Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettertquote:
Blauwe luchtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettert![]()
Ik zag niets bewegenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettert![]()
Ik ga geen filmpje voor je maken hoorquote:
Ik zag ook geen kinderen in plassen springen in het regenpakje en laarsjes aanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpje voor je maken hoor
kom maar hier naar toequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag ook geen kinderen in plassen springen in het regenpakje en laarsjes aan
Ik denk dat het bij jou dus gewoon niet regent![]()
Geen idee waar je woont, maar het is te ver wegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
kom maar hier naar toe![]()
Vanillethee![]()
![]()
Aalten, Achterhoek. Als je het het niet kent is het in ieder geval meer dan 50kmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar het is te ver weg![]()
Achterhoek ken ik wel. Aalten, ik had geen idee waar dat in de buurt wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aalten, Achterhoek. Als je het het niet kent is het in ieder geval meer dan 50km
Dat zijn we nog meer afgesloten van de buitenwereld dan ik al dachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterhoek ken ik wel. Aalten, ik had geen idee waar dat in de buurt was
Ik ken overigens bijna niets buiten de randstad dus maak je maar niet drukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zijn we nog meer afgesloten van de buitenwereld dan ik al dacht
gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken overigens bijna niets buiten de randstad dus maak je maar niet druk![]()
Maar hier is het overigens wél nog steeds droogquote:
En hier is het ondertussen weer begonnen met regenen, iets minder hard dan toen ik wakker werd, maar toch, het is regenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hier is het overigens wél nog steeds droog![]()
![]()
![]()
Leuk in de plassen springen en er doorheen rennenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hier is het ondertussen weer begonnen met regenen, iets minder hard dan toen ik wakker werd, maar toch, het is regen![]()
Nee, das iets voor kleine kindjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk in de plassen springen en er doorheen rennen![]()
Okay, ik ook maar dan. Ciaoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, das iets voor kleine kindjes![]()
![]()
Maar ik ga even wat 'nuttigs' doen
Het is hier nog altijd droog. Hoeraquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
Windstoot waardoor mn raam opengeramd word. fijn.
Het regent weer
Tot doeiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier nog altijd droog. Hoera![]()
Ik ben even weg. Rollator![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, verkoopmedewerker op een muziek afdeling
Aargh, niet zo hard mên, daar krijg ik uitslag van.quote:
Afgelopen uren gedaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aargh, niet zo hard mên, daar krijg ik uitslag van.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgelopen uren gedaan.
Was pijnlijk man.
Nu ga ik mijn eten naar binnen WERKEN
quote:
Klonen mag nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Svensational geef het goede voorbeeld als ex-mod, overtreedt in een topic nog verscheidene policyregels met zijn meerdere klonen, gespam en topicbederf.
Het komt wel gezellig druk overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klonen mag niet? En dit is geen topicbederf, ik laat jullie alleen maar zien hoe creatief ik ben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |