And I'm feeling good!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
It's a new dawn, a new day, a new life... for me...
hij is nogsteeds niet omhoog? Heb je niet een handige klusser in je familie of vriendenkring?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga straks -desnoods met geweld- mn rolgordijn omhoog krijgen, en daarna mn kamer opruimen en schoonmaken, met licht dus. Verder geen plannen..
Wat een toffe quote om uit de context te nemen en in een geheel andere context te plaatsen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hij is nogsteeds niet omhoog? Heb je niet een handige klusser in je familie of vriendenkring?
Zie je, daar moet je dus altijd mee opletten met homo's. Die draaien alles naar hun eigen handquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een toffe quote om uit de context te nemen en in een geheel andere context te plaatsen.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hij is nogsteeds niet omhoog? Heb je niet een handige klusser in je familie of vriendenkring?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een toffe quote om uit de context te nemen en in een geheel andere context te plaatsen.
Knip er een leuk gatenpatroon in.quote:
kut en kutquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
kut en kutMaargoed een buurman dan? Anders sloop je het dalijk. Niet dat geen vertrouwen in je heb hoor.(anders krijgen we die "vrouwen-kunnen-meer-alsdan-mannen" disussie)
Als ik aan MissBliss denk heb ik nooit zo'n moeite 'm omhoog te krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Knip er een leuk gatenpatroon in..
Hij is al kapot, ik denk niet dat het systeem het nog gaat doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
kut en kutMaargoed een buurman dan? Anders sloop je het dalijk. Niet dat geen vertrouwen in je heb hoor.(anders krijgen we die "vrouwen-kunnen-meer-als-mannen" disussie)
Het dondert en bliksemt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
En het is bekant helemaal geen lekker weer
Dat krijg je met regen.quote:De sportdag was gisteren ook al in het water gevallen.
Hier in Rotterdam is het best te doen hoor....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
En het is bekant helemaal geen lekker weer
De sportdag was gisteren ook al in het water gevallen.
En voor dinsdag (weer een sportdag) ziet het er weer niet al te best uiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het dondert en bliksemt.!
[..]
Dat krijg je met regen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het best te doen hoor....
Dan gaan jullie toch watersporten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor dinsdag (weer een sportdag) ziet het er weer niet al te best ui.
Ziet er hetzelfde uit als een paar uur geledenquote:
Daar zong ik een aantal weken geleden al overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is het best te doen hoor....
wat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zong ik een aantal weken geleden al over!
[afbeelding] Helemaal niets voor Rotterdaaaaam,
Helemaal niets voor Rotterdaaaaam,
Helemaal niets, helemaal niets,
Helemaal niets voor Rotterdaaaaam. [afbeelding]
Ja, er is weinig veranderd in de weerssituatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er hetzelfde uit als een paar uur geleden.
Dat jullie geen regen hebben, en wij hier wel.quote:
Doelpuntenregen zeker...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jullie geen regen hebben, en wij hier wel.
Ah. Iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jullie geen regen hebben, en wij hier wel.
eetse!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even lunchen. Aju!
Toen ging het over doelpunten iddquote:
Dan houden we daar maar over op nuquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ging het over doelpunten idd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |