Oh die enters kan ik nu wel even doen, en de tijd tot E3 kan ik ook wel even weghalen. Maar ik zit op m'n werk en kan geen plaatjes gaan zoeken nu.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet je even vragen of een mod de OP wil aanpassenEr moeten immers ook enters gezet worden na de 20, 40 en 60 topics enzo
Hij zit op zn werk zeikerd ( wie je ook bentquote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Wii het volgende:
geweldige Oppo.
Boeien, dat zitten de meeste mensen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zit op zn werk zeikerd ( wie je ook bent)
En die van jou is een beetje erg veel te grootquote:Op maandag 15 mei 2006 16:52 schreef Hellrazor het volgende:
De hele SSB trailer staat ondertussen in de avatars![]()
![]()
Maar wel erg tof!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die van jou is een beetje erg veel te groot![]()
Zo beter?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die van jou is een beetje erg veel te groot![]()
Nee, dat ik voor hem een avatar maakte was gewoon excuus als TVP. Het spijt me. Misschien het volgende topic?quote:
Hij is ongeveer even lang als de Wii.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, wat valt erover te zeggenIk weet niet hoe die precies werkt (op welke hoogte moet ie bijvoorbeeld?) en ik hoop alleen dattie niet te groot is
Zo klein?quote:
quote:The Wii made a big impression at this year’s E3, stealing the show in many people’s minds. It appears as if the good buzz has paid off, because Nintendo stock is rising bigtime. Shares of Nintendo stock have jumped to as high as 19,890 yen, a 6.2% rise. This is the biggest jump in stock value since April of 2002. The Wii is gaining all the great word of mouth it could possibly want, and this momentum will hopefully continue until launch.
Voor, of op de tv, als je van de plaatjes uit gaat. Er is nog geen officiële informatie van Nintendo gekomen betreffende de sensor bar.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo klein?Gelukkig
En weet je dan toevallig ook op welke hoogte hij moet liggen?
Bij mij welquote:Op maandag 15 mei 2006 18:16 schreef netto_m het volgende:
[..]
Voor, of op de tv, als je van de plaatjes uit gaat. Er is nog geen officiële informatie van Nintendo gekomen betreffende de sensor bar.
Denk dat de hoogte niet zo veel uit maakt zolang hij maar niet op de grond ligt. Je tv staat normaal gesproken ook niet op de grond.
Gelijk veranderd in de OP Bron?quote:
Imageready.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet hoe ik hem kan verkleinen, heb er geen proggie voor![]()
Nu wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:11 schreef BroesWillems het volgende:
staat hij ook in de Wiki? anders ff de op bron bij in de OP zetten...
Wat wil je... De helft van de posts is van tvp-ende-niks-inbregende-meepratende-nepperds.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
godskolere wat gaan die wii topics hard![]()
quote:ik vind die ribbeltjes niet zo mooi... ik hou niet zo van ribbeltjes...![]()
Ik geloof niet dat er überhaupt diepte wordt berekend. Enkel horizontale en verticale bewegingen en acceleratie. De sensor wordt dan gebruikt als eikpunt zodat Wii weet wanneer je de contoller naar voren (en dus naar de TV) richt.quote:
Dat moet ook wel. Als je 6 meter van je tv af staat heb je aan hele kleine bewegingen genoeg om het hele beeld over te gaan (met de aanwijs-functie van de Wii), en op 20 cm afstand zijn dat al hele grote bewegingen geworden.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef moomoo het volgende:
volgens mij hebben ze toch echt gezegd dat de positie in 3D wordt waargenomen.
Welke ribbeltjes?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef BroesWillems het volgende:
mensen moet ook altijd iets om te zeiken hebben...![]()
[..]
De combinatie van tiltsensoren en acceleratiemeters zorgen ervoor dat 3D bewegingen geregistreerd kunnen worden, maar dat betekent niet dat die ene Wii-sensor de driedimensionale positie van de controller kan bepalen. Daar heb je minstens 3 eikpunten voor nodig, verspreid over de woonkamer.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef moomoo het volgende:
volgens mij hebben ze toch echt gezegd dat de positie in 3D wordt waargenomen.
Mannenburger reclamequote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Welke ribbeltjes?
Of bedoelt ie die gaatjes van de speaker?
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er überhaupt diepte wordt berekend. Enkel horizontale en verticale bewegingen en acceleratie. De sensor wordt dan gebruikt als eikpunt zodat Wii weet wanneer je de contoller naar voren (en dus naar de TV) richt.
Eens. Het zou gewoon super vet zijn geweest als je met de controller als ware in de game zit. Hoor je achter je een vaag geluid, draai je je om en zie je zo'n beest en die mol je dan met je controller. Maar ja helaas pindakaas.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Oksel het volgende:
Ik vind alleen het bericht over het geluid tegen vallen. 2.1Ik heb verdomme niet voor niets een geile surround set staan hier.
"We knew we would get this kind of reaction. And we want to thank everybody who supported the name. Both of you."quote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is mijn avatar op een ander forum:
[afbeelding]
Gestolen uit de Wii trailers.
Wat bedoelde Reggie nou met die grappen over Wii. Both of you? Wat bedoelde hij daarmee.Ik ben de enige volgens mij niet 'm niet begrijpt.
Ja, maar wat bedoelde hij dan precies met both of you?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Over de naam, dat iedereen hem slecht vond.
Nu snap ik 'm ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"We knew we would get this kind of reaction. And we want to thank everybody who supported the name. Both of you."
Snap je hem nu nog niet? Dat er maar zo weinig die hem vanaf begin af aan goed vonden.
Hey, you pulled a Sony on me!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef ikookhier het volgende:
Het is toch 3.1 zit een speaker in de controller![]()
quote:
quote:
Ik vind het nog steeds geen goede naam, maar ik heb er mee leren levenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu hoor je bijna niemand meer over de naam. Ik vind het zelfs een goede naam.
ja! dat snapte ik niet .. Die balk licht de hele tijd op .. waarom? wat zit hierin? de game zelf??quote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is mijn avatar op een ander forum:
[afbeelding]
Gestolen uit de Wii trailers.
Wat bedoelde Reggie nou met die grappen over Wii. Both of you? Wat bedoelde hij daarmee.Ik ben de enige volgens mij niet 'm niet begrijpt.
quote:Gears of War, Mario Galaxy, Mass Effect, Zelda, Halo 3, Metroid, Bioshock, Grand Theft Auto 4, Resident Evil 5
That'll keep me busy for the next two years
Waarom nou?quote:
Ach man, je hebt deze nog: [Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
Idd had Sony moeten zijn, jammer.
Maar idd Roy, dat topic moet weer open maar dan met de regel 'geen gifjes boven de 2mb'..
Ontopic : Wii !
( Dikgedrukt moet er dus bij )quote:Hèt kenmerk van Wii. Hij heeft een vorm die sterk afwijkt van wat we gewend zijn, is draadloos en is uitgerust METbewegingssensoren. E
idd, het was meer een verwijzing er zo overdreven over kleine dingen gezeurt wordt...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
'Ribbeltjes' is een verwijzing naar die mannenburger-reclame van McDonald's, lijkt mij?
Gta4 komt ook op de 360 met exclusive content die je op de Ps3 niet zal krijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef DaMook het volgende:
De OP klopt niet
[..]
( Dikgedrukt moet er dus bij )
Verder vindt ik het jammer dat GTA (nog steeds) niet op nintendo te krijgen is. Dat is het enigste spel waarom ik een ps3 wil en de rest wil ik nintendo
(en ja die ps3 komt er want ik vindt gta ZO vet
en nintendo komt er dus ook voor de rest
) .
quote:JS: I find it interesting that you mentioned just a minute ago about the Xbox 360 and making a mild comparison. Earlier this week, Peter Moore said he thought that gamers would buy a Wii in addition to a 360.
Kaplan: The hardcore gamers, the gamers that are their customers, they love to play and they will probably want our system and their system. I do think the casual gamers that we are expanding into will own only one, and it will be ours.
JS: Do you feel that the systems are in any way complimentary?
Kaplan: I think they could be. For a hard core gamer who really wants a plethora of ways to pick from, someone who really wants to spend a lot of time gaming. Yeah, of course I knew Peter. He's one of my favorites in the industry. He's great; a great guy. Known him from the Sega days.
Überrr vet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een werkende Wii
http://www.youtube.com/watch?v=QYNZ90kB2wk
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wii60 FTW!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een werkende Wii
bewijs dat ie werkt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Serieus, wat zegt dat nou, niets
Niet veel maar het ziet er wel cool uit manquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Serieus, wat zegt dat nou, niets
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
NajaEen autoradio met cd speler werkt hetzelfde
Heerlijk,... je wordt objectieverquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
NajaEen autoradio met cd speler werkt hetzelfde
vetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een werkende Wii
Zien we dat ook eens. Werkt lekker snel. Alleen dat die eject knop helemaal onderaan zit vind ik minder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een werkende Wii
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, nog meer foto's: http://www.4colorrebellio(...)r-e3-wii-controller/
Die blauwe is echt cool en als die kleur beschikbaar is koop ik die @ launch
Vogens mij willen ze alleen zeggen hoe je gaat schietenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Word dus een schietspel net zoals die bagger outbreak spellen...
Die Japanners zijn echt vaag. Je zou denken dat de Wii hun juist boeit (iedereen denk/dacht dat de Wii het goed zou gaan doen in Japan) maar ze vragen bijna alleen maar naar de ps3, en dan ook nog de meeste nutteloze dingen. Ik bedoel who give a fuck hoe het ps3 menu eruit ziet. ik kan wel tig boeiendere dingen bedenken.quote:The latest Famitsu has a top ten list of what Japanese gamers were interested in during the week of E3, and what they want to know about might surprise you.
Japanese gamers were most interested in:
1. Impressions of the PS3 controller
2. Final Fantasy XIII information
3. PS3 price and release date
4. Super Smash Bros. Brawl and Snake playable announcment
5. PS3 menu & interface
6. PS3 online service
7. PS3 game pics
8. Polymorphic content surrounding FFXIII
9. Dragon Quest Swords
10. Square-Enix game pics
To break it down, that's 6 PS3 related topics, 2 Wii, and 4 for Square-Enix. What's up, Japan, no love for the Wii? We already knew there was no love for the Xbox 360. Seriously though, this can be taken one of two ways. 1) Generally increased interest in the PS3 or 2) Shock regarding some of the changes and announcements surrounding the PS3 spurring an increase in interest by the Japanese gaming public.
Ik heb hier al een opmerking over gegeven (zie boven). En idd, ik snap dr ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:06 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Die Japanners zijn echt vaag. Je zou denken dat de Wii hun juist boeit (iedereen denk/dacht dat de Wii het goed zou gaan doen in Japan) maar ze vragen bijna alleen maar naar de ps3, en dan ook nog de meeste nutteloze dingen. Ik bedoel who give a fuck hoe het ps3 menu eruit ziet. ik kan wel tig boeiendere dingen bedenken.
Voor het eerst dat ik een positief stuk over Nintendo heb gelezen in de telegraaf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
vet
Vandaag een groot stuk in de Telegraaf
In grote letters'Nintendo Wii steelt E3-show'
en ergens eronder 'Eerste belangstelling PlayStation 3 valt tegen'
It has begun
Wat is dat dan die Wii60? Mensen aansporen om een 360 en een wii te kopen ofzowquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Guitar Hero designer over Wii en Guitar Hero
Overigens, over dat Wii60... Dat is echt een hype aan het worden... Dalijk gaat het nog serieus effect hebben op de verkopen ook
quote:JS: I find it interesting that you mentioned just a minute ago about the Xbox 360 and making a mild comparison. Earlier this week, Peter Moore said he thought that gamers would buy a Wii in addition to a 360.
Kaplan: The hardcore gamers, the gamers that are their customers, they love to play and they will probably want our system and their system. I do think the casual gamers that we are expanding into will own only one, and it will be ours.
JS: Do you feel that the systems are in any way complimentary?
Kaplan: I think they could be. For a hard core gamer who really wants a plethora of ways to pick from, someone who really wants to spend a lot of time gaming. Yeah, of course I knew Peter. He's one of my favorites in the industry. He's great; a great guy. Known him from the Sega days.
En als je main console een Wii is, neem je die Mario Wii60 avatar, en als de 360 je main console is neem je de Xbox Wii avatar!quote:"Tell me why you would buy a $600 PS3?" Peter Moore, a Microsoft vice president, said in an interview. "People are going to buy two (machines.) They're going to buy an Xbox and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3."
Nee, dat is voor jaloerse Xbox-owners.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat is dat dan die Wii60? Mensen aansporen om een 360 en een wii te kopen ofzow![]()
![]()
Ik roep tonks erbij hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Jij moet niet zo haten op Microsoft, vieze Apple fanboy
Ah, dus al 1 Pikmin bevestigd. Nu nog alle andere vinden. Vraag me af hoeveel Pikmin er worden gebruikt voor de Wiimote.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een werkende Wii
Misschien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:11 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens he, een vraagje voor degene die vonden dat FPS niet op de Wii kan (na 1 FPS gezien te hebben) .
Stel, jij loopt daar. Als je richt, draai je dan ook altijd gelijk om? Als je je hand naar boven richt, gaat je hoofd ook altijd helemaal mee zodat je richtpunt precies in het midden blijft? Of zit er gewoon wat vertraging tussen? Hou je je hoofd altijd dezelfde kant op gericht als je hand?
En daarnaast, het was pas 1 game
Ja. O nee toch niet. Believe!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:11 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens he, een vraagje voor degene die vonden dat FPS niet op de Wii kan (na 1 FPS gezien te hebben) .
Stel, jij loopt daar. Als je richt, draai je dan ook altijd gelijk om? Als je je hand naar boven richt, gaat je hoofd ook altijd helemaal mee zodat je richtpunt precies in het midden blijft? Of zit er gewoon wat vertraging tussen? Hou je je hoofd altijd dezelfde kant op gericht als je hand?
Vind je het heel gek als ik daar niet al te veel van geloofquote:
Ik wou 'm al eerder editten maar m'n internet viel opeens uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als ik daar niet al te veel van geloof
Ik dacht alquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:52 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wou 'm al eerder editten maar m'n internet viel opeens uit.![]()
De third party is nu al 10 keer beter dan het bij de GC was. Daarnaast komen er ook veel exclusives van grotere developersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef mordradead het volgende:
Je vergeet deze Roy:
\"Third Party support Wii slecht\"
ik mag hopen dat het niet "same old shit" is
waaromquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De third party is nu al 10 keer beter dan het bij de GC was. Daarnaast komen er ook veel exclusives van grotere developers
[afbeelding]~
Omdat ik hem wil hebbenquote:
In die blauw-verlichte gleuf moeten toch ook de cd'tjes gedaan worden? Want ik vind 'm nogal open staan eigenlijk. Kan 'ie niet dicht ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De third party is nu al 10 keer beter dan het bij de GC was. Daarnaast komen er ook veel exclusives van grotere developers
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef EricG het volgende:
[..]
In die blauw-verlichte gleuf moeten toch ook de cd'tjes gedaan worden? Want ik vind 'm nogal open staan eigenlijk. Kan 'ie niet dicht ofzo
quote:mensen moet ook altijd iets om te zeiken hebben...![]()
quote:ik vind die ribbeltjes niet zo mooi... ik hou niet zo van ribbeltjes...![]()
wat i qwotequote:
lees dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef mordradead het volgende:
Je vergeet deze Roy:
\"Third Party support Wii slecht\"
ik mag hopen dat het niet "same old shit" is
Neemt niet weg dat de Wii tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
lees dan.
Hij zegt dat het komt omdat ze er pas later achter kwamen hoe tof het is. UBI zag het eerder en heeft dus een enorm voordeel. De rest komt pas later uit en krijgt niet die aandacht.
Niet zo gaan praten douwequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de Wii tegen gaat vallen.
mijn autoradio heeft nergens last van?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:16 schreef moomoo het volgende:
zo'n open gleuf(hihihi) is wel kut ivm stof enzo, lijkt me.
Maar deze is wel heel erg openquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mijn autoradio heeft nergens last van?
bij mijn autoradio is het ook zoquote:
Komt er geen stof in enzo, wat moomoo al zegt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bij mijn autoradio is het ook zowerkt prima
![]()
Dat doe je slecht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Xrenity het volgende:
Even een wallpapertje gemaakt, voor de geïnteresseerden:
[afbeelding]
Die stop je er gewoon in. De Pikmin binnenin herkennen de GC disc en doen de rest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef mordradead het volgende:
hoe gaat dat eigenlijk met Cube diskjes werken? die zijn immers een slag kleiner.
net zo groot als de xboxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat de grote van de gleuf wel tegenvalt als je hem in het echt zietDe Wii is kleine dan je denkt hoor
![]()
de eerste is tofquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Ipho het volgende:
Ik heb ook 5 wallpapers gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd waar ik ze straks ga tegenkomenanyway, 2 is me favo.
Dat woord zocht ik ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef BroesWillems het volgende:
uitgerekt
Er zitten flappen in die het stof tegen houdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Komt er geen stof in enzo, wat moomoo al zegt?
dat kan niet want ik moest ze verkleinenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zoek... zo beter?
Oh crap.quote:
Nee, want dan zijn de winkels een dag na de launch dicht. Da's kut. Eerder op maandag ofzo. Dan kom je uit school/werk met het idee dat je met de Wii kunt spelen als je thuis bentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef mordradead het volgende:
Ze moeten de Wii op zaterdag launchen.
M'n zusje werkt bij Bart Smit...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:13 schreef MacGreagor het volgende:
Wii gaat er de avond voor de launch van de Wii al slapen voor de ingang van de plaatselijke nintendo winkel?
ik ben al aan het oefenen
kan je korting voor fok leden krijgenquote:
Ik kan helaas niet meer regelen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
kan je korting voor fok leden krijgendan wil ik me bijdeze aan melden
![]()
Eerst een foto dan praten we verder (ook in voor wat kortingquote:maarja, ze is nog single....
als ze boven de 18 is mag ze me mailenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meer regelen...
maarja, ze is nog single....![]()
Boven de 12 mag ze mij mailen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
als ze boven de 18 is mag ze me mailen![]()
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef BroesWillems het volgende:
ze is 17....
pubersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen zit op je zus te geilen, nou, dan denk ik, ik doe vrolijk mee.
Achter op de Wii Remote staat er 'nintendo'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef ReLx7 het volgende:
Weet je wat me opvalt: eerst stond er voor op de controller en op de console het nintendo logo en nu het wii logo.. Ik vond persoonlijk het nintendo logo toch mooier..
Nee, gewoon een langwerpig object van ongeveer 15cm op of onder je TV neerzetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe zit het nou met die sensors? schijnt dat je dingen om je tv heen moet zetten, maar dan moet je telkens als die verplaatsen toch kalibreren.. of niet?
\quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe zit het nou met die sensors? schijnt dat je dingen om je tv heen moet zetten, maar dan moet je telkens als die verplaatsen toch kalibreren.. of niet?
Nintendo is nog steeds vriendjes met Panasonic. En laat ik nu net een Panasonic tv hebben die precies de kleuren en stijl van de sensorbar hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
\
[afbeelding]
Dus die kun je netjes wegwerken dacht ik
Ik vind hem er zeer strak uit zien! Nu maar hopen dat die ook aan de muur te bevestigen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
Dus die kun je netjes wegwerken dacht ik
Hoe moeilijk zal het zijn om een paar schroefjes te vinden en een boormachine. Zo simpel kunnen dingen zijn. Of moet er aan je gezegd worden dat aperaten aan de muur bevestigd kunnen worden voordat je dat doet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:00 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Ik vind hem er zeer strak uit zien! Nu maar hopen dat die ook aan de muur te bevestigen is.
Dat ga je wel doen, and I will kick your ass and love itquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALS ik als Brawl ga kopen ga ik never nooit online, dan verkoop ik m weer binnen 2 dagen namelijk
Devil may crie op de Wii?...quote:While Devil May Cry fans have been enjoying their Sony-exclusive action series for years now, it appears that the trend may soon be broken.
In a recent interview with Famitsu, Devil May Cry producer, Hiroshi Kobayashi revealed that despite earlier remarks about DMC4 being PS3 exclusive, he expects Dante to make his debut on the Xbox 360 and Revolution as well.
Besides the multiplatform release, DMC4 will also feature a brand new fighting system. Keyed at making the difficulty suitable for all players, Kobayashi has included a more accessible control setup, allowing players to fully integrate the fighting and acrobatic maneuvers more easily, while keeping the difficulty at a steady pace.
Kobayashi also stated that he still does not know the true power of the PS3, but he expects the game to feature the same feel and style as the trailer shown at last year's E3. For more on Devil May Cry 4, stay tuned to Amped IGO.
Retro zegt ook dat je de eerste minuten moet wennen, maar dat het daarna heel erg intuitief aanvoeltquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren bij Gamekings ging-Steven hands-on met Red Steel
Hij vond dit nog geen revolutie, maar de potentie was er zeker. Hij moest ook erg wennen de eerste minuten, zei hij.
Wow. Wat een geweldig verslag van hem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren bij Gamekings ging-Steven hands-on met Red Steel
Hij vond dit nog geen revolutie, maar de potentie was er zeker. Hij moest ook erg wennen de eerste minuten, zei hij.
Ben maar zelf gestop met kijken naar gamekings... werd er niet echt blij van een paar wazige figuren die proberen populair te zijn ...quote:
Verschijnt binnekort op tmf.nl/games, denk ik. Wordt misschien ook nog wel herhaaldquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:45 schreef Tomasso het volgende:
En valt die aflevering nog terug te zien?
quote:
Ach kom op, dat programma is gewoon triestquote:
4 sjo menquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:06 schreef BroesWillems het volgende:
Gamekings...![]()
Heej, ik ben skate, i'm your mate.... Heb je m'n gouden tand al gezien?![]()
ik ben echt 1337, check my, ik spreek het woord van de straat checkit...
![]()
Mochten ze willenquote:
quote:
Heb de trailer niet gezien dus ik weet even niet wat je bedoeld !quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nu de hele tijd aan de Smash Brawl trailer denken als ik jou naam zie...
best zielig![]()
op het laatst kom Solid Snake uit die doos... en zegt ie in een japans accent: "Showtime"...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de trailer niet gezien dus ik weet even niet wat je bedoeld !
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Sjooooo Time!
lolquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.raymanpc.com/Img/rayman4_kidnapping.wmv
een geweldig nieuw filmpjes (teaser) van Rayman 4![]()
Geniaal...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Tof hequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
[..]
Geniaal...![]()
Spel leek me niet veel aan, maar de trailer maakt me wel aan het twijfelen...
edit:lol
Wehehe, je wilt weten hoe het werkt he?quote:
Dat allerlaatstequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wehehe, je wilt weten hoe het werkt he?
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat allerlaatste![]()
![]()
![]()
Beestje loopt naar camera toe >> standaard blik (omg zó grappig) >> WAAAH![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:19 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Wel irri
meer interessante dingen te lezen in het interview.quote:IGN Wii: Can you change the controller sensitivity so that more minimal movements effect quicker on-screen turns?
Mark Pacini: What we want to do with the control scheme is to give players the ability to adjust it somewhat to their preference. We know that there are going to be people who want more sensitivity, like you're saying. And because of the inherent capabilities of the controller, you sometimes may go off-screen if you're trying to make very, very quick, rapid movements, so that is definitely a possibility that we can put more options in. Right now we have the normal and expert control modes. That doesn't mean that there couldn't be more detailed control setups as necessary. We definitely want to make the players happy and we want them to play the game the way they feel they should play the game. But at the same time we're going to design the game to be played in a specific way, so we may not create gameplay where we feel you need to quickly flip a 180 just because we may not feel that this plays to the strengths of the controller. So to answer your question in a very general way, we're definitely considering ways that the player can configure the control to their preferences.
Om er alvast in te komenquote:Finally, confirmation straight from Retro the creators of Metroid Prime 3: Corruption that the title is indeed a launch title. They started the pre-production phase of the game in October 2004 which suggests they have had enough time to work with the game to be ready for launch. Also tons of game info in the link below which reveals that Samus won’t be losing her abilities as was done in the previous Prime titles. Unfortunately the title won’t have any online gaming support but may support the WiiConnect24 service where gamers may be able to download possibly new levels or equipment.
Niet online?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Metroid launchgame:
[..]
Om er alvast in te komen20 minuten:
http://media.revolution.ign.com/media/748/748547/vids_1.html
Dat filmpjequote:
In het artikel staat dat ze dat misschien wel gaan doen... maar who cares.... MP is een SP game !quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze dat misschien wel gaan doen... maar who cares.... MP is een SP game !![]()
Er staat toch echt dat er geen online komt, alleen downloadable content.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze dat misschien wel gaan doen... maar who cares.... MP is een SP game !![]()
zolang we daar niet voor hoeven te betalen (Oblivion) is het okquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat er geen online komt, alleen downloadable content.![]()
Nou ja, dan ga ik zo maar lekker even Metroid op de DS online doen![]()
Jammer van't gare aimen daar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Metroid launchgame:
[..]
Om er alvast in te komen20 minuten:
http://media.revolution.ign.com/media/748/748547/vids_1.html
Nee, dat niet. Filmpje is gewoon grappigquote:
Rayman? Die is er bij de launch hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef MacGreagor het volgende:
ik wil hem wel hebben hoop dat die bij launch er is
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Filmpje is gewoon grappig
Hey lekker dan moet ik nog een spel kopen sta nu al op 5 verdorie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman? Die is er bij de launch hoor![]()
cool filmpje, maar lijkt me alleen wel irritant telkens die 'cursor' dinges van de controller in beeld te hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een neger
http://www.youtube.com/watch?v=lE2HMJGu1Z4
Die lijkt idd niet op Miyamoto neequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een neger
http://www.youtube.com/watch?v=lE2HMJGu1Z4
Miyamoto = Japanquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Dus omdat er 1 Japanner staat te kijken is het meteen Miyamoto?
Het is miyamoto.. Er zijn meer foto's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Dus omdat er 1 Japanner staat te kijken is het meteen Miyamoto?
Naa. Miyamoto had een band met Dennis Dyack van Silicon Knights (Dyack leerde zelfs Japans om met Miyamoto/Nintendo te kunnen praten).quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Die kent het spel waarschijnlijk nog van de gamecube versie en wil zien hoe ze voor geen meter zijn opgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |