Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettertquote:
Blauwe luchtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettert![]()
Ik zag niets bewegenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een belachelijke hoeveelheid regen wat daar neerklettert![]()
Ik ga geen filmpje voor je maken hoorquote:
Ik zag ook geen kinderen in plassen springen in het regenpakje en laarsjes aanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpje voor je maken hoor
kom maar hier naar toequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag ook geen kinderen in plassen springen in het regenpakje en laarsjes aan
Ik denk dat het bij jou dus gewoon niet regent![]()
Geen idee waar je woont, maar het is te ver wegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
kom maar hier naar toe![]()
Vanillethee![]()
![]()
Aalten, Achterhoek. Als je het het niet kent is het in ieder geval meer dan 50kmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar het is te ver weg![]()
Achterhoek ken ik wel. Aalten, ik had geen idee waar dat in de buurt wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aalten, Achterhoek. Als je het het niet kent is het in ieder geval meer dan 50km
Dat zijn we nog meer afgesloten van de buitenwereld dan ik al dachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterhoek ken ik wel. Aalten, ik had geen idee waar dat in de buurt was
Ik ken overigens bijna niets buiten de randstad dus maak je maar niet drukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zijn we nog meer afgesloten van de buitenwereld dan ik al dacht
gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken overigens bijna niets buiten de randstad dus maak je maar niet druk![]()
Maar hier is het overigens wél nog steeds droogquote:
En hier is het ondertussen weer begonnen met regenen, iets minder hard dan toen ik wakker werd, maar toch, het is regenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hier is het overigens wél nog steeds droog![]()
![]()
![]()
Leuk in de plassen springen en er doorheen rennenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hier is het ondertussen weer begonnen met regenen, iets minder hard dan toen ik wakker werd, maar toch, het is regen![]()
Nee, das iets voor kleine kindjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk in de plassen springen en er doorheen rennen![]()
Okay, ik ook maar dan. Ciaoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, das iets voor kleine kindjes![]()
![]()
Maar ik ga even wat 'nuttigs' doen
Het is hier nog altijd droog. Hoeraquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
Windstoot waardoor mn raam opengeramd word. fijn.
Het regent weer
Tot doeiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier nog altijd droog. Hoera![]()
Ik ben even weg. Rollator![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, verkoopmedewerker op een muziek afdeling
Aargh, niet zo hard mên, daar krijg ik uitslag van.quote:
Afgelopen uren gedaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aargh, niet zo hard mên, daar krijg ik uitslag van.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgelopen uren gedaan.
Was pijnlijk man.
Nu ga ik mijn eten naar binnen WERKEN
quote:
Klonen mag nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Svensational geef het goede voorbeeld als ex-mod, overtreedt in een topic nog verscheidene policyregels met zijn meerdere klonen, gespam en topicbederf.
Het komt wel gezellig druk overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klonen mag niet? En dit is geen topicbederf, ik laat jullie alleen maar zien hoe creatief ik ben
.
Ja, stel je voor dat PUB verbaggertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
1 account is genoeg Sven.
grappig zeg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klonen mag niet? En dit is geen topicbederf, ik laat jullie alleen maar zien hoe creatief ik ben
.
Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zegquote:
Gelukkig ben jij er dan niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat PUB verbaggert!
Ik heb geen smilie gepost en gelijk ben ik een haatdragend persoonquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zeg. God wat erg zeg, Sven reageert met 5 accounts in 1 topic, dat zijn wel 5 hele posts
!
Ja nou, jullie moeten mij altijd hebben hierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb geen smilie gepost en gelijk ben ik een haatdragend persoon![]()
[bedoelde smilie]]
Aaawquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja nou, jullie moeten mij altijd hebben hier
Het lijkt net dat jullie mij weg willen hebben van fok!!
Goed bezigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
hehe leuk zo op zaterdag en zondag werken
Modjes kunnen niet bannen, stuur even een mailtje naar een admin.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Daklem het volgende:
Renesite, kan jij Melkad bannen!
hij wil mij klonen en ik vind het enorm irritant.
Dat is Doekje volgens mij..irritante gozert.
wie moet ik een mailtje sturen? Yvonne mag me niet zo, dus dat is geen optie!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, stuur even een mailtje naar een admin.
hebben jullie een optreden vanavond? by me buurman staat de vrachtwagen ook al buiten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah kut ff vrachtwagen laaden. zoooo terug
Er gaat strax een salami pizza inquote:
Highlander, breuls en danny bestaan ook nog enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
wie moet ik een mailtje sturen? Yvonne mag me niet zo, dus dat is geen optie!![]()
Weet boeman meer van af.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Daklem het volgende:
Renesite, kan jij Melkad bannen!
hij wil mij klonen en ik vind het enorm irritant.
Dat is Doekje volgens mij..irritante gozert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |