Ja, stel je voor dat PUB verbaggertquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
1 account is genoeg Sven.
grappig zeg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klonen mag niet? En dit is geen topicbederf, ik laat jullie alleen maar zien hoe creatief ik ben
.
Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zegquote:
Gelukkig ben jij er dan niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat PUB verbaggert!
Ik heb geen smilie gepost en gelijk ben ik een haatdragend persoonquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zeg. God wat erg zeg, Sven reageert met 5 accounts in 1 topic, dat zijn wel 5 hele posts
!
Ja nou, jullie moeten mij altijd hebben hierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb geen smilie gepost en gelijk ben ik een haatdragend persoon![]()
[bedoelde smilie]]
Aaawquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja nou, jullie moeten mij altijd hebben hier
Het lijkt net dat jullie mij weg willen hebben van fok!!
Goed bezigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
hehe leuk zo op zaterdag en zondag werken
Modjes kunnen niet bannen, stuur even een mailtje naar een admin.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Daklem het volgende:
Renesite, kan jij Melkad bannen!
hij wil mij klonen en ik vind het enorm irritant.
Dat is Doekje volgens mij..irritante gozert.
wie moet ik een mailtje sturen? Yvonne mag me niet zo, dus dat is geen optie!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, stuur even een mailtje naar een admin.
hebben jullie een optreden vanavond? by me buurman staat de vrachtwagen ook al buiten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah kut ff vrachtwagen laaden. zoooo terug
Er gaat strax een salami pizza inquote:
Highlander, breuls en danny bestaan ook nog enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
wie moet ik een mailtje sturen? Yvonne mag me niet zo, dus dat is geen optie!![]()
Weet boeman meer van af.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Daklem het volgende:
Renesite, kan jij Melkad bannen!
hij wil mij klonen en ik vind het enorm irritant.
Dat is Doekje volgens mij..irritante gozert.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:47 schreef Daklem het volgende:
ik heb breuls@fok.nl gemailed!
Verder alles tof?
Ja primaquote:
Wat stond erin?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja prima
het was vandaag weer lekker druk op werk. Heb me goed vermaakt en leuk zitten te ouwehoeren met een ontiegelijk lekkerwijf![]()
ik heb mijn ex-dinnetje trouwens gisterenavond nog een mailtje gestuurd. Echter nog geen reactie. ze zal dr mail wel niet hebben gelezen, of ze vind me nu heel raar![]()
quote:
quote:
Viel spaBquote:
Van die afbak broodjes met door moeders gemaakte tonijnsaladequote:
* Casparovvv verkoopt afgebakken pistoletjes met tonijnsaladequote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van die afbak broodjes met door moeders gemaakte tonijnsalade
Have Fun Rene
fantastischquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Casparovvv het volgende:
Heuj
Mijn pa kwam vannacht terug uit the UK. ging hij met de nachtbus van schiphol>parkeerplaats, had hij dezelfde Hagenese chauffeur als ik twee maanden geleden gehad hebDie man is zo geniaal met z'n droge humor 24/7.
hmmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van die afbak broodjes met door moeders gemaakte tonijnsalade
Have Fun Rene
1tje voor mij svpquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv verkoopt afgebakken pistoletjes met tonijnsalade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |