Ach, er staat ook bier in.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:26 schreef Stuart het volgende:
Stuart naamtopics zijn niet zo populair eigenlijk. Nou ja, misschien valt het mee. Het is geen ONZ![]()
te laat !!1!11Eins!111ZZZZZZ!!!!1BIER111quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef dennistd het volgende:
tripo
Het zal mij ook een klotezorg zijn trouwensquote:
er staat vierpo hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef VASND het volgende:
[..]
te laat !!1!11Eins!111ZZZZZZ!!!!1BIER111
Waarvanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef dennistd het volgende:
ik ga ff de testuitslagen van gister posten
ja, editten kan ik ook.quote:
Grolschquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb geen bier meer.![]()
Wel een krat Bavaria, maar das nimmer te drinken![]()
Das inderdaad troep. Ach, bij gebrek aan beter zou ik het tóch drinkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb geen bier meer.![]()
Wel een krat Bavaria, maar das nimmer te drinken![]()
Bier is bier.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das inderdaad troep. Ach, bij gebrek aan beter zou ik het tóch drinken![]()
Post maar. Ik kijk er toch niet naarquote:
Na een glas of 10 maakt het geen flikker meer uitquote:
Jawel, het is namelijk Maltquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na een glas of 10 maakt het geen flikker meer uit![]()
Dat is inderdaad ernstig. Flikker het weg. Snelquote:
Ja, ken ik niet doen, is voor visite.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ernstig. Flikker het weg. Snel![]()
quote:
Visite die je niet mag zekerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, ken ik niet doen, is voor visite.
Talpaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:35 schreef VASND het volgende:
[..]!
Bavaria + Malt, das bijna net zo erg als talpa.
Gezellig.quote:
Nee, gewoon voor mensen die moeten rijdenquote:
Standaard aan je vrienden geef. Zo bespaar je immers geldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor mensen die moeten rijden![]()
Lijkt me trouwens wel eens leuk om vrienden malt te geven, kijken hoe ze reageren.
Laatst op carnaval, cafe schenkt alleen maar malt, en de mensen waren net zo zat als de rest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor mensen die moeten rijden![]()
Lijkt me trouwens wel eens leuk om vrienden malt te geven, kijken hoe ze reageren.
Ja, dan komen ze niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Standaard aan je vrienden geef. Zo bespaar je immers geld![]()
Dan krijgen ze ook maar lekker het lazerus. Stel inhalige tering gierenquote:
Hehe, nou ik zou er vrolijk in meedoen denk ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Laatst op carnaval, cafe schenkt alleen maar malt, en de mensen waren net zo zat als de rest.
Menselijke psychologie is vreemd.
Was een van te voren niet bekend experiment btw.
Moeten ze hun eigen bier maar meenemen.quote:
Puik planquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Moeten ze hun eigen bier maar meenemen.
Ik kliktequote:
Ik had gelukkig een ander cafe, maar echt, ik kan ook behoorlijk dronken zijn van meligheid.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hehe, nou ik zou er vrolijk in meedoen denk ikMaar dat is meer uit gezelligheid.
Albers een paar races terug had hem toch aardig in elkaar zitten....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:40 schreef Knoekie het volgende:
Bah Formule 1.
Vroeger reden ze die auto's nog eens totall loss. Nu is er niks meer an.
In De Kuip schenken ze ook dat evenementen bier. Als je dan soms kijkt hoe mensen reageren na een paar van dat 'vocht'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een ander cafe, maar echt, ik kan ook behoorlijk dronken zijn van meligheid.
Ik erken de Nederlandse coureurs in de F1 nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Albers een paar races terug had hem toch aardig in elkaar zitten....
En Coulthard tijdens de laatste kwalificatie
Ik interesseer me meer voor voetbal/wielrennen/tennis/poker dan voor Formule 1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Albers een paar races terug had hem toch aardig in elkaar zitten....
En Coulthard tijdens de laatste kwalificatie
Doornbos ook niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik erken de Nederlandse coureurs in de F1 niet![]()
![]()
Ik had dat laats op een festival ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In De Kuip schenken ze ook dat evenementen bier. Als je dan soms kijkt hoe mensen reageren na een paar van dat 'vocht'![]()
Die eerste drie sporten hebben we ook op FOK!sportquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik interesseer me meer voor voetbal/wielrennen/tennis/poker dan voor Formule 1![]()
Nee, ik vind het arrogante kwallenquote:
Ik kom toch niet kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die eerste drie sporten hebben we ook op FOK!sport
waarom niet?quote:
[14.gif]quote:
Weet ik, maar ik kom daar nooit, vind het geen fijn menu enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die eerste drie sporten hebben we ook op FOK!sport
Ongeacht het menu, kom er gewoon nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kom daar nooit, vind het geen fijn menu enzo.
Bagger is het. Allemaal baggerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet, vinden het nieuws ook altijd te langzaam.
Ach Fok bestaat uit pure bagger. Voor alle serieuze post zijn bots of mensen die ze hebben ingehuurd (Zoals Tong enzo)quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach Fok bestaat uit pure bagger. Voor alle serieuze post zijn bots of mensen die ze hebben ingehuurd (Zoals Tong enzo)
Das waarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach Fok bestaat uit pure bagger. Voor alle serieuze post zijn bots of mensen die ze hebben ingehuurd (Zoals Tong enzo)
Ik bestond ook niet. Tot gisterenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:58 schreef VASND het volgende:
Yvonne bestaat niet.
Oh jij zit ook in het complot. Ja ik heb je wel door.quote:
Ja, zo gaat datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:00 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oh jij zit ook in het complot. Ja ik heb je wel door.
Ze hebben weer iemand nog om de boel weer wakker te maken en wie komt er weer.![]()
Rollatorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:01 schreef VASND het volgende:
Wees gegroet aardlingen.
Alakazam, buh ende 7.
Welterustenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:01 schreef Knoekie het volgende:
Ja ik ook. Morgen om 17:00 weer eens werken.
best triestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmm, 6 posts achter elkaar
ohja, ik moet naar bed![]()
Ik was om 3 uur thuis, de computer stond nog aan, dus ging ik nog maar even fokkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:21 schreef -Marlii- het volgende:
Gek he trouwens, dat je je verslapen hebt als je om kwart over 4 's nachts nog op FOK zit
Hahaha, groot gelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur thuis, de computer stond nog aan, dus ging ik nog maar even fokken
Ik ga op vrijdag niet op tijd naar bed voor die kranten![]()
Daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:26 schreef -Marlii- het volgende:
Ja nja, wij doen op 9 toestellen mee, met 3/4 groepjes. Van die 9 toestellen zijn er al 5 door omdat ze C doen
Nja, je moet wel mee doen, anders ben je natuurlijk niet door
leuk tochquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
De buurman is weer aan het bateren, verbouwingen
Werken jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:
wat een uurtje langer werken of wat?
Beschouw het maar alvast als een "nee".quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:05 schreef spenky het volgende:
ik een meisje gevraagd of ze met me naar de film wil vnv![]()
maar ze heeft nog niet terug gesmst
maar had het 5 minuten geleden gesmstquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Beschouw het maar alvast als een "nee".
Als een meisje wil, laat ze het meteen weten.quote:
misschien heeft ze der btg nog niet gekochtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als een meisje wil, laat ze het meteen weten.
Tssk, dan had je 'r moeten bellen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef spenky het volgende:
[..]
misschien heeft ze der btg nog niet gekocht
want wist wel dattut op was
SEKS!quote:
quote:
Je bedoelt "goeie smoes".quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:25 schreef spenky het volgende:
[..]
maar ze gaat niet mee..want ze moet nog exames doen.. dus was ze liever nog dit weekend even thuis..
maar wel lief dat ze belde
Ben aan het etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:34 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is hier momenteel wel extreem rustig![]()
hoiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:34 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is hier momenteel wel extreem rustig![]()
hahah nou ik had het eigelijk al wel verwacht dat ze exames wou doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bedoelt "goeie smoes"..
Nee, ik zal stoppen met het spuwen van negativiteit. Volgens mij heeft ze wél interesse!
Precies, als een meisje geen interesse heeft, laat ze gewoon niks meer van zich horen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah nou ik had het eigelijk al wel verwacht dat ze exames wou doen
maar anders zou ze toch niet bellentochh...???
Examens doen hoeft geen smoes te zijn, ik zeg ook vanalles af nu voor mn examens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah nou ik had het eigelijk al wel verwacht dat ze exames wou doen
maar anders zou ze toch niet bellentochh...???
Nee, ik ben het niet. Ik ontken. Uiteraardquote:
nee johquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, als een meisje geen interesse heeft, laat ze gewoon niks meer van zich horen..
Kloonquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet. Ik ontken. Uiteraard![]()
Klopt, ik ben inderdaad een kloon vanquote:
Húúúú.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:40 schreef HuHu het volgende:
Chóóówííí
Geen idee wat ik dan roep.quote:
Dat is het mooiste, als men dat denktquote:
Er zit hier geen regen meer op de ramenquote:
Het is hier momenteel prima weerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En dan schrik je opeens wakker door belachelijk harde donder![]()
Wat een tyfusweer zeg![]()
heerlijk zelfs.quote:
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettertquote:
Blauwe luchtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettert![]()
Ik zag niets bewegenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettert![]()
Ik ga geen filmpje voor je maken hoorquote:
Ik zag ook geen kinderen in plassen springen in het regenpakje en laarsjes aanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpje voor je maken hoor
kom maar hier naar toequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag ook geen kinderen in plassen springen in het regenpakje en laarsjes aan
Ik denk dat het bij jou dus gewoon niet regent![]()
Geen idee waar je woont, maar het is te ver wegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
kom maar hier naar toe![]()
Vanillethee![]()
![]()
Aalten, Achterhoek. Als je het het niet kent is het in ieder geval meer dan 50kmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar het is te ver weg![]()
Achterhoek ken ik wel. Aalten, ik had geen idee waar dat in de buurt wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aalten, Achterhoek. Als je het het niet kent is het in ieder geval meer dan 50km
Dat zijn we nog meer afgesloten van de buitenwereld dan ik al dachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterhoek ken ik wel. Aalten, ik had geen idee waar dat in de buurt was
Ik ken overigens bijna niets buiten de randstad dus maak je maar niet drukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zijn we nog meer afgesloten van de buitenwereld dan ik al dacht
gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken overigens bijna niets buiten de randstad dus maak je maar niet druk![]()
Maar hier is het overigens wél nog steeds droogquote:
En hier is het ondertussen weer begonnen met regenen, iets minder hard dan toen ik wakker werd, maar toch, het is regenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hier is het overigens wél nog steeds droog![]()
![]()
![]()
Leuk in de plassen springen en er doorheen rennenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hier is het ondertussen weer begonnen met regenen, iets minder hard dan toen ik wakker werd, maar toch, het is regen![]()
Nee, das iets voor kleine kindjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk in de plassen springen en er doorheen rennen![]()
Okay, ik ook maar dan. Ciaoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, das iets voor kleine kindjes![]()
![]()
Maar ik ga even wat 'nuttigs' doen
Het is hier nog altijd droog. Hoeraquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
Windstoot waardoor mn raam opengeramd word. fijn.
Het regent weer
Tot doeiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier nog altijd droog. Hoera![]()
Ik ben even weg. Rollator![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, verkoopmedewerker op een muziek afdeling
Aargh, niet zo hard mên, daar krijg ik uitslag van.quote:
Afgelopen uren gedaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aargh, niet zo hard mên, daar krijg ik uitslag van.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgelopen uren gedaan.
Was pijnlijk man.
Nu ga ik mijn eten naar binnen WERKEN
quote:
Klonen mag nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Svensational geef het goede voorbeeld als ex-mod, overtreedt in een topic nog verscheidene policyregels met zijn meerdere klonen, gespam en topicbederf.
Het komt wel gezellig druk overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klonen mag niet? En dit is geen topicbederf, ik laat jullie alleen maar zien hoe creatief ik ben
.
Ja, stel je voor dat PUB verbaggertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
1 account is genoeg Sven.
grappig zeg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klonen mag niet? En dit is geen topicbederf, ik laat jullie alleen maar zien hoe creatief ik ben
.
Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zegquote:
Gelukkig ben jij er dan niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat PUB verbaggert!
Ik heb geen smilie gepost en gelijk ben ik een haatdragend persoonquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zeg. God wat erg zeg, Sven reageert met 5 accounts in 1 topic, dat zijn wel 5 hele posts
!
Ja nou, jullie moeten mij altijd hebben hierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb geen smilie gepost en gelijk ben ik een haatdragend persoon![]()
[bedoelde smilie]]
Aaawquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja nou, jullie moeten mij altijd hebben hier
Het lijkt net dat jullie mij weg willen hebben van fok!!
Goed bezigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
hehe leuk zo op zaterdag en zondag werken
Modjes kunnen niet bannen, stuur even een mailtje naar een admin.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Daklem het volgende:
Renesite, kan jij Melkad bannen!
hij wil mij klonen en ik vind het enorm irritant.
Dat is Doekje volgens mij..irritante gozert.
wie moet ik een mailtje sturen? Yvonne mag me niet zo, dus dat is geen optie!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, stuur even een mailtje naar een admin.
hebben jullie een optreden vanavond? by me buurman staat de vrachtwagen ook al buiten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah kut ff vrachtwagen laaden. zoooo terug
Er gaat strax een salami pizza inquote:
Highlander, breuls en danny bestaan ook nog enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
wie moet ik een mailtje sturen? Yvonne mag me niet zo, dus dat is geen optie!![]()
Weet boeman meer van af.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Daklem het volgende:
Renesite, kan jij Melkad bannen!
hij wil mij klonen en ik vind het enorm irritant.
Dat is Doekje volgens mij..irritante gozert.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:47 schreef Daklem het volgende:
ik heb breuls@fok.nl gemailed!
Verder alles tof?
Ja primaquote:
Wat stond erin?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja prima
het was vandaag weer lekker druk op werk. Heb me goed vermaakt en leuk zitten te ouwehoeren met een ontiegelijk lekkerwijf![]()
ik heb mijn ex-dinnetje trouwens gisterenavond nog een mailtje gestuurd. Echter nog geen reactie. ze zal dr mail wel niet hebben gelezen, of ze vind me nu heel raar![]()
quote:
quote:
Viel spaBquote:
Van die afbak broodjes met door moeders gemaakte tonijnsaladequote:
* Casparovvv verkoopt afgebakken pistoletjes met tonijnsaladequote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van die afbak broodjes met door moeders gemaakte tonijnsalade
Have Fun Rene
fantastischquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Casparovvv het volgende:
Heuj
Mijn pa kwam vannacht terug uit the UK. ging hij met de nachtbus van schiphol>parkeerplaats, had hij dezelfde Hagenese chauffeur als ik twee maanden geleden gehad hebDie man is zo geniaal met z'n droge humor 24/7.
hmmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van die afbak broodjes met door moeders gemaakte tonijnsalade
Have Fun Rene
1tje voor mij svpquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv verkoopt afgebakken pistoletjes met tonijnsalade
geen sensationeel verhaal ofzoquote:
hehe, ik eet ze hier welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv verkoopt afgebakken pistoletjes met tonijnsalade
Ach, altijd beter dan niksquote:
We hebben ook krab, zalm of garnaal salade.quote:
hmmm, wanneer zijn julie open?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
We hebben ook krab, zalm of garnaal salade.
kipsaté, kipkerrie, pittige kipkerrie, bourgondische kip, eisalade, sellery, komkommer of fruitsalade is ook een optie?
quote:
ma t/m donderdag 8-6quote:
Mocht ik een keer in de buurt van Rotterdam zijn moet ik er maar eens over denken om langs te komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ma t/m donderdag 8-6
vrij 8-9
za 8-5
no shit, iedere Nederlander moet onze zaak eens gezien hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mocht ik een keer in de buurt van Rotterdam zijn moet ik er maar eens over denken om langs te komen
das dan weer wat minderquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
no shit, iedere Nederlander moet onze zaak eens gezien hebben.
Ik weet zeker dat je 50 euro lichter de deur uit loopt.
Ik moet nog etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef saaw het volgende:
wij hebben ook hele lekkere afbakpistoletjes kipkerrysalade[en kaas, gezon, kipsatesalade, eiersalade en brie] yumm
Tijd om iets compleet anders te gaan doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw is een beetje brak van al het ge-leer
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK zit al aand e whiskey
Ik verveelde mequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tijd om iets compleet anders te gaan doen![]()
Je slaapt er in ieder geval goed vanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verveelde me![]()
En ik heb op mijn werken vanmiddag geslapen dus zorg ik ervoor dat ik strakjes ook om 12 kan slapen.
Dus technisch gezien drink ik nu whiskey op de nuchtere maag
Ah kijk, zeer toffe filmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ik moet wel slapen vanavond, want morgen ga ik naar the da vinci code
Ik ga hem morgen kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah kijk, zeer toffe filmIk heb hem donderdag al gezien
![]()
Lukt het een beetje?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:26 schreef saaw het volgende:
[..]
ben een verhuiskaart aan t fotoshoppen voor mn ouders
Een stuk minder jaquote:
Ik ben er ook niet veel en zal ook zeker niet constant blijven komen nu. Maar zo af en toe een paar dagen flink actief om dan weer een tijd rust te kunnen nemenquote:
Ik heb het te druk en vind het niet meer zo leuk op fok.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een stuk minder ja![]()
Geen ambities meer om Fok! topposter te worden?
Ik ben dagelijks actief met 5 postjes ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet veel en zal ook zeker niet constant blijven komen nu. Maar zo af en toe een paar dagen flink actief om dan weer een tijd rust te kunnen nemen![]()
![]()
Ik kom. Ik post 3 dagen lang 300+ posts om alsdan weer maandenlang weg te kunnen blijvenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks actief met 5 postjes ofzo
zon, das ver te zoeken op het momentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk en vind het niet meer zo leuk op fok.
Komt ook door het zonnetje
Have funquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ben ik weer Football Manager doen tot straks denk ik
Dit topic gaat traaaaaaaaagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef VASND het volgende:
zozo, snelheidje.
Idemquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw is een beetje brak van al het ge-leer
Ik ben een kwaliteitsposter maar reageer wegens gebrek aan beterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef VASND het volgende:
[afbeelding] PUB baggeraars, waar zijn jullie?
Zéker. Welnu, ik ben even weg. Ik kom wellicht later terug. Au revoirquote:
lat0r.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zéker. Welnu, ik ben even weg. Ik kom wellicht later terug. Au revoir![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |