 schreef Burdie het volgende:
Heet ze niet Judith? En waar was ze van... Big Brother ofzo? Please tell me, ik maak me er al weken druk om..
Toch ook Engels?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog geen. Ik heb weekend you know.
maandag: Geschiedenis.
Vooral diequote:
Nou-hou, ik kan al weken niet slapen hiervan, en dan weten jullie het ook gewoon niet...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ken d'r niet geloof ik.
Aha, anders maakt het ook niet uit. Engels kun/hoef je niet te lerenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Oh ja, ik zie het. Vong 'maandag' en 'Engels' op van m'n zusje, daarom.
Vong?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Oh ja, ik zie het. Vong 'maandag' en 'Engels' op van m'n zusje, daarom.
Ik snap niet waarom ze Het Schnitzelparadijs een Telefilm noemenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:41 schreef Airelle het volgende:
Voor zus:
[..]
Maar ik zeg je, het is saai.
Kijk eens op je toetsenbord waar de o zitquote:
Die was wel leuk trouwensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze Het Schnitzelparadijs een Telefilm noemen
Ik wilde bijna zeggen dat de "a" helemaal niet in de buurt zit, maar ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk eens op je toetsenbord waar de o zit.
O. Gelukkig is het een typefout.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk eens op je toetsenbord waar de o zit.
Ja, maar hij was ook in de bioscoop te zien, dan is het toch geen Telefilm meer...quote:
De meerderheid bestaat uit Marokkaanse - overigens leuke - acteurs. Typisch NPS.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze Het Schnitzelparadijs een Telefilm noemen
Ik las purno.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
Je hebt je prono-avatar nu alweer weg!
Onzin. Heeft weinig met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij was ook in de bioscoop te zien, dan is het toch geen Telefilm meer...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Onzin. Heeft weinig met elkaar te maken.
quote:Telefilms zijn Nederlandse speelfilms speciaal gemaakt voor televisie, die inspelen op actuele maatschappelijke thema's. De coproducties van onafhankelijke filmproducenten en de publieke omroep krijgen financiële steun van het Stimuleringsfonds, het ministerie van OC en W en het CoBO. Sinds de start in 1998 zijn 45 Telefilms geproduceerd of uitgezonden.
Stille Nacht is ook een telefilm én een bioscoopfilm.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij was ook in de bioscoop te zien, dan is het toch geen Telefilm meer...
Wat een slechte actricequote:
Boeiend!quote:
Ja, WKquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
Je hebt je prono-avatar nu alweer weg!
Maar ik vind haar dus geen slechte actrice.quote:
Ik had het ook over jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik vind haar dus geen slechte actrice.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, WK![]()
.
En niemand reageerde op mijn .gif-verzoek r![]()
.
Ik kán het ook niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Waarom kun je nergens meer Animation Shop downloaden?
Ze is wel tof, maar ik vind 'r slecht acteren.quote:
Mwah. Ze haalt het niet bij Carice van Houten ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is wel tof, maar ik vind 'r slecht acteren.
Maar als acteur ben je wellicht wél goedquote:
Goh, Bassie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als acteur ben je wellicht wél goed.
Ja, meester.quote:
Dan blijft er voor Erik toch geen reden over om naar Treble te kijken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend!
Je kijkt toch ook niet naar Treble vanwege de muziek.
tuurlijk wel. Erik vind hun kleren gewoon heel mooiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijft er voor Erik toch geen reden over om naar Treble te kijken?![]()
Bingo!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijft er voor Erik toch geen reden over om naar Treble te kijken?![]()
Whehe, heb je al een klusjesman zover gekregen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga beginnen aan operatie rolgordijn.
Dan mag je wel eens opschieten, nog even en de gordijnen kunnen weer dicht!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Meld je het even als Ali 'm omhoog krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig maar.quote:
Ik vind het erg grappigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef Bupatih het volgende:
"Jaloezie
is niks voor mij.
Want ik heb gordijnen",
zei Bupatih blij.
Puik woordgrapje, me dunkt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef Bupatih het volgende:
"Jaloezie
is niks voor mij.
Want ik heb gordijnen",
zei Bupatih blij.
Puik woordgrapje, me dunkt.
is ie al omhoogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Vind je dat zo'n feminist/ge-emancipeerde vrouw? (JA IK HEB GEEN PUNTJES BUPA!).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:33 schreef MissBliss het volgende:
Gelijk maar een liedje Anouk om het te vieren
quote:
Is er ookal een kutsmileyquote:
Ja, ik ook, maar geen man aanwezig hierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:33 schreef Airelle het volgende:
In dit soort gevallen zou ik eigenlijk liever willen dat een man dat voor me zou doen. Selectieve emancipatie..
Al lang!quote:
Mwah, sommige nummers wel. More than you deserve nu, lekker nummerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n feminist/ge-emancipeerde vrouw? (JA IK HEB GEEN PUNTJES BUPA!).
Elke smiley die weigert aansluiting te vinden bij de zin waar 'ie bij hoort en schijnbaar een zielig en eenzaam leven op de volgende regel verkiest is een kutsmiley!!!quote:
Oh, ja die eigenwijzerds die niet op dezelfde regel gaan staan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Elke smiley die weigert aansluiting te vinden bij de zin waar 'ie bij hoort en schijnbaar een zielig en eenzaam leven op de volgende regel verkiest is een kutsmiley!!!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Elke smiley die weigert aansluiting te vinden bij de zin waar 'ie bij hoort en schijnbaar een zielig en eenzaam leven op de volgende regel verkiest is een kutsmiley!!!
quote:
Die ja. Verschoppelingen zijn het!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja die eigenwijzerds die niet op dezelfde regel gaan staan..
Het zou verboden moeten worden!quote:
Jaloezieen of zonder dubbel e. Van die dingen bij het raam.quote:
Dan vind ik je gewoon stom.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaloezieen of zonder dubbel e. Van die dingen bij het raam.
Ik snap het wel, gewoon niet grappig.
Damn. Ik zou willen dat ik zo creatief was als Ali B. en Yes-R. Hoe verzinnen ze zulke teksten toch?quote:Beweeg die voeten en die handen
Mensen moeten lekker dansen
Op die vloeren mee gaan stampen
Dat is goed voor vet verbranden, aerobic met erotic
Die zijn al heel lang weg... Maar ik zal wel eens een keer nieuwe uploadenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:43 schreef muhammad_ali het volgende:
MissBliss de foto's uit je FB zijn weg. Je moet ze nog een keer uploaden denk ik![]()
Wat is dat nou weer voor vage term?quote:
Rampeneren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vage term?
Volgens de digitale van Dale komt Rampenfilm qua spelling het dichts in de buurt van dat woord!
Haha, ik wist niet dat je ze had. Maar was een manier om er voor te zorgen dat je foto's online gaat zettenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn al heel lang weg... Maar ik zal wel eens een keer nieuwe uploaden
ZOWIEE is bijna net zo leuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:43 schreef muhammad_ali het volgende:
MissBliss de foto's uit je FB zijn weg. Je moet ze nog een keer uploaden denk ik![]()
Klikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat je ze had. Maar was een manier om er voor te zorgen dat je foto's online gaat zettenen lukt zowaar ook nog
quote:
Spuit 11.quote:
Yups.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Jij bent Zowiee?
Danke.quote:
Zowiee is doodgegaan bij haar 7500e postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
gebruik je allebei de nicks nog, of alleen MB?
god hebbe haar zielquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zowiee is doodgegaan bij haar 7500e post
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
god hebbe haar zielMissBliss is een leukere naam
![]()
Ik vind mijn nick anders wel tofquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem wel aardig hoor... Soms lees je nicks dat je denkt van:![]()
Ja, ik weet het...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem wel aardig hoor... Soms lees je nicks dat je denkt van:![]()
Hij is creatief!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind mijn nick anders wel tof![]()
!
Deze.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef muhammad_ali het volgende:
Mwah, vooruit jij mag kiezen. Welke zal ik vanaf nu gebruiken. Deze of die andere...
Sorry, ik was niet helemaal duideljik denk ik. MB mocht kiezenquote:
Ik vind 'm maar inspiratieloosquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is creatief!
Mits je echte naam Sven is natuurlijk
Discriminatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Sorry, ik was niet helemaal duideljik denk ik. MB mocht kiezen
Ik doelde niet op jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind mijn nick anders wel tof![]()
!
Deze.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef muhammad_ali het volgende:
Mwah, vooruit jij mag kiezen. Welke zal ik vanaf nu gebruiken. Deze of die andere...
Jij... jij... Turkquote:
Oh?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Beter dat je geen marokkaan zei btw![]()
natuurlijk is die tof. Dat is RHCP!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:35 schreef Airelle het volgende:
Deze is tof: http://www.superclips.nl/(...)/Dani_california.htm
Oh het nieuwe nummer van TRHCP.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:35 schreef Airelle het volgende:
Deze is tof: http://www.superclips.nl/(...)/Dani_california.htm
Die bewaar ik voor later.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Beter dat je geen marokkaan zei btw![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn. Ik zou willen dat ik zo creatief was als Ali B. en Yes-R. Hoe verzinnen ze zulke teksten toch?![]()
quote:* Master B. & Jassus ft. Voktiesjurt - Masturberen
Ey yo, we sjorren op die tiet
Ey yo, we rukken op die tiet
We masturberen op die hoer en
het geeft geen ene moer
Want het is Master (WAT) Master (WAT) met Jassus (WAT)
met Jassus (WAT) en Voktiesjurt en Voktiesjurt en Voktiesjurt
(Voktiesjurt Voktiesjurt Voktiesjurt)
Ohhhhh! Haha, ik wil je voelen!
We neuken tot iets diepers
We kijken naar die streakers
Master B is in de club, Voktiesjurt
Ey yo, Jassus, breek de tent af, yoo come on!
Wees eens lief en geef me wat nieuws
Want ’t eewig gepier heeft geen reden hier
Kijk Master B. mijn neef is hier en jij doet mee op jouw manier
Waarom zou ik jou versieren ik laat jou je .rar doorsturen
Bel Voktiesjurt en m'n vrienden, Jassus vermaakt zich heel wat uren
Plaats een post zo snel die chick die met je meepost mag ik ook wel
En ohh hell, eenmaal in het fotoboek let helemaal niet op de dingen die ik dan zoek
Hoe lang is mijn knuppel ik zie elke chickie weer een kijkje nemen bij mijn lange pikkie-pikkie Gadverdamme!
het geeft geen ene moer
met Yes-r (WAT) en Voktiesjurt en Voktiesjurt en Voktiesjurt
(Voktiesjurt)
'k Beweeg mijn piemel met mijn handen
mensen moeten lekker sjansen
op die webcam mee gaan dansen
Dat is goed voor Lange Fransen, Dagonet heeft Missy Tique
Is bezet dus op naar Angelique, milagro of Insomaniac zolang ze maar mijn topics ziet
Master, Voktiesjurt en Jassus regelen vette gekke bannen, kekke FOK!Kers zijn net geen mannen
Fuck tissues, ik spuit met spetters
Jij vindt mij een fobohoer en een aandachtsgeile jongeman
en toch heb ik een achterban van yvonne tot aan die Subhuman
het geeft geen ene moer
(Voktiesjurt)
Het is weer eens forum-avond
En je bent met tits bewapend
Admin Danny, ban die apen (Admin Danny, ban die apen)
Het is niet dat ik ruzie zoek, als ik me ruk in je fotoboek
Dus chick, ik trek me nu op je toeten en ik wil je oraal begroeten
Meiden zoeken echte mannen
Dus ze hangen graag met ons
Ik hoef nu niet meer te spammen
Want ik maak al zoveel posts
Vieze ho's, topic dood, admin boos
Ga eens bloot, chicks come on niet te loos
Wat doet die wortel in je doos?
Ey yo we sjorren op die tiet
Ey yo we rukken op die tiet
het geeft geen ene moer
(Voktiesjurt)
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor later.
Marokkaan.
Nee, want jij bent een grappig uitingsobjectquote:
Het is dat ik nu vis moet gaan halen voor het avondeten....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een grappig uitingsobject.
Nee, jij bent lekker origineelquote:
Sventhusiasticquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:51 schreef Airelle het volgende:
Die tea-pads is het echt niet hoor!
Dunn0wquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Duurt nog best lang, een kloon aanmaken!
Hier thuis hebben we twee verschillende tuitjes. Dus dan verwisselen we niet alleen het houdertje, maar het hele tuitje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
Ten minste de eerste lichting. Dat je nog koffie de doorheen proeft enzo.
Prefect. Maar ik drink verder nooit thee ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we twee verschillende tuitjes. Dus dan verwisselen we niet alleen het houdertje, maar het hele tuitje.
Nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prefect. Maar ik drink verder nooit thee ofzo.
Hoeveel heb je er wel niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:58 schreef Svenividivici het volgende:
[..]
Ik ben toch veel toffer en beter!
PUB #967 Bier, Stuart en Marly :*.quote:
Omdat ik zo heetquote:En waarom staat er nog steeds Glenn in je profiel?
Je heet Eyup maar je muhammed is verwerkt in je nick?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:04 schreef muhammad_ali het volgende:
terug
je heet glenn maar je sven is verwerkt in je nick?
Correctie: Muhammadquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je heet Eyup maar je muhammed is verwerkt in je nick?
Grappig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Topicbederf.quote:
HiHiHi HaHaHaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Topicbederf.. Spam
. H.H.H., wat ben jij lollig
.
[PUB-mod, ex-PUB-mod]
omg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meer een koffiedoos!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:59 schreef Svenividivici het volgende:
[..]
Niet? Jij lijkt mij echt zo'n theetutje
!
Ik ben lief!quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:29 schreef Dizer het volgende:
STELLETJE HOEREN! Ik heb mijn oude naam weer terug hoor![]()
Zeikerds
![]()
()
Dat roept bij mij een vraag op!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
http://members.lycos.nl/Bupatih/Parodie.htm
[afbeelding]
Nee, joh!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat roept bij mij een vraag op!
Heb je Bupatwee nou al eens geregistreerd?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Je hebt écht te veel vrije tijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wie komt er?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Paul de Leeuw, ned3, laatste aflevering.
Omdat je zo'n leuke dingen maakt.quote:
Treble en Marc Mariequote:
Die kloon is al twee maanden geleden gemaakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Precies.
En in de tijd dat iemand een Elmo-kloon aanmaakt, heb ik zo weer een paar songteksten in elkaar geflanst.
Nee, want Paltos is niet lief voor rena, en ik wel!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou weet ik het weer.
Je bent Paltos!!
Televisiegids, luilak.quote:
Heb ik niet, luilak.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Televisiegids, luilak.
Bij de Leeuw weet ik in principe nooit wat er komt, dat is een verrassing.
www.vara.nlquote:
www.tvgids.nlquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Nee, want Paltos is niet lief voor rena, en ik wel!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/quote:
Maar ik wilde alleen maar laten weten dat iedereen met internet ook een tvgids heeftquote:
Waarvan was die animatie ook alweer?quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Buup, Djem op NL3.
Gemist!quote:
Kijk eens naar de bestandsnaam.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarvan was die animatie ook alweer?
Ik zou dat ook zeggen. "Omdat je zo'n leuke dingen maakt" klinkt in mijn oren ook goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/
Dit kan er maar één zijn. De Belg uit ShowChat.
Slim en scherp + 10
Dat zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/
Dit kan er maar één zijn. De Belg uit ShowChat.
Slim en scherp + 10
Ik zou zeggen 'zulke leuke dingen'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat ook zeggen. "Omdat je zo'n leuke dingen maakt" klinkt in mijn oren ook goed.
Dat zegt héél veel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets.!!
Maarre, je wist al dat ik Paltos was voor ik dat zei, dus woehoe, goed gevonden, hoor.![]()
quote:Nou weet ik het weer.
Je bent Paltos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |