geen sensationeel verhaal ofzoquote:
hehe, ik eet ze hier welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv verkoopt afgebakken pistoletjes met tonijnsalade
Ach, altijd beter dan niksquote:
We hebben ook krab, zalm of garnaal salade.quote:
hmmm, wanneer zijn julie open?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
We hebben ook krab, zalm of garnaal salade.
kipsaté, kipkerrie, pittige kipkerrie, bourgondische kip, eisalade, sellery, komkommer of fruitsalade is ook een optie?
quote:
ma t/m donderdag 8-6quote:
Mocht ik een keer in de buurt van Rotterdam zijn moet ik er maar eens over denken om langs te komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ma t/m donderdag 8-6
vrij 8-9
za 8-5
no shit, iedere Nederlander moet onze zaak eens gezien hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mocht ik een keer in de buurt van Rotterdam zijn moet ik er maar eens over denken om langs te komen
das dan weer wat minderquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
no shit, iedere Nederlander moet onze zaak eens gezien hebben.
Ik weet zeker dat je 50 euro lichter de deur uit loopt.
Ik moet nog etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef saaw het volgende:
wij hebben ook hele lekkere afbakpistoletjes kipkerrysalade[en kaas, gezon, kipsatesalade, eiersalade en brie] yumm
Tijd om iets compleet anders te gaan doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw is een beetje brak van al het ge-leer
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK zit al aand e whiskey
Ik verveelde mequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tijd om iets compleet anders te gaan doen![]()
Je slaapt er in ieder geval goed vanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verveelde me![]()
En ik heb op mijn werken vanmiddag geslapen dus zorg ik ervoor dat ik strakjes ook om 12 kan slapen.
Dus technisch gezien drink ik nu whiskey op de nuchtere maag
Ah kijk, zeer toffe filmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ik moet wel slapen vanavond, want morgen ga ik naar the da vinci code
Ik ga hem morgen kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah kijk, zeer toffe filmIk heb hem donderdag al gezien
![]()
Lukt het een beetje?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:26 schreef saaw het volgende:
[..]
ben een verhuiskaart aan t fotoshoppen voor mn ouders
Een stuk minder jaquote:
Ik ben er ook niet veel en zal ook zeker niet constant blijven komen nu. Maar zo af en toe een paar dagen flink actief om dan weer een tijd rust te kunnen nemenquote:
Ik heb het te druk en vind het niet meer zo leuk op fok.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een stuk minder ja![]()
Geen ambities meer om Fok! topposter te worden?
Ik ben dagelijks actief met 5 postjes ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet veel en zal ook zeker niet constant blijven komen nu. Maar zo af en toe een paar dagen flink actief om dan weer een tijd rust te kunnen nemen![]()
![]()
Ik kom. Ik post 3 dagen lang 300+ posts om alsdan weer maandenlang weg te kunnen blijvenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks actief met 5 postjes ofzo
zon, das ver te zoeken op het momentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk en vind het niet meer zo leuk op fok.
Komt ook door het zonnetje
Have funquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ben ik weer Football Manager doen tot straks denk ik
Dit topic gaat traaaaaaaaagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef VASND het volgende:
zozo, snelheidje.
Idemquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw is een beetje brak van al het ge-leer
Ik ben een kwaliteitsposter maar reageer wegens gebrek aan beterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef VASND het volgende:
[afbeelding] PUB baggeraars, waar zijn jullie?
Zéker. Welnu, ik ben even weg. Ik kom wellicht later terug. Au revoirquote:
lat0r.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zéker. Welnu, ik ben even weg. Ik kom wellicht later terug. Au revoir![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |